Oceny samochodów: honda

Oceny samochodów marki honda. Kierowcy oceniają samochody honda wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki honda - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.69
1373
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 96%
NIE 4%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.77
Silnik
Oceny silnik
4.73
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.48
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.76
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.7
7.6
8.5
średnie w trasie [l/100km]:
8.9
6.2
6.8

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki honda:

Wybierz model marki honda aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

honda Accord

liczba ocen samochodu 265
4.76

honda City

liczba ocen samochodu 135
4.61

honda Civic

liczba ocen samochodu 626
4.68

honda Concerto

liczba ocen samochodu 11
4.80

honda CR-V

liczba ocen samochodu 99
4.64

honda CRX

liczba ocen samochodu 18
4.65

honda Element

liczba ocen samochodu 5
4.95

honda FR-V

liczba ocen samochodu 18
4.33

honda HR-V

liczba ocen samochodu 19
4.43

honda Insight

liczba ocen samochodu 18
4.28

honda Jazz

liczba ocen samochodu 89
4.73

honda Legend

liczba ocen samochodu 13
4.85

honda Logo

liczba ocen samochodu 6
4.92

honda Odyssey

liczba ocen samochodu 10
4.83

honda Pilot

liczba ocen samochodu 1
5.00

honda Prelude

liczba ocen samochodu 28
4.75

honda S 2000

liczba ocen samochodu 2
5.00

honda Shuttle

liczba ocen samochodu 3
5.00

honda Stream

liczba ocen samochodu 7
4.82


Wybrane opinie

5.00
Connie 9 kwiecień 2011 honda Odyssey, VAN 2005-2007, benzynowy, 3471/244KM
W zakorkowanej Warszawie dużo pali i jest kłopot z parkowaniem, ale jest wyjątkowo komfortowy- na długie trasy idealny, bo kierowca nie męczy się tak szybko za kierownicą jak ma to miejsce w przypadku mniejszych aut lub vanów europejskich ( ciasnych i niewygodnych)- dzieciaki można eksportować nawet do ostatniego rzędu i jest święty spokój. Elektronika była niezawodna dopóki nie skradziono nam tego samochodu ( jak widać wystarczy zeskanować fale z pilota by dostać się do wnętrza pojazdu i wyłączyć immobilaisera).Ponadto łatwo " zamoczyć " elektronikę podczas letnich burz często występujących w naszym kraju, które nie są żadną anomalią pogodową- anomalią jest myślenie urzędnicze, że nie trzeba instalować szerszych studzienek na naszych drogach, bo obfite opady podobno zdarzają się rzadko. Po sprowadzeniu auta z USA przegląd kosztował nas w serwisie Hondy 1200 zł: wymiana filtrów oleju i powietrza,wymiana oleju, szlifowanie wszystkich tarcz hamulcowych ( trochę postał zanim trafił do Polski przez co tarcze pokryły się cienką warstwą rdzy)- to akurat było wyjątkowo miłym zaskoczeniem, bo kalkulowaliśmy podobny koszt co w serwisie toyoty czyli ponad 500zl za jedna tarczę, a tu zapłaciliśmy za wszystkie cztery 580zl, sprawdzenie hamulców, i jeszcze parę innych rzeczy, o których już nie pamiętam. Sporo jak za te pieniądze. Na różnych forach czytałam opinie, że pojazd jest słabo wyciszony, ja dodam od siebie , że na całe szczęście jest słabo wyciszony- wtedy lepiej słyszę co się dzieje z silnikiem i na drodze. Trochę denerwowała mnie głośna klimatyzacja- jej atutem jest to , że można ją dostosować osobno do każdego siedzenia. Podróżowałam w upały- było mi przyjemnie; podróżowałam zimą- było mi ciepło. Bardzo niezdrowym dla każdego jest luksus podgrzewanych siedzeń- zdrowiej jest siedzieć w chłodzie niż w upale( to taka łatka na piecuchów). W naszym samochodzie - Odyssey Touring - ogromnym kłopotem były koła- opony Michelin Pax w tym rozmiarze są w Polsce niedostępne- sprowadzenie ich z USA i montaż to koszt ok 12- 14 tys. zł. Można wymienić cały komplet kół ( felgi + opony) za ok. 5000zł, ale denerwować nas będą palące się czujniki ciśnienia w oponach, których lepiej nie wyłączać na własną rękę.Te koła to jedyny pozytyw tej kradzieży - odpadł nam koszt ich wymiany kiedy się zużyją. W sumie jeździliśmy tym samochodem 3 lata- poza standardową wymianą oleju od czasu do czasu, nie było żadnych usterek.
