Oceny samochodów: Peugeot 508

Wszystkie oceny dla:  Peugeot (1393)    Wszystko o Peugeot 508

Oceny samochodu Peugeot 508. Kierowcy oceniają samochód Peugeot 508 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Peugeot 508 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.80
65
czy warto kupić ten model?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.94
Silnik
Oceny silnik
4.85
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.80
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.62
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
7.2
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
 
5.8
7.0

Zobacz oceny dla wersji samochodów Peugeot 508:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Peugeot 508 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Peugeot 508

generacja
silnik
pojemność
wersja
rok produkcji

Wybrane opinie

4.25

wtomeg 8 maj 2012 Peugeot 508, SEDAN 2011-, diesel, 1997/163KM

Kupiłem wersję Allure w automacie ze wszystkimi opcjami, za wyjątkiem ogrzewania postojowego. Przez 3 miesiące użytkowania tego auta przejechałem 12.000 km i trochę za wcześnie na oceny trwałości i bezawaryjności. Jestem trochę rozczarowany automatem - podczas spokojnej jazdy jest OK, ale już przy dynamicznym przyspieszaniu jest zbyt wolny, szczególnie jeśli porównujemy z DSG i Power Shift. Sytuację ratuje tryb sportowy. Miałem też trochę większe oczekiwanie jeśli chodzi o sprzęt grający JBL, ale tu może się trochę czepiam. Za to skórzane i elektrycznie regulowane siedzenie mnie osobiście przekonują komfortem i zakresem regulacji. W poprzednim samochodzie przy automatyce wycieraczek miałem możliwość ustawienia ich czułości - tu czasami pracują zbyt wolno. Kupiłem auto w kolorze białym perłowym i muszę powiedzieć, że świetnie komponuje się z przyciemnianymi szybami bocznymi, szklanym dachem i alufelgami. Dużą zaletą są światła ksenonowe z funkcją doświetlania. System automatyki przełączania świateł mijania i drogowych czasami głupieje, a światła diodowe do jazdy dziennej są słabo widoczne. Często kierowcy proszą mnie na radiu CB o ich włączenie - winny chyba jest trochę kolor nadwozia. Polecam zakup elektrycznie otwieranej klapy bagażnika - pozwala trochę zniwelować tą niedogodność związaną ze ściekającą wodą w deszczowej pogodzie lub po wizycie na myjce. Układ wspomagania parkowania, dla mnie kompletnie bezużyteczny, ale już radar parkowania przodem i tyłem bardzo przydatny. Irytuje wolno pracujący system sterowania elektroniką pokładową - przejście na nawigację, czy telefon dłuży się niemiłosiernie.Za to prostota obsługi - wzorowa.Polecam szklany dach - fajne rozwiązanie, które u mnie doceniają szczególnie dzieciaki. Zauważyłem tylko jeden feler tego rozwiązania - to brudząca się podsufitka. Nie wiem co jest źródłem tych zabrudzeń, ale od czasu do czasu podsufitka wymaga czyszczenia. Wrażenie robi podświetlenie diodowe wnętrza - podświetla się nawet gałka automatycznej skrzyni biegów. Podoba mi się peugotowski patent pracy wycieraczek do boków szyby. Zimą kilka razy skorzystałem z podgrzewanych foteli. Trochę kłopotów miałem ze śniegiem oblepiającym czujniki parkowaniu na przednim zderzaku.
4.00

