Oceny samochodów: Alfa Romeo Giulietta

Oceny samochodu Alfa Romeo Giulietta. Kierowcy oceniają samochód Alfa Romeo Giulietta wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Alfa Romeo Giulietta - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.76
45
czy warto kupić ten model?

TAK 98%
NIE 2%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.91
Silnik
Oceny silnik
4.91
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.62
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.60
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
6.8
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
 
5.4
7.2

Zobacz oceny dla wersji samochodów Alfa Romeo Giulietta:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Alfa Romeo Giulietta aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Alfa Romeo Giulietta

generacja
wersja

Wybrane opinie

5.00

greg101 25 marzec 2013 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM

Miałem zaszczyt skorzystać z dłuższej wielogodzinnej jazdy próbnej modelem Giulietta Alfa Romeo z silnikiem 1.4 Multiair, benzynowym o mocy 170 KM z turbiną. Bardzo wysoko oceniany w testach NCAP samochód, okazuje się nie tylko bezpieczny, również wygodny i elegancki. Prowadzony przeze mnie na dłuższym dystansie ok. 230 km, mieszanej trasy, pojazd zachowywał się bardzo dobrze. Nie miałem żadnych trudności z obsługą podstawowych funkcji użytkowych, czytelna tablica "zegarów" oraz wyświetlacz komputera pokładowego, informował o podstawowych parametrach, wskaźniki były jednoznaczne i rozpoznawalne. Pierwszy odcinek jazdy, "zapoznawczy" dał wynik dość dużego zużycia paliwa /11,5 l/100km/. Przypuszczalnie na ten wynik "zapracował" nieodpowiedni styl jazdy oraz głównie przejazdy miejskie. Następna część prób poza miastem, przy stałej prędkości i wysokich biegach, dała efekt zmniejszenia zużycia paliwa do 9.5 l/100 km. Samochód przy ruchu po drogach zaśnieżonych, prowadzi się bezpiecznie, przy wykorzystaniu odpowiedniej funkcji DNA. Zaskoczyło mnie również gwałtowne zwiększenie dynamiki, przy załączeniu poz. do góry w DNA. Auto dostawało nagle ogromnego "kopa" i gwałtownie przyspieszało. Funkcja ta była przydatna, głównie przy wyprzedzaniu w jazdach po trasach autostradowych. Moje próbne jazdy odbywałem w dniach 23 i 24 marca, dzięki uprzejmości Doradcy Carservi-su Marka Babińskiego. Grzegorz T. Warszawa
4.50

Sebastian 10 styczeń 2014 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM

Auto godne polecenia zwłaszcza z silnikiem 170KM i pakietem sport (zawieszenie sportowe + hamulce Brembo). Sprawia bardzo naprawdę bardzo dużo radości z jazdy. Główną wadą burzącą obraz całości i uprzykrzającą użytkowanie auta są odgłosy trakcji docierające do kabiny. Generalnie kabina jest bardzo dobrze wyciszona, prawie nie słychać szumów powietrza ani odgłosu pracy silnika. Natomiast bardzo mocno jest słyszalny odgłos toczenia kół po nawierzchni. Jest to uciążliwe. Pozostałe wady o których wspomniałem to w zasadzie drobiazgi o których można by nie wspominać. Aha i jeszcze jedna sprawa szkoda że nie można wyłączyć kontroli trakcji. Z tego powodu auto w warunkach zimowych traci znacznie na sprawności. Możliwość pokonywania stromych ośnieżonych i śliskich wzniesień jest bardzo ograniczona. Elektronika redukuje moc i moment obrotowy aż do zatrzymania pojazdu... w identycznych warunkach z wyłączoną kontrolą trakcji i umiejętnym operowaniu gazem podjazd byłby bezproblemowy. Co ciekawe najlepiej podjazdy wychodzą na trybie DYNAMIC !!! Tak tak tym przeznaczonym do jazdy sportowej gdzie działanie elektroniki jest ograniczone a nie ALL WEATHER na którym auto przestaje jechać już na samym początku wzniesienia...
4.50