4.50
Norbert 29 sierpień 2011 honda Jazz, HATCHBACK 2008-2015, benzynowy, 1339/83KM
Mam ten samochód od ponad 3 lat, kupiłem go w Niemczech od pracownika serwisu hondy, przedtem służył jako auto testowe. Samochód z rocznika 2001 ale model 2002, w Niemczech był dostępny w grudniu 2001 r. w Polsce od marca 2002. Auto miało w chwili zakupu 90 tys. km, ja przez trzy lata zrobiłem ok. 55 tys.km. Przez ten czas oprócz normalnych przeglądów - olej, filtry, wymieniłem tylko klocki hamulcowe oraz pasek napędowy, w hondach jazz mankamentem była wiązka elektryczna przy kostce w przełączniku świateł, mnie dotknęła właśnie taka awaria, wówczas serwis hondy umywał od tego ręce, w tej chwili robią wymianę wiązki w ramach programu naprawczego, trzy lata temu nie chcieli ze mną o tym dyskutować w ramach wymiany bezpłatnej, choć wiedziałem że w Niemczech serwisy dokonują tego za darmo, serwis w Polsce chciał ok. 300 zł, elektryk naprawił mi to za kwotę 50 zł w 30 min, ogólnie auto moim zdaniem w swej małej klasie nie ma konkurenta , duży bagażnik, łatwość demontażu foteli, silnik super w wersji 1,3, spalanie najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 4,9 litra na trasie przy nie przekraczaniu 100 km/h. Obecnie auto ma 145 tys. przejechane, silnik suchy, równo i cicho pracuje, podwójne świece zapłonowe na cylinder robią swoje, plusem łańcuch rozrządu, powyżej 120 km/h trochę głośno, ale w końcu to auto miejskie. Małą wadą są nieszczelności na zgrzewach blach w okolicach tylej klapy, dot. to pierwszych roczników oraz odklejające się fartuchy foliowe wewnątrz drzwi, co powodowało po ulewnych deszczach mokre plamy pod dywanikami, wystarczyło na zgrzewach przeciągnąć palcem mase uszczelniającą i kłopot z głowy. Zawieszenie po takim przebiegu nadal w super stanie, nic nie puka, stuka, itp. Wydech nadal oryginalny i cichy a uto ma już prawie 10 lat. Podsumowując - choć kupowałem auto z serwisu służyło tam jako auto testowe miałem pewne obawy , ale cena wówczas przemawiała za kupnem, euro kosztowało 3 lata temu 3,20 gr., auto warte polecenia, zamierzam kupić nowszy model, mam porównanie z Toyotą Yaris którą jeżdżę w pracy, wybrałbym Hondę
4.50
Kamikadze 3 sierpień 2009 honda Prelude, COUPE 1997-2000, benzynowy, 1997/133KM
Autko, ma oryginalną linię, która jest obecnie zaprzeczeniem współczesnych trendów, że auto ma mieć dużo miejsca w środku, być kompaktowe i mieć krótką maskę. Prelude ma wszystko na opak :) Jest olbrzymia, środeczek, tyci tyci (głową zahaczamy prawie o dach i przednią szybę :P), a maska, że ho ho - ale tą odmienność własnie wyróżnia ten wóz. To auto dla kogoś, kto nie ma rodziny i ma kaskę i czas, na dopieszczanie i utrzymanie preludy, bo spalanie potrafi być na poziomie 16l/100km dla 2.0 i sporo wiecej dla VTEC-a, który dodatkowo pali zdrowo olej (producent podaje 1l na 1000km!!!) (ciężko tym autem jeździć powoli :P), wkładanie do tego gazu, to juz totalna profanacja, zresztą honda i gaz - to się razem nie lubi! Częsci są drogie i trudno dostępne, a konstrukcja preludki jest dość zaawansowana technicznie. Ciężko o zadbany egzemplarz w Polsce, bo mało kogo tu stać, na porządną eksploatację i serwis tego wozu. Niska cena zakupu, powoduje, że młodzież tym jeździ na zasadzie zakręt i ogień, co pogarsza stan tych autek. Zresztą, dla mnie to sportowe coupe, o dynamicznym silniku, a nie auto do pseudotuningu, wyscigów ze swiateł (tylko 9,2s, do setki) itd - raz, że nie jedzie (lepiej crx-a/civica kupić, będzie tanio i znacznie szybciej!), 2 że baza do prawdziwego tuningu jest kiepska. 2.0 nie nadaje się do uturbienia (za słaba konstrukcja). Pozostaje 2.2 VTEC, ale kute graty do tego motoru, są po prostu drogie, a uturbiomych pralek, w Polsce to na palcach 1 reki nie policzymy :( Podsumowująć: autko ładne, reprezemtacyjne, które się wyróznia z tłumu, dobrze jeżdzące, ale w polskich realiach całkowicie niepraktyczne, nieekonomiczne i niewygodne...

