Oceny samochodów: Subaru Forester

Wszystkie oceny dla:  Subaru (280)    Wszystko o Subaru Forester

Oceny samochodu Subaru Forester. Kierowcy oceniają samochód Subaru Forester wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Subaru Forester - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.67

95

czy warto kupić ten model?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.74
Silnik
Oceny silnik
4.75
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.49
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.68
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.5
8.1
11.8
średnie w trasie [l/100km]:
11.2
6.6
9.9

Zobacz oceny dla wersji samochodów Subaru Forester:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Subaru Forester aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Subaru Forester

nadwozie
wersja

Wybrane opinie

4.50

Jarek 15 listopad 2013 Subaru Forester, SUV 2005-2007, benzynowy, 2457/230KM
Samochodu z takimi możliwościami i za takie pieniądze jakie jest oferowane nie uświadczysz. Kiedyś przeczytałem w jakiejś gazecie że to auto jest jak frytki do kawioru. Trafne porównanie. Świetne możliwości jezdne, przyspieszenie, jazda w każdych warunkach...można jechać po zaoranym polu, rzece a potem na drodze szybko przyspieszać. Ogromne składane lusterka jak w ciężarówce, wysokie zawieszenie a mimo to w miare opływowy kształt. Nie ma ono linii BMW ani AUDI i bynajmniej nie nadaje sie dla ludzi z takim gustem. Niewątpliwie jest to auto dla ludzi praktycznych , którzy lubią dynamikę jazdy, brzmienie boxera, cenią sobie komfort jazdy po bezdrożach, łatwość prowadzenia i niezawodność w każdych warunkach. Kilkakrotnie bez szwanku udało się mi się wyjść z nie lada opresji drogowych, głupot innych kierowców i niespodzianek drogowców dlatego uważam że w pewnym sensie to auto życia. Zwłaszcza że nowsze modele od 2008 to już zupełnie inna bajka. Jeżeli chodzi o awaryjność to jeżdżąc powściągliwie i dbając o nie jest bezawaryjne. Jeżeli jednak zużywasz je tak jak na to zasługuje to oczywistą rzeczą jest że części się zużywają. Bardzo ważna uwaga dla wszystkich którzy marzą o takim samochodzie. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane że trzeba sprawdzać olej , najlepiej co 1000 km. Turbina potrafi go spalać a od "stylu jazdy" zależy czy spali go więcej czy mniej ale zawsze. Brak kontroli nad olejem może spowodować nawet zatarcie silnika.

4.50

viki 23 wrzesień 2009 Subaru Forester, SUV 2008-2013, diesel, 1998/147KM
Niezłe auto na lekki teren i szosę. Dynamiczny kaszlak, ciągnie do ok 4k obr/min, dodać by mu jeszcze 30 kM i 50Nm i byłoby super, pod warunkiem ,że wytrzymałoby sprzęgło. Trzeba przyzwyczajić się do miękkigo zawieszenia, a co za tym idzie do wychylania się nadwozia w momęcie szybkiego pokonywania zakrętów.W zamian jednak otrzymujemy płynne pokonywanie nierówności polskich dróg.Lekkie przesuwanie (uskakiwanie w bok) tyłu samochodu przy poprzecznych nierównościach drogi jest cechą charakterystyczną dla miękkiego zawieszenia i wysokiego auta, więc nie ma sie czego czepiać lecz nalezy mieć to na uwadze, aby nie być zaskoczonym.Poza tym VDCS szybko naprawia sytuację W początkowej fasie eksploatacji dzwignia zmiany biegów pracowała z oporami, lecz po kilku kkm jest ok, jedynie te odgłosy z prowadnic czy czegoś tam... Zimą w kopnym śniegu i nierównym terenie sprzęgło prosi się o reduktor...