mieszko 18 sierpień 2014 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM

W kilku zdaniach moge powiedziec tyle: miałem duzy dylemat czy kupic Giuliette czy cos innego ,pól roku zbierałem sie do zakupu i postanowilem zarysykowac.Po przejechaniu 5000tys.km nie moge powiedziec złego slowa o tym aucie poza paroma drobiazgami ktore mogłyby byc lepiej dopracowane . Obczytałem sie tyle złych opini na forach internetowych ze był moment w ktorym miałem kupic inne auto. Opinie typu ( skrzypionce elementy -zawieszenie ,słabe wykonczenie wnetrza ,awaryjnosc itp.) to kompletna bzdura!!! .Moja ocena jest OBIEKTYWNA gdyż miałem juz kilka aut i mam porównanie.Kazdej osobie która wystawia taka opinie nie majac zadnej stycznosci z tym autem proponuje zamówic sobie jazde testowa w alfie -usiąść ,odpalic silnik i sie przejechac tym autkiem:))) szczegolnie z mocniejszym silnikiem /170km .Stereoty ze alfa jest awaryjna tego modelu nie dotyczy. Posiadam wersie po lifcie i pare rzeczy zostało poprawionych -sa to niewielkie zmiany które według mnie wpłyneły na korzyść .Na chwile obecna nie załuje ze kupiłem to auto i mam nadzieje ze tak juz zostanie :)

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Toyo
7 styczeń 2015
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1956/170KM
4.25
Brać

Samochód dający dużo radości - okupionej większym spalaniem - nie polecam ludziom jeżdżacym techniką taksówkarza:)
Zbl
25 sierpień 2014
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1598/105KM
5.00
mk
4 lipiec 2014
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1598/105KM
4.75
dobry samochód dający dużo przyjemności z jazdy

Po czterech latach i 65 tyś. km, mogę powiedzieć, że jest naprawdę dobrze, jedna drobna usterka (pękł przewód do klapy tylnej zasilający wycieraczk) koszt naprawy 80 zł, zawieszenie jak nowe (nic się nie dzieje) a silnik 1,6 (mimo 105 km) śmiga lepiej niż nie jeden 1,9, nawet filtr DPF nigdy nie wezwał o dopalanie mimo, że 80% jeżdżeę w korkach po mieście (w tych warunkach zużycie 7,5-8 l) na autostradzie przy 140 km/h około 6 litrów. Może nie jest wykonany tak perfeekcyjnie we wnętrzy jak np. A-klase, ale przy tej cenie, wyposażeniu i technologi zastosowanej warty naprawdę kupienia. Tym samochodem naprawdę można dynamicznie pojździć i daje dużo to przyjemności.
bez awaryjna wloszka
10 marzec 2014
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
5.00
Sportowy dobrze wykonany hatchback

Sytem DNA w standardzie bezcenne wraznienia z jazdy samochod sie wrecz klei do drogi mialem wczesniej fiata bravo 1.6mjet z dpf o tej samej mocy alfa i tak wyprzedza technologia wykonania zawieszenia i bravo na zakretach trzyma sie okolo do 100 km/h giulietta 120 km/h i nie robi problemu mimu podnoszenia sie przedniego kola spalanie dziwne wedlug waszych opinii przy bardzo dynamicznej jezdzie nie przekracza 10 litrow dzieki docieraniu silnika przez 3 tys km od wyjechania z salonu 2tys obrotow wiecej silnik przez te 3 tys km nie widzial paliwo v-power racing nitro+
kris1960
6 grudzień 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1598/105KM
4.50
Zdecydowanie polecam

Jeżdziłem ostatnio BMW X3, wcześniej Audi A3 (oba diesle) teraz AR Giulietta po przejechaniu 2 tys.km zdecydowanie najlepiej
JACEK
4 listopad 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
5.00
OCENA POZYTYWNA MOIM ZDANIEM ŚWIETNE I WSPANIAŁE AUTO

AUTO BARDZO DYNAMICZNE I EKONOMICZNE PROWADZI SIE WYŚMIENICIE KOMFORTOWE AUTO O SPORTOWO KOMPAKTOWEJ STYLISTYCEPOLECAM
zbigniew
9 październik 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
5.00
świetny samochód

godny polecenia, zwłaszcza po ostatnich ulepszeniach
radek
5 październik 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
2.50
wyglad wykonanie ok reszta po włosku

Alfe mozna kupic sercem rozum m?wi NIE.NIE. Sam fakt ze cos ladnie wyglada i ma 4 kola nie oznacza ze jest samochodem.konkurencja niestety jest z przodu i to daaaaleko.
stasinek
7 sierpień 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/170KM
4.75
giulettka

warto pojezdzic giulettką
M
24 maj 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1742/235KM
4.75
2.0 JTDM 140 KM - w rubryce rodzaj silnika nie było opcji olej napędowy (!!!)

po prawie 17 tys. km przebiegu mogę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony z Julki, mam nadzieję, że tak już zostanie :)
Poprzednia strona   1   2   3   ...   5   Następna strona