Oceny samochodów: BMW Seria 3

Wszystkie oceny dla:  BMW (975)    Wszystko o BMW Seria 3

Oceny samochodu BMW Seria 3. Kierowcy oceniają samochód BMW Seria 3 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód BMW Seria 3 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.68
416
czy warto kupić ten model?

TAK 96%
NIE 4%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.84
Silnik
Oceny silnik
4.72
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.56
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.61
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.0
8.0
10.9
średnie w trasie [l/100km]:
9.3
6.1
8.2

Zobacz oceny dla wersji samochodów BMW Seria 3:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu BMW Seria 3 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o BMW Seria 3

generacja
silnik
pojemność
4.75
moc
wersja
rok produkcji

Wybrane opinie

4.00

jammer 3 maj 2011 BMW Seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM

Kupiłem auto w sierpniu 2010 od BMW Auto FUS z programu Premium Selection z przebiegiem 30430 km. Moja wersja to 320dt M-pakiet. Przejechałem jak do tej pory 13000km, więc mogę co nieco napisać. Najpierw o tym co mnie pozytywnie zaskoczyło: - nieskie spalanie trasa - dokładnie 6,8l ON/100km, w mieście ok 9,5 - design -ładne auto - prowadzenie w zakrętach( na niemieckich trasach) - rewelacyjnie się trzyma drogi A teraz co mnie rozczarowalo: - kultura pracy silnika n47 (177PS) - praca głośna, nieprzyjemna, akustyka podobna do starych diesli sprzed 15lat, podobno te silniki są awaryjne - uszkodzenia rozrządu z uwagi na materiały niskiej jakości w wykonaniu kół zębatych napędu rozrządu (wycierają się przedwcześnie) - skrzynia biegów manualna (taka zamontowana jest w moim aucie), występuje notoryczny problem z włączeniem pierwszego biegu (nie chce wejść), podczas pracy na biegu jałowym lewarek drży jak w ciągniku, identyczne objawy wystąpiły u znajomego w modelu 320i (e90 przebieg 35000km,) podobno ten typ tak ma, niestety to chyba nie ta klasa aut, żeby tak mówić, podcza ruszania na wzniesieniu przy ciepłym silniku auto się trzęsię, warto zatem dopłacić za automat. - zawieszenie, m-pakiet, dobrze się sprawdza ale na Niemieckich autostradach, na Polskich dziurach przy oponach 18cali w dodatku runflat - dramat, za twardo, auto nie mieści się w koleinach, podczas jazda to nieustanna walka o to aby je utrzymać na pasie ruchu, jedzie się jak po torach kolejowych, w dodatku trzeba uważać nawet na najmniejsze dziury łatwo uszkodzić delikatne aluminowe zawieszenie a koszty napraw są dramatycznie wysokie( głównie robocizna w ASO BMW - cenią się, ceny części wyższe niż w przypadku innych aut ale dramatu nie ma). - fotele, również twarde, dobrze trzymają w zakrętach, ale po ostatniej jeździe (250km bez przystanku) ledwo udało mi się wysiąść z auta - odrętwienie prawej nogi (zaznaczam, że mam normalne proporcje budowy 180 cm wzrostu, waga 81kg), może to kwestia ustawienia fotela - nie wiem, nie odczułem takiego dyskomfortu jadąc służbową Astrą 3 z na trasie Warszawa - Kraków (450km). Jak do tej pory nic się nie zapsuło, ale auto ma symboliczny (i autentyczny) przebieg. Podsumowując. Oceniam auto na 4, szczerze to trochę się rozczarowałem po jego zakupie, w tej klasie aut uwagi, które wymieniłem są raczej niedopuszczalne. Czy warto kupić ten model, napewno tak, lecz z innym silnikiem, skrzynią automat i na Polskę z pewnością nie w M-pakiecie
4.75

Grzegorz 2 styczeń 2012 BMW Seria 3, SEDAN [E90] 2005-2008, benzynowy, 2996/218KM

Bylem fanem Audi przez wiele lat lecz w ostatniej dekadzie jakosc Audi ulagla znacznemu pogorszeniu. Z tego wlasnie powodu przesiadlem sie na BMW.. Wspanialy samochod. Ma leprze pszyspieszenie, lepsze zuzycie paliwa, wukonany z bardziej soolidnych materialow no i co najwazniejsze, nie ppsuje sie tak jak Audi. Polecam tym bardziej ze BMW tej serii przewyzsza jakoscia Mercedesa, wspomniane Audi a przegrywa z Porsche jesli chodzi o auta niemieckie.Mam nadzeje ze nikogo nie zdziwi ze pprzegrywa pod wzgledem jakosci ze wszystkimi Japonczykami, ale to jest dzis norma na swiecie. Milosnikom niemieckich marek polecam BMW serii 3 jako ze to wlasnie ta seria ma najleppsza jakosc. W zaleznosci od grubosci portfela mozna sobie dobrac silnik nawet do 400Km. Moje 218Km zupelnie mi wystarczaja dajac przyspieszenie do 100Km w 6.7 sec. Warto zwrocic uwage ze BMW 325i jest lzejsze od A4 o prawie 100kg. Dzieje sie tak w wyniku tego ze silnik jest zrobiony ze stopu magnezowego, tylna os z aluminium i auto to nie ma kola zapasowego. Run flat tires - opony pozwalaja jechac 100 km bez powietrza z predkoscia do 60 km/h. Fajna zecza jest tez mozliwosc spprawdzenia poziomu oleju bez wysiadania z auta mysle ze juz czas by wiecej firm to uzywaly. Ktory z wlascicieli BMW lubi miec brudne rece?
3.25

