Oceny samochodów: Audi

Oceny samochodów marki Audi. Kierowcy oceniają samochody Audi wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Audi - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.67
1283
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.84
Silnik
Oceny silnik
4.64
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.74
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.48
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.6
8.4
11.5
średnie w trasie [l/100km]:
10.0
6.6
8.7

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Audi:

Wybierz model marki Audi aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Audi 100

liczba ocen samochodu 48
4.80

Audi 200

liczba ocen samochodu 2
4.88

Audi 80

liczba ocen samochodu 154
4.76

Audi 90

liczba ocen samochodu 7
4.64

Audi A1

liczba ocen samochodu 5
4.40

Audi A2

liczba ocen samochodu 15
4.90

Audi A3

liczba ocen samochodu 148
4.69

Audi A4

liczba ocen samochodu 420
4.62

Audi A5

liczba ocen samochodu 26
4.85

Audi A6

liczba ocen samochodu 278
4.71

Audi A7

liczba ocen samochodu 17
4.68

Audi A8

liczba ocen samochodu 46
4.85

Audi Q5

liczba ocen samochodu 40
4.29

Audi Q7

liczba ocen samochodu 48
4.43

Audi R8

liczba ocen samochodu 10
5.00

Audi TT

liczba ocen samochodu 9
4.81

Audi V8

liczba ocen samochodu 10
4.60


Wybrane opinie

5.00
Dakar 19 maj 2012 Audi A6, KOMBI Avant [4B] 1997-2001, diesel, 1896/110KM
Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde ciężko postawić na boku trzyma się jak przyspawane do asfaltu ale coś za coś. Automatyczna skrzynia w tym modelu to porazka ekonomiczna od razu dolicz więcej od 2-3L diesla na 100km, to rozwiązanie jest dobre w dużych miastach, ale w trasie lepsza jest skrzynia manualna, auto nie męczy się na obrotach, Pamiętaj zawsze rano jak odpalasz auto musi ze 2 minuty pochoszić na wolnych obrotach,żeby doszedł olej do szklanek w głowicy. Ten model tak ma że słychać na zimnym silniku stuki w głowicy to nie żaden defekt tylko taka technologia.Pamiętaj jeszcze o jednym jeżeli chcesz oszczędzić turbine i głowice to zatkaj zawór recylkulacji spalin bo to ekologia ale nie jest zdrowa dla silnika będzie troche kopcił przy wyprzedzaniu ale to żaden defekt po prostu nie krążą te spaliny po silniku tylko wylatują bezpośrednio do wydechu i od razu twój momentt obrotowy wzrasta po takim zatkaniu zaworu recylkulacji twój silnik będzie trwalszy o następne 70tyś km i praktycznie bezawaryjny.I pamiętaj to nie auto sportowe ale powali nie jedno GTI
4.75
Lukas 27 grudzień 2008 Audi A6, KOMBI Avant [4B] 2001-2005, diesel, 2496/180KM
Auto zakupiłem we wrześniu 2007 roku od firmy leasingowej z przebiegiem 170tys km. Samochód miał w idealnym stanie wnętrze, jak również nie posiadał oznak zużycia z zewnątrz. Auto było do końca serwisowane w Audi. Teraz serwisuje je w profesjonalnym - nieautoryzowanym serwisie AUDI, VW, SEAT we Wrocławiu. Przez około 14 miesięcy zrobiłem tym samochodem 32tys km, głównie po autostradach w Europie. W aucie wymieniłem dotychczas filtry, oleje i płyny eksploatacyjne po 20, a nie po 30 tys km jak zaleca producent. Oprócz tego wymieniłem obie osłony przegubów ponieważ były uszkodzone. Wymieniłem także tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz klocki z tyłu. Poza tym miałem jedynie problem z el. regulacją fotela kierowcy - popsuł się przycisk do pompowania siedzenia, co było spowodowane pęknięciem wewnętrznej konstukcji regulacji odcinka lędźwiowego. Wcześniej użytkowałem audi A4 po liftingu 99/00, które miało problemy z trwałością zawieszenia przedniego. Modele A6 od 2003 roku mają wzmocnione i poprawione zawieszenie, co sam poświadczam, ponieważ nie stwierdzono u mnie problemów z przednim zawieszeniem. Auto ma dość wysoki moment obrotowy i mimo swojej wagi, potrafi dotrzymać tempa autom wyposażonym w dużo mocniejsze jednostki benzynowe. Dla mnie jest to swoisty muł pociągowy, bardzo dobrze sprawdza się do ciągnięcia lawety z małymi autami. (Spalanie 11 l/ 100km). W warunkach zmniejszonej przyczepności (deszcz, śnieg, błoto pośniegowe) napęd na obie osie sprawdza się rewelacyjnie, także ESP praktycznie nie wspomaga auta przy dynamicznej jeździe. Oprocz tego cenię w tym aucie jakość wykonania, funkcjonalność nadwozia - duże możliwości przewozowe (można przewieźć lodówkę albo duży 42 cale telewizor). Mogę jak najbardziej z przekonaniem polecić, ten duży samochód rodzinny.
4.75
Mat 4 luty 2010 Audi A6, KOMBI Avant [4F] 2005-2008, diesel, 2967/224KM
Odpowiedź na to pytanie pozostawiam potencjalnym kupującym. Mogę napisać tutaj moje doświadczenie z przejścia z modelu C5 2.5TDI Quattro na C6 3.0TDI również 4x4. Oraz pod kątem BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. Co prawda nie jeździłem najnowszą klasą E, bo t dość "świeże" auto na rynku. Co mogę powiedzieć, różnica jest wielka w stosunku do poprzednika. Układ jezdny na 100% lepszy niż w A6 C5 oraz np. w BMW 5 E39. W ogóle Mercedesa i BMW bez napędu 4x4 nie ma co porównywać - wie to ten, kto jeździł autem z permanentnym napędęm na obie osie. Tutaj C6 ma wielką przewagę nad konkurencją, co dobitnie pokazują ostatnio warunki pogodowe - autem z napędem na tył po prostu nie da się jeździć w takich warunkach. C5 ma jednak bardziej wytrzymałe wnętrze i dokładniejszy montaż (odchodząca okleina z pokryw schowków w bagażniku C6). Pomimo większej pojemności silnika o 0,5 litra przy rozstądnym operowaniu pedałem gazu, można uzyskać mniejsze wartości spalania niż w przypadku motoru 2.5TDI Quattro. Nadmienię również to, iż w starszym modelu miałem skrzynię manualną, a tu jest 6-biegowy tiptronic, a taka skrzynia powoduje podwyższone spalania. Także myślę, że producent odrobił lekcje - ten model naprawdę umie mniej spalic. Wartości spalania chwilowego mieści się miedzy 5 a 40 litrów i jest możliwe spalanie około 5 litrów przy prędkości constans 50-70km/h. Układ hamulcowy doskonalszy, lepsze wyciszenie, wiekszy bagażnik oraz świetne zawieszenie przejęte z większego A8. Mam go dopiero pół roku - nic w nim nie robiłem oprócz uzupełnienia płynu hamulcowego oraz wymiany oleju. Nie ma jakis istotnych wad. No i ma łańcuch rozrządu - wreszcie nie trzeba się martwić o silnik!

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Piotr
20 czerwiec 2021
Audi A1, HATCHBACK
[8X] 2010-,
benzynowy, 1197/86KM
4.75
polecam ten model

Polecam za te pieniądze trudno kupić lepsze jakościowo auto w tym roczniku, wygląd również bardzo atrakcyjny, nie ma usterek eksploatacyjnych poza wspominanym wszędzie napinaczem rozrządu (wymiana rozrządu koszt z częściami ok 1,5 tyś zł)
Michał
21 grudzień 2020
Audi A3, HATCHBACK
Sportback 2004-2012,
diesel, 1968/140KM
4.25
Auto na Codzień

