Oceny samochodów: Volkswagen

Oceny samochodów marki Volkswagen. Kierowcy oceniają samochody Volkswagen wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Volkswagen - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.50
2270
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 90%
NIE 10%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.68
Silnik
Oceny silnik
4.51
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.46
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.34
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
11.2
7.6
8.9
średnie w trasie [l/100km]:
9.1
6.2
6.9

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Volkswagen:

Wybierz model marki Volkswagen aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Volkswagen Amarok

liczba ocen samochodu 12
4.56

Volkswagen Arteon

liczba ocen samochodu 2
4.88

Volkswagen Bora

liczba ocen samochodu 80
4.58

Volkswagen Caddy

liczba ocen samochodu 42
4.12

Volkswagen Corrado

liczba ocen samochodu 4
3.75

Volkswagen Crafter

liczba ocen samochodu 25
3.94

Volkswagen Eos

liczba ocen samochodu 16
4.22

Volkswagen Fox

liczba ocen samochodu 18
4.25

Volkswagen Golf

liczba ocen samochodu 594
4.55

Volkswagen Jetta

liczba ocen samochodu 69
4.62

Volkswagen LT

liczba ocen samochodu 20
4.31

Volkswagen Lupo

liczba ocen samochodu 22
4.23

Volkswagen New Beetle

liczba ocen samochodu 29
4.72

Volkswagen Passat

liczba ocen samochodu 561
4.53

Volkswagen Phaeton

liczba ocen samochodu 25
4.72

Volkswagen Polo

liczba ocen samochodu 319
4.42

Volkswagen Scirocco

liczba ocen samochodu 6
4.79

Volkswagen Sharan

liczba ocen samochodu 135
4.54

Volkswagen Tiguan

liczba ocen samochodu 34
4.62

Volkswagen Touareg

liczba ocen samochodu 43
4.60

Volkswagen Touran

liczba ocen samochodu 96
4.49

Volkswagen Transporter

liczba ocen samochodu 65
4.45

Volkswagen up!

