Oceny samochodów: BMW

Oceny samochodów marki BMW. Kierowcy oceniają samochody BMW wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki BMW - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.70
975
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 95%
NIE 5%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.86
Silnik
Oceny silnik
4.74
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.67
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.54
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.7
9.0
12.2
średnie w trasie [l/100km]:
10.4
7.0
9.0

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki BMW:

Wybierz model marki BMW aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

BMW Seria 1

liczba ocen samochodu 40
4.76

BMW Seria 2

liczba ocen samochodu 1
5.00

BMW Seria 3

liczba ocen samochodu 416
4.68

BMW Seria 5

liczba ocen samochodu 309
4.74

BMW Seria 6

liczba ocen samochodu 7
4.96

BMW Seria 7

liczba ocen samochodu 76
4.82

BMW Seria 8

liczba ocen samochodu 6
4.25

BMW X1

liczba ocen samochodu 17
4.53

BMW X3

liczba ocen samochodu 27
4.53

BMW X4

liczba ocen samochodu 1
5.00

BMW X5

liczba ocen samochodu 35
4.81

BMW X6

liczba ocen samochodu 29
4.37

BMW Z3

liczba ocen samochodu 7
4.61

BMW Z4

liczba ocen samochodu 3
4.75

BMW Z8

liczba ocen samochodu 1
4.50


Wybrane opinie

4.00
jammer 3 maj 2011 BMW Seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM
Kupiłem auto w sierpniu 2010 od BMW Auto FUS z programu Premium Selection z przebiegiem 30430 km. Moja wersja to 320dt M-pakiet. Przejechałem jak do tej pory 13000km, więc mogę co nieco napisać. Najpierw o tym co mnie pozytywnie zaskoczyło: - nieskie spalanie trasa - dokładnie 6,8l ON/100km, w mieście ok 9,5 - design -ładne auto - prowadzenie w zakrętach( na niemieckich trasach) - rewelacyjnie się trzyma drogi A teraz co mnie rozczarowalo: - kultura pracy silnika n47 (177PS) - praca głośna, nieprzyjemna, akustyka podobna do starych diesli sprzed 15lat, podobno te silniki są awaryjne - uszkodzenia rozrządu z uwagi na materiały niskiej jakości w wykonaniu kół zębatych napędu rozrządu (wycierają się przedwcześnie) - skrzynia biegów manualna (taka zamontowana jest w moim aucie), występuje notoryczny problem z włączeniem pierwszego biegu (nie chce wejść), podczas pracy na biegu jałowym lewarek drży jak w ciągniku, identyczne objawy wystąpiły u znajomego w modelu 320i (e90 przebieg 35000km,) podobno ten typ tak ma, niestety to chyba nie ta klasa aut, żeby tak mówić, podcza ruszania na wzniesieniu przy ciepłym silniku auto się trzęsię, warto zatem dopłacić za automat. - zawieszenie, m-pakiet, dobrze się sprawdza ale na Niemieckich autostradach, na Polskich dziurach przy oponach 18cali w dodatku runflat - dramat, za twardo, auto nie mieści się w koleinach, podczas jazda to nieustanna walka o to aby je utrzymać na pasie ruchu, jedzie się jak po torach kolejowych, w dodatku trzeba uważać nawet na najmniejsze dziury łatwo uszkodzić delikatne aluminowe zawieszenie a koszty napraw są dramatycznie wysokie( głównie robocizna w ASO BMW - cenią się, ceny części wyższe niż w przypadku innych aut ale dramatu nie ma). - fotele, również twarde, dobrze trzymają w zakrętach, ale po ostatniej jeździe (250km bez przystanku) ledwo udało mi się wysiąść z auta - odrętwienie prawej nogi (zaznaczam, że mam normalne proporcje budowy 180 cm wzrostu, waga 81kg), może to kwestia ustawienia fotela - nie wiem, nie odczułem takiego dyskomfortu jadąc służbową Astrą 3 z na trasie Warszawa - Kraków (450km). Jak do tej pory nic się nie zapsuło, ale auto ma symboliczny (i autentyczny) przebieg. Podsumowując. Oceniam auto na 4, szczerze to trochę się rozczarowałem po jego zakupie, w tej klasie aut uwagi, które wymieniłem są raczej niedopuszczalne. Czy warto kupić ten model, napewno tak, lecz z innym silnikiem, skrzynią automat i na Polskę z pewnością nie w M-pakiecie
3.25
Piotr 22 lipiec 2018 BMW X3, SUV [E83] 2003-2006, diesel, 1995/150KM
