|
||
Oceny samochodów: MercedesOceny samochodów marki Mercedes. Kierowcy oceniają samochody Mercedes wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Mercedes - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go! Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Mercedes:Wybierz model marki Mercedes aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.
filtruj:
![]() Wybrane opinie 4.50
Ola 3 luty 2018
Mercedes Klasa B, HATCHBACK [W246] 2011-, benzynowy, 1595/156KM
Samochód ze względu sztywno zestrojone zawieszenie lepiej sprawdza się na drogach szybkiego ruchu z dobrą nawierzchnią, w mieście przejazd przez dziurawą ulicę czy nawet progi zwalniające to wątpliwa przyjemność. Jednak B200 przy silniku 1.6 turbo na dalszych trasach (zwłaszcza przy większym obciążeniu) robi się mułowaty, więc wolę krótkie jazdy po mieście, choć nie jest to zbyt oszczędne auto - nawet pomimo systemu START/STOP przy moim nieekonomicznym stylu jazdy w mieście często przekraczam granicę spalania 10 litrów/100 km. Auto jest wystarczająco zwrotne, przyjemnie się nim manewruje, a parkowanie ułatwiają czujniki. Doceniam szeroką możliwość ustawienia fotela i kierownicy oraz dużą przestrzeń wewnątrz: komfort dla kierowcy i pasażerów. Dobrze wziąć jednak pod uwagę fakt, iż na długich trasach lepiej traktować ten model jako wersję czteroosobową, gdyż środkowe siedzisko na kanapie jest dla dorosłej osoby mało wygodne ze względu na wysoki tunel środkowy (mało miejsca na nogi) i niewyprofilowane, twarde siedzisko. Bagażnik jest pojemny i pudełkowaty - sporo się w nim mieści, tylko po złożeniu kanapy ujawnia się dziwny próg, wystający na jakieś 5 cm, przez co nie mamy idealnie płaskiej powierzchni bagażowej.
Jakość wykończenia jest bardzo dobra, niestety samo zagospodarowanie wnętrza oceniam już nieco gorzej. Przeszkadzają mi źle ulokowane uchwyty na napoje - umieszczono je zbyt blisko dźwigni zmiany biegów, więc wyższe kubki zawadzają przy wrzucaniu biegu. Ilość schowków jest zaledwie dostateczna - bardzo brakuje mi z przodu półki na smartfon z portem USB, w razie takiej potrzeby trzeba korzystać ze schowka w podłokietniku, gdzie ulokowano porty. W rezultacie telefon trzymam w schowku na kubki, by mieć go pod ręką :) Z tyłu pasażerowie mają do dyspozycji wyłącznie kieszenie w drzwiach i niewielką półkę pomiędzy siedzeniami kierowcy i pasażera.
Ogólnie oceniam B klasę na mocną czwórkę, nawet z plusem - ze względu na wszystkie elementy zwiększające bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.
5.00
JARREK 20 lipiec 2011
Mercedes 190, SEDAN [W201] 1983-1993, benzynowy, 2599/160KM
MODEL PRAKTYCZNIE NIE DO ZAJEŻDŻENIA. TRZEBA SIĘ MOCNO STARAĆ ŻEBY GO ZAJEŻDŻIĆ. JEŻDZIŁEM TYM NA TARYFIE - 20 TYŚ. KM. MIESIĘCZNIE! SPALANIE TAKIE JAK PODANE W INSTRUKCJI OBSŁUGI. MIAŁEM INSTALACJE GAZOWĄ - SPALANIE 15 LITRÓW GAZU NA 100 KM W MIEŚCIE Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW. EL. FOTELE,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,PODGRZEWANE FOTELE - NIGDY NIE ULEGŁY ŻADNEJ AWARII. BARDZO TRWŁA KLIMATYZACJA - MOŻE DLATEGO ŻE JESZCZE NA CZYNNIKU STAEJ GENERACJI - NIESTETY NIE OSIĄGALNY LEGALNIE.BYŁA OBIEGOWA OPINIA ŻE JEST TO NIEUDANY SILNIK. W/G MNIE WADA TO ZBYT MAŁA MOC DO GABARYTÓW I CIEŻARU MOTORU. KULTURA PRACY REWELACYJNA. BARDZO WYTRZYMAŁA GŁOWICA - NIE TAK