Oceny samochodów: Mitsubishi

Oceny samochodów marki Mitsubishi. Kierowcy oceniają samochody Mitsubishi wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Mitsubishi - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.53
728
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.67
Silnik
Oceny silnik
4.53
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.43
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.48
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
11.9
8.9
9.3
średnie w trasie [l/100km]:
9.3
7.3
7.5

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Mitsubishi:

Wybierz model marki Mitsubishi aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Mitsubishi ASX

liczba ocen samochodu 50
4.38

Mitsubishi Canter

liczba ocen samochodu 13
3.98

Mitsubishi Carisma

liczba ocen samochodu 71
4.69

Mitsubishi Colt

liczba ocen samochodu 93
4.52

Mitsubishi Eclipse

liczba ocen samochodu 16
4.62

Mitsubishi Galant

liczba ocen samochodu 52
4.78

Mitsubishi Grandis

liczba ocen samochodu 24
4.72

Mitsubishi L

liczba ocen samochodu 1
5.00

Mitsubishi L200

liczba ocen samochodu 25
4.02

Mitsubishi Lancer

liczba ocen samochodu 154
4.66

Mitsubishi Outlander

liczba ocen samochodu 89
4.24

Mitsubishi Pajero

liczba ocen samochodu 38
4.20

Mitsubishi Sigma

liczba ocen samochodu 9
4.92

Mitsubishi Space Gear

liczba ocen samochodu 3
4.50

Mitsubishi Space Runner

liczba ocen samochodu 14
4.75

Mitsubishi Space Star

liczba ocen samochodu 65
4.61

Mitsubishi Space Wagon

liczba ocen samochodu 12
4.67


Wybrane opinie

4.75
WALD 15 lipiec 2010 Mitsubishi Outlander, SUV VAN 2007-2010, diesel, 1968/140KM
Cena za jaką można kupić dość dobrze wyposażonego Outlandera plasuje go obok Skody Octavii 4x4, jednakże porównywanie tych aut biorąc inne kryteria niż cenowe nie ma sensu. Z jednej strony mamy bardzo drogi compact promowany bezpodstawnie jako auto niemalże klasy średniej, które nie oszukując się z większymi i mniejszymi zmianami jest produkowane od około 10lat, z drugiej strony mamy średniej wielości solidnego SUV-a, któremu w pierwszym okresie produkcji nie dane było zbierać pochlebnych opinii niejako z urzędu zarezerwowanych dla dla Hondy CRV, czy Toyoty Rav-4, dziwnym trafem chwalącym legendarną oszczędność silnika diesla Toyoty, czy kulturę pracy Hondy porównywalną niemalże z pozbawioną wad jednostką bęzynową (prawdopodobnie najlepszą jednostką silnikową na świecie).Obiektywna prawda uwidacznia się w opiniach użytkowników i opublikowanym ostatnio w znanym czasopiśmie motoryzacyjnym teście SUV-ów. Zużycie paliwa Toyoty można między bajki włożyć, a silnik Hondy niestety, choć "poprawiony" daje się we znaki dla tych, co korzystają z auta głównie w mieście, gdyż filtr cząstek stałych nierzadko ma problem z dokończeniem procesu dopalania sadzy i auto niestety odpłatnie odwiedza servis.Zakup swojego SUV-a potraktowałem bardzo obiektywnie czytając opinie o poszczególnych modelach dochodząc do wniosku, że brak obiektywizmu w ocenie aut jest czymś bezpardonowym, nazwałbym wręcz opinią pisaną na zamówienie.Dlatego doradzam przede wszystkim z korzystania przede wszystkim z jazdy próbnej, gdzie wiele pozornych zalet przestaje mieć znaczenie, a wykryta np. w Suzuki Grand Vitara tragicznie działająca skrzynia biegów (jakby żywcem przejęta z Seicento) pozwoli uniknąć dość mocnego rozczarowania, co w połączeniu z dużym hałasem jednostki napędowej (wyeliminowanym póżniej m.in.wstawianiem grubszej przedniej szyby) mogłoby boleć nowego nabywcę, któremu nie wynagrodziłby kszałt auta stylizowanego na wzór Chryslera. Silnik DID Outlandera i owszem jest przykładem uporu VW co do wykorzystania systemu pompowtryskiwaczy, ale używanie dobrego paliwa gwarantuje bezawaryjną pracę, gdyż niesprawności z pierwszego okresu produkcji tych silników w praktyce już nie występują. Pewnie najmniejsze znaczenie ma tu fakt, że w japońskim aucie jest zamontowany niemiecki silnik wyprodukowany w Lubinie, ale biorąc pod uwagę rozsądną cenę auta japońskiego produkowanego w Holandii trzeba przyznać,że statystyki sprzedaży w Polsce Outlandera mówią same za siebie, a przecież to konsument/nabywca stanowi rynek, który nie do końca ulega socjotechnicznym zabiegom w celu poprawy sprzedaży innych nie do końca udanych modeli, które zapewne mają też wiele zalet. Oczywiście przmyślana decyzja (miejmy nadzieję podjęta bez emocji) należy oczywiście do nabywcy. Ja już mam to za sobą, choć przyznam nie przyszło mi to łatwo, ale warto.
