|
||
Oceny samochodów: MitsubishiOceny samochodów marki Mitsubishi. Kierowcy oceniają samochody Mitsubishi wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Mitsubishi - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go! Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Mitsubishi:Wybierz model marki Mitsubishi aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.
filtruj:
![]() Wybrane opinie 4.75
WALD 15 lipiec 2010
Mitsubishi Outlander, SUV VAN 2007-2010, diesel, 1968/140KM
Cena za jaką można kupić dość dobrze wyposażonego Outlandera plasuje go obok Skody Octavii 4x4, jednakże porównywanie tych aut biorąc inne kryteria niż cenowe nie ma sensu. Z jednej strony mamy bardzo drogi compact promowany bezpodstawnie jako auto niemalże klasy średniej, które nie oszukując się z większymi i mniejszymi zmianami jest produkowane od około 10lat, z drugiej strony mamy średniej wielości solidnego SUV-a, któremu w pierwszym okresie produkcji nie dane było zbierać pochlebnych opinii niejako z urzędu zarezerwowanych dla dla Hondy CRV, czy Toyoty Rav-4, dziwnym trafem chwalącym legendarną oszczędność silnika diesla Toyoty, czy kulturę pracy Hondy porównywalną niemalże z pozbawioną wad jednostką bęzynową (prawdopodobnie najlepszą jednostką silnikową na świecie).Obiektywna prawda uwidacznia się w opiniach użytkowników i opublikowanym ostatnio w znanym czasopiśmie motoryzacyjnym teście SUV-ów. Zużycie paliwa Toyoty można między bajki włożyć, a silnik Hondy niestety, choć "poprawiony" daje się we znaki dla tych, co korzystają z auta głównie w mieście, gdyż filtr cząstek stałych nierzadko ma problem z dokończeniem procesu dopalania sadzy i auto niestety odpłatnie odwiedza servis.Zakup swojego SUV-a potraktowałem bardzo obiektywnie czytając opinie o poszczególnych modelach dochodząc do wniosku, że brak obiektywizmu w ocenie aut jest czymś bezpardonowym, nazwałbym wręcz opinią pisaną na zamówienie.Dlatego doradzam przede wszystkim z korzystania przede wszystkim z jazdy próbnej, gdzie wiele pozornych zalet przestaje mieć znaczenie, a wykryta np. w Suzuki Grand Vitara tragicznie działająca skrzynia biegów (jakby żywcem przejęta z Seicento) pozwoli uniknąć dość mocnego rozczarowania, co w połączeniu z dużym hałasem jednostki napędowej (wyeliminowanym póżniej m.in.wstawianiem grubszej przedniej szyby) mogłoby boleć nowego nabywcę, któremu nie wynagrodziłby kszałt auta stylizowanego na wzór Chryslera. Silnik DID Outlandera i owszem jest przykładem uporu VW co do wykorzystania systemu pompowtryskiwaczy, ale używanie dobrego paliwa gwarantuje bezawaryjną pracę, gdyż niesprawności z pierwszego okresu produkcji tych silników w praktyce już nie występują. Pewnie najmniejsze znaczenie ma tu fakt, że w japońskim aucie jest zamontowany niemiecki silnik wyprodukowany w Lubinie, ale biorąc pod uwagę rozsądną cenę auta japońskiego produkowanego w Holandii trzeba przyznać,że statystyki sprzedaży w Polsce Outlandera mówią same za siebie, a przecież to konsument/nabywca stanowi rynek, który nie do końca ulega socjotechnicznym zabiegom w celu poprawy sprzedaży innych nie do końca udanych modeli, które zapewne mają też wiele zalet. Oczywiście przmyślana decyzja (miejmy nadzieję podjęta bez emocji) należy oczywiście do nabywcy. Ja już mam to za sobą, choć przyznam nie przyszło mi to łatwo, ale warto.
