|
||
Oceny samochodów: VolkswagenOceny samochodów marki Volkswagen. Kierowcy oceniają samochody Volkswagen wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Volkswagen - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go! Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Volkswagen:Wybierz model marki Volkswagen aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.
filtruj:
![]() Wybrane opinie 4.75
Czarek 28 marzec 2010
Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM
kupilem Phaetona 5.0 TDI jakies pol roku temu, wczesniej przez rok jezdzil nim dobry znajomy. Pierwsze wrazenie: autko jest na prawde swietne, bezpieczne, jak na razie bezawaryjne. Wiem, ze ma przejechane okolo 250tys (na liczniku 150tys), sprawdzilem je bardzo dokladnie w VW i kompletnie nic mu nie dolega. Co do prowadzenia sie auta i komfortu jazdy, wczesniej mialem Audi A6 3.0 TDI Quattro z 2005r (nowy model) w full opcji wiec mam niezle porownanie komfortu. Generalnie Audi A6 i Phaeton do dwie rozne klasy auta - oczywiscie z korzyscia dla Phaetona. Jest nieporownywalnie wygodniejszy, cichszy, znacznie lepiej dopracowany, w ogole inny odbior samochodu przez kierowce (a ja robie 80-100tys km rocznie wiec sporo). Dwie uwagi: audi mialo moim zdaniem wygodniejszy system radia/nawigacji no i mimo wszystko uwazam, ze lepiej prowadzilo sie w zakretach (to jest chyba jak dotad jedyny zauwazalny przeze mnie maly minus Phaetona). Przy wiekszych predkosciach w zakretach czuc, ze to jest masywny pojazd i ma sie wrazenie, ze wyrzuca go z zakretu. Ja jezdze autem od zimy wiec nigdy nie sprawdzalem jak to sie ma do faktycznej przyczepnosci auta (jezdzilem raczej ostroznie w sniegu na autostradach) ale musze powiedziec, ze nawet przy duzych predkosciach w sniegu 4x4 robi swoje i auto praktycznie w ogole sie nie slizga wiec byc moze to wrazenie w zakretach nie jest powiazane z ewentualnym wyrzuceniem z zakretu. No i oczywiscie jeszcze jedna uwaga, pneumatyczne zawieszenie to prawdziwy luksus! W ogole bez porownania do Audi, o niebo wyzszy komfort. A przede wszystkim, w miescie podnosze go sobie i czuje sie jak w Jeepie, kompletnie zero odczuwania dolow w Polsce, natomiast przy okolo 140km/h auto samo sie opuszcza, a jesli jeszcze utwardzimy amortyzatory na sport, jest OGROMNA roznica w przyczepnosci i prowadzeniu sie auta (wiec moze to wyrzucanie w zakretach wiazalo sie ze zla konfiguracja zawieszenia). Poza tym mam problemy z klima, tzn trzeba sie do niech chyba po prostu przyzwyczaic. Potrzebuje troche czasu zeby dobrze chlodzic jak jest cieplo, ale jak juz dziala to jest na prawde swietna. System dzwiekowy o niebo lepszy od tez dobrego systemu Bose w Audi. Funkcjonalnosc auta, oswietlenie, oczujnikowanie, etc. najwyzszy standard, swietne!:) Trzeba oczywiscie zdawac sobie sprawe z tego, ze np filtry sa podwojne, klocki sa podwojne, etc. I NIGDY NIE SERWISUJCIE TEGO AUTA W AUTOVIVIE W WARSZAWIE! To partacze i oszusci! Zrobia wam wymiane za 1000zl, a potem w innym warsztacie sprawdzicie, ze nawet nie dotkneli sie do auta. Poza tym "przez pomylke" popsuli mi termometr w kabinie i dwukrotnie rozladowali, tez "przez pomylke", jeden z 2ch akumulatorow, ktore sa w Phaetonie, ten od elektroniki.
Ogolem, auto jest super i zaluje, ze od razu nie kupilem Phaetona zamiast A6tki. Spalanie wcale nie jest wieksze niz w A6. Moze litr roznicy na setke, ale za to pod butem jest konkretna moc co na prawde daje przede wszystkim super bezpieczenstwo, szczegolnie na polskich jednopasmowkach gdzie trzeba wyprzedzac. Mam co prawda o 70km stuningowany silnik, na 380km, ale pewnie i bez tego byloby ok.