4.50

viki 23 wrzesień 2009 Subaru Forester, SUV 2008-2013, diesel, 1998/147KM
Niezłe auto na lekki teren i szosę. Dynamiczny kaszlak, ciągnie do ok 4k obr/min, dodać by mu jeszcze 30 kM i 50Nm i byłoby super, pod warunkiem ,że wytrzymałoby sprzęgło. Trzeba przyzwyczajić się do miękkigo zawieszenia, a co za tym idzie do wychylania się nadwozia w momęcie szybkiego pokonywania zakrętów.W zamian jednak otrzymujemy płynne pokonywanie nierówności polskich dróg.Lekkie przesuwanie (uskakiwanie w bok) tyłu samochodu przy poprzecznych nierównościach drogi jest cechą charakterystyczną dla miękkiego zawieszenia i wysokiego auta, więc nie ma sie czego czepiać lecz nalezy mieć to na uwadze, aby nie być zaskoczonym.Poza tym VDCS szybko naprawia sytuację W początkowej fasie eksploatacji dzwignia zmiany biegów pracowała z oporami, lecz po kilku kkm jest ok, jedynie te odgłosy z prowadnic czy czegoś tam... Zimą w kopnym śniegu i nierównym terenie sprzęgło prosi się o reduktor...

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Marek
15 wrzesień 2014
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 1995/150KM

5.00

Następnym moim samochodem będzie napewno Subaru.

baardzo dobry samochód w tej klasie nic mu nie dorównuje cena też do zaakceptowania.
Franc
28 sierpień 2014
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 1995/150KM

3.50

Ja bym kupił gdybym nie chciał poznać innego auta

Kupowałem jako bezpieczny - i taki jest Do miasta i w trasę ale nie za długa Na śniegu - REWELACJA (dobre gumy)
forek ppp
2 lipiec 2014
Subaru Forester, SUV
2012-,
benzynowy, 1995/150KM

4.25

jak dotąd nie przekonał mnie do siebie

Spodziewałem się czegoś lepszego.Najbardziej denerwująca jazda na II biegu-jakby stał w miejscu. Moduł blutooth sam się rozłącza, zainstalować trudno, bo instrukcja obsługi niezrozumiała-tłumaczona chyba w translatorze. Nie jest to samochód na autostrady, bo głośno >120/h.Za to fajnie jeździ w nietrudnym terenie.Skrzynia biegów specyficzna, biegi wchodzą z wyczuwalnym oporem.
MaxTurbo
15 kwiecień 2014
Subaru Forester, SUV
1997-2002,
benzynowy, 1994/170KM

5.00

Znakomity

Wspaniałe auto :)Polecam !!! Uwielbiam jazdę tym autem!!!
Beobachter
13 marzec 2014
Subaru Forester, SUV
2012-,
benzynowy, 1998/240KM

5.00

Optymalne połączenie własności szosowych i terenowych

Szczególnie w czasach, gdy SUV-y są tylko SUV-ami z nazwy ( napęd na 1 oś, prześwit niewiele większy od klasycznej limuzyny ) trudno o lepsze połączenie parametrów dynamicznych z możliwościami terenowymi i szosowymi. Do tego znakomite bezpieczeństwo aktywne ( stały napęd wszystkich kół, systemy etc ) i pasywne ( wyniki testów IIHS w USA, NCAP, Euro NCAP itd, system ISR itd ) Dochodzi bardzo komfortowa skrzynia lineartronic zaprzeczająca wszelkim negatywnym opiniom na temat skrzyń bezstopniowych. Również ekonomia - jak na parametry auta jest jak najbardziej O.K.
Bastion 54
18 styczeń 2014
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 2457/230KM

4.00

Genialne systemy.

Systemy jezdne genialnie działają , tak dobrze ,że zapomina się,że w ogóle są. Tak, auto godne polecenia, eleganckie i praktyczne. Jazda w każdych warunkach, szczególnie zimowych i innych trudnych sprawia wielką frajdę.
aquarius78
9 listopad 2013
Subaru Forester, SUV
1997-2002,
benzynowy, 1994/125KM

4.75

Godny polecenia

Zostaję z subaru na dłużej
ps1959
3 sierpień 2013
Subaru Forester, SUV
1997-2002,
benzynowy, 1994/125KM

4.75

super auto

polecam
czeslaw
2 lipiec 2013
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 1994/158KM

5.00

nie zamienie na inny

bardzo dobry jesli nie oczekujesz cudow wyposazenia
xyz
28 czerwiec 2013
Subaru Forester, SUV
VAN 2008-2010,
benzynowy, 1994/150KM

5.00

Super auto

Uważam że Subaru Forester jest najlepszym autem w swojej klasie, a nawet lepszy od wielu suv-ów z wyższego segmentu. Szczerze polecam.
1   2   3   ...   10   Następna strona