Oceny samochodów: Peugeot

Oceny samochodów marki Peugeot. Kierowcy oceniają samochody Peugeot wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Peugeot - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.47
1400
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 90%
NIE 10%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.68
Silnik
Oceny silnik
4.50
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.51
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.21
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.7
7.3
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
8.5
5.9
6.8

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Peugeot:

Wybierz model marki Peugeot aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Peugeot 1007

liczba ocen samochodu 15
4.38

Peugeot 106

liczba ocen samochodu 53
4.03

Peugeot 107

liczba ocen samochodu 28
4.51

Peugeot 2008

liczba ocen samochodu 1
2.75

Peugeot 205

liczba ocen samochodu 27
4.39

Peugeot 206

liczba ocen samochodu 160
4.45

Peugeot 207

liczba ocen samochodu 68
4.47

Peugeot 208

liczba ocen samochodu 3
4.67

Peugeot 3008

liczba ocen samochodu 45
4.68

Peugeot 301

liczba ocen samochodu 9
3.83

Peugeot 305

liczba ocen samochodu 2
3.50

Peugeot 306

liczba ocen samochodu 63
4.51

Peugeot 307

liczba ocen samochodu 192
4.39

Peugeot 308

liczba ocen samochodu 99
4.54

Peugeot 309

liczba ocen samochodu 18
4.29

Peugeot 4007

liczba ocen samochodu 7
4.29

Peugeot 405

liczba ocen samochodu 30
4.53

Peugeot 406

liczba ocen samochodu 95
4.73

Peugeot 407

liczba ocen samochodu 171
4.63

Peugeot 5008

liczba ocen samochodu 21
4.46

Peugeot 505

liczba ocen samochodu 2
5.00

Peugeot 508

liczba ocen samochodu 67
4.81

Peugeot 605

liczba ocen samochodu 10
4.53

Peugeot 607

liczba ocen samochodu 59
4.73

Peugeot 806

liczba ocen samochodu 6
4.71

Peugeot 807

liczba ocen samochodu 19
4.63

Peugeot Bipper

liczba ocen samochodu 26
3.39

Peugeot Boxer

liczba ocen samochodu 32
3.88

Peugeot Expert

liczba ocen samochodu 6
4.38

Peugeot Partner

liczba ocen samochodu 57
4.36

Peugeot RCZ

liczba ocen samochodu 8
4.62

Peugeot Rifter

liczba ocen samochodu 1
4.50


Wybrane opinie

3.50
nieco rozczarowany 26 marzec 2011 Peugeot 308, HATCHBACK 2007-2011, benzynowy, 1598/120KM
W swoim życiu miałem już bardzo dużo różnych samochodów marki Peugeot: 106, 205, 306, 405, Partner, wiec zdecydowałem się na kolejny ( nowy lub prawie nowy ) Peugeot 308. Samochód kupiłem dla żony do jazdy po mieście i na krótkie trasy. Znalazłem samochód roczny z gwarancją itp. z przebiegiem 9000 km w korze srebrnym metalic w wersji Premim. W tej wersji wygląda doskonale na 16" kołach i flagach alu. Koła schowane są we wnękach kół, więc założyłem dystanse 20 mm i samochód zmienił wgląd na + :-). Żona jest zadowolona, gdyż jest ładny, dobrze wykonany, komfortowy i wyposażony w to co trzeba. Samochód jest duży i w środku jest również dość dużo miejsca. Bagażnik jak na tej klasy auto jest duży i pakowny ( zakupy się mieszczą ). Wnętrze wykonane jest z dobrych materiałów. Zawieszenie nie stuka, ale dla mnie jest za miękkie. Silnik 1,6 122 KM ze zmiennymi fazami rozrządu ( montowany również w BMW i Mini ) jest dynamiczny i „daje radę” w tym samochodzie choć sportowy to on nie jest. Należ go kręcić raczej wysoko, wtedy dynamika jest OK. Największą wadą tego silnika jest jego spalanie ! Ponieważ samochód jeździ praktycznie tylko po mieście więc pali między 10,4 a 12,8 l/100 km, w zależności od tego jak duże są korki. To zdecydowanie za dużo !!! nie wierzcie w opowieści dziwnej treści o spalaniu tego silnika na poziomie 