Wniosek po 6 latach eksploatacji: BMW X3 (E83) to najbardziej awaryjny i najbardziej kosztowny w utrzymaniu samochód, jaki posiadałem. Po 10 letnim doświadczeniu z trzema Mercedesami (190, C klasa, E klasa) stwierdzam, że BMW to ładna (rzecz gustu, oczywiście) ale bardzo droga tandeta, nie dorównująca pod względem jakości i niezawodności większości tańszych, popularnych marek na rynku. A od Mercedesa BMW dzieli Kosmos. BMW X3 kupiłem od pierwszego właściciela z polskiego salonu z przebiegiem 105000 km. Przebieg potwierdzony przez ASO. Cena zakupu w 2012 roku - 65.000 zł. Przez 6 lat bardzo oszczędnej eksploatacji (średnio 16000 km rocznie, głównie dalekie trasy) koszty poważniejszych napraw przekroczyły 20.000 zł (bez przeglądów, bez wymiany oleju, klocków, tarcz, itp). Psuje się w tym samochodzie niemal wszystko, włącznie z dźwignią hamulca ręcznego, pękają sprężyny zawieszenia. Wykonanie i jakość wnętrza - to poziom poniżej Fiata 126p. Kokpit trzeszczy, skrzypi, schodzi lakier z kierownicy i rączek drzwi. Dotychczas posiadałem "malucha", fiata 125p, Poloneza i 3 Mercedesy. BMW oceniam najniżej. To nie jest samochód, który za regularne serwisowanie i delikatną jazdę odpłaci się długą, bezawaryjną eksploatacją. To samochód dla tych, którzy łudzą się, że BMW to gwarant solidności i niezawodności. To po prostu bardzo kosztowna tandeta dla naiwnych, do których niestety się zaliczyłem. Skrót BMW (Będziesz Miał Wydatki) sprawdził się w moim przypadku w 100%. Nie polecam nikomu tej marki, a w szczególności tego modelu.
4.75
Grzegorz 2 styczeń 2012 BMW Seria 3, SEDAN [E90] 2005-2008, benzynowy, 2996/218KM
Bylem fanem Audi przez wiele lat lecz w ostatniej dekadzie jakosc Audi ulagla znacznemu pogorszeniu. Z tego wlasnie powodu przesiadlem sie na BMW.. Wspanialy samochod. Ma leprze pszyspieszenie, lepsze zuzycie paliwa, wukonany z bardziej soolidnych materialow no i co najwazniejsze, nie ppsuje sie tak jak Audi. Polecam tym bardziej ze BMW tej serii przewyzsza jakoscia Mercedesa, wspomniane Audi a przegrywa z Porsche jesli chodzi o auta niemieckie.Mam nadzeje ze nikogo nie zdziwi ze pprzegrywa pod wzgledem jakosci ze wszystkimi Japonczykami, ale to jest dzis norma na swiecie. Milosnikom niemieckich marek polecam BMW serii 3 jako ze to wlasnie ta seria ma najleppsza jakosc. W zaleznosci od grubosci portfela mozna sobie dobrac silnik nawet do 400Km. Moje 218Km zupelnie mi wystarczaja dajac przyspieszenie do 100Km w 6.7 sec. Warto zwrocic uwage ze BMW 325i jest lzejsze od A4 o prawie 100kg. Dzieje sie tak w wyniku tego ze silnik jest zrobiony ze stopu magnezowego, tylna os z aluminium i auto to nie ma kola zapasowego. Run flat tires - opony pozwalaja jechac 100 km bez powietrza z predkoscia do 60 km/h. Fajna zecza jest tez mozliwosc spprawdzenia poziomu oleju bez wysiadania z auta mysle ze juz czas by wiecej firm to uzywaly. Ktory z wlascicieli BMW lubi miec brudne rece?

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Jarsko
11 październik 2015
BMW Seria 3, SEDAN
[F30] 2012-,
benzynowy, 1997/184KM
3.25
Nie w tej cenie

Początek to problem z fotelem kierowcy - 3 x naprawiany; ostatecznie zdecydowałem się na zmianę servisu, który wiedział, że ten model ma taką wadę i jak ją usunąć. Potem przyszła kolej na złą geometrię zawieszenia - samochód wyraźnie ściągał - usunięte. Przy ok. 85 tys. pojawił się problem z napędem pompy oleju - wymieniony na nowy. To samo po 90 tys. km wraz z wymianą turbiny - bo przeciekła i olej dostawał się do układu wydechowego - samochód kopcił. Ponadto, wymieniony rozrząd, jako podejrzany o "psucie' napędu pompy oleju. Zmieniono oprogramowanie - dostałe z innego modelu - kłopoty z programowaniem radia, resetująca się nawigacja i inne drobiazgi - porażka. W międzyczasie dwie wizyty w serwisie z powodu "szarpiącej" skrzyni automatycznej - tak duże opory, że włączenie biegu powodowało gaszenie silnika. To moje drugie BMW, które mam jako nowy samochód. Pierwszy z Xdrive - który oczywiście pomaga w prowadzeniu samochodu, ale i zwiększa głośność napędu w kabinie - to moje porównanie z samochodem zastępczym też BMW 3 ale bez xdrive. Niestety, to BMW to już inna bajka, nieudany silnik i sporo drobnych, ale dokuczliwych problemów. W tej cenie nie warto.
qvbask
22 wrzesień 2015
BMW Seria 7, SEDAN
[E38] 1994-2002,
benzynowy, 3498/236KM
4.75
.

