|
||
Oceny samochodów: BMWOceny samochodów marki BMW. Kierowcy oceniają samochody BMW wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki BMW - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go! Zobacz oceny dla modeli samochodów marki BMW:Wybierz model marki BMW aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.
filtruj:
![]() Wybrane opinie 4.00
jammer 3 maj 2011
BMW Seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM
Kupiłem auto w sierpniu 2010 od BMW Auto FUS z programu Premium Selection z przebiegiem 30430 km. Moja wersja to 320dt M-pakiet.
Przejechałem jak do tej pory 13000km, więc mogę co nieco napisać. Najpierw o tym co mnie pozytywnie zaskoczyło:
- nieskie spalanie trasa - dokładnie 6,8l ON/100km, w mieście ok 9,5
- design -ładne auto
- prowadzenie w zakrętach( na niemieckich trasach) - rewelacyjnie się trzyma drogi
A teraz co mnie rozczarowalo:
- kultura pracy silnika n47 (177PS) - praca głośna, nieprzyjemna, akustyka podobna do starych diesli sprzed 15lat, podobno te silniki są awaryjne - uszkodzenia rozrządu z uwagi na materiały niskiej jakości w wykonaniu kół zębatych napędu rozrządu (wycierają się przedwcześnie)
- skrzynia biegów manualna (taka zamontowana jest w moim aucie), występuje notoryczny problem z włączeniem pierwszego biegu (nie chce wejść), podczas pracy na biegu jałowym lewarek drży jak w ciągniku, identyczne objawy wystąpiły u znajomego w modelu 320i (e90 przebieg 35000km,) podobno ten typ tak ma, niestety to chyba nie ta klasa aut, żeby tak mówić, podcza ruszania na wzniesieniu przy ciepłym silniku auto się trzęsię, warto zatem dopłacić za automat.
- zawieszenie, m-pakiet, dobrze się sprawdza ale na Niemieckich autostradach, na Polskich dziurach przy oponach 18cali w dodatku runflat - dramat, za twardo, auto nie mieści się w koleinach, podczas jazda to nieustanna walka o to aby je utrzymać na pasie ruchu, jedzie się jak po torach kolejowych, w dodatku trzeba uważać nawet na najmniejsze dziury łatwo uszkodzić delikatne aluminowe zawieszenie a koszty napraw są dramatycznie wysokie( głównie robocizna w ASO BMW - cenią się, ceny części wyższe niż w przypadku innych aut ale dramatu nie ma).
- fotele, również twarde, dobrze trzymają w zakrętach, ale po ostatniej jeździe (250km bez przystanku) ledwo udało mi się wysiąść z auta - odrętwienie prawej nogi (zaznaczam, że mam normalne proporcje budowy 180 cm wzrostu, waga 81kg), może to kwestia ustawienia fotela - nie wiem, nie odczułem takiego dyskomfortu jadąc służbową Astrą 3 z na trasie Warszawa - Kraków (450km).
Jak do tej pory nic się nie zapsuło, ale auto ma symboliczny (i autentyczny) przebieg.
Podsumowując.