liczba ocen samochodu 23
3.91

Volkswagen Vento

liczba ocen samochodu 30
4.61


Wybrane opinie

4.75
Czarek 28 marzec 2010 Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM
kupilem Phaetona 5.0 TDI jakies pol roku temu, wczesniej przez rok jezdzil nim dobry znajomy. Pierwsze wrazenie: autko jest na prawde swietne, bezpieczne, jak na razie bezawaryjne. Wiem, ze ma przejechane okolo 250tys (na liczniku 150tys), sprawdzilem je bardzo dokladnie w VW i kompletnie nic mu nie dolega. Co do prowadzenia sie auta i komfortu jazdy, wczesniej mialem Audi A6 3.0 TDI Quattro z 2005r (nowy model) w full opcji wiec mam niezle porownanie komfortu. Generalnie Audi A6 i Phaeton do dwie rozne klasy auta - oczywiscie z korzyscia dla Phaetona. Jest nieporownywalnie wygodniejszy, cichszy, znacznie lepiej dopracowany, w ogole inny odbior samochodu przez kierowce (a ja robie 80-100tys km rocznie wiec sporo). Dwie uwagi: audi mialo moim zdaniem wygodniejszy system radia/nawigacji no i mimo wszystko uwazam, ze lepiej prowadzilo sie w zakretach (to jest chyba jak dotad jedyny zauwazalny przeze mnie maly minus Phaetona). Przy wiekszych predkosciach w zakretach czuc, ze to jest masywny pojazd i ma sie wrazenie, ze wyrzuca go z zakretu. Ja jezdze autem od zimy wiec nigdy nie sprawdzalem jak to sie ma do faktycznej przyczepnosci auta (jezdzilem raczej ostroznie w sniegu na autostradach) ale musze powiedziec, ze nawet przy duzych predkosciach w sniegu 4x4 robi swoje i auto praktycznie w ogole sie nie slizga wiec byc moze to wrazenie w zakretach nie jest powiazane z ewentualnym wyrzuceniem z zakretu. No i oczywiscie jeszcze jedna uwaga, pneumatyczne zawieszenie to prawdziwy luksus! W ogole bez porownania do Audi, o niebo wyzszy komfort. A przede wszystkim, w miescie podnosze go sobie i czuje sie jak w Jeepie, kompletnie zero odczuwania dolow w Polsce, natomiast przy okolo 140km/h auto samo sie opuszcza, a jesli jeszcze utwardzimy amortyzatory na sport, jest OGROMNA roznica w przyczepnosci i prowadzeniu sie auta (wiec moze to wyrzucanie w zakretach wiazalo sie ze zla konfiguracja zawieszenia). Poza tym mam problemy z klima, tzn trzeba sie do niech chyba po prostu przyzwyczaic. Potrzebuje troche czasu zeby dobrze chlodzic jak jest cieplo, ale jak juz dziala to jest na prawde swietna. System dzwiekowy o niebo lepszy od tez dobrego systemu Bose w Audi. Funkcjonalnosc auta, oswietlenie, oczujnikowanie, etc. najwyzszy standard, swietne!:) Trzeba oczywiscie zdawac sobie sprawe z tego, ze np filtry sa podwojne, klocki sa podwojne, etc. I NIGDY NIE SERWISUJCIE TEGO AUTA W AUTOVIVIE W WARSZAWIE! To partacze i oszusci! Zrobia wam wymiane za 1000zl, a potem w innym warsztacie sprawdzicie, ze nawet nie dotkneli sie do auta. Poza tym "przez pomylke" popsuli mi termometr w kabinie i dwukrotnie rozladowali, tez "przez pomylke", jeden z 2ch akumulatorow, ktore sa w Phaetonie, ten od elektroniki. Ogolem, auto jest super i zaluje, ze od razu nie kupilem Phaetona zamiast A6tki. Spalanie wcale nie jest wieksze niz w A6. Moze litr roznicy na setke, ale za to pod butem jest konkretna moc co na prawde daje przede wszystkim super bezpieczenstwo, szczegolnie na polskich jednopasmowkach gdzie trzeba wyprzedzac. Mam co prawda o 70km stuningowany silnik, na 380km, ale pewnie i bez tego byloby ok. No wiec jesli nie rozleci wam sie skrzynia i silnik i nie wylicza wam remontu za 90tys zl (byl taki przypadek niedawno) to na prawde jest to super autko! na prawde luksusowe. Ja na ostatnim przegladzie zrobilem pelna obsluge lacznie z wymiana wszystkich tarcz (tarcze dobre). Czesci kosztowaly ok 2.5tys. Ostatnio padla mi zmieniarka CD (nowa zalozylem za 500zl - w Autovivie 1.500zl) i mialem problem z przetwornica - lewy przod. Poza tym, zero problemow u poprzedniego uzytkownika i u mnie tez. Pozdrawiam.
4.00
Kamilkov 1 marzec 2014 Volkswagen Touareg, SUV 2003-2007, diesel, 4921/313KM
