Oceny samochodów: tata

Oceny samochodów marki tata. Kierowcy oceniają samochody tata wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki tata - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

3.88
125
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 73%
NIE 27%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.03
Silnik
Oceny silnik
4.03
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
3.79
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.66
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
8.8
8.1
8.0
średnie w trasie [l/100km]:
7.0
6.6
6.5

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki tata:

Wybierz model marki tata aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

tata Indica

liczba ocen samochodu 70
4.00

tata Indigo

liczba ocen samochodu 26
3.58

tata Safari

liczba ocen samochodu 20
3.74

tata Xenon

liczba ocen samochodu 9
4.11


Wybrane opinie

4.00
użytkownik 22 luty 2010 tata Safari, SUV 2008-, diesel, 2179/140KM
To mój drugi Tata Safari, choć pierwszy nazywał się Leisure (bo tak nazywały się Safari na rynek angielski), więc kupowałem go ze świadomością jego dobrodziejstwa. Pierwszy, używany zresztą, kupiłem raczej przypadkowo w Anglii, oczywiście trzeba było dokonać w nim sporej ilości zmian (przystosowanie do ruchu prawostronnego), ale cenowo był znacznie tańszy niż pojazdy konkurencji, wcale nie okazał się być znacząco gorszy. Jeździłem nim siedem lat (137 000 km) i pewnie jeździłbym dalej gdyby na naszym rynku nie pojawiły się w oficjalnej sieci sprzedaży pojazdy marki Tata, dlatego zdecydowałem się na zakup nowego auta. Ze względu na niewielki przebieg nowego Safari, niespełna 15 000 km, nie mogę powiedzieć jeszcze nic o jego awaryjności (w starym poważnych awarii nie miałem nigdy), nad wadami o których pisałem można w zasadzie zapanować wymieniając odpowiednie elementy (pasują od innych terenówek), czy też wykonując samodzielnie niektóre modyfikacje (oczywiście nie w czasie trwania gwarancji), na pewno warto wymienić sprzęgiełka przednich piast na manualne. Są one mniej wygodne w użyciu, ale ręczne sprzęgiełka doceni każdy, komu przyjdzie powalczyć tym pojazdem w nieco trudniejszym terenie.Problemem może tu być też trochę zbyt duży promień skrętu, przydało by się aby producent nieco oprawił tę wartość. Polecam samochód każdemu, kto nie dysponuje kwotą 150 000 ?200 000 na zakup nowego samochodu terenowego (renomowanej marki) a jednocześnie lubi tego typu pojazdy i od czasu do czasu uprawia turystykę poza utwardzonymi drogami. Auto doskonale sprawdza się jako, że tak powiem, rodzinny pojazd wielozadaniowy dla osób, które nie mają nadmiernie wypchanego portfela i wygórowanych wymagań co do jakości wykończenia czy komfortu podróżowania (a konkurencja jest droższa niemal trzykrotnie). Wyjazd na wycieczkę, na wczasy, na zakupy dla czteroosobowej rodziny to żaden problem. Przy odrobienie wyrozumiałości Tata Safari może służyć też do dojazdów do pracy. Jeżeli w przyszłości pojazd zachowa swoją ramową konstrukcję, reduktor, sztywny tylny most (szkoda, że z przodu nie ma sztywnego mostu, ale obecnie to rzadkość) a więc nie stanie się zwykłym i delikatnym pojazdem klasy SUV, to prawdopodobne jest, że kiedyś ponownie kupię Tatę Safari. PS. Zużycie paliwa, na trasie (nie przekraczając 90 km/h) przy dwóch osobach w kabinie, spalanie wynosiło 5,8 l /100 km. W mieście nigdy nie przekroczyło 10,7 l / 100 km. Przy spokojnej jeździe miejskiej i braku korków można zmieścić się w 8,5 - 9 l/100 km.
4.75
Darek 2 styczeń 2010 tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Za cenę fiata pandy mamy całkiem fajnie wyposażone autko które jakością wykonania jest bliźniacze z fiate - poprzednio miałem pandę a wcześniej CC. Jakoś plastików i wykonanie jak w fiacie tylko skąd fiat ma takie kosmiczne ceny ?? nie oferując nic w zamian - nawet nie ma korka wlewu paliwa zamykanego na kluczyk . Generalnie jak za te pieniądze autem idzie jeździć całkiem fajnie spisuje się 1,4 litrowy diesel (chyba knstrukcji forda 1,4 TDCI)dość ekonomiczny a jednocześnie żwawy zwracając przy ty uwagę na masę auta wynoszącą prawie 1200Kg Jeśli troszku poprawią jeszce niektóre szczegóły np. spasowanie plastików i wykończenie to fiat będzie miał ciężko na polskim rynku.
4.75
PT55 20 styczeń 2009 tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Samochód o w miarę nowoczesnej sylwetce. Przy cenie o ponad 20% procent niższej aniżeli modele innych koncernów samochodowych w podobnej klasie (do tego gorzej wyposażonych - a każda dodatkowa opcja wiąże się z dodatkowymi opłatami).Doskonały samochód dla młodych osób (małżeństw), czyli kierowców mniej zwracających uwagę na prestiż a więcej na fakt, że to samochód jest dla mnnie nie zaś ja dodatkiem do niego. Ponadto czasy wypinania piersi przed sąsiadami z tytułu nowo zakupionej fury już minęły. Samochód w sam raz dla osób, które nie muszą za wszelką siłe podnosić swoje ego.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
misiek
25 marzec 2012
tata Indica, HATCHBACK
VAN Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.75
BARDZO FAJNE I TANIE AUTKO