Mario 27 październik 2016 Peugeot 508, KOMBI 2011-, diesel, 1997/180KM

Przejechałem tym samochodem raptem 12 tys km i już pierwsza poważna awaria, która unieruchomiła go na ponad 2 tygodnie (brak dostępności uszkodzonej części !!). Różnymi autami przejechałem w sumie ok. 1 mln kilometrów, ale żadne nie "padło" po 12 tys. Poprzednio miałem Fiata Cromę, którego sprzedałem po 170 tys km bez ani jednej awarii. Auto ma kilka plusów: znakomity układ jezdny - prowadzi się jak gdyby było "przyklejone" do drogi, bardzo wygodne fotele, efektowny szklany dach, świetne światła LED. I to by było na tyle tych plusów. A minusów jest cała masa: - bardzo mało schowków - nawet telefonu nie ma gdzie położyć - żeby wyłączyć START/STOP trzeba otworzyć klapkę umieszczoną w trudno dostępnym miejscu i po omacku szukać wyłącznika - automat na biegach od 4 do 6 jest super, natomiast od 1 do 3 to porażka - bardzo wolny i nieprecyzyjny (szarpie przy zmianie biegów) - idiotyczny układ skrzyni biegów: żeby ruszyć do przodu, to dźwignię zmiany biegów należy przesunąć do tyłu! Konsekwentnie, żeby ruszyć do tyłu, to trzeba ją przesunąć do przodu! - trzeba być mistrzem logiki, żeby takie coś wymyślić. - radio odtwarza tylko niektóre pliki mp3 (próbkowanie musi być 44 kHz) - najtańszy smartfon odtwarza każdy - multimedia są kompletnie nieintuicyjne - polski student 1 roku informatyki lepiej by to napisał - radio potrafi się włączać przez 3 minuty (ciągłe resetowanie ekranu) - niestety, kamera cofania też odczekuje 3 minuty zanim się włączy - dramat Spalanie deklarowane przez producenta (trasa 4,2 l/100 km)) jest czystą fikcją. "Pieszcząc" pedał gazu można zejść do 6.5 l/100 km). Przy normalnej jeździe jest to ponad 7. Reasumując: to jest mój pierwszy i ostatni Peugeot.
4.75

Coco 2 listopad 2011 Peugeot 508, SEDAN 2011-, benzynowy, 1598/156KM

Witam, Jeżeli chodzi konkretnie o model który posiadam (SW) to najpierw chciałem się odnieść do "Oceniajacego Andrzeja" Szanowny Panie. Pańska ocena to jakiś dramat. Wiem, iż są w tych wszystkich opiniach te "z konkurencji" ale głupot to proszę nie pisać. Auto dla kawalera - jakaś kompletna kpina z Pana strony. Ale oceniając bardzo subiektywnie, obiektywnie itd markę Peugeot to jestem w 100% na TAK. Przejechany dotychczas dystans 10 tys km. I nie przemawia "przeze mnie" posiadanie akurat tej marki. Jest to mój 3 samochód w tym 2 "francuzy" (407, 508). Myślę, iż francuzi poszli tą wersją o krok do przodu. Jedyne do czego się moge "przyczepić" to zbyt mały schowek - podłokietnik. Naprawdę mały!!! Poza tym brak schowka na okulary. Co jeszcze - Co do spalania moja ocena - Miasto 8,5; Jazda mieszana 7,5 - 8; Trasa 7-8 litrów na setkę. Przyznaję, mam "ciężką nogę" ale coś kosztem czegoś. Pisarzy ustalajacych spalanie na poziomie 6,5 - 7 l/100 km oceniam jak oceniam - pozdrawiam. I jeszcze jedna uwaga - roleta w bagażniku. No Panowie - autko za 100 kawałków, a roleta do bani. Przy mocniejszym zatrzaśnieciu klapy bagażnika "odpina się" z zaczepów. Masakra

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Misiek
25 czerwiec 2018
Peugeot 508, SEDAN
14-18,
diesel, 1997/150KM
5.00
Fenomenalne auto

Prawda jest taka, że poszedłem do salonu po VW Passata, ale jeszcze postanowiłem skorzystać z jazdy próbnej Peugeotem i od tej pory już nim jeżdżę na stałe. Miałem w życiu wiele NOWYCH samochodów (m.in. Passat B6, Volvo V70 II, Audi A4), ale teraz jestem już inaczej ukierunkowany. Ta sama dynamika, niższe koszty serwisu, mniejsza awaryjność. Osobiście trochę zaktualizowałem pogląd na inne rzekomo lepsze marki premium. Jedynie na minus to większa utrata wartości.
slawek
10 marzec 2018
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 1997/163KM
3.75
peugeot 508