BMW e38 mimo swoich lat nadal prezentuje sie bardzo ładnie (chyba, że ktoś wykonał wiejski tuning)prowadzi sie pewnie,a i daleie podroze nie mecza. Wady: dosyc wysokie ceny czesci zamiennych, mozna kupic nie pewnej jakosc zamienniki, ale lepiej zainwestowac w markowe i na lata spokuj
Bogdan
7 czerwiec 2015
BMW X5, SUV
VAN [E70] 2010-2010,
diesel, 2993/306KM
3.50
bmw x5 e70 306 kw 2012 r

serwis to oszusci ,jak na gwarancji zglaszalem ze turbina sie poci -to odpowiedzieli ze przy takim silniku tak ma byc jak tylko za dwa tygodnie przyjechalem a gwarancja sie skonczyla - naprawa 1000 nadmienie mialem wykupiony bezplatny serwis gwarancyjny zastanawiam sie co bedzie przy 150000 km
tadkos
19 marzec 2015
BMW Seria 1, HATCHBACK
[E81] 2007-2012,
benzynowy, 1995/170KM
4.25
bardzo dobry samochód dla osoby niekoniecznie podróżującej rodzinnie

Użytkując ten samochód od 6- lat jako pierwszy właściciel przy udziale 60/40% trasa - miasto, średnie spalanie w/g komputera 7,7 l/100km, wg moich obliczeń paliwo/ kilometry wychodzi 7,57l/100km benzyny 98. Koszt jednostkowy bez uwzględnienia utraty wartości dotychczas nie przekroczył 0,51 zł/km.
sebastian
13 listopad 2014
BMW Seria 5, SEDAN
[E39/4] 2000-2003,
diesel, 2497/163KM
5.00
super

UWIELBIAM TEN SAMOCHÓD MAM GO OD DWÓCH LAT I NIGDY NIE MIAŁEM Z NIM WIĘKSZYCH PROBLEMÓW ALE TO NORMALNE NIE MA SAMOCHODÓW BEZ PROBLEMÓW , NAPRAWDĘ POLECAM WSZYSTKIM 525D TYLKO NIE 525TDS
Tom
7 listopad 2014
BMW X1, SUV
VAN [E84] 2009-2014,
diesel, 1995/184KM
4.75
Diesel 184KM, automat i xdrive to wyjątkowo doskonałe połączenie.

Polecam każdemu kto w masie nudnych samochodów chce być inny. Miałem wcześniej salonowe Passaty ale prowadzenie X1 to znacznie wyższy poziom.
janusz
7 wrzesień 2014
BMW Seria 7, SEDAN
[E38] 1994-2002,
benzynowy, 2793/193KM
5.00
auto koneserskie

Super bryka za te pieniadze. Kilometrazowo kupilem auto w polowie jego zywotnosci, a zaplacilem 1/12 jego nowej ceny. Ktos powie "luksus dla ubogich", moze i tak. Ale ktos musi jezdzic takimi i innymi autami "do konca". Ja wole takim. Tym bardziej ze wiem co mam, bo sprowadzilem je z 1 reki w A1 kondycji, a wlasciciel nie wiedzac ze je polak kupi nawet niepotrzebie za nowy przeglad i TUV zaplacil. Wszystko bylo perfekt. Mam auto od 2011 i tylko przeglady techniczne co rok zaliczam, nic pozatym. No oczywiscie olej, filtry, wycieraczki i takie tam duperele a poza tym nie wiem co to jest warsztat. A staruszka BMW-ica dalej prezentuje sie pieknie, czgo i Paniom i Panom na relatywny wiek zycze.
WALDI 55
31 lipiec 2014
BMW Seria 5, SEDAN
[E39] 1995-2000,
benzynowy, 2494/170KM
4.75
bmw

jest OK
rdk
29 lipiec 2014
BMW Seria 7, SEDAN
[E65, E66] 2005-2008,
diesel, 2993/231KM
5.00
super

polecaam !! super komfort !
kebuzc1
28 czerwiec 2014
BMW Seria 5, KOMBI
Touring [E61] 2004-2007,
diesel, 2993/218KM
3.50
warto ale model dość drogi w utrzymaniu

dobry tylko jedna wada trzeba mieć w nim dwa lub trzy zapasowe akumulatory
Poprzednia strona   1   ...   3   4   5   ...   98   Następna strona