Oceny samochodów: tata

Oceny samochodów marki tata. Kierowcy oceniają samochody tata wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki tata - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

3.88
125
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 73%
NIE 27%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.03
Silnik
Oceny silnik
4.03
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
3.79
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.66
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
8.8
8.1
8.0
średnie w trasie [l/100km]:
7.0
6.6
6.5

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki tata:

Wybierz model marki tata aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

tata Indica

liczba ocen samochodu 70
4.00

tata Indigo

liczba ocen samochodu 26
3.58

tata Safari

liczba ocen samochodu 20
3.74

tata Xenon

liczba ocen samochodu 9
4.11


Wybrane opinie

4.00
użytkownik 22 luty 2010 tata Safari, SUV 2008-, diesel, 2179/140KM
To mój drugi Tata Safari, choć pierwszy nazywał się Leisure (bo tak nazywały się Safari na rynek angielski), więc kupowałem go ze świadomością jego dobrodziejstwa. Pierwszy, używany zresztą, kupiłem raczej przypadkowo w Anglii, oczywiście trzeba było dokonać w nim sporej ilości zmian (przystosowanie do ruchu prawostronnego), ale cenowo był znacznie tańszy niż pojazdy konkurencji, wcale nie okazał się być znacząco gorszy. Jeździłem nim siedem lat (137 000 km) i pewnie jeździłbym dalej gdyby na naszym rynku nie pojawiły się w oficjalnej sieci sprzedaży pojazdy marki Tata, dlatego zdecydowałem się na zakup nowego auta. Ze względu na niewielki przebieg nowego Safari, niespełna 15 000 km, nie mogę powiedzieć jeszcze nic o jego awaryjności (w starym poważnych awarii nie miałem nigdy), nad wadami o których pisałem można w zasadzie zapanować wymieniając odpowiednie elementy (pasują od innych terenówek), czy też wykonując samodzielnie niektóre modyfikacje (oczywiście nie w czasie trwania gwarancji), na pewno warto wymienić sprzęgiełka przednich piast na manualne. Są one mniej wygodne w użyciu, ale ręczne sprzęgiełka doceni każdy, komu przyjdzie powalczyć tym pojazdem w nieco trudniejszym terenie.Problemem może tu być też trochę zbyt duży promień skrętu, przydało by się aby producent nieco oprawił tę wartość. Polecam samochód każdemu, kto nie dysponuje kwotą 150 000 ?200 000 na zakup nowego samochodu terenowego (renomowanej marki) a jednocześnie lubi tego typu pojazdy i od czasu do czasu uprawia turystykę poza utwardzonymi drogami. Auto doskonale sprawdza się jako, że tak powiem, rodzinny pojazd wielozadaniowy dla osób, które nie mają nadmiernie wypchanego portfela i wygórowanych wymagań co do jakości wykończenia czy komfortu podróżowania (a konkurencja jest droższa niemal trzykrotnie). Wyjazd na wycieczkę, na wczasy, na zakupy dla czteroosobowej rodziny to żaden problem. Przy odrobienie wyrozumiałości Tata Safari może służyć też do dojazdów do pracy. Jeżeli w przyszłości pojazd zachowa swoją ramową konstrukcję, reduktor, sztywny tylny most (szkoda, że z przodu nie ma sztywnego mostu, ale obecnie to rzadkość) a więc nie stanie się zwykłym i delikatnym pojazdem klasy SUV, to prawdopodobne jest, że kiedyś ponownie kupię Tatę Safari. PS. Zużycie paliwa, na trasie (nie przekraczając 90 km/h) przy dwóch osobach w kabinie, spalanie wynosiło 5,8 l /100 km. W mieście nigdy nie przekroczyło 10,7 l / 100 km. Przy spokojnej jeździe miejskiej i braku korków można zmieścić się w 8,5 - 9 l/100 km.
4.75
Darek 2 styczeń 2010 tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Za cenę fiata pandy mamy całkiem fajnie wyposażone autko które jakością wykonania jest bliźniacze z fiate - poprzednio miałem pandę a wcześniej CC. Jakoś plastików i wykonanie jak w fiacie tylko skąd fiat ma takie kosmiczne ceny ?? nie oferując nic w zamian - nawet nie ma korka wlewu paliwa zamykanego na kluczyk . Generalnie jak za te pieniądze autem idzie jeździć całkiem fajnie spisuje się 1,4 litrowy diesel (chyba knstrukcji forda 1,4 TDCI)dość ekonomiczny a jednocześnie żwawy zwracając przy ty uwagę na masę auta wynoszącą prawie 1200Kg Jeśli troszku poprawią jeszce niektóre szczegóły np. spasowanie plastików i wykończenie to fiat będzie miał ciężko na polskim rynku.
4.75
PT55 20 styczeń 2009 tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Samochód o w miarę nowoczesnej sylwetce. Przy cenie o ponad 20% procent niższej aniżeli modele innych koncernów samochodowych w podobnej klasie (do tego gorzej wyposażonych - a każda dodatkowa opcja wiąże się z dodatkowymi opłatami).Doskonały samochód dla młodych osób (małżeństw), czyli kierowców mniej zwracających uwagę na prestiż a więcej na fakt, że to samochód jest dla mnnie nie zaś ja dodatkiem do niego. Ponadto czasy wypinania piersi przed sąsiadami z tytułu nowo zakupionej fury już minęły. Samochód w sam raz dla osób, które nie muszą za wszelką siłe podnosić swoje ego.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
MALINOWSKI LECH
23 styczeń 2013
tata Indica, HATCHBACK
Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.25
OGÓLNIE JESTEM ZADOWOLONY