4.75
Diomedea@wp.pl 17 kwiecień 2011
Mitsubishi Space Gear, VAN 1995-2002, benzynowy, 1997/113KM
Moja wersja Motion (najwyższa) jest piękna i mimo sporego zużycia (przed wymianą układu wydechowego i regulacją, o czym wiedziałem, kupując auto, samochód spalał 16/100 w mieście) tym autem chce się jeździć. Nie jest to demon szybkości ani przyspieszania, jednak z pewnością poradzi sobie z obciążeniem i długimi podróżami. Dobrze ustawione światła pozwalają też komfortowo podróżować nocą, czego wielu nie lubi (na przykład ja). W mieście radzi sobie dobrze dzięki dynamicznej dwójce, co jednak może być wadą przy chęci łagodnego skręcania o 90 stopni.
Silnik jest, co ciekawe, ustawiony wzdłużnie i pracuje cicho, choć od 110 km/h jest już lekki hałas w kabinie. Nie jest jednak uciążliwy. Mimo dwóch ton na czterech kołach wyprzedza się sprawnie, choć trzeba założyć, że przyspieszenie nie jest powalające, więc te dodatkowe pięć sekund trzeba mieć w zapasie.
Auto parkuje się ciężej w wąskich ulicach, parkingach, gdyż większy jest promień skrętu. Już parę razy odpuściłem sobie kopertę czy dogodne miejsce przy wysokim krawężniku. Rekompensatą są suwane drzwi, które ułatwiają życie pasażerom (a nierzadko kierowcy:-)
Części nie są drogie, choć mogą być kłopoty z zamiennikami. W firmie montującej haki zaproponowano mi cenę 650 - 700 za montaż wraz z hakiem. Nowy kupiłem w gdańskiej hurtowni za 350 zł. Robocizna jakieś 100 zł, więc trzeba szukać sposobów na obniżenie kosztów.
Jeśli ktoś będzie chciał, abym podzielił się moją wiedzą o ty modelu, którego użytkuję na co dzień, proszę pisać: diomedea@wpl. Sam byłem w kropce szukając auta, potem próbując śledzić dostępne w necie informacje na temat tych samochodów (a są wielką rzadkością na naszych drogach - wersji Motion jeszcze nie widziałem), więc wiem, jak to jest. Zaznaczam, że nie jestem żadnym mechanikiem, a zwykłym użytkownikiem, choć ciut bardziej świadomym technicznie, więc moja wiedza jest czysto praktyczna:-)
LB
3.75
HFan 6 maj 2010
Mitsubishi Outlander, SUV 2007-2013, diesel, 2179/156KM
Samochód jaki jest kwestia gustu takie duże kombi ze sportowym zacięciem. Podkreślam że jest to mój drugi SUV poprzedni to CRV z 2003r. notabene kompletnie bezawaryjny i przy określeniu wyciszenia nie biorę pod uwagę oporów powietrza bo to normalka.Co jest fajne - nagłośnienie Rockforda, Ładne zegary w porównaniu do CRV RAV4 i XTrail plus za schowki w desce rozdzielczej,przesuwana tylna kanapa ale bezużyteczna przy kratce,dużo miejsca na nogi, zwyczajne relingi na bagażnik dachowy, niezły bagażnik, rozdział napędów z możliwością wyłączenia,precyzyjny układ kierowniczy choć kierownica ,,łapie'' dziury w jezdni, niezła elastyczność silnika ale porównuję do benzyny i niestety tyle Co mnie rozczarowało - bardzo głośna i niekomfortowa praca zawieszenia po prostu wali na dziurach jak diabli trzeba by pojeździć z tydzień testówką żeby to ocenić, silnik 2,2 niby ok szczególnie w porównaniu do TDI VW ale jakoś tak brzęczy, bardzo głośna praca wentylatora chłodnicy słychać go w środku bardziej niż silnik, samochód beznadziejnie wyciszony nie wiem jak można to znieść w przypadku TDI. Plastik na drzwiach i desce ma tendencje do brudzenia się od... dotykania palcami (zostają po prostu białe ślady), radio gubi sygnał stacji nawet tych a bardzo dobrym sygnale podczas słonecznego dnia nic nie widać na wyświetlaczu, tapicerka w moim przypadku w grę wchodziła tylko skóra bo ten welur taki jakiś nie fajny ale skóra też marnej jakości- w nowym jest już dużo lepsza tapicerka materiałowa i tą polecam. Skrzynia haczy na 2 biegu ale w crv też tak było. Kiepska klima trzeba cały czas kręcić gałkami. Słabiutki komputer pokładowy - może ten po lifcie jest lepszy. Na temat awaryjności się nie wypowiadam (jeszcze) bo mam go dopiero pół roku ale opinie niektórych mnie przerażają.
