Oceny samochodów: Mitsubishi

Oceny samochodów marki Mitsubishi. Kierowcy oceniają samochody Mitsubishi wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Mitsubishi - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.53
729
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.67
Silnik
Oceny silnik
4.53
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.43
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.49
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
11.9
8.9
9.3
średnie w trasie [l/100km]:
9.3
7.3
7.5

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Mitsubishi:

Wybierz model marki Mitsubishi aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Mitsubishi ASX

liczba ocen samochodu 50
4.38

Mitsubishi Canter

liczba ocen samochodu 13
3.98

Mitsubishi Carisma

liczba ocen samochodu 71
4.69

Mitsubishi Colt

liczba ocen samochodu 93
4.52

Mitsubishi Eclipse

liczba ocen samochodu 16
4.62

Mitsubishi Galant

liczba ocen samochodu 52
4.78

Mitsubishi Grandis

liczba ocen samochodu 24
4.72

Mitsubishi L

liczba ocen samochodu 1
5.00

Mitsubishi L200

liczba ocen samochodu 25
4.02

Mitsubishi Lancer

liczba ocen samochodu 154
4.66

Mitsubishi Outlander

liczba ocen samochodu 90
4.25

Mitsubishi Pajero

liczba ocen samochodu 38
4.20

Mitsubishi Sigma

liczba ocen samochodu 9
4.92

Mitsubishi Space Gear

liczba ocen samochodu 3
4.50

Mitsubishi Space Runner

liczba ocen samochodu 14
4.75

Mitsubishi Space Star

liczba ocen samochodu 65
4.61

Mitsubishi Space Wagon

liczba ocen samochodu 12
4.67


Wybrane opinie

4.75
WALD 15 lipiec 2010 Mitsubishi Outlander, SUV VAN 2007-2010, diesel, 1968/140KM
Cena za jaką można kupić dość dobrze wyposażonego Outlandera plasuje go obok Skody Octavii 4x4, jednakże porównywanie tych aut biorąc inne kryteria niż cenowe nie ma sensu. Z jednej strony mamy bardzo drogi compact promowany bezpodstawnie jako auto niemalże klasy średniej, które nie oszukując się z większymi i mniejszymi zmianami jest produkowane od około 10lat, z drugiej strony mamy średniej wielości solidnego SUV-a, któremu w pierwszym okresie produkcji nie dane było zbierać pochlebnych opinii niejako z urzędu zarezerwowanych dla dla Hondy CRV, czy Toyoty Rav-4, dziwnym trafem chwalącym legendarną oszczędność silnika diesla Toyoty, czy kulturę pracy Hondy porównywalną niemalże z pozbawioną wad jednostką bęzynową (prawdopodobnie najlepszą jednostką silnikową na świecie).Obiektywna prawda uwidacznia się w opiniach użytkowników i opublikowanym ostatnio w znanym czasopiśmie motoryzacyjnym teście SUV-ów. Zużycie paliwa Toyoty można między bajki włożyć, a silnik Hondy niestety, choć "poprawiony" daje się we znaki dla tych, co korzystają z auta głównie w mieście, gdyż filtr cząstek stałych nierzadko ma problem z dokończeniem procesu dopalania sadzy i auto niestety odpłatnie odwiedza servis.Zakup swojego SUV-a potraktowałem bardzo obiektywnie czytając opinie o poszczególnych modelach dochodząc do wniosku, że brak obiektywizmu w ocenie aut jest czymś bezpardonowym, nazwałbym wręcz opinią pisaną na zamówienie.Dlatego doradzam przede wszystkim z korzystania przede wszystkim z jazdy próbnej, gdzie wiele pozornych zalet przestaje mieć znaczenie, a wykryta np. w Suzuki Grand Vitara tragicznie działająca skrzynia biegów (jakby żywcem przejęta z Seicento) pozwoli uniknąć dość mocnego rozczarowania, co w połączeniu z dużym hałasem jednostki napędowej (wyeliminowanym póżniej m.in.wstawianiem grubszej przedniej szyby) mogłoby boleć nowego nabywcę, któremu nie wynagrodziłby kszałt auta stylizowanego na wzór Chryslera. Silnik DID Outlandera i owszem jest przykładem uporu VW co do wykorzystania systemu pompowtryskiwaczy, ale używanie dobrego paliwa gwarantuje bezawaryjną pracę, gdyż niesprawności z pierwszego okresu produkcji tych silników w praktyce już nie występują. Pewnie najmniejsze znaczenie ma tu fakt, że w japońskim aucie jest zamontowany niemiecki silnik wyprodukowany w Lubinie, ale biorąc pod uwagę rozsądną cenę auta japońskiego produkowanego w Holandii trzeba przyznać,że statystyki sprzedaży w Polsce Outlandera mówią same za siebie, a przecież to konsument/nabywca stanowi rynek, który nie do końca ulega socjotechnicznym zabiegom w celu poprawy sprzedaży innych nie do końca udanych modeli, które zapewne mają też wiele zalet. Oczywiście przmyślana decyzja (miejmy nadzieję podjęta bez emocji) należy oczywiście do nabywcy. Ja już mam to za sobą, choć przyznam nie przyszło mi to łatwo, ale warto.
