Oceny samochodów: Volkswagen Phaeton

Oceny samochodu Volkswagen Phaeton 4921. Kierowcy oceniają samochód Volkswagen Phaeton wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Volkswagen Phaeton 4921 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

pojemność silnika:
4921
ocena łączna / liczba ocen

4.90
10
czy warto kupić ten model?

TAK 100%
NIE 0%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.90
Silnik
Oceny silnik
4.90
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.80
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
13.2
 
średnie w trasie [l/100km]:
 
9.1
 

Zobacz oceny dla wersji samochodów Volkswagen Phaeton 4921:

Wybierz wersję samochodu Volkswagen Phaeton 4921 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać rok produkcji samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Volkswagen Phaeton 4921

generacja
silnik

Wybrane opinie

4.75

Czarek 28 marzec 2010 Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM

kupilem Phaetona 5.0 TDI jakies pol roku temu, wczesniej przez rok jezdzil nim dobry znajomy. Pierwsze wrazenie: autko jest na prawde swietne, bezpieczne, jak na razie bezawaryjne. Wiem, ze ma przejechane okolo 250tys (na liczniku 150tys), sprawdzilem je bardzo dokladnie w VW i kompletnie nic mu nie dolega. Co do prowadzenia sie auta i komfortu jazdy, wczesniej mialem Audi A6 3.0 TDI Quattro z 2005r (nowy model) w full opcji wiec mam niezle porownanie komfortu. Generalnie Audi A6 i Phaeton do dwie rozne klasy auta - oczywiscie z korzyscia dla Phaetona. Jest nieporownywalnie wygodniejszy, cichszy, znacznie lepiej dopracowany, w ogole inny odbior samochodu przez kierowce (a ja robie 80-100tys km rocznie wiec sporo). Dwie uwagi: audi mialo moim zdaniem wygodniejszy system radia/nawigacji no i mimo wszystko uwazam, ze lepiej prowadzilo sie w zakretach (to jest chyba jak dotad jedyny zauwazalny przeze mnie maly minus Phaetona). Przy wiekszych predkosciach w zakretach czuc, ze to jest masywny pojazd i ma sie wrazenie, ze wyrzuca go z zakretu. Ja jezdze autem od zimy wiec nigdy nie sprawdzalem jak to sie ma do faktycznej przyczepnosci auta (jezdzilem raczej ostroznie w sniegu na autostradach) ale musze powiedziec, ze nawet przy duzych predkosciach w sniegu 4x4 robi swoje i auto praktycznie w ogole sie nie slizga wiec byc moze to wrazenie w zakretach nie jest powiazane z ewentualnym wyrzuceniem z zakretu. No i oczywiscie jeszcze jedna uwaga, pneumatyczne zawieszenie to prawdziwy luksus! W ogole bez porownania do Audi, o niebo wyzszy komfort. A przede wszystkim, w miescie podnosze go sobie i czuje sie jak w Jeepie, kompletnie zero odczuwania dolow w Polsce, natomiast przy okolo 140km/h auto samo sie opuszcza, a jesli jeszcze utwardzimy amortyzatory na sport, jest OGROMNA roznica w przyczepnosci i prowadzeniu sie auta (wiec moze to wyrzucanie w zakretach wiazalo sie ze zla konfiguracja zawieszenia). Poza tym mam problemy z klima, tzn trzeba sie do niech chyba po prostu przyzwyczaic. Potrzebuje troche czasu zeby dobrze chlodzic jak jest cieplo, ale jak juz dziala to jest na prawde swietna. System dzwiekowy o niebo lepszy od tez dobrego systemu Bose w Audi. Funkcjonalnosc auta, oswietlenie, oczujnikowanie, etc. najwyzszy standard, swietne!:) Trzeba oczywiscie zdawac sobie sprawe z tego, ze np filtry sa podwojne, klocki sa podwojne, etc. I NIGDY NIE SERWISUJCIE TEGO AUTA W AUTOVIVIE W WARSZAWIE! To partacze i oszusci! Zrobia wam wymiane za 1000zl, a potem w innym warsztacie sprawdzicie, ze nawet nie dotkneli sie do auta. Poza tym "przez pomylke" popsuli mi termometr w kabinie i dwukrotnie rozladowali, tez "przez pomylke", jeden z 2ch akumulatorow, ktore sa w Phaetonie, ten od elektroniki. Ogolem, auto jest super i zaluje, ze od razu nie kupilem Phaetona zamiast A6tki. Spalanie wcale nie jest wieksze niz w A6. Moze litr roznicy na setke, ale za to pod butem jest konkretna moc co na prawde daje przede wszystkim super bezpieczenstwo, szczegolnie na polskich jednopasmowkach gdzie trzeba wyprzedzac. Mam co prawda o 70km stuningowany silnik, na 380km, ale pewnie i bez tego byloby ok. No wiec jesli nie rozleci wam sie skrzynia i silnik i nie wylicza wam remontu za 90tys zl (byl taki przypadek niedawno) to na prawde jest to super autko! na prawde luksusowe. Ja na ostatnim przegladzie zrobilem pelna obsluge lacznie z wymiana wszystkich tarcz (tarcze dobre). Czesci kosztowaly ok 2.5tys. Ostatnio padla mi zmieniarka CD (nowa zalozylem za 500zl - w Autovivie 1.500zl) i mialem problem z przetwornica - lewy przod. Poza tym, zero problemow u poprzedniego uzytkownika i u mnie tez. Pozdrawiam.
5.00

