Oceny samochodów: Opel Insignia

Wszystkie oceny dla:  Opel (2622)    Wszystko o Opel Insignia

Oceny samochodu Opel Insignia. Kierowcy oceniają samochód Opel Insignia wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Opel Insignia - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.32
231
czy warto kupić ten model?

TAK 78%
NIE 22%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.58
Silnik
Oceny silnik
4.19
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.39
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.13
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.3
8.3
12.3
średnie w trasie [l/100km]:
8.8
6.7
9.3

Zobacz oceny dla wersji samochodów Opel Insignia:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Opel Insignia aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Opel Insignia

silnik
wersja

Wybrane opinie

3.00

yogi 20 sierpień 2011 Opel Insignia, HATCHBACK 2008-, diesel, 1956/160KM

Jak ja mogłem dać się tak nabrać - CDTI Cosmo, 4x4, automat. Flex-Ride. Skusił mnie super wygląd, (teoretycznie) bogate wyposażenie i bardzo dużo dodatkowych (bajerów) funkcji za stosunkowo konkurencyjną cenę. Choć porównywalną do np. Acorda czy Avensisa. Zaznaczam ,że autem przejechałem dopiero ok.5 tyś i (jeszcze) absolutnie nic się w nim nie zepsuło ale..! Do kiepskiej widoczności, mikroskopijnych lusterek, małej szyby tylnej, ciasnej tylnej kanapy, fatalnych i niewygodnych (zwłaszcza w trasie) foteli przednich - czyli wszystkiego tego co wynika z kształtu auta (i można było sobie sprawdzić przed decyzją o zakupie) nie ma sensu się czepiać bo "widziały gały co brały". Za to wszystko to co "wychodzi w praniu" ,to już inna bajka. Automatyczne wycieraczki włączają się kiedy chcą i jak chcą, nawet przy pięknej pogodzie. Jaka jest zasada działania automatycznych świateł, nie wiem do dzisiaj bo też żyją własnym życiem. Wejście dynamicznie w ostry zakręt sprawia wrażenie jakby się miało wylecieć z drogi. Silnik diesla warczy tak głośno jakby był z piły do ciecia drzew. Te 160KM jest chyba tylko w marzeniach ,a podczas wyprzedzania w trasie można się zdziwić bo nagle (przy ok. 5tyś obr.) auto przestaje przyspieszać. Automatyczna skrzynia szarpie niemiłosiernie, a nawet od czasu do czasu potrafi wcale nie zmieni biegu na wyższy!!! Zdarza się czasami ,że przy parkowaniu i kilkakrotnej zmianie biegu na wsteczny i z powrotem potrafi walnąć tak ,że ma się wrażenie jakby skrzynia właśnie wybuchła. Zawieszenie strasznie twarde i dźwiękowo sprawia wrażenie jakby miało wybite wszystkie końcówki. Tryb jazdy SPORT nie różni się prawie niczym poza zmianą koloru podświetlania zegarów i tym ,że biegi zmieniają się na obrotach takich kiedy generalnie silnik już nie przyspiesza ,a raczej zaczyna wyskakiwać spod maski - bardzo nieprzyjemna funkcja. Uwaga! przy parkowaniu w/g czujników trzeba najpierw się zatrzymać, zmienić bieg, wrzucić go raz jeszcze i dop. wtedy parkować. W innym przypadku (np. z tzw. rozpędu) czujniki po prostu nie działają i można przywalić. O (różnie działających) przyciskach do opuszczania szyb, przyciemniającym się lusterku i podobnych drobiazgach już nie będę wspominał bo działają jak chcą lub wcale. Na koniec zostawiłem sobie SPALANIE!!! Katastrofa! Rozumiem ,że to 4x4 i ,że automat ale są jakieś granice.. Znajome BMW 530XD z 3 litrowym 220KM silnikiem pali o połowę mniej! Nie chcę myśleć co będzie zimą. Reasumując jak się człowiek przesiadł z Avensisa który te wszystkie "bajery" miał już w 2003r i oczekiwał ,że w nowej (8lat młodszej) Insigni będzie miał to samo, niestety bardzo mocno się zdziwi. Opel musi się jeszcze dużo nauczyć bo samo posiadanie jakiejś funkcji w samochodzie to nie wszystko - jeszcze to wszystko powinno właściwie i niezawodnie działać :/ Przypomnę ,że moje odczucia są gdy auto (teoretycznie) póki co się nie psuje. Jak zacznie to jakiś auto-złom się ucieszy z prezentu ,a ja wrócę do marek (wcale nie dużo droższych) w których po przekręceniu kluczyka spodziewam się uruchomienia silnika ,a nie zastanawiania nad tym co dzisiaj dla odmiany się stanie :/
5.00

