Oceny samochodów: Alfa Romeo

Oceny samochodów marki Alfa Romeo. Kierowcy oceniają samochody Alfa Romeo wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Alfa Romeo - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.63
515
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 94%
NIE 6%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.86
Silnik
Oceny silnik
4.73
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.64
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.28
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.3
7.5
10.4
średnie w trasie [l/100km]:
9.9
6.0
8.0

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Alfa Romeo:

Wybierz model marki Alfa Romeo aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Alfa Romeo 145

liczba ocen samochodu 26
4.35

Alfa Romeo 146

liczba ocen samochodu 23
4.23

Alfa Romeo 147

liczba ocen samochodu 76
4.68

Alfa Romeo 155

liczba ocen samochodu 16
4.78

Alfa Romeo 156

liczba ocen samochodu 124
4.57

Alfa Romeo 159

liczba ocen samochodu 71
4.78

Alfa Romeo 164

liczba ocen samochodu 6
4.92

Alfa Romeo 166

liczba ocen samochodu 45
4.71

Alfa Romeo 33

liczba ocen samochodu 10
4.40

Alfa Romeo 75

liczba ocen samochodu 3
4.75

Alfa Romeo Brera

liczba ocen samochodu 7
4.75

Alfa Romeo Giulietta

liczba ocen samochodu 45
4.76

Alfa Romeo GT

liczba ocen samochodu 14
4.86

Alfa Romeo GTV

liczba ocen samochodu 12
4.65

Alfa Romeo MiTo

liczba ocen samochodu 37
4.43


Wybrane opinie

4.25
Kiermut Tomasz 19 maj 2009 Alfa Romeo GT, COUPE 2004-2010, benzynowy, 1970/165KM
Ten model to moja trzecia Alfa. Pierwsza była z 1990 roku Alfa 75 2,0 Twin Spark. Kupiłem ją w 1992 roku. Na tamte czasy - gdzie na ulicach pojawialy się dopiero samochody inne niż te z demoludów była to piękna czerwona bestyjka. Napęd na tył i moc 150 km pozwalały poczuć prawdziwe sportowe serce. W ciągu 2 lat przejechalem nią 100.000 km. Sprzedana - została w mieście. Spotykałem jej kolejnego własciciela. Był zafascynowany jak ja. Niestety w jakims momencie Alfa poniosła. Skończyła na drzewie.... Szkoda. Drugą kupiłem Alfę 164 3,0 V6 z 1992 roku. Było to w 1994. Samochód miał przebieg 60.000 km. Był w pełnym wyposażeniu. Zadne inne auto nie dawało mi dotychczas takiej frajdy. Wypisałem się na własne żądanie ze szpitala po żółtaczce i natychmiast po zamianie pidżamy na ubranie pojechałem ją kupić... Znowu 2 lata - znowu 100.000 km i popełniłem bład... Odszedłem od marki... Były potem inne auta... Rożne. Była i BMW serii "7" , był Peugeot 605 , Toyota Previa , salonowy 306 kombi i salonowy 307 ,dwa VW Passaty. Eksperymentowałem.... Ta mnogość aut wynikała z mojej pracy zawodowej w której pokonuję rocznie ok. 80.000 km. Wszystkie te auta były dobre. Ale zadne z nich nie było Alfą.... w kwietniu 2005 roku jechałem koło salonu Alfy w Mławie. Zobaczyłem JĄ na parkingu. Było to auto demonstracyjne. Jazda próbna - i decyzja której nie żałuję mimo wszelkich opinii tzw. "znawców" motoryzacji. Zamawiam... Po miesiącu przyszła moja Alfa GT 2,0 JTS. Jestem nią do dzisiaj zafascynowany. Zapomniałem już że jazda samochodem może sprawiać taką frajdę. Nie traktuję jej jako przedmiot - jest raczej częścią mojej osobowości. podobnie jak motocykl , który zawsze towarzyszył mojemu życiu. Alfy nigdy nie kupi nikt kto kieruje sie jedynie rozsądkiem. Tu potrzeba trochę szaleństwa...I naprawdę warto.. Smieszą mnie ludzie którym bardzo podoba się Alfa - ale kupuja jednak Audi. No bo prestiż , marka , bezawaryjność itp. Bzdura. Większosc z nich robi to tylko dlatego że boją się uwolnić na chwilę zmysły i posiąść to co im podpowiada serce i uczucia. Jak w życiu - Alfa może być jak miłość - piękna i zmysłowa. Audi zawsze będzie jak złe małzeństwo - przykładne , wzorowe i zimne... Jednego tylko teraz żałuję.... Gdybym jeszcze raz kupował GT byłaby to GT 3,2 V6......