obecnie mieszkam w Szkocji kupiłam 508 w znanym salonie gdzie samochodach zawsze robią serwis a auta które sie nie nadawania wysyłają na aukcję, 3 m-c po zakupie zaczął mi szarpać gdy dojechałem do celu włączając R a następnie D było szarpnięcie aż w końcu włączył się tryb awaryjny przerzucił na 3 bieg i koniec wyłączyłem auto odczekałem 5 min i bylo ok pojechałem do salonu a że to sa szkocji to wymieniają na nową bo tak łatwiej ( tępe głowy) nowa skrzynia kosztowała ?6800 a ze wykupiłem gwarancje zaplacilem tylko ?3000 pewnie wystarczyło zmienić płytę z oprogramowaniem
slawho444
23 listopad 2016
Peugeot 508, KOMBI
2011-,
diesel, 1997/163KM
5.00
bardzo porządne auto klasy wyższej średniej

następne auto kupione też 508 tylko w wersji RXH (bez hybrydy)
Henryk
30 sierpień 2016
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
benzynowy, 1598/165KM
4.75
Francuz godzien uwagi

Jest to mój 14 samochód, w tym 4 francuz, 3 Peugeot i pierwszy automat. Poprzednikiem był 407. W porównaniu z 407 muszę przyznać, że 508 wypada znacznie lepiej. 407 ma większe schowki obok kierownicy i w podłokietniku i chyba wygodniejsze fotele. Poza tym 508 w mojej ocenie ma same zalety. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny (temu w 407 też nie można niczego zarzucić). Reflektory FULL LED bardzo dobrze spełniają swoją rolę. Automat spełnia moje wymagania, zmienia przełożenia niemal intuicyjnie - dostosowany do mojego stylu jazdy (nigdy nie miałem BMW). Wnętrze i wygląd zewnętrzny raczej w moim guście, choć każdy zapewne ma swoje zdanie. Można oczywiście mieć uwagi do jazdy po gorszych drogach, ale już w 407, po wjeździe na autostradę, komputer wyświetlał "I po to mnie zbudowano" :). Osobiście polecam.
adi
26 luty 2016
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 1560/112KM
5.00
zalety

polecam ten samochód za komfort,spalanie,ładny wygląd,funkcjonalność oraz że przerósł VW !
Włodek
24 sierpień 2015
Peugeot 508, KOMBI
2011-,
diesel, 1997/140KM
5.00
Bardzo przyzwoity Francuz

Nie jest to absolutny szał na rynku motoryzacyjnym, ale coś nowego w segmencie B. Spalanie zadowalające jak na 140 konnego diesla, chociaz mój 23 letni Citroen XM z silnikiem 2,1 TD spalał podobnie. Mam Toyotę 10 letnią, absolutna rewelacja jeśli chodzi o awaryjność, ale ubogą w wyposażenie. Gdyby nie dodatkowa opcja nie miałaby nawet nawigacji. Tutaj jest to co najbardziej potrzebne dla kierowcy. Przyjemnie na to patrzeć i przyjemnie też słuchać dzięki systemowi nagłośnienia JBL. Odnoszę wrażenie, że przesiadłem się do nowszego modelu ale... 605. Tutaj coś mi jednak nadal brakuje. Zobaczę jak spisze się w zimowych warunkach północnej Europy.
michał
3 sierpień 2015
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 2179/204KM
5.00
zdecydowanie warto

Tak jak pisałem wyżej mam go od 2 miesięcy i jestem nim oczarowany. Kupiłem go jako używany w salonie dilera w programie używany gwarantowany. Oprócz gwarancji fabrycznej, która obowiązuje do listopada 2016 diler dołożył mi roczną waranę bez limity kilometrów od listopada 2016 do listopada 217 r. Mój pojazd był maksymalnie wyposażony, ma nawet vebasto. Jest w nim tyle bajerów że trudno się było na początku połapać, ale za najfajniejsze i najbardziej praktyczne uważam lusterko monochromatyczne, masaż fotela kierowcy i nagłośnienie firmy JBL.
riddick
6 kwiecień 2015
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 1560/112KM
5.00
:)

:)
Bpdriver
2 grudzień 2014
Peugeot 508, KOMBI
VAN 2011-2014,
diesel, 1997/140KM
5.00
Rewelacja.

Rewelacja
Wujek
12 listopad 2014
Peugeot 508, KOMBI
2011-,
diesel, 1997/140KM
5.00
Francuski "Passat"

Peugeot modelem 508 poszedł w kierunku budowy na modłę VW Passata, tyle że, dzis 508 jest mniej awaryjna i pod wieloma względami lepsza i ciekawsza niz niemiecki konkurent.
1   2   3   ...   7   Następna strona