4.75
Diomedea@wp.pl 17 kwiecień 2011 Mitsubishi Space Gear, VAN 1995-2002, benzynowy, 1997/113KM
Moja wersja Motion (najwyższa) jest piękna i mimo sporego zużycia (przed wymianą układu wydechowego i regulacją, o czym wiedziałem, kupując auto, samochód spalał 16/100 w mieście) tym autem chce się jeździć. Nie jest to demon szybkości ani przyspieszania, jednak z pewnością poradzi sobie z obciążeniem i długimi podróżami. Dobrze ustawione światła pozwalają też komfortowo podróżować nocą, czego wielu nie lubi (na przykład ja). W mieście radzi sobie dobrze dzięki dynamicznej dwójce, co jednak może być wadą przy chęci łagodnego skręcania o 90 stopni. Silnik jest, co ciekawe, ustawiony wzdłużnie i pracuje cicho, choć od 110 km/h jest już lekki hałas w kabinie. Nie jest jednak uciążliwy. Mimo dwóch ton na czterech kołach wyprzedza się sprawnie, choć trzeba założyć, że przyspieszenie nie jest powalające, więc te dodatkowe pięć sekund trzeba mieć w zapasie. Auto parkuje się ciężej w wąskich ulicach, parkingach, gdyż większy jest promień skrętu. Już parę razy odpuściłem sobie kopertę czy dogodne miejsce przy wysokim krawężniku. Rekompensatą są suwane drzwi, które ułatwiają życie pasażerom (a nierzadko kierowcy:-) Części nie są drogie, choć mogą być kłopoty z zamiennikami. W firmie montującej haki zaproponowano mi cenę 650 - 700 za montaż wraz z hakiem. Nowy kupiłem w gdańskiej hurtowni za 350 zł. Robocizna jakieś 100 zł, więc trzeba szukać sposobów na obniżenie kosztów. Jeśli ktoś będzie chciał, abym podzielił się moją wiedzą o ty modelu, którego użytkuję na co dzień, proszę pisać: diomedea@wpl. Sam byłem w kropce szukając auta, potem próbując śledzić dostępne w necie informacje na temat tych samochodów (a są wielką rzadkością na naszych drogach - wersji Motion jeszcze nie widziałem), więc wiem, jak to jest. Zaznaczam, że nie jestem żadnym mechanikiem, a zwykłym użytkownikiem, choć ciut bardziej świadomym technicznie, więc moja wiedza jest czysto praktyczna:-) LB
3.75
HFan 6 maj 2010 Mitsubishi Outlander, SUV 2007-2013, diesel, 2179/156KM
Samochód jaki jest kwestia gustu takie duże kombi ze sportowym zacięciem. Podkreślam że jest to mój drugi SUV poprzedni to CRV z 2003r. notabene kompletnie bezawaryjny i przy określeniu wyciszenia nie biorę pod uwagę oporów powietrza bo to normalka.Co jest fajne - nagłośnienie Rockforda, Ładne zegary w porównaniu do CRV RAV4 i XTrail plus za schowki w desce rozdzielczej,przesuwana tylna kanapa ale bezużyteczna przy kratce,dużo miejsca na nogi, zwyczajne relingi na bagażnik dachowy, niezły bagażnik, rozdział napędów z możliwością wyłączenia,precyzyjny układ kierowniczy choć kierownica ,,łapie'' dziury w jezdni, niezła elastyczność silnika ale porównuję do benzyny i niestety tyle Co mnie rozczarowało - bardzo głośna i niekomfortowa praca zawieszenia po prostu wali na dziurach jak diabli trzeba by pojeździć z tydzień testówką żeby to ocenić, silnik 2,2 niby ok szczególnie w porównaniu do TDI VW ale jakoś tak brzęczy, bardzo głośna praca wentylatora chłodnicy słychać go w środku bardziej niż silnik, samochód beznadziejnie wyciszony nie wiem jak można to znieść w przypadku TDI. Plastik na drzwiach i desce ma tendencje do brudzenia się od... dotykania palcami (zostają po prostu białe ślady), radio gubi sygnał stacji nawet tych a bardzo dobrym sygnale podczas słonecznego dnia nic nie widać na wyświetlaczu, tapicerka w moim przypadku w grę wchodziła tylko skóra bo ten welur taki jakiś nie fajny ale skóra też marnej jakości- w nowym jest już dużo lepsza tapicerka materiałowa i tą polecam. Skrzynia haczy na 2 biegu ale w crv też tak było. Kiepska klima trzeba cały czas kręcić gałkami. Słabiutki komputer pokładowy - może ten po lifcie jest lepszy. Na temat awaryjności się nie wypowiadam (jeszcze) bo mam go dopiero pół roku ale opinie niektórych mnie przerażają.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
kenx
18 listopad 2008
Mitsubishi Lancer, SEDAN
Evolution 2007-,
benzynowy, 1998/295KM
4.50
What you see is what you get