3.00
Marek 25 grudzień 2012 Alfa Romeo 33, HATCHBACK 1990-1994, benzynowy, 1351/90KM
Niepodwarzalną zaletą tego modelu jest cena. Zamiast kupować Escorta, Golfa II, czy inny badziew możemy poczuć się wyjątkowo i kupić Alfę. Niestety za wyjątkowość przyjdzie nam zapłacić już po zakupie. Dochodzimy w końcu do momentu w którym zastanawiamy się po co kupiliśmy Alfę. Nie jest ani najszybsza, ani najbardziej bezawaryjna a i wygląd nie każdego porywa. W dodatku pali ogromne ilości paliwa, psuje się przy każdej nadażającej się okazji a części zamienne przeważnie istnieją tylko w bajkach (i to w tych w których były też smoki). W prawdzie większość jest dostępna na zamówienie, ale zapłacimy więcej niż za części do Golfa a sprzedawca nie zdejmie ich z półki i nam ich nie poda, bo gdzie nie pojadę wszędzie mówią, że po raz pierwszy widzą ten samochód. No dobra, auto nie jest najszybsze, ani najładniejsze ani najbardziej bezawaryjne to pewnie nieźle się prowadzi... to w końcu Alfa! Noooo... cóż, przedni napęd robi swoje i auto lubi zrobić się podsterowne, prowadzi się owszem przyjemnie ale potrzeba szerokich opon minimum 195 inaczej nie czujemy się do końca pewnie. A jak to jest ze startem spod świateł... Można się pościgać... do momentu kiedy musimy zmienić bieg. Skrzynia na pewno zazgrzyta, a i jest ryzyko że wydyma nas dużo słabsze auto przez niewchodzący bieg. W dodatku przy takich zabawach wydaje nam się że jedziemy autem z silnikiem 3,0! Niestety miałem tu na myśli spalanie... mój rekord 17,6l/100km. Muszę przyznać, że jak na 1,4 to imponujący wynik! W takim razie to auto nie nadaje się do niczego, ale gdy już mamy zamiar popełnić samobójstwo przychodzi moment, gdy na trasie trzeba zredukować bieg możemy przyspieszyć a wtedy całe wnętrze auta wypełni symfonia przepięknego dźwięku silnika boxer! Wtedy zapominamy o wysokim spalaniu, awaryjności i kiepskiej skrzyni. Czujemy się bardzo wyjątkowo, bo mamy coś czego inni mogą nam tylko zazdrościć. Jeśli jesteś wystarczająco szalony żeby odważyć się kupić ten model na pewno będziesz żałował... ale obiecuję, że sprawi Ci niesamowitą frajdę. Dlatego warto ją kupić.
5.00
greg101 25 marzec 2013 Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK 2010-, benzynowy, 1368/170KM
Miałem zaszczyt skorzystać z dłuższej wielogodzinnej jazdy próbnej modelem Giulietta Alfa Romeo z silnikiem 1.4 Multiair, benzynowym o mocy 170 KM z turbiną. Bardzo wysoko oceniany w testach NCAP samochód, okazuje się nie tylko bezpieczny, również wygodny i elegancki. Prowadzony przeze mnie na dłuższym dystansie ok. 230 km, mieszanej trasy, pojazd zachowywał się bardzo dobrze. Nie miałem żadnych trudności z obsługą podstawowych funkcji użytkowych, czytelna tablica "zegarów" oraz wyświetlacz komputera pokładowego, informował o podstawowych parametrach, wskaźniki były jednoznaczne i rozpoznawalne. Pierwszy odcinek jazdy, "zapoznawczy" dał wynik dość dużego zużycia paliwa /11,5 l/100km/. Przypuszczalnie na ten wynik "zapracował" nieodpowiedni styl jazdy oraz głównie przejazdy miejskie. Następna część prób poza miastem, przy stałej prędkości i wysokich biegach, dała efekt zmniejszenia zużycia paliwa do 9.5 l/100 km. Samochód przy ruchu po drogach zaśnieżonych, prowadzi się bezpiecznie, przy wykorzystaniu odpowiedniej funkcji DNA. Zaskoczyło mnie również gwałtowne zwiększenie dynamiki, przy załączeniu poz. do góry w DNA. Auto dostawało nagle ogromnego "kopa" i gwałtownie przyspieszało. Funkcja ta była przydatna, głównie przy wyprzedzaniu w jazdach po trasach autostradowych. Moje próbne jazdy odbywałem w dniach 23 i 24 marca, dzięki uprzejmości Doradcy Carservi-su Marka Babińskiego. Grzegorz T. Warszawa