Oceniam auto na 4, szczerze to trochę się rozczarowałem po jego zakupie, w tej klasie aut uwagi, które wymieniłem są raczej niedopuszczalne. Czy warto kupić ten model, napewno tak, lecz z innym silnikiem, skrzynią automat i na Polskę z pewnością nie w M-pakiecie
3.25
Piotr 22 lipiec 2018
BMW X3, SUV [E83] 2003-2006, diesel, 1995/150KM
Wniosek po 6 latach eksploatacji: BMW X3 (E83) to najbardziej awaryjny i najbardziej kosztowny w utrzymaniu samochód, jaki posiadałem. Po 10 letnim doświadczeniu z trzema Mercedesami (190, C klasa, E klasa) stwierdzam, że BMW to ładna (rzecz gustu, oczywiście) ale bardzo droga tandeta, nie dorównująca pod względem jakości i niezawodności większości tańszych, popularnych marek na rynku. A od Mercedesa BMW dzieli Kosmos. BMW X3 kupiłem od pierwszego właściciela z polskiego salonu z przebiegiem 105000 km. Przebieg potwierdzony przez ASO. Cena zakupu w 2012 roku - 65.000 zł. Przez 6 lat bardzo oszczędnej eksploatacji (średnio 16000 km rocznie, głównie dalekie trasy) koszty poważniejszych napraw przekroczyły 20.000 zł (bez przeglądów, bez wymiany oleju, klocków, tarcz, itp). Psuje się w tym samochodzie niemal wszystko, włącznie z dźwignią hamulca ręcznego, pękają sprężyny zawieszenia. Wykonanie i jakość wnętrza - to poziom poniżej Fiata 126p. Kokpit trzeszczy, skrzypi, schodzi lakier z kierownicy i rączek drzwi. Dotychczas posiadałem "malucha", fiata 125p, Poloneza i 3 Mercedesy. BMW oceniam najniżej. To nie jest samochód, który za regularne serwisowanie i delikatną jazdę odpłaci się długą, bezawaryjną eksploatacją. To samochód dla tych, którzy łudzą się, że BMW to gwarant solidności i niezawodności. To po prostu bardzo kosztowna tandeta dla naiwnych, do których niestety się zaliczyłem. Skrót BMW (Będziesz Miał Wydatki) sprawdził się w moim przypadku w 100%. Nie polecam nikomu tej marki, a w szczególności tego modelu.
4.75
Grzegorz 2 styczeń 2012
BMW Seria 3, SEDAN [E90] 2005-2008, benzynowy, 2996/218KM
Bylem fanem Audi przez wiele lat lecz w ostatniej dekadzie jakosc Audi ulagla znacznemu pogorszeniu. Z tego wlasnie powodu przesiadlem sie na BMW.. Wspanialy samochod. Ma leprze pszyspieszenie, lepsze zuzycie paliwa, wukonany z bardziej soolidnych materialow no i co najwazniejsze, nie ppsuje sie tak jak Audi. Polecam tym bardziej ze BMW tej serii przewyzsza jakoscia Mercedesa, wspomniane Audi a przegrywa z Porsche jesli chodzi o auta niemieckie.Mam nadzeje ze nikogo nie zdziwi ze pprzegrywa pod wzgledem jakosci ze wszystkimi Japonczykami, ale to jest dzis norma na swiecie. Milosnikom niemieckich marek polecam BMW serii 3 jako ze to wlasnie ta seria ma najleppsza jakosc. W zaleznosci od grubosci portfela mozna sobie dobrac silnik nawet do 400Km. Moje 218Km zupelnie mi wystarczaja dajac przyspieszenie do 100Km w 6.7 sec. Warto zwrocic uwage ze BMW 325i jest lzejsze od A4 o prawie 100kg. Dzieje sie tak w wyniku tego ze silnik jest zrobiony ze stopu magnezowego, tylna os z aluminium i auto to nie ma kola zapasowego. Run flat tires - opony pozwalaja jechac 100 km bez powietrza z predkoscia do 60 km/h. Fajna zecza jest tez mozliwosc spprawdzenia poziomu oleju bez wysiadania z auta mysle ze juz czas by wiecej firm to uzywaly. Ktory z wlascicieli BMW lubi miec brudne rece?
