Oceny samochodów: Saab

Oceny samochodów marki Saab. Kierowcy oceniają samochody Saab wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Saab - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.63
219
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 95%
NIE 5%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.76
Silnik
Oceny silnik
4.68
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.74
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.35
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
14.0
7.9
12.0
średnie w trasie [l/100km]:
11.0
6.3
8.7

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Saab:

Wybierz model marki Saab aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Saab 9-3

liczba ocen samochodu 109
4.56

Saab 9-5

liczba ocen samochodu 70
4.66

Saab 900

liczba ocen samochodu 17
4.75

Saab 9000

liczba ocen samochodu 23
4.85


Wybrane opinie

4.75
stig 6 listopad 2009 Saab 9-3, SEDAN Sport 2002-2007, benzynowy, 1988/150KM
Miał być Passat, jednak pojawił się Saab 9-3. Prwdę mówiąc kiedy dowiedziałem sie, że kolejnym autem służbowym bedzie Saab, zmartwiłem się dosć mocno. Po pierwsze pojawił mi się w głowie obraz Saaba 900, którym kiedyś sto lat temu jeżdził mój ojciec. Miał kolor rozwodnionej kupki noworodka a zamiast przedniego zderzaka coś na kształt szyny kolejowej a pozatym był po prostu strasznie brzydki. Po drugie pomimo iż jestem pasjonatem motoryzacyjnym, nigdy nie interesowałem sie tą marką i wstyd sie przyznać nie wiedziałem nawet, że to takie porządne auta. Zmieniłem zdanie już po pierwszej jeździe, kiedy ku mojemu zaskoczeniu okazało sie, że samochód ma turbodoładowany silnik, który pracuje jak pięciocylindrówka i do tego przyspiesza znakomicie już przy 2000 obrotów. Turbo jest całkiem mocne a do tego bardzo fajnie brzmi. Auto na 3-cim biegu rozpędza się swobodnie już od 40kmh do UWAGA 170! Wyprzedzanie kolejki nawet 5 TIR-ów nie stanowi żadnego problemu. Predkość maksymalna pomimo deklarowanej w instrukcji obsługi 210kmh w rzeczywistosci jest o 20kmh wyższa. Jazda niemiecka autostradą jest więc całkiem przyjemna, rzadko zjeżdża sie z lewego pasa. Zawieszenie jest dość twarde i dobrze sprawdza się przy sportowej jeździe. Saab lubi zakręty i pomimo przedniego napedu mozna je pokonywać całkiem ostro. Ważne są oczywiscie dobre opony. Mój jeździ na Michelin Premacy HP 225/45R17. Poprzednim autem którym jeździłem była Laguna w wersji kombi i tu niestety Saab znacznie ustępuje pod względem miejsca we wnetrzu. Przy moim wzroscie za mną może usiąść już tylko torba z laptopem. Najczęściej jeżdżę jednak sam a wiec nie jest to dla mnie bardzo istotne. Jeżeli chodzi o ekonomię, to oczywiscie nie jest to diesel wiec uwazam, że 11 litrów przy turbodoładowanym silniku i dynamicznej jeździe to całkiem rozsądny wynik. Podsumowując - bardzo fajne auto, daje dużo frajdy z jazdy. Wersja z silnikiem 1.8t to w rzeczywistości auto z tym samym silnikiem co 2.0t i 2.0T. Wystarczy drobna korekta elektroniki sterującej i osiagamy ponad 20o koni mechanicznych. Taki zabieg to koszt ok 3000 PLN a więc nie przewraca, a wtedy frajda z jazdy będzie jeszcze wieksza. Polecam Saaba!!!
5.00
imka 9 sierpień 2010 Saab 9-3, HATCHBACK 1998-2003, diesel, 2171/125KM
To cudeńko - mam swojego Saabcia od ponad 2 lat i nie mogę powiedzieć złego slowa. Extra samochód dla babek bo komputer informuje nas nawet o pzrepalonej żarówce, zabrudzeniu filtrów czy niedomkniętym wlewie paliwa. Osobiście mam ver. 125KM z turbiną garetta o zmiennej geom łopatek i chodzi elegancko zarówno w mieście jak i na trasie. Wyciszenie niezłe, wykończenie w środku extra-mam ze skórką ;) ) klimatronik i podgrzewane siedzenia (bardzo wygodne o extra zagłówkach). Nawet na długich trasach nie boli tyłek. Poza tym tempomat też się przydaje ;) Przez ponad 2 lata nie działo się z nim nic oprócz rutynowej wymiany oleju i tylnych klocków hamulcowych. Bardzo pojemny bagaznik (bez problemu miesciłam wózek gondolę, zakupy na tydzień i jeszcze kochanek by się zmieścił ;) ) Zaskoczył mnie w zimę kiedy przy -37 wsiadałam i poprostu odpalałam bez problemów - no ale to przeciez skandynawczyk więc lubi takie temperatury. dzięki podgrzewanym siedzeniom w samochodzie robiło się bardzo szybko cieplutko i przytulnie. Brakowało mi tylko podgrzewanych lusterek ;) Jedyna wada to troszkę pali ale kucyki i turbina i wielkość samochodu wymagają odpowiedniej ilości paliwa więc nie dziwi spalanie po mieście. W trasie 6,5/100 przy dosyć szybkiej jeździe. Jak raz jechałam dla sprawdzenia ekonomicznie czyli ok 120km/h to spalanie 6,1/100.
5.00
Bart 9 listopad 2013 Saab 9-3, SEDAN Sport 2002-2007, diesel, 1910/120KM
Dlaczego kupiłem ten samochód??Prosta odpowiedz:to auto ma w sobie dusze.Linia nadwozia wygląda bardzo oryginalnie.Troche ponadczasowa.Wnetrze bardzo ciche i przytulne.Ma sie wrazenie ze ze jest to auto spełniajace najwyższe standarty bezpieczenstwa.Oczywiscie nie obyło sie bez paru drobnych usterek..Na samym poczatku nawaliła pompa wspomagania.na szczescie wypiela sie kostka i wszystko dziala jak nalezy.Musialem tez wymienic wszystkie sprezyny na nowe:(stare byly pęknięte:(.Jeszcze co może irytowac to skrzynia biegów..lewarek chodzi ciezko mimo wymiany oleju i nasmarowaniu przegubów drazka.Podsumowanie:Nastepnym samochode bedze saab oczywiscie.jestem chciwy i "poluje"na wersje TTiD ale przedfaceliftem.Wszystkich ktorzy sie jeszcz3e zastanawiają nie bede przekonywał.Sami musicie sobie odpowiedziec czy to auto bedzie spelnialo wasze oczekiwania.jesli chodzi o mnie to Jestem bardzo zadowolony:):)

