|
Ocena samochodu: Subaru Tribeca
nadwozie:
SUV 5 drzwiowy
generacja:
2007-
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
3630
rodzaj:
osobowy
wersja:
3.6 7 TE Exclusive Automat
rok produkcji:
2008
przebieg:
70000
ocenia:
AS
kierowca od lat:
19
miał dotychczas:
3
samochody
czy warto kupic ten model:
TAK
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Prowadzenie – układ kierowniczy, hamulcowy, skrzynie biegów, widoczność
5.00
Silnik
Silnik – moc, osiągi, przyspieszenie, elastyczność, głośność, niezawodność
5.00
Komfort jazdy
Komfort jazdy – przestrzeń z tyłu i z przodu pojazdu, fotele kierowcy i pasażerów, wyciszenie pojazdu, wygodę podróżowania, ergonomię, wentylację, klimatyzację, ogrzewanie
5.00
Jakość i awaryjność
Jakość i awaryjność – jakość wykończenia wnętrza i karoserii, jakość użytych materiałów, niezawodność urządzeń, częstość drobnych i poważnych usterek, koszty napraw w stosunku do kosztów bieżącej eksploatacji
5.00
Zużycie paliwa:
średnie spalanie po mieście:
16.5 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
11.5 [l/100km]
Zalety:
komfort i jeszcze raz komfort
, stylizacja wnętrza
Prowadzi się idealanie, warkot silnika
to jak cicha muzyka (V6)
Początkowo kierownica wydała mi się
małą a teraz w starym samochodzie
myślę że jest zaduża. dostęp do
wszsytkich przycisków radia nawigacji
jest ok
Samochód idealny dla mojej pięcio
osobowej rodziny i psa.
Wady:
jednka duże zużycie paliwa
Nawigacja dla fragmentu Europy
obejmującego Polskę bazuje na mapach
z 2008 roku i jest strasznie nieaktualna
Trochę mało miejsca za trzecim rzędem
siedzeń tylko na torebki rz
Coś paruje mi jedna lampa od czasu do
czasu, a powinna być szczelna. W
servisie powiedzieli mi, że to się
zdarzało im również w innych autach
tego modelu
Podsumowanie:
SUPER
Silnik V6 BOXER H6 3,6litra o mocy 258kM
Wersja 7 osobowa z pełnym wyposrzeniem: nawigacja, DVD w podsufidce, czujnikami parkowania, kamerą cofania, lampami ksenonowymi, spryskiwaczami leflektorów, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele i wszystkimi innymi dostępnymi bajery plus kilka gadżetów subaru.
Zamontowałem GAZ BRC, bo samochod ma być dla mnie a nie ja dla samochodu
Na benzynie pali dużo i drogo
Na trasie i tylko na trasie udało się zejść przy nieprzekraczniu prędkości średniej 120km/h do 11,4l/100km
Przy predkości 90km/h może zejść w trasie nawet do 10,4 litrów na 100km
Czasem schodzi nawet poniżej 10l/100km
Gzu pali trochę więcej, ale nie liczę litórw tylko PLN
Więc w trasie wychodzi mi średnio 43zł na 100km raz nawet zszedłem do 38 zł za 100km co jest świetnym wynikiem dal silnika o mocy 260 kM
W miescie średnio płace 55 zł za przejechane 100km, przy cenie gazu 2.69zł. łatwo pliczyć ile litów wychodzi.
Przy tej mocy silinika zupełnie nie zauważyłem spadku mocy gdy jeździłem lub jeżdźę tylko na benzynie
W mojej ocenie smochód jest świetny, nie kupiłem go prosto z salonu ale jako poleasingowy, bezwypadkowy i co najwżniejsze w wersji europejskiej z przebiegiem 57tys km teraz przejechałem prawie 15tyś i cały czas jestem zdowolony że kupiłem własnie to auto
Przegląd po 60tyś km w servisie subrau w cenie znośnej 1700zł (chociaż na stronach podają że 2500 zł
Drogie opony ale ktoś kto się decyduje na takie auto to sprawa jasna.
Samochud prowadzi się świetnie chociaż udało mi się go wprowadzić w poślizg nawet z właczonym systemem antypoślizgowym, przy czym wyszedł z opresji.
|
|