Oceny samochodów: Mazda CX-5

Wszystkie oceny dla:  Mazda (928)    Wszystko o Mazda CX-5

Oceny samochodu Mazda CX-5. Kierowcy oceniają samochód Mazda CX-5 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Mazda CX-5 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

2.54
7
czy warto kupić ten model?

TAK 0%
NIE 100%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.00
Silnik
Oceny silnik
2.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
3.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
1.14
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
 
9.5
średnie w trasie [l/100km]:
 
 
8.0

Zobacz oceny dla wersji samochodów Mazda CX-5:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Mazda CX-5 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Mazda CX-5

nadwozie
generacja
2.54
silnik
pojemność
rok produkcji

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.75
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.
gość26
28 grudzień 2021
Mazda CX-5, SUV
15-17,
benzynowy, 1998/160KM
2.50
Przeciętny samochód za duże pieniądze

Paliwożerny. Bardzo głośny w środku podczas jazdy Niektóre elementy niedopracowane i wykonane tandetnie (brak podświetlenia schowka od strony pasażera, brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem karty SD z mapami, zagłówki przednich foteli są na stałe pochylone do przodu, co po dłuższej jeździe powoduje ból karku, prawy podłokietnik kierowcy jest zbyt wąski i przedramię zsuwa się, brak siłowników pneumatycznych podnoszących maskę. Zaskakujące awarie (na dalekiej trasie jednocześnie padły mi 3 cewki wysokiego napięcia). Niekompetentny i bardzo kosztowny serwis. Kosztowna eksploatacja.