4.75
Diomedea@wp.pl 17 kwiecień 2011 Mitsubishi Space Gear, VAN 1995-2002, benzynowy, 1997/113KM
Moja wersja Motion (najwyższa) jest piękna i mimo sporego zużycia (przed wymianą układu wydechowego i regulacją, o czym wiedziałem, kupując auto, samochód spalał 16/100 w mieście) tym autem chce się jeździć. Nie jest to demon szybkości ani przyspieszania, jednak z pewnością poradzi sobie z obciążeniem i długimi podróżami. Dobrze ustawione światła pozwalają też komfortowo podróżować nocą, czego wielu nie lubi (na przykład ja). W mieście radzi sobie dobrze dzięki dynamicznej dwójce, co jednak może być wadą przy chęci łagodnego skręcania o 90 stopni. Silnik jest, co ciekawe, ustawiony wzdłużnie i pracuje cicho, choć od 110 km/h jest już lekki hałas w kabinie. Nie jest jednak uciążliwy. Mimo dwóch ton na czterech kołach wyprzedza się sprawnie, choć trzeba założyć, że przyspieszenie nie jest powalające, więc te dodatkowe pięć sekund trzeba mieć w zapasie. Auto parkuje się ciężej w wąskich ulicach, parkingach, gdyż większy jest promień skrętu. Już parę razy odpuściłem sobie kopertę czy dogodne miejsce przy wysokim krawężniku. Rekompensatą są suwane drzwi, które ułatwiają życie pasażerom (a nierzadko kierowcy:-) Części nie są drogie, choć mogą być kłopoty z zamiennikami. W firmie montującej haki zaproponowano mi cenę 650 - 700 za montaż wraz z hakiem. Nowy kupiłem w gdańskiej hurtowni za 350 zł. Robocizna jakieś 100 zł, więc trzeba szukać sposobów na obniżenie kosztów. Jeśli ktoś będzie chciał, abym podzielił się moją wiedzą o ty modelu, którego użytkuję na co dzień, proszę pisać: diomedea@wpl. Sam byłem w kropce szukając auta, potem próbując śledzić dostępne w necie informacje na temat tych samochodów (a są wielką rzadkością na naszych drogach - wersji Motion jeszcze nie widziałem), więc wiem, jak to jest. Zaznaczam, że nie jestem żadnym mechanikiem, a zwykłym użytkownikiem, choć ciut bardziej świadomym technicznie, więc moja wiedza jest czysto praktyczna:-) LB
3.75
HFan 6 maj 2010 Mitsubishi Outlander, SUV 2007-2013, diesel, 2179/156KM
Samochód jaki jest kwestia gustu takie duże kombi ze sportowym zacięciem. Podkreślam że jest to mój drugi SUV poprzedni to CRV z 2003r. notabene kompletnie bezawaryjny i przy określeniu wyciszenia nie biorę pod uwagę oporów powietrza bo to normalka.Co jest fajne - nagłośnienie Rockforda, Ładne zegary w porównaniu do CRV RAV4 i XTrail plus za schowki w desce rozdzielczej,przesuwana tylna kanapa ale bezużyteczna przy kratce,dużo miejsca na nogi, zwyczajne relingi na bagażnik dachowy, niezły bagażnik, rozdział napędów z możliwością wyłączenia,precyzyjny układ kierowniczy choć kierownica ,,łapie'' dziury w jezdni, niezła elastyczność silnika ale porównuję do benzyny i niestety tyle Co mnie rozczarowało - bardzo głośna i niekomfortowa praca zawieszenia po prostu wali na dziurach jak diabli trzeba by pojeździć z tydzień testówką żeby to ocenić, silnik 2,2 niby ok szczególnie w porównaniu do TDI VW ale jakoś tak brzęczy, bardzo głośna praca wentylatora chłodnicy słychać go w środku bardziej niż silnik, samochód beznadziejnie wyciszony nie wiem jak można to znieść w przypadku TDI. Plastik na drzwiach i desce ma tendencje do brudzenia się od... dotykania palcami (zostają po prostu białe ślady), radio gubi sygnał stacji nawet tych a bardzo dobrym sygnale podczas słonecznego dnia nic nie widać na wyświetlaczu, tapicerka w moim przypadku w grę wchodziła tylko skóra bo ten welur taki jakiś nie fajny ale skóra też marnej jakości- w nowym jest już dużo lepsza tapicerka materiałowa i tą polecam. Skrzynia haczy na 2 biegu ale w crv też tak było. Kiepska klima trzeba cały czas kręcić gałkami. Słabiutki komputer pokładowy - może ten po lifcie jest lepszy. Na temat awaryjności się nie wypowiadam (jeszcze) bo mam go dopiero pół roku ale opinie niektórych mnie przerażają.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Mirek
1 listopad 2014
Mitsubishi Lancer, KOMBI
2003-2006,
benzynowy, 1584/98KM
5.00
dobry misiek