Mam w sumie te audi od 4 miesięcy i myślę że przez najbliższe 5 lat sie nie rozstane 170 tysięcy przebiegu,automat.Polecam bardzo fajne autko
Rafal
9 wrzesień 2018
Audi A4, SEDAN
[B8] 2007-2015,
diesel, 1968/143KM
5.00
Jestem zadowolony

Jestem posiadaczem b8 od roku i w porównaniu do poprzednich aut jestem bardzo zadowolony. Przed kupnem czytałem opinie na internecie ale nie przejąłem się tym bo niestety większość ludzi na internecie pisze głupoty i myśli że jest tak samo jak w b7.. Następne auto to też będzie Audi A7 tylko z 3.0 dieslem
maciek
16 sierpień 2018
Audi 80, KOMBI
Avant [B4] 1992-1996,
benzynowy, 2598/150KM
4.50
Zdecydowanie polecam

Zakochałem sie w tym aucie bez dwóch zdań
Rafał
18 marzec 2018
Audi A6, KOMBI
Avant [C4] 1994-1997,
diesel, 2461/140KM
5.00
Takich aut już nie robią.

Szukałem tego modelu 4 miesiące. Jeżdżę nim już 9 lat, zrobiłem w tym czasie 230tys km. Nigdy mnie nie zawiódł. Silnik to ogromna zaleta tego modelu, zadowala się średnio 6.3 na 100km. 140KM i 6 biegowa kasta robi swoją robotę. W przeciągu 9 lat wymienone: wentylator dmuchawy, chłodnica wody,wahacze, 3 końcówki wtryskiwaczy, maglownica, wysprzęglik. Olej Motul 5W40 wymieniany co 10tys. Bak zalany do pełna i można bez tankowania robić ok 1150km.
Baciejowsk i
12 marzec 2018
Audi A5, CABRIO
Cabrio 2009-2011,
benzynowy, 1984/211KM
4.25
fajne osiagi ale duze spalanie

auto dosc milo sie prowadzi i super wyglada, jedyna wada jak do tej pory to odginnanie sie pierscieni co powoduje za duzy przepal oleju, w mojim przypadku 1l na niecale 200km, naprawa kosztowala ponad 6 tys funtow
Tomasz
21 grudzień 2017
Audi Q5, SUV
2008-2016,
diesel, 2967/245KM
4.75
Warto

Warto bo super sie smiga, a podkrecony na 310km i 676Nm daje przyjemność :)
POL
21 listopad 2017
Audi A5, HATCHBACK
Sportback 2011-2016,
diesel, 1968/177KM
5.00
Najlepszy w marce AUDI

Audi A5 szczególnie w wersji sportback , s-line , na kołach audi Rotor po 2011 roku to niewątpliwie jeden z najładnieszych aktualnie samochodów , który świetnie prezentuje się jako pojazd o charakterze sportowym jak też może służyć również jako auto rodzinne. Mając Audi A5 trudno znaleźć kolejnego godnego następcę. Jedyną wadą tego modelu to bardzo wysoka cena zakupu, ale klasa i wdzięk muszą kosztować.
Spoko
12 listopad 2017
Audi A3, HATCHBACK
[8L] 1996-2000,
benzynowy, 1595/101KM
5.00
Dla młodego świadomego kierowcy

Coś czym można pochylać za rozsądne pieniądze i jeszcze ładnie wygląda... Szukam 5d ale nie 8P..
widnagora
20 wrzesień 2017
Audi Q5, SUV
2008-2016,
benzynowy, 1984/225KM
3.50
Zdobyli popularność obniżyli jakość.

Wygodny do podróży 2+1. Dobre trzymanie się drogi. Zużycie paliwa zależne od utrzymywanych prędkości można zejść do 7,3 litra poza miastem ale w tempie ślimaka. Zdecydowanie za niska trwałość podzespołów jak na koszt zakupu nowego auta. Zdecydowane obniżenie trwałości w porównaniu do poprzednich lat produkcji.
1   2   3   ...   128   Następna strona