Czyli ostry, szybki samochód z w miarę komfortowym wnętrzem, nadający się do codziennej eksploatacji
lech 48
18 listopad 2008
Mitsubishi Lancer, SEDAN
2006-2007,
benzynowy, 1584/98KM
5.00
Prowadzenie sprawia przyjemność

To mój pierwszy "japończyk" poprzednio 3x Renault i Ford.Niezłe ale obecny Lancer to bardzo dobry i przyjazny kierowcy samochód. Ergonomia bez zarzutu. Cichy ale z nerwem. Posiadanie go grozi kryzysem w małżeństwie ponieważ żona też chce go w odróżnieniu od poprzednich prowadzić.
Karolo
18 listopad 2008
Mitsubishi Pajero, SUV
2000-2004,
diesel, 3200/165KM
3.50
Duza awaryjnosc za tak duze pieniadze

Nie polecam tego modelu 3.2 L od 2001 roku V 60 nieszczesny uzytkownik Pajero od 15 lat.Poprzednie modele byly rewelacyjne powtarzam rewelacyjne.
tomek
17 listopad 2008
Mitsubishi Space Star, VAN
2002-2006,
benzynowy, 1584/98KM
4.00
fajne ale małe autko

dla rodziny za mały, sprawnie się przemieszcza dość tani w eksploatacji, zadbany wiele lat nie sprawia żadnych kłopotów.
koconmus
14 listopad 2008
Mitsubishi Colt, HATCHBACK
2004-2008,
benzynowy, 1332/95KM
5.00
Myśliwiec

Dla kumających, auto jeździ nak następca Mitsubishi model A6M.
Poprzednia strona   1   ...   71   72   73