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
stefan
16 marzec 2014
Alfa Romeo 156, KOMBI
Sportwagon 2000-2002,
diesel, 1910/105KM
4.50
dobre auto

tanie auto z dobrym silnikiem jtd, części tanie , awaryjność standardowa jak u czołowych producentów z alu zawieszeniem.Reszta super
bujuś
16 marzec 2014
Alfa Romeo 159, SEDAN
2005-2012,
diesel, 2387/200KM
4.75
DIABLICA WARTA GRZECHU :)

Bałem się kupić ze względu na opinię a że jestem ryzykantem to kupiłem i jestem zadowolony w 99% Ten jeden procent to mało miejsca na butelkę z wodą-cole. Wygląd zewnętrzny-bezbłędny,środek to samo. Z pełną świadomością mogę powiedzieć,że POLECAM :) Miałem 8 różnych samochodów vw golfa 3 i 4,audi A4,A6 forda,opla,fiata i pt cruser-a wszystkie się chowają :)
bez awaryjna wloszka
10 marzec 2014
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/120KM
5.00
Sportowy dobrze wykonany hatchback

Sytem DNA w standardzie bezcenne wraznienia z jazdy samochod sie wrecz klei do drogi mialem wczesniej fiata bravo 1.6mjet z dpf o tej samej mocy alfa i tak wyprzedza technologia wykonania zawieszenia i bravo na zakretach trzyma sie okolo do 100 km/h giulietta 120 km/h i nie robi problemu mimu podnoszenia sie przedniego kola spalanie dziwne wedlug waszych opinii przy bardzo dynamicznej jezdzie nie przekracza 10 litrow dzieki docieraniu silnika przez 3 tys km od wyjechania z salonu 2tys obrotow wiecej silnik przez te 3 tys km nie widzial paliwo v-power racing nitro+
Roberto
2 marzec 2014
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1370/103KM
5.00
super autko

Mimo wieku sprawuje się wyśmienicie
rufik
22 luty 2014
Alfa Romeo 155, SEDAN
1992-1997,
benzynowy, 1749/115KM
4.50
zaje.....a

ja kocham ten model alfy,mimo ze nie mam go juz kilka lat (niestety rozbilem i po naprawie zaczely sie awarie) tesknie. Samochod chyba jedyny z dusza,ktory byl produkowany w tych latach.Mialem bmw e30 jakos nie tesknie,mercedes 190 jakos mnie nie zachwyca. Golf4 wozidlo. Mialem naprawde mnustwo aut i jedyne ktore jeszcze mnie pociagaly to patrol i vitara,ale ona tez byla niesamowicie zrobiona. Alfa 155 niesamowity samochod pod warunkiem ,ze jest zadbany,polecam.
maciek
5 luty 2014
Alfa Romeo 147, HATCHBACK
2001-2005,
diesel, 1910/110KM
4.75
zajebiste auto!

