Oceny samochodów: Peugeot 308

Wszystkie oceny dla:  Peugeot (1327)    Wszystko o Peugeot 308

Oceny samochodu Peugeot 308. Kierowcy oceniają samochód Peugeot 308 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Peugeot 308 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.54

94

czy warto kupić ten model?

TAK 93%
NIE 7%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.57
Silnik
Oceny silnik
4.60
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.46
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.52
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
6.3
8.6
średnie w trasie [l/100km]:
 
4.9
6.7

Zobacz oceny dla wersji samochodów Peugeot 308:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Peugeot 308 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Peugeot 308

silnik
pojemność
wersja
rok produkcji

Wybrane opinie

3.50

nieco rozczarowany 26 marzec 2011 Peugeot 308, HATCHBACK 2007-2011, benzynowy, 1598/120KM
W swoim życiu miałem już bardzo dużo różnych samochodów marki Peugeot: 106, 205, 306, 405, Partner, wiec zdecydowałem się na kolejny ( nowy lub prawie nowy ) Peugeot 308. Samochód kupiłem dla żony do jazdy po mieście i na krótkie trasy. Znalazłem samochód roczny z gwarancją itp. z przebiegiem 9000 km w korze srebrnym metalic w wersji Premim. W tej wersji wygląda doskonale na 16" kołach i flagach alu. Koła schowane są we wnękach kół, więc założyłem dystanse 20 mm i samochód zmienił wgląd na + :-). Żona jest zadowolona, gdyż jest ładny, dobrze wykonany, komfortowy i wyposażony w to co trzeba. Samochód jest duży i w środku jest również dość dużo miejsca. Bagażnik jak na tej klasy auto jest duży i pakowny ( zakupy się mieszczą ). Wnętrze wykonane jest z dobrych materiałów. Zawieszenie nie stuka, ale dla mnie jest za miękkie. Silnik 1,6 122 KM ze zmiennymi fazami rozrządu ( montowany również w BMW i Mini ) jest dynamiczny i „daje radę” w tym samochodzie choć sportowy to on nie jest. Należ go kręcić raczej wysoko, wtedy dynamika jest OK. Największą wadą tego silnika jest jego spalanie ! Ponieważ samochód jeździ praktycznie tylko po mieście więc pali między 10,4 a 12,8 l/100 km, w zależności od tego jak duże są korki. To zdecydowanie za dużo !!! nie wierzcie w opowieści dziwnej treści o spalaniu tego silnika na poziomie 6-8 l / 100 km w mieście – to mało prawdopodobne ! Na trasie spalanie, gdy ja prowadziłem ( jeżdżę dość dynamicznie, gdyż mam 200 KM diesla ) spadło do 7,5 l / 100 km - to wynik OK. Jak siadam do niego w mieście to nawet 13,2 l / 100 km potrafi połknąć. Wadą również jest mało precyzyjna praca skrzyni biegów – taka gumowata, brak 6 biegu i również nie zachwyca prowadzenie samochodu w zakrętach. Jak na wersję Premium wyposażenie jest słabe. Brakuje czujników parkowania, składanych elektrycznie lusterek, ESP, podłokietnika tylnej kanapy i tunelu w tylnej kanapie i jeszcze paru drobiazgów – za to wszystko trzeba dopłacić ekstra. Za to ma tempomat  w sam raz na polskie drogi. Podsumowując: gdybym miał wybierać jeszcze raz i miał by to być Peugeot 308 to zdecydowanie z silnikiem diesla !!! Najlepiej ten 110 KM - bardzo dobry. Dodatkowo wersja jeszcze bogatsza… Gdybym miał kupić teraz jeszcze raz taki samochód to długo bym się zastanawiał czy to ma być 308 …do miasta może jednak 207 … Jest jeszcze kilka innych również ładnych, choć ten jest zdecydowanie ŁADNY  i kobietą się bardzo podoba. Ja jestem trochę rozczarowany tym samochodem, choć z drugiej strony nie był aż taki drogi, a co za tym idzie jest pewnego rodzaju kompromisem ceny i jakości, choć spalanie przy dzisiejszych cenach paliwa jest zdecydowanie nie do zaakceptowania. BTW Nie przejmujcie się źle spasowanymi błotnikami przednimi. Są z plastiku i odstają tworząc szparę pomiędzy drzwiami i błotnikiem z prawej inna z lewej inną. Sprawdziłem kilkanaście samochodów – wszystkie tak mają, a sprzedawcy o tym doskonale wiedzą  Na początku strasznie mnie to denerwowało ale teraz już nie zwracam uwagi.