mam go 8 lat. zrobiłem prawie 300 tys km. żadnych wartych uwagi usterek. dopiero ostatnio dostał korozji w przewodzie wlewu paliwa. co skutkowało zapchaniem pompy i wtrysków. wygodny samochód na długie trasy. Robiłem wielokroć ponad 1000 km bez zmęczenia.
an3sa11
20 wrzesień 2014
Mitsubishi Eclipse, CABRIO
2006-2011,
benzynowy, 3828/263KM
5.00
tak, tak i jeszcze raz tak

przy spokojnej jeździe naprawdę oszczędne i sprawiające wielka frajdę auto. oczywiście przy jeździe sportowej potrafi łyknąć nawet do 20.l lecz to już na własne życzenie. jeździłem w długie trasy (po 2500-3000 km)i na autostradzie przy średniej 130km/h zużycie nie przekraczało 8,5 l.
Tomek
18 wrzesień 2014
Mitsubishi Pajero, SUV
Sport 1998-2007,
diesel, 2477/115KM
4.00
pajero sport

ogólnie daje rade
Marek
25 sierpień 2014
Mitsubishi Lancer, KOMBI
2003-2006,
benzynowy, 1584/98KM
4.75
udane auto dla każdego

Mam to auto od 14 m-cy. Przejechałem nim 25 tys. km. Zero awarii. Pilnować terminu wymiany oleju i jeździć. Elastyczny silnik na 3 biegu, przydaje się przy wyprzedzaniu. Polecam każdemu kto nie lubi odwiedzać serwisów....
Zdzisław Dyrman
20 sierpień 2014
Mitsubishi Galant, KOMBI
1997-2002,
benzynowy, 2498/163KM
4.50
Nawet teraz warto pomyśleć o tym aucie...