BRAK KONKURENCYJNEGO SERWISU
Jano
22 październik 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.00
raczej polecałbym

dobrze się nim jeździ, w moim egzemplarzu cicha praca silnika, moim zdaniem ładna sylwetka, na razie nie koroduje
Mateusz
30 wrzesień 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
5.00
dobra jakość za niską cenę

Tata to najtańszy samochód w Europie z tym wyposażeniem i to mnie przekonało. Przejechałem nim ponad 10 tys. km i każdemu polecam, kogo nie stać na podobne droższe marki.
miro
5 wrzesień 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
4.50
ogólnie jestem zadowolony

oszczędny silnik na trasie 4litry przy spokojnej jezdzie,klimatyzacja,abs,elektryczne szyby p/t,poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,immo,centralny zamek,halogeny,bardzo ładny srebrny metalik,wady to plastyki jak w golfach,blacharka narazie ok ale wszystkie auta gniją(mercedesy w210,mazda3)za tą cenę myślę że jest ok.
Donata
18 maj 2012
tata Indica, HATCHBACK
Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.00
Dobre autko na każdą kieszeń

Samochód dla ludzi ceniących czas i pieniadze.
Maciek
10 kwiecień 2012
tata Indica, HATCHBACK
Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.00
VISTA

Po przeszło 6 miesiącach użytkowanie i przejechanych 20 tyś km w najmniejszym stopniu nie żałują decyzji o zakupie Visty. Samochód spełnił wszystkie moje oczekiwania. Jest prostym, tanim i skutecznym sposobem na codzienne dojazdy do pracy.
dan1
6 kwiecień 2012
tata Indica, HATCHBACK
Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.25
Jak na razie jestem zadowolony z zakupu

Poszukiwałem auta segmentu B komfortowo wyposażonego, niedrogiego, a przede wszystkim nowego. Mój wybór padł na Viste gdyż najbliższy konkurent z tym wyposażeniem był droższy o ok. 10000 zł. Z perspektywy czasu uważam że dokonałem trafnego wyboru. Polecam.
Adam
31 marzec 2012
tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.25
warto

teraz przerabiam na gaz ,choć srednie spalanie to 6 l , niewiem z kąd ludzie wymyslają spalanie na poziomie 10 l ?
witos
29 marzec 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
5.00
tata indica

za taką cenę to jest super
VAS
28 marzec 2012
tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
3.25
Ekonomiczność samochodu

Dość wysokie spalanie jak na taki silnik, i często występujące usterki dość mocno denerwują użytkownika, wykonanie nie najlepsze. Wrażenia z jady mam dość dobre ale pozostałe sprawy ...
Poprzednia strona   1   2   3   ...   13   Następna strona