Mam alfę od 2 lat i nie kupię już innego samochodu niż alfa. Jeżeli już nie chcesz wozić się zwykłymi dupowozami kup Alfę. Auto o mocy 140 kucy daje wiele frajdy z jazdy. Od 50 do 100 na 3 biegu przy pedale w podłogę normalnie masakra :) niby tylko 140 kucy a w fotel wciska i ten dźwięk silnika JTD. Naprawdę samochody z większą mocą nie dają tego odczucia przyśpieszenia. Nie wiem może akurat moja ma takiego kopa ale takiego auta szukałem. Awaryjność? Każdy samochód się psuje. Ja w swojej musiałem wymienić sprzęgło. Wcześniej jeździła nią kobieta przez 3 lata po duzym mieście i zużyła sprzęgło do końca. zawieszenie przy 140 tyś przód jest na oryginale jeszcze. nie ruszane od nowości. Żadnych luzów i stuków. z tyłu jeden wahacz poprzeczny do wymiany tylko. Jeśli chodzi o zawieszenie Alfa 147 ma jedno z lepszych mimo tego wielowahaczowego zawieszenia. Nie wspominając o ludziach którzy z zazdrością się przyglądają na moją niunie:) Silnik JTD 1.9 najlepszy silnik diesla na rynku. Może spalaniem nie dorównuje TDI ale wytrzymałością i osiągami go na pewno przerasta. Turbawka w moim aucie także bez zarzutów. Elektronika działa wszystko, żadnych awarii. I smieszą mnie opinie że Alfy są awaryjne. Na pewno nie moja. znajomi maja niemieckie auta i co chwila u mechanika. Jenym słowem moge polecić Alfę 147 z silnikiem JDT.
Kamil
21 styczeń 2014
Alfa Romeo 147, HATCHBACK
2001-2005,
diesel, 1910/110KM
4.75
Super

Super samochód, ale nie dla początkującego kierowcy to jest juz moja 2 Alfa na stanie i jestem zadowolony
Sebastian
10 styczeń 2014
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1368/170KM
4.50
polecam

Auto godne polecenia zwłaszcza z silnikiem 170KM i pakietem sport (zawieszenie sportowe + hamulce Brembo). Sprawia bardzo naprawdę bardzo dużo radości z jazdy. Główną wadą burzącą obraz całości i uprzykrzającą użytkowanie auta są odgłosy trakcji docierające do kabiny. Generalnie kabina jest bardzo dobrze wyciszona, prawie nie słychać szumów powietrza ani odgłosu pracy silnika. Natomiast bardzo mocno jest słyszalny odgłos toczenia kół po nawierzchni. Jest to uciążliwe. Pozostałe wady o których wspomniałem to w zasadzie drobiazgi o których można by nie wspominać. Aha i jeszcze jedna sprawa szkoda że nie można wyłączyć kontroli trakcji. Z tego powodu auto w warunkach zimowych traci znacznie na sprawności. Możliwość pokonywania stromych ośnieżonych i śliskich wzniesień jest bardzo ograniczona. Elektronika redukuje moc i moment obrotowy aż do zatrzymania pojazdu... w identycznych warunkach z wyłączoną kontrolą trakcji i umiejętnym operowaniu gazem podjazd byłby bezproblemowy. Co ciekawe najlepiej podjazdy wychodzą na trybie DYNAMIC !!! Tak tak tym przeznaczonym do jazdy sportowej gdzie działanie elektroniki jest ograniczone a nie ALL WEATHER na którym auto przestaje jechać już na samym początku wzniesienia...
Marek
8 grudzień 2013
Alfa Romeo 156, SEDAN
1997-2002,
benzynowy, 1598/120KM
5.00
warto serwisowane zadbane

Jezdze od dwoch lat tym modelem i to najmniej awaryjny samochod z mojej kolekcji 13 samochodow. Zero korozji ,zadnych klopotow. zrobilem nim ponad 30 tys. Zero klopotow. polecam. Trzeba natomiast znalezc bezwypadkowy egzemplarz i od milosnika tych samochodow wtedy gwarantowana przyjemnosc z uzytkowania. Wymieniac olej co 10 tys . Reagowac na zawieszenie od razu a niegdy sie cale rozklekocze. Ogolnie dbac i jeszcze raz dbac, bedzie sie sprawowal. Moj zakupilem od osoby ktora bardzo dbala i serwisowala. ogolnie nowy tez mozna zarznac w rok lu dwa i to kazda marke. Pozdrawiam . Jestem obiektywny i lamie stereotypy. Polecam.
kris1960
6 grudzień 2013
Alfa Romeo Giulietta, HATCHBACK
2010-,
diesel, 1598/105KM
4.50
Zdecydowanie polecam

Jeżdziłem ostatnio BMW X3, wcześniej Audi A3 (oba diesle) teraz AR Giulietta po przejechaniu 2 tys.km zdecydowanie najlepiej
Poprzednia strona   1   ...   3   4   5   ...   52   Następna strona