Oceny samochodów: opel astra

Wszystkie oceny dla:  opel astra (711)    opel (2622)    Wszystko o opel astra

Oceny samochodu opel astra diesel. Kierowcy oceniają samochód opel astra wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód opel astra diesel - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

rodzaj silnika:
diesel
ocena łączna / liczba ocen

4.35
243
czy warto kupić ten model?

TAK 91%
NIE 9%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.57
Silnik
Oceny silnik
4.35
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.23
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.27
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
6.6
 
średnie w trasie [l/100km]:
 
5.3
 

Zobacz oceny dla wersji samochodów opel astra diesel:

Wybierz rodzaj silnika dla samochodu opel astra diesel aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o opel astra diesel

wersja
rok produkcji
4.33
4.30
4.50
4.22
4.64
4.46
4.46
4.57
4.38
4.17

Wybrane opinie

4.00

zzzyz 3 styczeń 2012 opel astra, KOMBI III 2004-2007, diesel, 1248/90KM

Można się zgodzić, że silnik jest relatywnie mały jak na ca. 1300 kg masy własnej. Zależy od temperamentu kierowcy, auto z pewnością nie dla rajdowca, ale i nie dla "dziadka w kapeluszu". Mimo to silnik dobry i wystarczający - trzeba się przyzwyczaić i nauczyć wykorzystywać te 90KM, można jeździć przyjemnie, dość żwawo i oszczędnie. Trzeba trzymać się obrotów powyżej 2000 (co trochę rekompensuje koniecznosć pokonywania "turbodziury" w porównaniu z większymi dieslami - jeśli jadą obok siebie 2 astry H w dieslu, ta, która "odjeżdża" szybciej to 1.3, dopiero potem 1.7 czy 1.9 nadrabiają dystans). Przyjemnie jest do 120 km/h, powyżej dość głośno. Awaryjność na niskim poziomie. Niestety, wymiana uszczelki pod głowicą (zimą w trasie zrobiła się "firanka" z lodu przed kratami chłodnic, silnik z lekka sie przegrzał, czego nie nie zasygnalizowała kontrolka na desce ani wskaźnik, którego nie ma - tydzień później okazało się, że padła uszczelka). Stopka intercoolera przetarła rdzeń chłodnicy (podczas szybkiej jazdy pęd powietrza dociska stopkę do rdzenia, pod wpływem drgań trą o siebie). W ogóle mizernej jakości fabryczna chłodnica, chłodniczka intercoolera i skraplacz klimy (ten ostatni został poskładany w całość metodami, hmm, chałupniczymi, bo dosłownie listwy mocujące rozłaziły się na poszczególne elementy)- to wszystko widoczne po 4 latach (wyroby OE pewnej firmy na D. - zamiennik chłodnicy /"podróba"/ renomowanej marki dużo lepiej wykonany Ceny części - średnie do dość wysokich, co staje się powoli standardem (zwykle duża różnica w stosunku do Astry G - czasami dochodzi do 100%). Zawieszenie dość pancerne na tle konkurencji: drążki kierownicze /110 tkm/, amorki tył /100 tkm/, łączniki stabilizatora /130 tkm/, reszta jeszcze nie wymaga ruszania, więc raczej duży plus. Mimo serwisów zalecanych co 30 tys.km - zmieniam olej i filtry co 15 tkm, praktycznie nie bierze oleju (ubywa góra 0,5 l/15 tys. km), jak dotąd brak wycieków itp. Mimo wszystkich wad i niedociągnięć, samochód na solidną "czwórkę z plusem", jednak przewaga zalet nad wadami. Dość, aby być zadowolonym, powodów do wzniosłych peanów z zachwytu nie ma. Ja jestem zadowolony.
3.50

Mario 23 maj 2013 opel astra, KOMBI IV 2010-2012, diesel, 1956/160KM

Może ja mam pecha do Opla, mój pierwszy opel i w przeciągu roku wymieniono: radio DVD 800, zawór sterowania turbina, wahacz przedni o dziwo prawy, naprawiano skrzynię a po mojej interwencji po 4 miesiącach wymieniono skrzynię biegów na nową ( do modelu skrzyni F40 brak elementów zamiennych w sieci dealerskiej GM a i tak próbowano rozebrać i naprawić na gwarancji na elementach zamiennych ponoć decyzja GM), wymieniono koło dwumasowe. Szyberdach brzęczy, deska rozdzielcza też. Serwisy GM nie mają żadnej mocy decyzyjnej, każdą drobna naprawę zatwierdza Dyrektor Regionalny, przez co czas naprawy wydłuża się z 1 dnia do 7-8 a w najgorszym wypadku do 3 tygodni. Zdecydowanie odradzam OPLA, jeździłem skodą, seatem, VW a nawet Alfa Romeo i nigdy takich problemów nie miałem, a serwisy odwiedzałem tylko na przeglądy okresowe. Bubel jakich mało. Jeżeli ktoś jednak zdecyduje się na Opla zdecydowanie lepszym wyborem jest silnik benzynowy- mniej problemów z przeniesieniem napędu......
3.75