Touareg to świetne auto nadajace się do powolnego krążenia po mieście, pędzenia po autostradzie, oraz brodzenia w delikatnym terenie pneumatyczne zawieszenie poprawnie radzi sobie z gorszymi nawierzchniami przez co jazda jest w zadowalajacym stopniu komfortowa, dodajac do tego moc jaką dysponuje wersja v10 wydawać by się mogło że nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Niestety mina rzednie gdy uświadomimy sobie że z pracownikami na naszej zaprzyjaźnionej stacji paliw widujemy się częściej niż ze swoją kochanką, niestety coś za coś takie stado trzeba czymś napoić ale jeśli Twój Touareg nie sprawia Ci dodatkowych kłopotów typu fochy elektroniki tudzież kończący sie sterownik skrzyni biegów będziesz w stanie wybaczyć jego apetyt na paliwo uśmiechając się za każdym razem gdy depniesz gaz "do dechy" :) a teraz kilka rad dla przyszłych nabywców wersji v10 po pierwsze te silniki są praktycznie niezniszczalne o ile na czas były wykonywane czynności eksploatacyjne mam tu na myśli wymiany oleju rozrząd jest na kołach zębatych więc można rzec bezobsługowy jeśli chodzi o pompowtryski beda one sprawowac sie jak nalezy o ile nie wlejemy do zbiornika jakiegos syfu z "oszczednosci" kierowcy mietka. Ważna rzecz przy oględzinach to stan turbin jeśli auto wydala siwy dym to lepiej sobie takowe odpuscic jesli turbiny swiszcza ze az slychac je w srodku przy normalnej jezdzie to tez zly znak ogolnie warto obejrzec na miarce oleju czy nie jest zbyt przepracowany tj czarny smolisty bez lepkosci jesli ktos oszczedzal na wymianach oleju i przeciagał wymiany to turbiny dlugo nie pozyja a teraz najwazniejsze to praca automatu jesli przy zmianie biegow na postoju czuc dotkliwe szarpniecia to dobra rada aby przy jezdzie probnej auto porzadnie rozgrzac tak zeby temperatura oleju w skrzyni rowniez znacznie podskoczyla wtedy wyjda na jaw jej najdrobniejsze niedoskonalosci a scislej mowiac najczesciej winowajca jest hydrauliczny sterownik skrzyni ktory po prostu po pewnym przebiegu siada .... Typowe objawy to mocne szarpniecia na biegu 2-3 oraz 4-5 szarpanie przy redukcji a w skrajnych przypadkach nawet rozpinanie biegow w czasie jazdy warto wtedy pamietac ze koszt samego sterownika w serwisie to ok 3.5 tys zl .... Uff trochę się rozpisalem ale mysle ze warto przekazywac sobie takie info zwlaszcza jesli bierze sie auto od handlarza ktory zachwalal by pod niebiosa nawet wlasna tesciowa :p poza tym pamietajcie ze Touareg to niezwykle uniwersalne auto do wielu zadan specjalnych ale rowniez swietny towarzysz na banalna wycieczke po zakupy kto kupi zadbany egzemplarz z pewnoscia nie bedzie zalowac swojego wyboru Pozdrawiam i zycze wielu bezawaryjnych kilometrow w aucie naszych marzen :)
5.00
yemet 14 grudzień 2009 Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM
Samochód jest niesamowity. Jest bardzo komfortowy i pewnie sie prowadzi. Zdecydowalem sie na lekkie podkrecenie silnika, przez chip tuning w profesjonalnej firmie, samochod zyskal 67KM i prawie 170Nm momentu obrotowego. Osiągi wzrosły delikatnie, choc mimo wszystko odczuwalnie... Spalanie również delikatnie sie podniosło, ale są to tak niewielkie ilości, że praktycznie niezauważalne. Solar-dach, świetna funkcja szczególnie na krótkich odcinkach - doładowuje akumulator, mozna korzystac z calej elektorniki na postoju bez obaw przez długi czas. Oczywiscie webasto - nie wiem czy jest w kazdym phaetonie, moj posiada, rzadkosc w A8 - bo za sowita doplata w nowych modelach, wiec malo kto sie decydowal. Naped 4x4. Niepozorny wyglad, nie rzuca sie w oczy. Wiekszosc ludzi mysli, ze to jakis przerosniety passat, badz w ogole nie zwraca uwagi. Tylko nieliczni, rzeczywiscie zdaja sobie sprawe co to jest. Mysle, ze kazdy kto sie przejechal tym samochodem od razu go kupi, bo jest naprawde genialny, bardzo bogate wyposazenie, praktycznie w kazdym modelu... zalet moznaby wymieniac i wymieniac... do tej pory bezawaryjny (po roku), polecam przeglady w aso... Samochód przy 120-180km/h pali okolo 10-12l/100km przy 250km/h - wskazania komputera po ustabilizowaniu tej prędkości na równej drodze (oczywiście w niemczech) 15.7l/100km. Wedlugo moich pomiarow, czyli bak do pelna przejechane 100 km i dolewamy wyszlo, ze przy 120-160km/h na trasie samochod spala mniej więcej 10l przy jezdzie na tempomacie spada do około 9l, ale i tak wydaje mi sie to bardzo rozsadna wartoscia. Polecam każdemu, kto chce mieć szybki, komfortowy i pewny samochód za w sumie za nie aż tak wielkie pieniądze...