4.75

Johnny 21 wrzesień 2011 Peugeot 308, KOMBI SW 2008-2011, diesel, 1560/90KM
Kupiony w salonie po znizkach i upustach rok 2011 za 62k zl. Jesli chcialbym miec to wyposazenie w kia czy hundai czy renault albo skoda w wer kombi cena skacze o + 5-10 tyz zl ale to akurat profesjonalne i swietne podejscie dealrea i sprzedawcy - za co jestem mu ogromnie wdzieczny - tylko on na cale 3 wojewodztwa umial zrobic taki rabat bo w innych salonach krzyczeli nieraz i po 15tys zl wiecej. Oprocz slodzenia to najpierw wady wg mnie - dywaniki a wlasciwie dywanik kierowcy do wyrzucenia po paru miesiacach od kupna i to w okresie wiosna - lato - Fotele i komfort jazdy inny niz w starych peugotach z lat 90 gdzie sie plynelo - ale przynajmniej nie psuje sie zawieszenie bo sa juz na polskie drogi przygotowane. - Klapa bagaznika czasem nawet przy mocnym uderzeniu nie zamyka sie. - Brak wywiewek klimy z tylu jesli nie ma sie najwyzszej wersji (tej z szyberem) ale i tak przy automatycznej klimie jest ok - w warunkach do 38stopni (przetestowane). - nie ma za bardzo gdzie montowac cb radia - brak wskazan komputera o spalaniu w przypadku postoju badz bardzo wolnej jazdy (do 30km/h) - lusterka boczne za daleko od przedniej szyby A teraz zalety: - cena - atrakcyjnosc - piekne wnetrze (nie tandetny plastkik ale tez nei mahon i skora) po prostu kompromis miedzy lux a tandeta (za ta cene w porownianiu do innych) - piekny kolor (akurat ten najdrozszy z gamy ale robi wrazenie) co prawda doplata 2200zl czy jakos tak ale gdy jest czysty i lsniacy to mrrrrru - silnik w trasie superekonomicnzy. Na jednym baku do przejechania okolo 1100km (moje wyniki 1180 km w trasie po Polsce, 870 - 950km w cyklu mieszanym) - komora przy drzwiach do ktorej wkladam 1,5l butelke z woda - przeglad gwarancyjny co 20000km (niestety wlasnie mnie czeka) - zlacza isofix - duzy bagaznik (najwiekszy w tym segmencie) - duzo miejsca w drugim rzedzie - wlasciwie porownujac auta z tego segmentu to najwieksze auto - wtyczka zasilania z tylu auta - przydatne gdy ma sie dzieci do podlaczania tv albo jakis zasilaczy To akurat nie dotyczy auta tylko dealera - Magurka Bielsko Biala (slaskie) i pan Tomek Sz. - gdyby nie on bysmy weszli i wyszli i pewnie na kia ceed sie zdecydowali bo najtansze. Jestesmy mlodym malzenstwem z dzieckiem i w wiekszosci salonow nas traktowano jak zlo konieczne bo podjechali stara poobijana fabia i pewnie chca tylko popatrzyc co sciagnac z niemiec. Zero propozycji kalkulacji, zero zainteresowania (szczegolnie hundai i skoda bielsko), zero jazd testowych. Po wejsciu tam na 30 min przed zamknieciem zostalismy tak obsluzeni ze po prostu chcialo sie tam wracac. Od razu dostalismy takie upusty ze mimo, ze do zakupu jesszcze 2 miesiace co z gory powiedzialem to i tak inne salony tej samej marki nie przedstawily takiej oferty i takiego podejscia. A wrecz zbywaly (skoro tam tak tanio to idz tam). Panie Tomku flaszka sie nalezy! Bylem dzis ale na urlopie Pan jest do konca tyg. Dzieki za to! Niezdecydowanych i pytajacyh prosze o kontakt - chetnie odpowiem i podziele sie doswiadczeniami - jan.dudkiewicz@poczta.onet.eu