Uważam, że Galant serii EA nawet dzisiaj jest opcją dla ludzi o niezbyt dużym portfelu szukających przyzwoitego rodzinnego auta. Mankamenty tego auta są powszechnie znane i rozpisane na czynniki pierwsze na dość obszernym forum "Mitsumaniaki". Ze swoich bezpośrednich doświadczeń powiem tyle : 1. Problem hamulców - zależy mocno od stylu jazdy. Generalnie jeśli ktoś nie skąpi na dobre części i raz na 2 lata przeserwisuje zaciski to problem można uznać za marginalny. 2. Problem zawieszenia jest typowo eksploatacyjny i występuje we wszystkich autach. Dobre zamienniki załatwiają sprawę. Dodatkowo warto zmienić felgi z fabrycznych 17-tek na 16-tki z oponami o wyższym profilu (205/55 R16 spisują się wyśmienicie). 3. Drogie części - na pewno tańsze niż do aut niemieckich czy francuskich. Auto jest przyzwoite w serwisowaniu i posiada szereg rozwiązań ułatwiających pracę mechaników. 4. Sypiące się manualne skrzynie biegów - nie miałem problemu. Bardzo ważne jest aby zalać olej Texaco MTF 94. Poza tym mówimy tu o autach kilkunastoletnich z dużymi przebiegami więc problem skrzyń raczej nasuwa się sam. 5. Stukające popychacze - należy trzymać wysoki poziom oleju, można zastosować ceramizer. W codziennej eksploatacji należy zawsze najpierw dać pochodzić silnikowi na biegu jałowym przez 10-20 sek. (im niższa temperatura silnika tym dłużej). Generalnie gdybym miał do wydania 10 tys. pln i szukał dynamicznego kombi lub sedana to jak najbardziej brałbym pod uwagę to auto. Najlepiej z końcowych lat produkcji (po 2001 roku), z hamulcami po II lifcie i może w automacie...
DarQ
31 lipiec 2014
Mitsubishi Lancer, SEDAN
2002-2007,
benzynowy, 1584/98KM
4.75
Godny polecenia

Biorąc pod uwagę rocznik, cenę, jakość, wygląd i porównując z tym co konkurencja ma do zaoferowania to wychodzi na to że Lancerek jest jednym z najlepszych aut w swojej klasie. Choć z drugiej strony nie jest najbardziej komfortowy, najpraktyczniejszy, najtańszy w eksploatacji więc jest nie dla każdego
juras
24 lipiec 2014
Mitsubishi ASX, SUV
2010-,
benzynowy, 1590/117KM
5.00
Szczerze moge polecic

Mimo kliku "drobnych" wad auto mogę polecić. Wady wymienione nie są nazbyt uciążliwe w codziennej jeździe (ale są). Jestem osobą wysoką i przy maksymalnie odsuniętym i opuszczonym fotelu znalazłem wygodną i komfortową pozycję. Należy zdawać sobie sprawę, że kupujemy samochód w średniej klasie więc nie oczekujmy zbyt wiele od niego :) jeśli chodzi o jakość materiałów i ich montaż.
mariola
19 maj 2014
Mitsubishi ASX, SUV
2010-,
benzynowy, 1590/117KM
4.50
niezłe autko

przyjemne, oszczędne i niezawodne autko, choć nie jest to lider w swojej klasie
Vtec
10 maj 2014
Mitsubishi Outlander, SUV
2012-,
benzynowy, 1998/150KM
4.25
Nie ma za bardzo konkurencji

Wybór poprzedzony dosc dlugim rozpoznaniem. Potrzeba przewozenia czasami 7 osob zaweza ilosc modeli dostepnych na rynku. Rowniez komfort jazdy byl lepszy niz u konkurentow, nawet tych 5 osobowych. NIe bralem pod uwage samochodow pow.140 tys a takze uzywanych. Po kilkuletniej przygodzie z dieslem (Passat) wrocilem szczesliwie do benzyny, co przy Outlanderze dodatkowo przeklada sie na cene. Z moim przebiegiem wyrownanie kosztow zajeloby mi okolo 10 lat. Zal tylko ze nie ma wiekszych silnikiow benzynowych lub chociaz turbo.
Mati
23 kwiecień 2014
Mitsubishi Colt, HATCHBACK
1992-1996,
benzynowy, 1299/75KM
4.50
Mitsubishi

Świetny samochód jak na pierwszy raz
Poprzednia strona   1   ...   2   3   4   ...   73   Następna strona