Pozostałe opinie Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Tomasz
25 grudzień 2017 5.00
Lulek
15 grudzień 2017 5.00
Artur
28 listopad 2017 2.75
UWAGA PRZED PUŁAPKĄ
TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ MARKI JAK KIEDYŚ BYŁA PRZYKŁADEM NIEZAWODNOŚCI TAK TERAZ CZĘŚCI I PODZESPOŁY SĄ BARDZO KIEPSKIEJ JAKOŚCI JA MAM SAME PROBLEMY A W SERWISIE KLEPIĄ MNIE PO RAMIENIU DAJĄC FAKTURĘ BĘDZIE DOBRZE NIE POLECAM POZDRAWIAM
takijeden
22 październik 2017 3.25
Karol
13 sierpień 2017 4.00
Świetne auto, polecam
Ja swoje X3 kupiłem nowe z salonu. Do tej pory auto bezawaryjne, sprawuje się bardzo dobrze. Polecam zakup zwłaszcza z automatyczną 8 stopniową skrzynią sportową (z łopatkami do zmiany biegów przy kierownicy) - auto aż prosi się, żeby mu depnąć. Nie jest to demon prędkości, jeśli ktoś lubi szybciej pojechać to ZDECYDOWANIE warto dopłacić do 3 litrowego diesla. Komfort jazdy może nie jest najwyższy, jednak dla kierowcy staje się to mało ważne gdyż auto daje wielką radość z jazdy. Może i śmiesznie to brzmi w przypadku SUVa w zaledwie 2 litrowym dieslu, ale naprawdę tak jest. Silnik N47 był objęty akcją servisową - wymieniano wadliwe rozrządy. W moim było to zrobione zaraz po zakupie, przy 6,5 tys przebiegu, jednak niektórzy w ogóle się z tym nie zgłosili do servisu więc jeśli ktoś szuka auta używanego to radzę sprawdzić, czy rozrząd był wymieniony.
Krzysztof
13 sierpień 2017 4.75
Auto godne polecenia pod warunkiem, że masz gruby portfel.
Samochód jeździ doskonale, brzmi wspaniale choć niezbyt głośno jak na M, lecz mnie to odpowiada, wydech nie jest męczący podczas długich tras. Jakość wykonania moim zdaniem najlepsza w klasie. Należy pamiętać, że to nadal seria 5 więc jest to limuzyna spokojnie mogąca pomieścić całą rodzinę, lecz koszt utrzymania nie jest mały. Poza tym auto do jazdy na co dzień nie jest chyba najlepszym wyborem - im większy przebieg tym wyższa utrata wartości i szansa na awarie, które się zdarzają. Zimą teoretycznie da się jeździć, jednak do tego trzeba naprawdę umiejętności i rozwagi. To, że stać Cię na szybkie auto nie znaczy, że umiesz nim jeździć. Dla osób, które nigdy nie mialy do czynienia z Mpowerem poelcam zaraz po zakupie jechać na tor i poznać auto pod okiem profesjonalistów.
Michał
2 maj 2017 3.75
życie jest zbyt krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami
Samochód generalnie bardzo poprawny, ale nie jest to BMW dające zadowolenie z jazdy i nutkę emocji (poza nieuniknionymi wizytami w kasie serwisu :). Awaryjność wynika z nadmiaru wszechobecnej obecnie elektroniki i autodiagnostyki. "Normalny" samochód nawet nie wiedziałby, że mu się coś popsuło i dalej by jeździł. X6 od razu bez litości poinformuje ...
michał
23 luty 2017 5.00
Radśćc z jazdy
wymieniać olej silnikowy co 15 tys co 150000 wymienić olej przekładniowy po 300000 wymienić rozrząd i końcłówki wtrysków
Jacek
17 luty 2017 3.50
BMW X6 zdecydowanie posiada wady techniczne.
Witam wszystkich, BMW x6 jezdze od samego poczatku produkcji X6. W zeszlym roku zakupilem na potrzeby Firma 5 nowych X6 F16. Jestem bieglym z zakresu techniki motoryzacyjnej i rekonstrukcji wypadkow. Juz po przebiegu 15 tys. km zaczely powstawac problemy z tymi pojazdami. We wszytkich pojazdach wystepuje powazna wada wibracji wyczowalnych pod podloga kierowcy i pasazera. Wibracje nasilaja sie przy gwaltownym przyspieszaniu rowniez w zakretach. Luzy na zawieszeniu sa wykluczone. Niemiecki Servis BMW roklada rece. Wyglada mi na to, ze BMW swiadomie ukrywa wady xDrive w polaczeniu z przekladnia skrzyni napedu. W 5-ciu Pojazdach BMW X6 to nie przypadek. w straszym modelu powtarzaly sie te same problemy. Wszystkie terminy do usuniecia usterek zostaly przekroczone, zatem czas na pozew przeciwko BMW. Sluze pomoca innym mcoils@web.de. |