tom 1 marzec 2013 opel astra, HATCHBACK II 1998-2004, diesel, 1995/100KM

Auto kupione z przebeigiem 175tyś (nie ma pewności co do tego) w ciągu 3 lat przejechałem nim 50.000km (tu już pewność jest) z poważniejszych kosztów jakie poniosłem to: wymiana alternatora (na regenerowany): 400zł wymiana napinacza i paska wieloklinowego: 350zł wymiana tarcz hamulcowych tył+przód, linki ham. ręcznego i jakieś tam drobiazgi : ok 600zł naprawa alternatora: 100zł naprawa alternatora (po raz drugi): 100zł wymiana alternatora (tym razem używany od Vectry - powiedziałęm dość napraw ;p): 50zł + swój czas (robocizna) drążki kierownicze, sworznie, łączniki stabilizatorów: 400zł --------------------------------------biorąc pod uwagę przebieg w tym czasie 50 tyś km to chyba nie jest źle------------- oczywiscie autem cały czas jeźdzę :P

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
piotr
24 styczeń 2015
opel astra, HATCHBACK
II Classic 2004-2009,
diesel, 1686/80KM
3.00
nie polecam

Nie z tym silnikiem ,po 135000 poszła pompa i wtryski koszt naprawy ok 2500,liczyłem na lepszą żywotność.
wosiek
28 wrzesień 2014
opel astra, KOMBI
1994-1999,
diesel, 1700/68KM
4.50
ok

samochód ok
huba
26 sierpień 2014
opel astra, KOMBI
III 2004-2007,
diesel, 1686/100KM
4.75
Z DIESLA TYLKO 1,7CDTI 80KM :)

Fura dobra, silnik jak się będzie zmieniac olej co 10tkm to praktycznie bezawaryjny na długie lata. Kupiłem ją jak miała najechane 155tkm i zrobiłem nią 40 w dwa lata. Zero problemów, zawiecha fabryka, tłumiki też. Bardzo możliwe,że padnie alternator po160-170tkm, ale to koszt tylko 200pln:) Jak chcesz mieć dobry i tani samochód,to polecam, ale radzę dobrze sprawdzić jego historie w serwisie i u znającego się na rzeczy mechanika.
roman
1 sierpień 2014
opel astra, HATCHBACK
III 2007-2010,
diesel, 1248/90KM
4.75
jestem zadowolony

to samochód bezobsługowy poza drobiazgami
cuper andrzej
4 listopad 2013
opel astra, HATCHBACK
III 2004-2007,
diesel, 1686/80KM
4.00
polecam te auto

auto jest dobre w prowadzenu i nie wymaga dużego wkładu finansowego
Astrolot
20 październik 2013
opel astra, KOMBI
III 2004-2007,
diesel, 1910/120KM
4.75
zachęcam do zakupu

bardzo fajny samochód
Remigiusz
12 październik 2013
opel astra, HATCHBACK
II 1998-2004,
diesel, 1700/68KM
3.50
nie polecam

auto często się psuje dużo w niego włożyłem .
maciej
26 lipiec 2013
opel astra, KOMBI
II Classic 2004-2009,
diesel, 1686/80KM
4.00
nieżle

wg ceny auta wypada dobrze
RafalzWro
21 czerwiec 2013
opel astra, KOMBI
II 1998-2004,
diesel, 1995/100KM
4.25
Solidna Astra 2 kombi

Generalnie samochód godny polecenia. 275 tys km i właściwie tylko coś często wymieniam poduszki amortyzatorów. Dodatkowo czyszczę co 5-10 tys km zawór spalin bo komputer mi odcina sprężarkę i auto jest strasznie mulaste. Siedzenia z przodu to największa pomyłka w aucie- zaryzykuję stwierdzenie, że w każdej Astrze 2!
BORSUK
31 maj 2013
opel astra, SEDAN
II 1998-2004,
diesel, 1686/75KM
4.50
Warto

Auto dla oszczędnych, bardzo małe koszty utrzymania.
1   2   3   ...   24   Następna strona