Pozostałe opinie Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Ddddd
19 marzec 2022 4.75
Mitsubishi lancer 1.5 benzyna
Najgorsze te wyciszenie auta i to denerwuje a tak to spoko autko no i te naloty rdzy na podwoziu trzeba zabezpieczyć bo brzydko to wyglonda i jeszcze delikatny lakier .
Mspst
11 marzec 2021 3.75
Niedrogie w utrzymaniu auto
Odkupione od rodziny, dla dziecka - młodego kierowcy. służy jako trzecie w rodzinie. Dawniej bym nie kupił bo w sumie to auto jest nijakie ale obecnie za niewielkie pieniądze, na szybkie wypady typu zakupy sprawdza się dobrze. Na trasy nie bardzo, bardzo słaby układ jezdny, odstaje zdecydowanie od konkurencji. Do tego mały bagażnik. Ale dla mlodego kierowcy, na wszelkie wypady wystarczy. W kabinie dużo miejsca, solidne wykończenie wnętrza, mimo ze auto już wiekowe to materiały trzymają się dobrze i nie trzeszczą. Poza rzeczami eksploatacyjnymi wymieniłem jedynie sondę lambda. Diagnostyka bardzo prosta i wymiana również 10 minut w garażu. Wszystmo jest tu dużo prostsze i łatwy dostęp, pod tym względem dużo lepiej niż w moich pozostałych, nowszych autach. W zasadzie większość rzeczy robię orzy nim samodzielnie bo tak prosto. Silnim 1.3 bardzo oszczędny i trwały. Nie jest szybki ale nie musi, auto głownie do miasta. Jak rozgrzany to poza miastem pdzy przepisowej jezdzie udaje się zejść nawet do 5.5 litra co jak na benzyniaka jest świetnym wynikiem. Do tego niezła kultura pracy, jest dosyć cichy. Aktualnie do zrobienia mam problem z tylnymi szybami ale to też raczej będzie proste. Zatem jeśli ktoś szuka taniego auta, nie ma wielkich wymagań, oczekuje w miarę pewnego auta i nieskomplikowanego silnika to zdecydowanie polecam. Mimo, że mam nowsze i lepsze auto to nankrótkich odcinkach bardzo lubię nim jeździć i zabieram dziecku :-)
Łask
23 październik 2020 5.00
Marek
15 wrzesień 2018 4.75
Znakomity samochód dla spokojnych kierowców
Jeżdżę nim od pół roku. To mój 14 samochód. Znakomity dla osób w moim wieku tzn. bez zacięcia sportowego za kierownicą.
Al
23 luty 2018 5.00
Super model
Nadzwyczaj udana jednostka.Jeżdżę takim autem od 1998r - i to ciągle tym samym. jestem jego drugim właścicielem i jak dotychczas nigdy przez te 20 lat mnie to auto nie zawiodło.mam model przywieziony z Holandii z automatyczną skrzynia biegów.Przestrzegano mnie bo wtedy u nas takich automatów było bardzo mało - ale skrzynia biegów do dziś chodzi bez jakichśkolwiek problemów.Mam już inny samochód lecz Carisma jest tym autkiem doi którego czuję sentyment.Szczerze polecam
Daro73
9 listopad 2016 3.75
robert
25 październik 2016 5.00
damerman
20 październik 2016 3.75
marecki
14 maj 2016 4.25
kolejny tez mitsubishi
Ogolnie model udany wnetrze duze nie brakuje miejsca ani z przodu ani z tylu ,kokpit jasny czytelny prowadzenie bardzo dobre no bo na mase 1600 kg trzyma sie jak czolg drogi
AB
20 kwiecień 2016 4.50
konkluzja
Miałem w swoim życiu 5 samochodów i do tej pory żaden mi nie korodował mimo bardzo długiego użytkowania. |