Ocena samochodu: Renault Espace

nadwozie:
VAN 5 drzwiowy
generacja:
2002-2006
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1998
rodzaj:
osobowy
wersja:
2.0T 16V Privilege
rok produkcji:
2003
przebieg:
135000
ocenia:
Robert
kierowca od lat:
11
miał dotychczas:
2 samochody
   ocena łączna:

4.50

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
4.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
12.5 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
10.5 [l/100km]
Zalety:
zaleta
przestronny
zaleta
dynamiczny nawet przy fabrycznych 163KM, choć załadowany to już nie to samo ... ;)
zaleta
bardzo dobra widoczność z miejsca kierowcy
zaleta
bardzo dobre prowadzenie, miękko wybiera dziury, jazda nim nie męczy,ani po mieście tym bardziej na trasie
zaleta
Zdecydowanie odcina się z tłumu - bynajmniej na razie jeszcze rodzynek na drogach
Wady:
zaleta
drogie części i serwis
zaleta
spore spalanie - na ale przy tych osiągach i gabarytach ... :)
zaleta
jeśli nie ma się kart zbliżeniowych to uciążliwe jest ich noszenie i wyjmowanie - wg mie bardziej sprawdzają się np kluczykopodobne rozwiazania z Mercedesa A klasy czy Volvo V50. Mniejsze to i mniej podatne choćby na uszkodzenie mechaniczne
zaleta
Fatalne możliwości dot modyfikacji audio i nagłośnienia wnętrza. Potrzebne specjalizowane interfejsy, oryginalne audio to żenada
zaleta
auto zdecydowanie rodzinne - mało osób cokolwiek w nim próbuje modyfikować przez co trudno o rady i informacje co i jak można zrobić :(
Podsumowanie:

Espace 2.0T - 2003 r

No cóż auto jakie jest każdy widzi :) Od pewnego czasu coraz popularniejsze na naszych drogach wiec może i powiększy się dostępność części, a i ceny serwisu spadną. Jak pozostałe auta nowej generacji sporo w nich elektroniki co przekłada się na fachowość serwisu - nie każdy lekarz jest dobry prawda ... Zdecydowanie polecam to auto głównie na długie trasy, ale jak się chce to i po mieście daje rade .... Zupełnie na koniec wspomnę tylko iż kolega zchipował swój Autobus 2.0T i przy 210 KM oraz bodaj 340 Nm nieźle zaskakuje wielu kierowców ....