6-8 l / 100 km w mieście – to mało prawdopodobne ! Na trasie spalanie, gdy ja prowadziłem ( jeżdżę dość dynamicznie, gdyż mam 200 KM diesla ) spadło do 7,5 l / 100 km - to wynik OK. Jak siadam do niego w mieście to nawet 13,2 l / 100 km potrafi połknąć. Wadą również jest mało precyzyjna praca skrzyni biegów – taka gumowata, brak 6 biegu i również nie zachwyca prowadzenie samochodu w zakrętach. Jak na wersję Premium wyposażenie jest słabe. Brakuje czujników parkowania, składanych elektrycznie lusterek, ESP, podłokietnika tylnej kanapy i tunelu w tylnej kanapie i jeszcze paru drobiazgów – za to wszystko trzeba dopłacić ekstra. Za to ma tempomat  w sam raz na polskie drogi. Podsumowując: gdybym miał wybierać jeszcze raz i miał by to być Peugeot 308 to zdecydowanie z silnikiem diesla !!! Najlepiej ten 110 KM - bardzo dobry. Dodatkowo wersja jeszcze bogatsza… Gdybym miał kupić teraz jeszcze raz taki samochód to długo bym się zastanawiał czy to ma być 308 …do miasta może jednak 207 … Jest jeszcze kilka innych również ładnych, choć ten jest zdecydowanie ŁADNY  i kobietą się bardzo podoba. Ja jestem trochę rozczarowany tym samochodem, choć z drugiej strony nie był aż taki drogi, a co za tym idzie jest pewnego rodzaju kompromisem ceny i jakości, choć spalanie przy dzisiejszych cenach paliwa jest zdecydowanie nie do zaakceptowania. BTW Nie przejmujcie się źle spasowanymi błotnikami przednimi. Są z plastiku i odstają tworząc szparę pomiędzy drzwiami i błotnikiem z prawej inna z lewej inną. Sprawdziłem kilkanaście samochodów – wszystkie tak mają, a sprzedawcy o tym doskonale wiedzą  Na początku strasznie mnie to denerwowało ale teraz już nie zwracam uwagi.
4.75
Johnny 21 wrzesień 2011 Peugeot 308, KOMBI SW 2008-2011, diesel, 1560/90KM
Kupiony w salonie po znizkach i upustach rok 2011 za 62k zl. Jesli chcialbym miec to wyposazenie w kia czy hundai czy renault albo skoda w wer kombi cena skacze o + 5-10 tyz zl ale to akurat profesjonalne i swietne podejscie dealrea i sprzedawcy - za co jestem mu ogromnie wdzieczny - tylko on na cale 3 wojewodztwa umial zrobic taki rabat bo w innych salonach krzyczeli nieraz i po 15tys zl wiecej. Oprocz slodzenia to najpierw wady wg mnie - dywaniki a wlasciwie dywanik kierowcy do wyrzucenia po paru miesiacach od kupna i to w okresie wiosna - lato - Fotele i komfort jazdy inny niz w starych peugotach z lat 90 gdzie sie plynelo - ale przynajmniej nie psuje sie zawieszenie bo sa juz na polskie drogi przygotowane. - Klapa bagaznika czasem nawet przy mocnym uderzeniu nie zamyka sie. - Brak wywiewek klimy z tylu jesli nie ma sie najwyzszej wersji (tej z szyberem) ale i tak przy automatycznej klimie jest ok - w warunkach do 38stopni (przetestowane). - nie ma za bardzo gdzie montowac cb radia - brak wskazan komputera o spalaniu w przypadku postoju badz bardzo wolnej jazdy (do 30km/h) - lusterka boczne za daleko od przedniej szyby A teraz zalety: - cena - atrakcyjnosc - piekne wnetrze (nie tandetny plastkik ale tez nei mahon i skora) po prostu kompromis miedzy lux a tandeta (za ta cene w porownianiu do innych) - piekny kolor (akurat ten najdrozszy z gamy ale robi wrazenie) co prawda doplata 2200zl czy jakos tak ale gdy jest czysty i lsniacy to mrrrrru - silnik w trasie superekonomicnzy. Na jednym baku do przejechania okolo 1100km (moje wyniki 1180 km w trasie po Polsce, 870 - 950km w cyklu mieszanym) - komora przy drzwiach do ktorej wkladam 1,5l butelke z woda - przeglad gwarancyjny co 20000km (niestety wlasnie mnie czeka) - zlacza isofix - duzy bagaznik (najwiekszy w tym segmencie) - duzo miejsca w drugim rzedzie - wlasciwie porownujac auta z tego