Raffi 5 październik 2009 Opel Insignia, SEDAN 2008-, benzynowy, 1998/220KM

Jedni mówia ze cisno z tyłu i mało miejsca nad głową hmm wiec po co kupywali sedana mogli kupic kombi wiecej mijesca nad głową bo na ilość mijesca na nogi to sorry ale nie można zarzekać i nei uwieze w bzdury pisane i opowiadane ze komus mało miejsca na nogi w insigni bo poprostu w to nei uwieze mam dokłądnie 193 i z przodu miejsca duóz z tyłu przy fotelu odsunietym jak dla mnie nogi sie spokojnie mieszcza nad głowa mało miejsca fakt ale ludzie kupujecie auto zeby wozić ludzie?? teściową??? szczegolnie w trasy powyzej 1000 km czy może koszykarzy codzienie wozicie??? połowa wypisuje włąsnei takie głupoty wiec radze sie zastanowic nad tego typu bzdurami i bredniami bo jak komus malo miejsca to neich zakupi autobus i nei bedzie narzekał. Kolejna sprawa to ponoć dużo pali ??? noo jak ktoś kupuje auta z silnikiem który ma 220 Km i chce spalania rzedu 8 litrów to sie pomylił wiaodmo ze taka moc zacheca i spalanie rosnie a auto pali roznie od wielkości miasta w wawie bedzie plił wiecej niż np w miatseczku gdzie mieszka 25 tys ludzi a druga kolej to styl jazdy nei oszukumy sie polowa z nas nei wie co to ekonomiczna jazda i ta polowa uważa sie za swietnych jak nei najlepszych kierowców ale nei po to sie kupuje 2.0 Turbi zeby korzystac z ekonomi chodz i tak można. Są tez takei opinie ze auta żłe sie prowadzi i zaiezenei jest głosne noo napewno bedzie głosne szczegolnie na kołach 20 cali na 19 tez bedzie głosniejsze niz np na 18 ale ludize czy ktos miezy z was db ??? bo to naprawde róznica jest mało znaczaca przy zaiweszeniu flex-ride bo na zwykłym możae to być odczuwlane, tego typu brednie wpływaja na zaniżenie oceny auta a sa to oceny durne jak i nei bardzo durne bo auta jest świetne wczesniej mialem Audi a4 i nei miałęm zadnych oporów wskoczyc do Opla, do vectry mialem opory bo była słaba ale insignia jest jak najabrdziej dobra i smialo moge powiedizec bije na glowe passata cc nad którym myslalme oj długo myslalem i eni zaluje, bo insigfnia to dobre auto, ciche, prowadzi sie pewnie, zawieszenie spisuje sie naprawde dobrze chodz tak jak pisalem inaczej wyglada jazda na 18 inaczej na 19 czy 20, skrzynia przyjemnie i lekko chaczy dodaje to auto sportowego szyku bo i sa tacu co pisza ze biegi ciezko wchodza i nei precyzyjnie podczasz szybiej zmiany, noo smiac sie chc bo albo to są osoby któr maja to auto alo tylko widzialy ze Opel jest lepszy od ich ukochanego mondeo czy passat i z zazdrości tak pisza albo jechali tylko raz i to we snie, dziwne opinie co niektórych, Uwazam ze to dobre auto spokojnie moze rywalizowac z klasa premium bo jest wartosciowym autem z bardzo dobrym wykoaniem i jakościa spasowania, tak samo jak z komfortem jazdy i podrózowania fotele kubełkowe to wisienka na torcie bardzoo dobre trzymanie a takze wygodne jazda jest przyejemnoscia nawet po 700-800 KM. Prawda jest taka ze insignia jest bardzo dobrym autem, lepiej wykonana niz mondeo i lepiej sie prowadzi, tak samo jak i od passata i nei pisze tego tak sobie sprawdziłem bo vhorowałem na passata cc nadal mi sie podoba ale insignia wypada lepiej duzo lepiej.
5.00

T 22 grudzień 2011 Opel Insignia, KOMBI Sports Tourer ST 2009-, diesel, 1956/160KM