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
bandzaj
1 styczeń 2013
Saab 9-3, KOMBI
Sport 2007-2011,
diesel, 1910/180KM
4.75
rewelacja ,nie zamienie na inny

400NM i dodatkowe 20KM po zamontowaniu chipa z Hirsch ,co daje lacznie 200KM,stawia te auto w mojej opinii wyzej pond A4 i bmw3 . Unikat,nie moge doczekac sie kiedy NEVS wznowi produkcje 9-3,bo to be dzie nastepne moje auto .Pozdrawiam wszystkich" Saabowiczow" Do zobaczenia na drogach...
dghzhfth
31 grudzień 2012
Saab 9-3, KOMBI
Sport 2007-2011,
diesel, 1910/160KM
5.00


józio
22 grudzień 2012
Saab 9-5, SEDAN
2001-2006,
diesel, 2171/120KM
5.00
świetna bryka

wart swej ceny, tylko po co te uprzedzenia do marki.Inne VW, BMW, Mercedes są bardziej awaryjne.Na forach najczęściej wypowiadają się osoby które mają problemy ze swoimi autami.Wynikają one z wyeksploatowania.Rodacy najczęściej kupują CENĘ ,a nie produkt.Okazja zawsze wychodzi bokiem.Pozdrawiam
arek
18 grudzień 2012
Saab 9-5, KOMBI
1999-2001,
benzynowy, 1985/150KM
4.75
bomba .aby nie zapeszyc

to moj 3 saab .w poltora roku zrobilem 160 tys km regenerujac tylko turbine i oczywiscie wymiany plynow.mam 4 saaba 340 km to dopiero rakieta.od 6 lat tylko saaby i tak pozostanie.pozdrawim wszystkich posiadaczy saabow.
Henryk
14 grudzień 2012
Saab 9-3, SEDAN
Sport 2002-2007,
diesel, 1910/150KM
5.00
Super samochód

Polecam każdemu
portur
13 grudzień 2012
Saab 9-3, HATCHBACK
1998-2003,
benzynowy, 1985/205KM
4.25
9-3 AERO

Naprawdę fajne auto. Fajniejsze może być już tylko w wersji Viggen, lub Nowsza generacja z napędem na 4 koła, ewentualnie 9-5 aero z silnikami 230,250, 260 KM. Wygodne fotele. Mojego sprowadziłem z Niemiec i trasę z Drezna do Warszawy ( przez Mławę :)) pokonałbym bez wysiadania gdyby nie znajomy który mnie tam zawiózł Passatem z 2007 roku. Musiał stawać co 200-250 kilometrów żeby rozprostować plecy:) Samochód ma swoje wariactwa - przepustnica i kaseta zapłonowa. Poza tymi dwoma elementami poprostu świetne auta za bardzo małe pieniądze. Moim zadaniem mocno niedoceniane i warte więcej.
Robert
12 grudzień 2012
Saab 9-3, SEDAN
Sport 2002-2007,
diesel, 2171/125KM
4.00
Ciekawy samochód za nie duże pieniądze

Jestem właścicielem Saaba od 2 lat z przebiegiem 260 tys km i poza drobnymi naprawami zawieszenia nie mam z nim żadnych problemów. Do Saaba leje dobre paliwo tj. BP Ultimate lub Vervę(pali mniej o litr i do tego jezdzi sie jakby mial 135 KM) Zalewam go olejem Castrol Magnatec 5/40 i wymieniam co 15 tys km. Od 2 lat przez które przejechałem 60 tys. nie miałem żadnych problemów z silnikiem czy turbiną. Polecam jako w miare bezawaryjny i ciekawy samochód.
roland barany
12 grudzień 2012
Saab 900, CABRIO
1994-1998,
benzynowy, 1985/185KM
5.00
komentar

tak
Oktawian
11 listopad 2012
Saab 9-5, SEDAN
1997-2001,
benzynowy, 2962/200KM
5.00
saab95 3,0 V6 Griffin

Gorąco polecam!
Dario G
5 listopad 2012
Saab 9-3, SEDAN
Sport 2002-2007,
diesel, 2171/125KM
4.75
saab 9-3

jednym słowem galaktyczny
Poprzednia strona   1   ...   3   4   5   ...   22   Następna strona