JAK W BMW. PREZ CAŁY OKRE EKSPLOATACJI ZDARZYŁO MI SIĘ KILKA RAZY "ZAGOTOWAĆ" MOTOR I O DZIWO BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI - RAZ TYLKO MUSIAŁEM WYMIENIĆ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ - A ZROBIŁEM NA NIEJ JESZCZE OD CZASU AWARJI DO WYMIANY OKOŁO 50 TYŚ.KM. DBAĆ TRZEBA O SZYBERDACH - WYSTARCZY RAZ NA ROK OCZYŚCIĆ I NASMAROWAĆ A BĘDZIEMY SIĘ NIM CIESZYĆ DO OSTATNICH DNI SAMOCHODU. BEZWYPATKOWY EGZEMPLARZ NIE POWINIEN RDZEWIEĆ - ALE WARTO OD CZASU DO CZASU OBEJRZEĆ STAN PROGÓW PRZY OTWORACH NA LEWAREK. WARTO RÓWNIEŻ ZADBAĆ O DROŻNOŚĆ ODPŁYWÓW. DLA FANÓW TUNINGU - JEST WIELE FIRMOWYCH GADŻETÓW JAK LAMPY, SPOJLERY NA KLAPĘ TYLNĄ, PRZEDNIE MASKI Z SZEROKIM GRILEM,WYDECHY, ZAWIESZENIA. TRZEBA TROCHĘ POSZUKAĆ. PRAWDOPODOBNIE NIE BĘDZIE TANIO ALE POPRAWI WYGLĄD TWOJEGO AUTA. POLECAM TYLKO MARKOWE AKCESORIA TUNINGOWE. JAKOŚĆ I WYGLĄD DUŻO LEPSZE NIŻ WSPÓŁCZESNE "PODRÓBKI". CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE JAK I ZAMIENNE SĄ JUŻ CORAZ CZĘŚCIEJ W PRZYZWOITYCH CENACH. POLECAM ZAKUP TEJ WERSJI 190-TKI I ŻYCZĘ RADOŚCI Z JAZDY I SATYSFAKCJI Z POSIADANIA.
4.75
gs200 20 czerwiec 2011
Mercedes Klasa E, KOMBI T [S 210] 1999-2003, diesel, 2685/170KM
Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też musi trochę czasu upłynąć. Ogólnie jak się trafi (poszuka) dobrego egzemplarza to naprawdę można być zadowolonym i jak mówią fani MB "Nie jazdy bez gwiazdy".
Pozostałe opinie Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Lech
26 październik 2018 4.75
peta117
30 lipiec 2018 4.75
dnarg22
16 marzec 2018 5.00
as
15 luty 2018 4.75
Godny polecenia
Wygodny wielozadaniowy samochod ktory napewno moge polecic,nastepny bedzie v-Klasse ale jeszcze musze poczekac bo ceny zwalaja z nog.
Vir
7 luty 2018 4.75
Polecam!
Samochód naprawdę godny uwagi. To taka wyższa wersja osobówki w204. Prowadzenie i komfort jak w osobówce tylko można zjechać z drogi bez obaw że zawiśniemy na podwoziu albo się zakopiemy.
Marko
Polo
17 czerwiec 2017 4.75
Krzysztof
14 czerwiec 2017 2.75
Totalny złom
Ludzie strzeżcie się tego auta jeśli szanujecie swój czas i pieniądze na ładnym wyglądzie się nie jeździ , po 180 tys przebiegu to auto to wrak
Kucek
25 kwiecień 2017 5.00
Polecam
Najlepszy samochod dostawczy jakim jezdzilem. Wczesniej mialem tez jumpera i rożnica diametralna praktycznie pod kazdym wzgledem. Od komfortu uzytkowania po spalanie.
Marek
Nowak
24 kwiecień 2017 5.00
Sprinter - najlepszy
Zdecydowanie polecam Mercedesa Sprintera. Obecnie użytkuję samochód z 2014 roku. Miałem wcześniej dużo innych samochodów i żaden inny furgon nie sprawował się tak dobrze. Rocznie pokonuję ok. 45000km i ważna jest dla mnie przede wszystkim niezawodność. Plus za wzmocnienie powłoki lakierniczej. Nowy Sprinter w ogóle nie koroduje, a nie ukrywam, że z poprzednim z 2003 roku z tym były największe problemy.
Marek
Nowak
24 kwiecień 2017 5.00
Sprinter - najlepszy
Zdecydowanie polecam Mercedesa Sprintera. Obecnie użytkuję samochód z 2014 roku. Miałem wcześniej dużo innych samochodów i żaden inny furgon nie sprawował się tak dobrze. Rocznie pokonuję ok. 45000km i ważna jest dla mnie przede wszystkim niezawodność. Plus za wzmocnienie powłoki lakierniczej. Nowy Sprinter w ogóle nie koroduje, a nie ukrywam, że z poprzednim z 2003 roku z tym były największe problemy. |