Witam Wszystkich, jeżdżę Insignią od 3 miesięcy. Może nie długo, ale do tej pory mam już 10 tysięcy więc mogę się choć trochę wypowiedzieć. Na wstępnie dodam, że poprzednim moim autem był Passat B6 z 2008 roku, 2.0 TDI, 170 KM, DSG sedan. Passat niewątpliwie jest i będzie wyznacznikiem jakość i symbolem kultu Polaków, do którego gonią inne marki takie jak choćby Opel. VW jest autem świetnym, wspaniale się prowadzi, 170 KM z DSG sprawuje się świetnie. Wykończenie porawne. Zrobiłem nim ponad 100 tys.km i wymieniłem na Insignie z racji końca leasing. Długo sie zastanawiałem bo Passat był świetny. Po pierwszych 10 tys. powiem, że było warto. Wsiadając do Insgni mamy wrażenie że siedzimy w klasie wyższej, gabaryty auta są osczuwalne nawet w porównaniu do Passata. Wykończenie napradę o klase wyższe niż w Passacie, Opel prowadzi się lepiej (u mnie zawieszenie FlexRide rzeczywiście działa, co inni krytykują i twierdzą że nie widać różnicy, ale to pewnie opinie ludzi, którzy nie słyszą że obroty na jałowym za wysokie albo że oleju za mało w silniku). Ja to czuje, dla mnie w OK. Nawet przy felgach 18 cali jest bardzo dobrze. Polecam tą opcje bo standardowe zawieszenie jest poprawne ale nie daje tyle możliwości ustawienia pod siebie a to jest najważniejsze. Silnik dzięki opcji Flex ride powiązanej z trybami pracy silnika zyskuje dodatkowe 50 Nm po wciśnięciu przycisku SPORT na desce. Dodam że mamy do dsypozycji dwa tryby poza normalnym, w pełni konfigurowalne.(układ keirowniczy, moc, szybkość zmiany biegów, zawieszenie, podświetlenie zegarów). Niektórzy mówią,że automat szarpie. To prawda, szarpie jak się nie umie jeździć automatem. W DSG w Passacie po mieście jeździło mi się zdecydowanie gorzej. Passat był zbyt nerwowy. Tu wszystko gładko i fajnie. U mnie nic nie szarpie. Doddatkowo mamy opcje Tour która zmienia Insignie w kanapowca a skrzynie staje się bardzo delikatna. Spalanie w mieście około 7,8 ON. trasa 6-7 Litrów. Pali tyle co Passat i ma 50 Nm więcej oraz 300 KG masy na +. Dodatkowo auto wyposażone jest od wersji COSMO we wszystko co było do wziącia, więc wersja OPC Line (super czarna podsufitka robi wrażenie), skóra czarna Indian perforowana, klimka i grzanie w siedzenia. Jak jestem przy siedzeniach dodam, że są sporo lepsza od i tak świetnych w Passacie, tylko trzeba brać skórę bo ma 8 puntów regulacji. Podstawowe siedzenia w Insigni tragedia. Za krótkie, Skórzane dla mnie super (mam 190 cm). Ponadto czas umila DVD Navi 800 z głośnikami Infinity (7+sub), gra lepiej niż seria w Passacie z DVD NAVI. Z fajnych gadrzetów klapa bagażnika otwierana elektrycznie, pomaga jak się idzie z siatami. Bagażnik nie za wielki ale mi na ty nie zależy. Jak będę potrzebował dużego to wróce do Passata, proste. Coś kosztem czegoś, Tu design niestety nie pozwala na wiele. Nie jest to Lodówa z pod znaku VW. Poweim na podsumowanie, jak VW nie zrobi naprawe nowego fajnego modelu kolejna będzie Insignia może w wersji SUV co ma się ukazać w 2012 roku.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Lolek
5 listopad 2018
Opel Insignia, KOMBI
Kombi 13-17,
diesel, 1598/136KM
5.00
Polecam !!!!!

Super auto, wersja cosmo super wyposażona.Silnik więcej niż żwawy ,ekonomiczny,cichy.Zawieszenie (koła 18) rewelacja.
Tom38esom
1 lipiec 2018
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
diesel, 1956/160KM
4.25
Jak najbardziej.