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Andrzej_22
30 marzec 2022
honda Accord, SEDAN
2006-2008,
benzynowy, 2354/190KM
4.75
Tylko japońska motoryzacja

Gdyby było mnie stać na auta nie starsze niż 5 lat, jeździłbym tylko japońską motoryzacją na czele z Lexusem i Hondą czy Mazdą. Szkoda że gro społeczeństwa dała sobie wmówić przez handlarzy że niemieckie auto to 8 cud świata. Niestety, starego drzewa już się nie przesadza, a w dodatku najczęściej są to ludzie mocno ograniczeni na obiektywne poznawanie.
sebek
11 maj 2021
honda Jazz, HATCHBACK
2002-2008,
benzynowy, 1246/78KM
3.75
Mały ale duży

Autko bardzo fajne, bezawaryjne, pięknie prezentuje się z boku. Bardzo pojemne - można spać w środku, przewozić masę bagażu z 3 osobami na pokładzie. Emocji w czasie jazdy nie dostarcza - auto do spokojnej jazdy, przy prędkości ponad 100 km/h dosyć męczące przez hałas. Najniższe spalanie jakie udało mi się osiągnąć na trasie mieszanej 90 km to 3,9l/100km
atos
2 październik 2018
honda Accord, SEDAN
[USA] 1998-2002,
benzynowy, 2300/135KM
5.00
Dobry samochod

W tym segmencie jest to jeden z najlepszych samochodów. Moze tylko Camry moze sie z nim równać. Niezawodnosc, wygoda, wygląd sprawia, ze chętnie sie nim jezdzi.
atos
2 październik 2018
honda Odyssey, VAN
2005-2007,
benzynowy, 3471/244KM
5.00
Najlepszy van

Bardzo dobry samochód dla dużej rodziny na dalekie trasy. Wygoda, przestrzen nieporównywalna z innymi samochodami tego rodzaju. Niezawodność wyjątkowa. Nigdy żadnych problemów mechanicznych. Jedynie pasek do wymiany co 150 tys km. Jezdzę nim od nowości i nie żałuję kupna.
krzysztof
7 maj 2018
honda Insight, HATCHBACK
2009-,
benzynowy, 1339/88KM
4.75
ocena po 70 tyś.