yemet 14 grudzień 2009 Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM

Samochód jest niesamowity. Jest bardzo komfortowy i pewnie sie prowadzi. Zdecydowalem sie na lekkie podkrecenie silnika, przez chip tuning w profesjonalnej firmie, samochod zyskal 67KM i prawie 170Nm momentu obrotowego. Osiągi wzrosły delikatnie, choc mimo wszystko odczuwalnie... Spalanie również delikatnie sie podniosło, ale są to tak niewielkie ilości, że praktycznie niezauważalne. Solar-dach, świetna funkcja szczególnie na krótkich odcinkach - doładowuje akumulator, mozna korzystac z calej elektorniki na postoju bez obaw przez długi czas. Oczywiscie webasto - nie wiem czy jest w kazdym phaetonie, moj posiada, rzadkosc w A8 - bo za sowita doplata w nowych modelach, wiec malo kto sie decydowal. Naped 4x4. Niepozorny wyglad, nie rzuca sie w oczy. Wiekszosc ludzi mysli, ze to jakis przerosniety passat, badz w ogole nie zwraca uwagi. Tylko nieliczni, rzeczywiscie zdaja sobie sprawe co to jest. Mysle, ze kazdy kto sie przejechal tym samochodem od razu go kupi, bo jest naprawde genialny, bardzo bogate wyposazenie, praktycznie w kazdym modelu... zalet moznaby wymieniac i wymieniac... do tej pory bezawaryjny (po roku), polecam przeglady w aso... Samochód przy 120-180km/h pali okolo 10-12l/100km przy 250km/h - wskazania komputera po ustabilizowaniu tej prędkości na równej drodze (oczywiście w niemczech) 15.7l/100km. Wedlugo moich pomiarow, czyli bak do pelna przejechane 100 km i dolewamy wyszlo, ze przy 120-160km/h na trasie samochod spala mniej więcej 10l przy jezdzie na tempomacie spada do około 9l, ale i tak wydaje mi sie to bardzo rozsadna wartoscia. Polecam każdemu, kto chce mieć szybki, komfortowy i pewny samochód za w sumie za nie aż tak wielkie pieniądze...
5.00

Błażej 5 czerwiec 2009 Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM

Auto zajefajne, jeśli macie okazję to bierzcie go!! jest niesamowicie prestiżowy ale zarazem nie aż tak rzuca się w oczy jak BMW, Audi czy Mercedes. Można czuć się anonimowo. Silnik genialny!! wysoki moment obrotowy, super przyśpieszenie. Wygodny, pakowny, dobre nagłośnienie. Mało awaryjny.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
AA
7 czerwiec 2012
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
Po prostu limuzyna...

...do tego jeszcze agresywna, nie ma osoby która się za nim nie obejrzy na drodze. I do tego wbrew pozorom nie jest drogi w utrzymaniu.
vw
10 czerwiec 2011
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
ekonomiczny ładny

niezłe przyspieszenie król na drodze
peter
27 listopad 2009
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
4.25
Nie rzuca sie w oczy

ludzie mysla ze to napakowany troche passat do cyasu az sie go kolo passata na parkingu nie postawi,
Marcin
13 wrzesień 2009
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
Pyszny

Super samochod
Paweł
19 marzec 2009
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
vw

Samochód ładny szybki orginalny polecam
Czeslaw
8 grudzień 2008
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
Super auto

Super auto
vinczi
10 listopad 2008
Volkswagen Phaeton, SEDAN
2003-,
diesel, 4921/313KM
5.00
warto go mieć

polecam może to nie awangarda ale nie lubię się pokazywać ale lubię jeździć czymś wygodnym