Oceny samochodów: bmw seria 3

Wszystkie oceny dla:  bmw seria 3 (416)    bmw (973)    Wszystko o bmw seria 3

Oceny samochodu bmw seria 3 320d Touring rok produkcji 2008. Kierowcy oceniają samochód bmw seria 3 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód bmw seria 3 320d Touring rok produkcji 2008 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

moc silnika:
177KM
wersja modelu:
320d Touring
rok produkcji:
2008
ocena łączna / liczba ocen

4.58
3
czy warto kupić ten model?

TAK 100%
NIE 0%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
4.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.33
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
5.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
7.7
 
średnie w trasie [l/100km]:
 
6.2
 

Zobacz oceny dla wersji samochodów bmw seria 3 320d Touring rok produkcji 2008:

Wybierz rok produkcji samochodu bmw seria 3 320d Touring rok produkcji 2008 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców.

Filtruj opinie kierowców o bmw seria 3 320d Touring rok produkcji 2008

Wybrane opinie

4.00

jammer 3 maj 2011 bmw seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM

Kupiłem auto w sierpniu 2010 od BMW Auto FUS z programu Premium Selection z przebiegiem 30430 km. Moja wersja to 320dt M-pakiet. Przejechałem jak do tej pory 13000km, więc mogę co nieco napisać. Najpierw o tym co mnie pozytywnie zaskoczyło: - nieskie spalanie trasa - dokładnie 6,8l ON/100km, w mieście ok 9,5 - design -ładne auto - prowadzenie w zakrętach( na niemieckich trasach) - rewelacyjnie się trzyma drogi A teraz co mnie rozczarowalo: - kultura pracy silnika n47 (177PS) - praca głośna, nieprzyjemna, akustyka podobna do starych diesli sprzed 15lat, podobno te silniki są awaryjne - uszkodzenia rozrządu z uwagi na materiały niskiej jakości w wykonaniu kół zębatych napędu rozrządu (wycierają się przedwcześnie) - skrzynia biegów manualna (taka zamontowana jest w moim aucie), występuje notoryczny problem z włączeniem pierwszego biegu (nie chce wejść), podczas pracy na biegu jałowym lewarek drży jak w ciągniku, identyczne objawy wystąpiły u znajomego w modelu 320i (e90 przebieg 35000km,) podobno ten typ tak ma, niestety to chyba nie ta klasa aut, żeby tak mówić, podcza ruszania na wzniesieniu przy ciepłym silniku auto się trzęsię, warto zatem dopłacić za automat. - zawieszenie, m-pakiet, dobrze się sprawdza ale na Niemieckich autostradach, na Polskich dziurach przy oponach 18cali w dodatku runflat - dramat, za twardo, auto nie mieści się w koleinach, podczas jazda to nieustanna walka o to aby je utrzymać na pasie ruchu, jedzie się jak po torach kolejowych, w dodatku trzeba uważać nawet na najmniejsze dziury łatwo uszkodzić delikatne aluminowe zawieszenie a koszty napraw są dramatycznie wysokie( głównie robocizna w ASO BMW - cenią się, ceny części wyższe niż w przypadku innych aut ale dramatu nie ma). - fotele, również twarde, dobrze trzymają w zakrętach, ale po ostatniej jeździe (250km bez przystanku) ledwo udało mi się wysiąść z auta - odrętwienie prawej nogi (zaznaczam, że mam normalne proporcje budowy 180 cm wzrostu, waga 81kg), może to kwestia ustawienia fotela - nie wiem, nie odczułem takiego dyskomfortu jadąc służbową Astrą 3 z na trasie Warszawa - Kraków (450km). Jak do tej pory nic się nie zapsuło, ale auto ma symboliczny (i autentyczny) przebieg. Podsumowując. Oceniam auto na 4, szczerze to trochę się rozczarowałem po jego zakupie, w tej klasie aut uwagi, które wymieniłem są raczej niedopuszczalne. Czy warto kupić ten model, napewno tak, lecz z innym silnikiem, skrzynią automat i na Polskę z pewnością nie w M-pakiecie
4.75

DG87 20 październik 2011 bmw seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM

Jezdze tym autem pół roku jak narazie.Na dzień dzisiejszy moge powiedziec ze wiecej widzę zalet niż wad.Rozmawiałem ze znajomymi pracujacymi w różnych fabrykach BMW w niemczech na temat tego modelu i każdy powiedział że jeśli chodzi o awaryjność to raczej jest mała ze względu na nowszy model (tzn ja podchodze do tego jak dbasz tak masz) czyli jednak trzeba zadbac o swoje autko. Jezdze duzo po niemczech i komfort jest świetny po polsce tez nie malo i zlego slowa nie moge powiedziec.Robie okolo 5 tys miesiecznie na duzych trasach.Po 6 godzinnej podróży do polski z jednym postojem nie mam problemow z wtjsciem z samochodu jak kolega wyżej napisał.Pewnie zalezy od ustawienia fotela.Na lato miałem run flaty i jezdzilo mi sie dobrze.teraz na zime chcialem spróbowac normalne opony i jak narazie widze ze autko na zakretach mi plywa choc opony sa z górnej półki.Także podsumowując polecam to autko ze względu an design,frajde z jazdy.Zalety niestety ma kazde auto,każdemu klientowi nie dogodzisz.Dla mnie ta wersja ma 5+ ;))
5.00

Arek 3 listopad 2011 bmw seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM

Miałem wcześniej nissana, mazdę, toyotę. Ale teraz wiem co to jest komfort jazdy, a zarazem oszczędność. Trzeba więcej wydać, ale wiadomo za co.