Oceny samochodów: Alfa Romeo Giulietta

Oceny samochodu Alfa Romeo Giulietta. Kierowcy oceniają samochód Alfa Romeo Giulietta wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Alfa Romeo Giulietta - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

rok produkcji:
2013
ocena łączna / liczba ocen

4.55
5
czy warto kupić ten model?

TAK 100%
NIE 0%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
4.80
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.20
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.20
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
7.5
8.8
średnie w trasie [l/100km]:
 
7.0
7.0

Zobacz oceny dla wersji samochodów Alfa Romeo Giulietta:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Alfa Romeo Giulietta aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Alfa Romeo Giulietta

generacja

Wybrane opinie

4.50

Sebastian 10 styczeń 2014 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM

Auto godne polecenia zwłaszcza z silnikiem 170KM i pakietem sport (zawieszenie sportowe + hamulce Brembo). Sprawia bardzo naprawdę bardzo dużo radości z jazdy. Główną wadą burzącą obraz całości i uprzykrzającą użytkowanie auta są odgłosy trakcji docierające do kabiny. Generalnie kabina jest bardzo dobrze wyciszona, prawie nie słychać szumów powietrza ani odgłosu pracy silnika. Natomiast bardzo mocno jest słyszalny odgłos toczenia kół po nawierzchni. Jest to uciążliwe. Pozostałe wady o których wspomniałem to w zasadzie drobiazgi o których można by nie wspominać. Aha i jeszcze jedna sprawa szkoda że nie można wyłączyć kontroli trakcji. Z tego powodu auto w warunkach zimowych traci znacznie na sprawności. Możliwość pokonywania stromych ośnieżonych i śliskich wzniesień jest bardzo ograniczona. Elektronika redukuje moc i moment obrotowy aż do zatrzymania pojazdu... w identycznych warunkach z wyłączoną kontrolą trakcji i umiejętnym operowaniu gazem podjazd byłby bezproblemowy. Co ciekawe najlepiej podjazdy wychodzą na trybie DYNAMIC !!! Tak tak tym przeznaczonym do jazdy sportowej gdzie działanie elektroniki jest ograniczone a nie ALL WEATHER na którym auto przestaje jechać już na samym początku wzniesienia...
4.75

Sebastian 25 marzec 2013 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM

Naprawdę fajna zabawka. Warto zainwestować w pakiet sport. Zmodyfikowane zawieszenie powoduje że auto prowadzi się jak gokart, jazda po górskich serpentynach to przyjemność. 4 tłoczkowe hamulce Brembo są bardzo efektywne i precyzyjne. Bardzo elastyczny silnik, max moment obrotowy pojawia się nieco powyżej 2000 obr/min. Do dynamicznej jazy w zupełności wystarcza zakres obrotów 2000->4000obr/min. System DNA faktycznie działa, to nie marketing. W kabinie nie czuje się prędkości. Sportowe fotele z mikrofibry i skóry początkowo wydawały się zbyt mało wyprofilowane jednak materiał z którego są wykonane układa się do ciała kierowcy i po kilku tygodniach użytkowania wszystko jest ok. Teraz o wadach cześć materiałów wykończenia wnętrza jest niższej jakości, dolna część deski rozdzielczej oraz dolne cześć tapicerki drzwi ale to drobiazgi. Denerwujący jest dźwięk trakcji (toczenia opon) dobiegający do kabiny. Eksploatację zacząłem na zimówkach, mam nadzieje że to jest przyczyna i po zmianie na ogumienie letnie hałas zniknie.
5.00

bez awaryjna wloszka 10 marzec 2014 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/120KM

Sytem DNA w standardzie bezcenne wraznienia z jazdy samochod sie wrecz klei do drogi mialem wczesniej fiata bravo 1.6mjet z dpf o tej samej mocy alfa i tak wyprzedza technologia wykonania zawieszenia i bravo na zakretach trzyma sie okolo do 100 km/h giulietta 120 km/h i nie robi problemu mimu podnoszenia sie przedniego kola spalanie dziwne wedlug waszych opinii przy bardzo dynamicznej jezdzie nie przekracza 10 litrow dzieki docieraniu silnika przez 3 tys km od wyjechania z salonu 2tys obrotow wiecej silnik przez te 3 tys km nie widzial paliwo v-power racing nitro+

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Toyo
7 styczeń 2015
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1956/170KM
4.25
Brać

Samochód dający dużo radości - okupionej większym spalaniem - nie polecam ludziom jeżdżacym techniką taksówkarza:)
XXI wiek
9 marzec 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
4.25
W czasach kiedy wszystkie auta są identyczne..

..wizualnie i technicznie ciężko jest znaleźć coś wyjatkowego. Alfa wciąż się sprawdza: http://www.youtube.com/watch?v=ZurH2s3SX00