Jarsko 11 październik 2015 BMW Seria 3, SEDAN [F30] 2012-, benzynowy, 1997/184KM

Początek to problem z fotelem kierowcy - 3 x naprawiany; ostatecznie zdecydowałem się na zmianę servisu, który wiedział, że ten model ma taką wadę i jak ją usunąć. Potem przyszła kolej na złą geometrię zawieszenia - samochód wyraźnie ściągał - usunięte. Przy ok. 85 tys. pojawił się problem z napędem pompy oleju - wymieniony na nowy. To samo po 90 tys. km wraz z wymianą turbiny - bo przeciekła i olej dostawał się do układu wydechowego - samochód kopcił. Ponadto, wymieniony rozrząd, jako podejrzany o "psucie' napędu pompy oleju. Zmieniono oprogramowanie - dostałe z innego modelu - kłopoty z programowaniem radia, resetująca się nawigacja i inne drobiazgi - porażka. W międzyczasie dwie wizyty w serwisie z powodu "szarpiącej" skrzyni automatycznej - tak duże opory, że włączenie biegu powodowało gaszenie silnika. To moje drugie BMW, które mam jako nowy samochód. Pierwszy z Xdrive - który oczywiście pomaga w prowadzeniu samochodu, ale i zwiększa głośność napędu w kabinie - to moje porównanie z samochodem zastępczym też BMW 3 ale bez xdrive. Niestety, to BMW to już inna bajka, nieudany silnik i sporo drobnych, ale dokuczliwych problemów. W tej cenie nie warto.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Marek
15 wrzesień 2012
BMW Seria 3, KOMBI
Touring [E91 ] 2005-2008,
diesel, 1995/122KM
5.00
Jakosc za odpowiednia cene!.

Jak ktos sie raz zarazi BMW to juz przy nim pozostanie!.
Prezes
14 wrzesień 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E46] 1998-2002,
diesel, 1951/136KM
5.00
Polecam E46 jeśli ktoś chce kupić

SILNIK Pracuje ładnie,równo,odpala bez zadnego problemu na ciepłym oraz na zimnym.Nie dymi!!!dymaniczny a zarazem oszczedny.Skrzynia biegów 100% sprawna biegi wchodzą płynnie i lekko.Sprzegło bardzo dobre. Wnętrze auta jest czyste i zadbane,nie posiada zadnych dziur czy przetarc.Kierownica w bardzo ładnym stanie (nie wytarta)Wszystko z elektryki jest sprawne i działa bez zarzutu. Pod względem blacharski w super stanie,nie posiada zadnych wgnieceń czy rys na lakierze.Lakier piękny i błyszczący,jak na auto z tego roku prezentuje się świetnie!!!! Zawieszenie w stanie idealnym nie posiada zadnych najmniejszych luzów,stuków czy puków J Amortyzatowy po 80-90% klocki oraz wszystkie tarcze sa w idealnym stanie!!!Opony w dobrym stanie!
allegrowic z
12 wrzesień 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E36] 1990-1998,
benzynowy, 1990/150KM
4.50
POLECAM

Mam Bmw e36 316 coupe i 320i sedan auta bezawaryjne,bardzo wytrzymałe silniki i konstrukcje ogólnie odporne na rdze miałem już 3 ie bmw i też nie było problemów oczywiście jeśli się kupi zadbany model!! Prosze nie wierzyć że e36 można kupić za 6000zł w dobrym stanie za te pieniądze można kupić raczej średni stan do którego trzeba będzie troche dołożyć!!!
molog
25 sierpień 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E36] 1990-1998,
benzynowy, 1796/115KM
5.00
bardzo dobry

miałem już pięć aut teraz kupuje szóste ale e36 było najlepsze. części tanie pali tyle co wszystkie. ps nie kupujcie tylko szrotu
MARKOWSKI
17 sierpień 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E36] 1990-1998,
benzynowy, 1596/100KM
5.00
-

-
mario
11 sierpień 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E36] 1990-1998,
benzynowy, 1796/115KM
4.75
jak cie nie stać na młodszy to warto

autko bezawaryjne, trzeba lać dobry olej i będzie wdzięczny, dla rodziny cztero osobowej się nie nadaje, dakekie podróże tylko we dwoje + dzieciak, dobre osiągi i małe spalanie, trzeba dbać o zawieszenie.
karol
29 lipiec 2012
BMW Seria 3, COUPE
[E36] 1992-1999,
benzynowy, 1795/140KM
4.25
mozna polatac

troche za mala moc ale na poczatek do prob latania bokiem spoko pozdrawiam
rozi
21 lipiec 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E30] 1981-1991,
benzynowy, 2494/170KM
4.75
polecam

polecam
Tommy
17 lipiec 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E46] 1998-2002,
benzynowy, 2793/193KM
4.75
warte uwagi

To moje drugie BMW - pierwsze było z silnikiem 1.8 teraz 2.8 następne będzie z silnikiem V8. Gaz jak najbardziej w porządku (tylko trzeba założyć porządną instalacje a nie jakieś badziewie za 2500zł) Ogólnie bardzo fajne, może nawet nie pozorne auto, które daje i potrafi dać dużo frajdy z jazdy. Polecam szczególnie dla osób, dla których auto to nie tylko środek do przemieszczania się. Ceny części tak samo jak w innych autach tej klasy. Może trochę mało miejsca z tyłu, żeby wygodnie podróżowały 3 osoby. Poza tym jakość wykończenia, trwałość i wytrzymałość na wysokim poziomie. Wszystko proste i czytelne, bez zbędnych udziwnień. Samochód godny polecenia
Johny
10 lipiec 2012
BMW Seria 3, SEDAN
[E36] 1990-1998,
benzynowy, 1596/100KM
4.25
Poprzednia strona   1   ...   3   4   5   ...   42   Następna strona