AUTKO JEST BARDZO FAJNE I POLECAM WSZYSTKIM
SENSOL
8 marzec 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
2.00
NIEZADOWOLENIE

WADLIWY-PROBLEMY Z SILNIKIEM I BSGNETEM/ HAMULCE /AUTOMATYCZNE ZAMYKANIE SZYB /SPALANIE NIEWIARYGODNIE WIELKIE/PROBLEM Z WYWAŻENIEM KÓŁ/UWAGA-W CZAŚCIE JAZDY OTWARŁA SIĘ MI MASKA I.T.P NIE!!!!!!!!!!!!!!!
DOROTA CYGAN
8 marzec 2012
tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
2.25
ZAWIEDZIONA

MOIM ZDANIEM WCISNELI NAM SAMOCHODY KTÓRE NIE ZESZŁY W INNYCH KRAJACH.MIESZKAM WE FRANCJI I W TYM KRAJU NIE PRZESZEDŁ TESTÓW Z JAKIEGOŚ POWODU .NACISKAJCIE NA JAZDY PR.NA TRASIE FRANCJA -POLSKA KTÓRĄ ROBIŁAM CO NAJMNIEJ DWA RAZY W ROKU MI I MOIM CÓRKOM HULAŁ WIATR WE WŁOSACH Z POWODU SZPAR W DŻWIACH. ILE RAZY BYŁAM W POLSCE TYLE RAZY BYŁAM W SALONIE BO CAŁY CZAS BYŁO COŚ DO NAPRAWY A PO NAJLEPSZE NI DAŁO SIĘ NAPRAWIĆ .
rys
6 marzec 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
3.00
beznadzieja

wady instalacji elektrycznej ,widać już rdze na pokrywie komory silnika,spryskiwacz tylnej szyby wręcz leje a nie spryskuje,częste wizyty w serwisie-małe efekty tych wizyt raczej zbywanie a nie solidne usuwanie usterek
bob
15 luty 2012
tata Safari, SUV
2008-,
diesel, 2179/140KM
2.25
Na rynku pojawiło się cudo , dla naiwnych

jeżeli potrzebujesz atrapy do reklamy to polecam . Serwis jest tyle wart co i to cudo . Ale to ty decydujesz. jedynym miłym zaskoczeniem jest to że Koło zapasowe jeszcze nie odpadło
Gerard
12 luty 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
4.50
Nie ma lepszego

Bardzo fajnie niejaki P. Norek to zaprojektował naprawde ETRA autko i dołowane jest przez reklame innych znanych drogich i niewartych tych pieniędzy wydanych marek
olo
8 luty 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
1.00
Nie za te pieniądze.

Tak jak kiedyś ktoś napisał 8000zł za to cudo to wszystko. Trzeba go traktować jako samochód niezbywalny. A więc żadna część pieniędzy się nie zwróci. Nikt takiego złomu używanego nie kupi.
j
20 styczeń 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
3.75
tata nie przyjeła się na polskim rynku i nie sadzę aby kiedykolwiek to się zmieniło

na skutek złego traktowania klientow przez importera i kiepskich serwisow ci , ktirzy kupili te auta nia sadze zeby nawet jakby tata wrocila na polski rynek zrobili to ponownie
olo
17 styczeń 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
2.00
Totalna porażka.

Biednych nie stać na marne rzeczy, kiedyś ktoś mądry tak powiedział. Opinie pozytywne to w większości pisane przez dilerów. Niemożliwe aby ktoś zachwalał Indikę z silnikiem 1,4 dicor, to coś co ludzie nazywają silnikiem pracuje śmiesznie i wciąż cieknie z niego olej, uszczelki i części gumowe są chyba nie na nasz klimat robione. Z Polonezem i Fiatem 125 mogła by konkurować choć nasze samochody były ładniej wykończone. Poza tym serwisy olewają każdą reklamacje. Nie dziwie się że Firma Tata poniosła tak wielką klęskę na polskim rynku, i od 01,2012r jej nie ma. Nie da się nabrać na to tanie auto już nikt w Polsce.
Sporek Eugeniusz
25 grudzień 2011
tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
1.25
dziadostwo

Odradzam każdemu.
Poprzednia strona   1   ...   2   3   4   ...   13   Następna strona