samochód do spokojnej i taniej jazdy w mieście
su@omni24. eu
22 luty 2018
honda CR-V, SUV
2012-,
benzynowy, 1997/155KM
1.75
Totalna porażka

Benzyna + LPG podobno ma 155KM. Totalna porażka. Mamy go 3 lata. Serwisowany w ASO. Co chwila się psuje, od drobiazgu po np. piasta łożyska tylnego prawego koła i inne. Mułowaty. Za ciężki do masy. Nie daj Boże, temperatury poniżej zera i LPG - zapala się las ikonek, łącznie z brakiem powietrza w kołach, brakiem wspomagania kierownicy, awarią silnika, brakiem napędu 4WD i ostatnio brakiem oleju w silniku. Serwis rozkłada ręce i informuje, że ma na to wpływ brak klocków hamulcowych (sic!!!) - info 3 tygodnie temu wymieniane na oryginalne w serwisie ASO Honda . Założony przez serwis ASO LPG firmy Lovato, też totalna porażka. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. MOŻE KIEDYŚ HONDA MIAŁA DOBRE NOTOWANIA TERAZ TO PREHISTORIA
Siepak
19 luty 2018
honda Stream, VAN
2001-2003,
benzynowy, 1998/156KM
4.50
Zachencam

Auto godne uwagi, trzeba o to auto dbać a odwdzięczy się bezawaryjna jazda przez bardzo długi czas .
Mariusz
11 grudzień 2017
honda Insight, HATCHBACK
2009-,
benzynowy, 1339/88KM
4.75
Zdecydowanie polecam wszystkim kto lubi oszczedną i wygodną jazdę.

Gdyby inżynierzy z Hondy przekonali księgowych żeby zainbstalować większy akumulator hybrdowy, to na pewno można byłoby jeszcze dodatkowo ogranicznyć zużycie paliwa, przez co nie byłoby lepszego auta na miasto i długie trasy. Co do przekładni CVT nie mam żadnych zastrzerzeń. Po przejechaniu 150.000km nadal pracuje idealnie. Jazda jest płynna, tak jakbym jechał samochodem elektrycznym co wg. mnie daje przyjemne doznanie. Wiadomo, jak się przyspiesza "kick down" to slinik spalinowy ma największą moc przy 5500 obr/min. dlatego robi bezzrywną redukcję, a odgłos silnika tylko dodaje uroku. Przyśpieszenie do 100km/h jak na poj. 1,4L - 88KM silnik wolnossący ze wsparciem silnika elektrycznego 14KM ma przyzwoite bo ok 12s. Polecam każdemu "normalnemu kierowcy" który nie ściga się po ulicach i wie do czego służy napęd hybrydowy.
Konrad1995
4 grudzień 2017
honda Civic, HATCHBACK
1991-1995,
benzynowy, 1343/75KM
5.00
Ideakny samochód :-)

Zmieniłem wypasioną Omege B na gołego Civica V generacji. Nie żałuję! Autko jedzie jak należy. Chętnie przyspiesza, bez probkenu podjeżdża pod górę nawet z kompletem osób, co dla omegi było problemem. Mimo nie wielkich gabarytów, wnętrze jest bardzo wygodne. Z wyposażenia brak jakichkolwiek głupot czyli brak klimy, brak elektryki szyb i lusterek, brak poduszek i wsoinsgsnia. Na wyposażeniu tylko centralny zamek i alarm, który najprawdopodobniej dorobił sobie poprzedni właściciel. Tak jak wspominałem wyżej, ze nie zamieniłbym tej Hani na żadne inne auto, choćby nawet na Mercedesa klasy S czy BMW serii 7 w full opcji. Auto idealne jak dla mnie :-)
andy
18 sierpień 2017
honda Logo, HATCHBACK
1999-2001,
benzynowy, 1343/65KM
4.75
rewelacyjny pojazd

Wykonanie Japonia. Jak Japończycy to robili ,stara niezniszczalne Honda.
1   2   3   ...   137   Następna strona