segmentu to najwieksze auto - wtyczka zasilania z tylu auta - przydatne gdy ma sie dzieci do podlaczania tv albo jakis zasilaczy To akurat nie dotyczy auta tylko dealera - Magurka Bielsko Biala (slaskie) i pan Tomek Sz. - gdyby nie on bysmy weszli i wyszli i pewnie na kia ceed sie zdecydowali bo najtansze. Jestesmy mlodym malzenstwem z dzieckiem i w wiekszosci salonow nas traktowano jak zlo konieczne bo podjechali stara poobijana fabia i pewnie chca tylko popatrzyc co sciagnac z niemiec. Zero propozycji kalkulacji, zero zainteresowania (szczegolnie hundai i skoda bielsko), zero jazd testowych. Po wejsciu tam na 30 min przed zamknieciem zostalismy tak obsluzeni ze po prostu chcialo sie tam wracac. Od razu dostalismy takie upusty ze mimo, ze do zakupu jesszcze 2 miesiace co z gory powiedzialem to i tak inne salony tej samej marki nie przedstawily takiej oferty i takiego podejscia. A wrecz zbywaly (skoro tam tak tanio to idz tam). Panie Tomku flaszka sie nalezy! Bylem dzis ale na urlopie Pan jest do konca tyg. Dzieki za to! Niezdecydowanych i pytajacyh prosze o kontakt - chetnie odpowiem i podziele sie doswiadczeniami - jan.dudkiewicz@poczta.onet.eu
4.25
wtomeg 8 maj 2012 Peugeot 508, SEDAN 2011-, diesel, 1997/163KM
Kupiłem wersję Allure w automacie ze wszystkimi opcjami, za wyjątkiem ogrzewania postojowego. Przez 3 miesiące użytkowania tego auta przejechałem 12.000 km i trochę za wcześnie na oceny trwałości i bezawaryjności. Jestem trochę rozczarowany automatem - podczas spokojnej jazdy jest OK, ale już przy dynamicznym przyspieszaniu jest zbyt wolny, szczególnie jeśli porównujemy z DSG i Power Shift. Sytuację ratuje tryb sportowy. Miałem też trochę większe oczekiwanie jeśli chodzi o sprzęt grający JBL, ale tu może się trochę czepiam. Za to skórzane i elektrycznie regulowane siedzenie mnie osobiście przekonują komfortem i zakresem regulacji. W poprzednim samochodzie przy automatyce wycieraczek miałem możliwość ustawienia ich czułości - tu czasami pracują zbyt wolno. Kupiłem auto w kolorze białym perłowym i muszę powiedzieć, że świetnie komponuje się z przyciemnianymi szybami bocznymi, szklanym dachem i alufelgami. Dużą zaletą są światła ksenonowe z funkcją doświetlania. System automatyki przełączania świateł mijania i drogowych czasami głupieje, a światła diodowe do jazdy dziennej są słabo widoczne. Często kierowcy proszą mnie na radiu CB o ich włączenie - winny chyba jest trochę kolor nadwozia. Polecam zakup elektrycznie otwieranej klapy bagażnika - pozwala trochę zniwelować tą niedogodność związaną ze ściekającą wodą w deszczowej pogodzie lub po wizycie na myjce. Układ wspomagania parkowania, dla mnie kompletnie bezużyteczny, ale już radar parkowania przodem i tyłem bardzo przydatny. Irytuje wolno pracujący system sterowania elektroniką pokładową - przejście na nawigację, czy telefon dłuży się niemiłosiernie.Za to prostota obsługi - wzorowa.Polecam szklany dach - fajne rozwiązanie, które u mnie doceniają szczególnie dzieciaki. Zauważyłem tylko jeden feler tego rozwiązania - to brudząca się podsufitka. Nie wiem co jest źródłem tych zabrudzeń, ale od czasu do czasu podsufitka wymaga czyszczenia. Wrażenie robi podświetlenie diodowe wnętrza - podświetla się nawet gałka automatycznej skrzyni biegów. Podoba mi się peugotowski patent pracy wycieraczek do boków szyby. Zimą kilka razy skorzystałem z podgrzewanych foteli. Trochę kłopotów miałem ze śniegiem oblepiającym czujniki parkowaniu na przednim zderzaku.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
tomasz
15 czerwiec 2021
Peugeot 5008, VAN
20-,
benzynowy, 1598/180KM
3.25
Miałem poprzednią wersję...