No wiec jesli nie rozleci wam sie skrzynia i silnik i nie wylicza wam remontu za 90tys zl (byl taki przypadek niedawno) to na prawde jest to super autko! na prawde luksusowe.
Ja na ostatnim przegladzie zrobilem pelna obsluge lacznie z wymiana wszystkich tarcz (tarcze dobre). Czesci kosztowaly ok 2.5tys.
Ostatnio padla mi zmieniarka CD (nowa zalozylem za 500zl - w Autovivie 1.500zl) i mialem problem z przetwornica - lewy przod.
Poza tym, zero problemow u poprzedniego uzytkownika i u mnie tez.
Pozdrawiam.
4.00
Kamilkov 1 marzec 2014
Volkswagen Touareg, SUV 2003-2007, diesel, 4921/313KM
Touareg to świetne auto nadajace się do powolnego krążenia po mieście, pędzenia po autostradzie, oraz brodzenia w delikatnym terenie pneumatyczne zawieszenie poprawnie radzi sobie z gorszymi nawierzchniami przez co jazda jest w zadowalajacym stopniu komfortowa, dodajac do tego moc jaką dysponuje wersja v10 wydawać by się mogło że nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Niestety mina rzednie gdy uświadomimy sobie że z pracownikami na naszej zaprzyjaźnionej stacji paliw widujemy się częściej niż ze swoją kochanką, niestety coś za coś takie stado trzeba czymś napoić ale jeśli Twój Touareg nie sprawia Ci dodatkowych kłopotów typu fochy elektroniki tudzież kończący sie sterownik skrzyni biegów będziesz w stanie wybaczyć jego apetyt na paliwo uśmiechając się za każdym razem gdy depniesz gaz "do dechy" :) a teraz kilka rad dla przyszłych nabywców wersji v10 po pierwsze te silniki są praktycznie niezniszczalne o ile na czas były wykonywane czynności eksploatacyjne mam tu na myśli wymiany oleju rozrząd jest na kołach zębatych więc można rzec bezobsługowy jeśli chodzi o pompowtryski beda one sprawowac sie jak nalezy o ile nie wlejemy do zbiornika jakiegos syfu z "oszczednosci" kierowcy mietka. Ważna rzecz przy oględzinach to stan turbin jeśli auto wydala siwy dym to lepiej sobie takowe odpuscic jesli turbiny swiszcza ze az slychac je w srodku przy normalnej jezdzie to tez zly znak ogolnie warto obejrzec na miarce oleju czy nie jest zbyt przepracowany tj czarny smolisty bez lepkosci jesli ktos oszczedzal na wymianach oleju i przeciagał wymiany to turbiny dlugo nie pozyja a teraz najwazniejsze to praca automatu jesli przy zmianie biegow na postoju czuc dotkliwe szarpniecia to dobra rada aby przy jezdzie probnej auto porzadnie rozgrzac tak zeby temperatura oleju w skrzyni rowniez znacznie podskoczyla wtedy wyjda na jaw jej najdrobniejsze niedoskonalosci a scislej mowiac najczesciej winowajca jest hydrauliczny sterownik skrzyni ktory po prostu po pewnym przebiegu siada .... Typowe objawy to mocne szarpniecia na biegu 2-3 oraz 4-5 szarpanie przy redukcji a w skrajnych przypadkach nawet rozpinanie biegow w czasie jazdy warto wtedy pamietac ze koszt samego sterownika w serwisie to ok 3.5 tys zl .... Uff trochę się rozpisalem ale mysle ze warto przekazywac sobie takie info zwlaszcza jesli bierze sie auto od handlarza ktory zachwalal by pod niebiosa nawet wlasna tesciowa :p poza tym pamietajcie ze Touareg to niezwykle uniwersalne auto do wielu zadan specjalnych ale rowniez swietny towarzysz na banalna wycieczke po zakupy kto kupi zadbany egzemplarz z pewnoscia nie bedzie zalowac swojego wyboru Pozdrawiam i zycze wielu bezawaryjnych kilometrow w aucie naszych marzen :)
5.00
yemet 14 grudzień 2009
Volkswagen Phaeton, SEDAN 2003-, diesel, 4921/313KM