Auto mile mnie zaskoczyło. Kupił bym je poraz kolejny mimo drobnych usterek które mi się przydarzyły. Prowadzi się świetnie i jest szybkim autem. Byłem pod wrażeniem przesiadając się z audi a4 b5 1.8t 150 km do oplelka 160 km. Naprawdę dobre autko.
Paweł
13 kwiecień 2018
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
benzynowy, 1796/140KM
4.50
Naprawdę polecam to auto wszystkim pragnącym poznać i komfort i przyjemność z jazdy

Naprawdę warto mieć to auto, klasa niby średnia wyższa ale uważam, że to niesprawiedliwe, co najmniej wyższa średnia
Marcin27mx
6 marzec 2018
Opel Insignia, SEDAN
2008-,
diesel, 1956/160KM
4.25
Dobre auto zwłaszcza za tek niskie pieniadze

Czytałem opinie innych użytkowników i tak zastanawiam się gdzie naczytali się tych bajek. Fotele jak można pisać że nie są wygodne,przejechałem 1800km w 21godzin i nawet nie narzekalem na plecy ( a jestem kierowcą zawodowym i mam z tym problem). Poza tym były ponoć zachwalane czy rekomendowane przez jakichś tam lekarzy. Plastiki sorry ale nie jest to audi czy BMW (mialem 2 audice tam przyciski scierały sie jak podloga szwecka w urzedzie) wedle mnie nie pozwalają ale to tej klasy auta są akurat. Spalanie bdb wrecz zaskakująca na trasie przy prędkościach 130-140 średnie wyszli mi 5.8l . Nie byłem zbytnio obciążony. Po mieście z ciężkim butem 8+l oszczędnie do 7l. Następnie narzekanie na navigacja.Czytelny wyświetlacz opcje dzielenia ekranu, asystent pasa ruchu, trafic inf. Co chcieć więcej. Jedne do czego mogę się przyczepić to w wersji ecoflex to przelozenie skrzyni biegów (zbyt długie biegi a z tym idzie turbo dziura przy ekonomicznej jeździe). Ma też sztywne zawieszenie a razem z 18calowymi felgami ciężko jezdzi się w kolejkach, za to w zakrętach trzyma się nieźle. Zastanawiam się tym co tak źle oceniają te auto czemu nie wymiana na Marc,audi czy BMW. A bo pewnie fundusze bronią. Z tego co widzę to taka nasza natura (narzekanie) . Insignia była moim pierwszym oplem ( nie liczę saaba) i zrobila na mnie naprawdę wielkie zaskoczenie . Jak na te klasę auta to brawa dla insigni i to wielkie.
zyguś
16 luty 2018
Opel Insignia, HATCHBACK
2008-,
benzynowy, 1796/140KM
4.75
BFS bardzo fajny samochód

Samochód godny uwagi .Kupiłem go w salonie i do tej pory żadnych kłopotów (silnik 1.8 wolnossący )Atrakcyjna( mimo upływu ponad 10lat od premiery)sylwetka.Nie jest to demon zawrotnych przyspieszeń > pamiętajmy że auto do lekkich nie należy.Ale jak się rozbuja , to już tylko czysta przyjemność z jazdy.Bardzo dobrze trzyma się toru jazdyi nieżle sobie radzi na krętych drogach. Gdybym chciał poszaleć to kupiłbym sobie wersję OPC. Ale nie to jest najważniejsze w moim życiu.
GRZEGORZ
15 styczeń 2018
Opel Insignia, HATCHBACK
2008-,
benzynowy, 1796/140KM
4.50
GRZES

PALIWO LUBI
grzes
28 grudzień 2017
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
diesel, 1956/160KM
4.50
Auto godne uwagi i niesłusznie oczerniane przez ludzi, którzy nie umieją jeżdzić ani dbać o auto..

Samochód wart kupienia i dający sporo frajdy z jazdy (160KM). Wymiana mat. eksploatacyjnych nie przyprawia o zawrót głowy jak w A, V, B, itp. Koszty ubezpieczenia w porównaniu z innymi Niemcami są sporo niższe, no i zainteresowanie złodziei znikome. Biorąc pod uwagę koszty utrzymania z uwzględnieniem kupna auta to Isia wcale nie traci tak dużo na wartości, ale trzeba skrupulatnie policzyć wydatki na przereklamowane auta konkurencji. ..
Rafał
18 listopad 2017
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
benzynowy, 1998/220KM
5.00
Polecam

Polecam
użytkowni k
26 październik 2017
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
diesel, 1956/130KM
4.25
Dobry stosunek jakości do ceny

Samochód aspirujący do klasy premium, niestety dużo mu jeszcze do tego brakuje.
mmpasi
18 lipiec 2016
Opel Insignia, KOMBI
Sports Tourer ST 2009-,
diesel, 1956/160KM
3.75
kup przenośny komputer wtedy warto

samochód bardzo ładny niestety awaryjny
1   2   3   ...   23   Następna strona