... i była świetna. Głównym powodem zakupu tego modelu były 3 pełnowymiarowe fotele z tyłu. Inne oglądane miały dwa i podłokietnik imitujący fotel pomiędzy. Po pierwsze przejście z poprzedniego modelu i sterowanie radiem. Zawsze Peugeot stosował joistick. Teraz ktoś napatrzył się na Opla i umieścił na kole kierownicy. Konia z rzędem temu kto ściszy reklamy parkując... Przyspieszanie automatem na autostradzie. Ja mu w gaz, a on zaczyna liczyć który bieg ma wybrać. Los pada na 4ty bieg przy 120/h i silnik wskakuje na 6,5 tys. obrotów. Ktoś się nie popisał.... a zajmuje to pół sekundy... Trochę lepiej jest w trybie manualnym, ale dostęp do łopatek... siądź, będziesz wiedział. Jeden wielki plus za wygode. Jak na prawie 200tys wydane dla wygody trójki dzieci, to trochę dużo.
Idefix
18 marzec 2021
Peugeot 307, CABRIO
CC 2005-2008,
diesel, 1997/136KM
4.75
Świetne budżetowe cabrio z dobrym wyposażeniem i twardym dachem

Doskonały wybór dla osób, które na cabrio nie chcą wydać masy pieniędzy. Auto jest całoroczne dzięki "twardemu" dachowi. Świetnie przemyślany model i z silnikiem diesla niezwykle ekonomiczny. Ma dobre wyposażenie (jak to cabrio) i sprawia sporo frajdy z jazdy. Dzięki systemowi kontroli trakcji, daje radę też w zimę zmieniając się w zwykłą 2-drzwiową osobówkę. Osobiście od wiosny do jesieni udawało mi się podróżować bez dachu. Ma dwustrefową klimę, czujnik zmierzchu i deszczu. Wykrywa też auta z przeciwka i gasi automatycznie światła drogowe. Przy dachu u góry ma większy bagażnik niż 307 hatchback...
GUMIS
9 luty 2021
Peugeot Rifter, KOMBI
18-,
diesel, 1499/130KM
4.50
FAJNE DO PRACY

MOŻNA POLECIĆ DO PROWADZENIA MAŁEJ FIRMY>
Mejko
22 styczeń 2021
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 1997/163KM
5.00
Peugeot

Bardzo fajny model nie wiem czy lepszy od ww i Skód ale na pewno ciekawszy i w środku o wiele ładniej niż w paski i octavi jak kupować to tylko 2.0hdi 163km silnik rewelacja jest czym jechać Polecam spalanie 5-6litra u mnie prawie jak pokazuje komputer +-0.4 litra
508
17 listopad 2020
Peugeot 508, SEDAN
2011-,
diesel, 1997/140KM
5.00
Rewelacyjny samochód.

kompletnie bezawaryjny.
Peugeot partner 1998
4 październik 2020
Peugeot Partner, FURGON
VAN D 1996-1998,
diesel, 1769/61KM
5.00
Fajne auto

Polecam 9,9/10
Wojtek
22 wrzesień 2020
Peugeot 307, HATCHBACK
2001-2005,
benzynowy, 1587/110KM
3.00
Stary ale jary

Mam używane auto jako pierwsze całkiem ok ale bardzo duże spalanie ma nie wiem czy to tylko u mnie auto ma swoje lata
piotrek
25 październik 2018
Peugeot 307, HATCHBACK
2001-2005,
diesel, 1560/90KM
3.75
307 orzed liftem jest ok

brak fap/dpf Nie zapcha się, ale przez to jest tylko Euro4 więc do centrum niemieckich miast już nie wjedziemy. kopciuch ;( Za to mało pali przy oszczędnej jeździe.
Komar
14 wrzesień 2018
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
diesel, 1560/90KM
4.50


Misiek
25 czerwiec 2018
Peugeot 508, SEDAN
14-18,
diesel, 1997/150KM
5.00
Fenomenalne auto

Prawda jest taka, że poszedłem do salonu po VW Passata, ale jeszcze postanowiłem skorzystać z jazdy próbnej Peugeotem i od tej pory już nim jeżdżę na stałe. Miałem w życiu wiele NOWYCH samochodów (m.in. Passat B6, Volvo V70 II, Audi A4), ale teraz jestem już inaczej ukierunkowany. Ta sama dynamika, niższe koszty serwisu, mniejsza awaryjność. Osobiście trochę zaktualizowałem pogląd na inne rzekomo lepsze marki premium. Jedynie na minus to większa utrata wartości.
1   2   3   ...   140   Następna strona