Samochód jest niesamowity. Jest bardzo komfortowy i pewnie sie prowadzi. Zdecydowalem sie na lekkie podkrecenie silnika, przez chip tuning w profesjonalnej firmie, samochod zyskal 67KM i prawie 170Nm momentu obrotowego. Osiągi wzrosły delikatnie, choc mimo wszystko odczuwalnie... Spalanie również delikatnie sie podniosło, ale są to tak niewielkie ilości, że praktycznie niezauważalne. Solar-dach, świetna funkcja szczególnie na krótkich odcinkach - doładowuje akumulator, mozna korzystac z calej elektorniki na postoju bez obaw przez długi czas. Oczywiscie webasto - nie wiem czy jest w kazdym phaetonie, moj posiada, rzadkosc w A8 - bo za sowita doplata w nowych modelach, wiec malo kto sie decydowal. Naped 4x4. Niepozorny wyglad, nie rzuca sie w oczy. Wiekszosc ludzi mysli, ze to jakis przerosniety passat, badz w ogole nie zwraca uwagi. Tylko nieliczni, rzeczywiscie zdaja sobie sprawe co to jest. Mysle, ze kazdy kto sie przejechal tym samochodem od razu go kupi, bo jest naprawde genialny, bardzo bogate wyposazenie, praktycznie w kazdym modelu... zalet moznaby wymieniac i wymieniac... do tej pory bezawaryjny (po roku), polecam przeglady w aso... Samochód przy 120-180km/h pali okolo 10-12l/100km przy 250km/h - wskazania komputera po ustabilizowaniu tej prędkości na równej drodze (oczywiście w niemczech) 15.7l/100km. Wedlugo moich pomiarow, czyli bak do pelna przejechane 100 km i dolewamy wyszlo, ze przy 120-160km/h na trasie samochod spala mniej więcej 10l przy jezdzie na tempomacie spada do około 9l, ale i tak wydaje mi sie to bardzo rozsadna wartoscia. Polecam każdemu, kto chce mieć szybki, komfortowy i pewny samochód za w sumie za nie aż tak wielkie pieniądze...
Pozostałe opinie Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
KK
25 lipiec 2021 5.00
bora 1.6
16V
29 maj 2021 4.50
Warto
Samochód warty grosze, a przede wszystkim niezawodny. Tani zarówno w zakupie jak w eksploatacji. Spełnia swoje zadanie jako samochód, który ma przejechać z punku A do punktu B. Model dobrze znosi próbę czasu.
bora 1.6
29 maj 2021 4.50
Warto
Samochód warty grosze, a przede wszystkim niezawodny. Tani zarówno w zakupie jak w eksploatacji. Spełnia swoje zadanie jako samochód, który ma przejechać z punku A do punktu B. Model dobrze znosi próbę czasu.
bora 1.6
16V
29 maj 2021 4.50
Warto
Samochód warty grosze, a przede wszystkim niezawodny. Tani zarówno w zakupie jak w eksploatacji. Spełnia swoje zadanie jako samochód, który ma przejechać z punku A do punktu B. Model dobrze znosi próbę czasu.
bora 1.6
29 maj 2021 4.50
Warto
Samochód warty grosze, a przede wszystkim niezawodny. Tani zarówno w zakupie jak w eksploatacji. Spełnia swoje zadanie jako samochód, który ma przejechać z punku A do punktu B. Model dobrze znosi próbę czasu.
bora 1.6
16V
29 maj 2021 4.50
Warto
Samochód warty grosze, a przede wszystkim niezawodny. Tani zarówno w zakupie jak w eksploatacji. Spełnia swoje zadanie jako samochód, który ma przejechać z punku A do punktu B. Model dobrze znosi próbę czasu.
leszek
4 kwiecień 2021 3.50
Krzysiek U
20 marzec 2021 1.00
Sorry ale to ocena LeAsing BOK VW
Co za banda pazernych chamów i złośliwców. Chciałem nadpłacić leasing a skończyło się tym ze już nigdy nie kupię żadnego samochodu z koncernu VAG.
Joanna
22 wrzesień 2020 5.00
jaco
27 czerwiec 2018 5.00
polecam, warto !
auto z niesamowitym komfortem jazdy, wyciszone w środku, liczniki od bentleya cieszą oczy, z zewnątrz nie rzuca się w oczy, co tez ma swoją zaletę dla tych, którzy nie chcą być wytykani palcami i chcą pozostać anonimowi. Jedynym mankamentem są dla mnie (po ok roku jazdy) aluminiowe wstawki dokoła auta; alu się utlenia i powstają szpetne pęcherze, z którymi za bardzo nie wiadomo, co zrobić. |