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
facet40
29 maj 2015
Volkswagen Sharan, VAN
2010-,
diesel, 1968/177KM
4.25
nie jest tak modny jak SUV ale na pewno o wiele praktyczniejszy

jesli pokonujesz długie trasy i wozisz często pasazerów - 100% warto
Wojtek
30 kwiecień 2015
Volkswagen Passat, KOMBI
Variant 2005-2010,
diesel, 1968/140KM
5.00
Polecam

Po prostu powiem krotko , SUPER AUTO !!!! Naprawde wszystko podoba mi sie w tym aucie i szczerze z pelna odpowiedzialnoscia polecam kazdemu, kto nie moze sie jeszcze zdecydowac jakie auto wybrac ---- PASSAT numer 1 !
TOMEK
15 kwiecień 2015
Volkswagen Golf, HATCHBACK
II 1983-1992,
benzynowy, 1781/107KM
4.75
golf 1,8 gti

godny polecenia
marek
15 marzec 2015
Volkswagen Polo, COUPE
1990-1994,
benzynowy, 1272/54KM
4.75
warte swojej klasy!!

dobre autko na nie długie trasy.niskie koszty utrzymania.niezawodne.zwinny. małe problemy ze znalezieniem miejsca parkingowego.-no i sylwetka wciąż cieszy oko.
Marek
3 luty 2015
Volkswagen Passat, KOMBI
Variant 2005-2010,
diesel, 1968/140KM
5.00
Super autko

Polecam autko uważam że niema idealnego auta i każde auto obecnie oferowane maja swoje bolączki ze wzg. na zaawansowanie techniczne .. ale passat ma prestiż ładną sylwetkę i swietnie się prowadzi no i ekonomiczny koniecznie czarny pakiet chrom i 17 ca
Pawel
13 styczeń 2015
Volkswagen Fox, HATCHBACK
2005-2008,
diesel, 1390/70KM
3.75
Zadowolony

Ale nie tak do końca
Janusz
31 grudzień 2014
Volkswagen Bora, KOMBI
Variant 1999-2004,
diesel, 1896/100KM
4.75
auto godne uwagi

jako użytkownik tego auta od 6 lat mogę polecić ten samochód w dieslu, jest b.oszczędny przy odpowiedniej jeździe na trasie nie weźmie więcej niż 5 litrów na 100 km ,jest tani w naprawach, sporo części można kupić używanych, jest b. pakowny , w bagażniku ma sporo przydatnych schowków, przyjemny w prowadzeniu , lekkosztywny na zakrętach , dobra widoczność do tyłu w wersji kombi, moja żona nie ma problemów z parkowaniem na ciasnym parkingu
kierowca zawodowy
27 listopad 2014
Volkswagen up!, HATCHBACK
2011-,
benzynowy, 999/60KM
5.00
Jestem bardzo zadowolony ,dla mnie dobre auto warto kupić

9600 i zero problemów .Przed zakupem tego auto dużo czytałem na forum o jego plusach i minusach i powiem szczerze że się wahałem co do zakupu .W końcu się zdecydowałem i jestem zadowolony . A co do opinii tu i innych forach powiem dwa słowa .Jak ktoś nie ma pojęcia o eksploatowaniu samochodu i przynajmniej podstawowej umiejętności poruszania się nim po drogach zawsze będzie psuł opinie o każdym samochodzie .No cóż jeszcze jedno jak ktoś jeździ maluchem całe życie to nabierze takich nawyków że ferrari będzie niewygodne .Proszę nie słuchać tych pseudokierowców negatywnie nastawionych do UPa! TO PO PROSTU JEST ZAZDROŚĆ .Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy UPa!
chomiczyca
27 listopad 2014
Volkswagen Golf, HATCHBACK
IV 1997-2003,
benzynowy, 1390/75KM
3.50
warto przerobiony na gaz i z mocniejszym silnikiem

auto kupiłam od znajomego. Po przesiadnięciu sie ze skody felicji na golfas zdecydowanie odczuwam komfort jazdy na plus, ale z pewnościa sa lepsze, bardziej komfortowe w prowadzeniu fury... Gdyby spalanie miał mniejssze to byłoby super autko dla poczzątkującego kierowcy, ktory nie potrzebuje dużego auta
koczko
16 listopad 2014
Volkswagen Polo, SEDAN
III Classic 1996-2000,
benzynowy, 1390/60KM
4.50
Bardzo udany model

Naprawdę dobre auto tanie w eksploatacji. Nieźle się prowadzi. Polecam
Poprzednia strona   1   ...   3   4   5   ...   227   Następna strona