4.75

Gosia 13 październik 2013 Peugeot 308, KOMBI 2008-2011, diesel, 1560/110KM
Co prawda jeżdzę tym autkiem od niedawna bo od lutego 2013 ale jest ono eksploatowane jako taxi więc mogę już o nim co nieco powiedzieć z racji przejechanych kilometrów. Jedynym minusem ( ale to nie we wszystkich modelach ) jest FAP który absolutnie nie nadaje się do jazdy miejskiej ponieważ po niedługim czasie mi się zapchał i było czuć w aucie spaliny ( na szczęście problem dało się wyeliminować raz na zawsze :) ). Reszta to typowo eksploatacyjne naprawy które trzeba wykonać w każdym aucie mianowicie wymiana klocków no i oleju ( ja wymieniam co 10 tys. km ). Myślę że jak o autko będzie się odpowiednio dbalo to posłuży dłuższy czas i oczywiście trzeba mieć zaufanego bardzo dobrego mechanika który nie będzie naciągał i będzie umiał zdiagnozować problem a nie domniemywać co to może być bo tacy niestety się zdarzają. Porówując do mojego poprzedniego samochodu a jeżdziłam Oplem Zafirą to dzień do nocy jeżeli chodzi o komfort jazdy zwłaszcza jeżeli chodzi o jazdę po kostce brukowej, Peugeot zdecydowanie wygrywa. Z drugiej strony bardzo dużo zależy od tego jak się trafi jeden użytkownik będzie z modelu zadowolony a drugi nie, myślę że tak jest z każdą marką dlatego jestem zdania że auto musi się poprostu podobać w myśl powiedzenia że : nie jest ładne to co jest ładne ale to co się komu podoba :-). Pozdrawiam

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Paolo
5 maj 2014
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
diesel, 1560/109KM

4.50

Ocena końcowa Peugeota 308 Hdi 1,6

Mam już drugiego nowego Peugeota przebiegi ponad 100tys.bez problemu.Szczególnie 308Hdi 110km z 6-cio biegową skrzynią.Wygodne dobre auto. PAOLO
GREG
30 grudzień 2013
Peugeot 308, KOMBI
2008-2011,
diesel, 1560/110KM

4.50

Na prawdę pierwszy PEUGEOT w którym 135k bez napraw zaiweszenia

Na prawdę pierwszy PEUGEOT w którym nic nie musze naprawiać, miałem wcześniej 405 i 406 (z tą było najgorzej ciągle elementy zwieszenia do wymiany). Co do tego poza wyglądem zewnętrznym nie mam się co do czego przyczepić w tej cenie.
Jan
25 grudzień 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
diesel, 1560/90KM

3.75

badziewie

jak wyzej
olo
24 listopad 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
benzynowy, 1598/120KM

4.00

wady

auto super tyko kilka elementów do poprawy po fabryce. Pierwsze to podklejenie listewek mocyjących podszybie do szyby na kleju do szyb,dzieki temu zabiegowi nie leje sie woda do komory silnika a co za tym idzie nie ma problemu z zalaniem komputera mokrymi matami wygłuszającymi,no i estetyka nie dolegajacych elementów podszybia do szyby. Druga sprawa to stuki zawieszenia tyl i przód. To nie zawieszenie stuka z tyl nalezy osłony amortyzatorów wkleic na kleju w mocowania i spokój i wyeliminować stuki dochodzące z zamka tylnej klamy. w zamku są takie wałeczki gumowe które wyrabiaja sie nalezy je zastapić kawałekim węża gumowego cieżej sie domyka ale nic nie stuka. Co do przedniego zawieszenia stuki pochodza od mocowania chłodnicy gumki mocujące sa luźne trzeba podłozyć grubsze gumki i nic w zawieszeniu nie stuka. Powyeliminowaniu tych elementów można cieszyć sie super autem.
BERCIK
1 listopad 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
benzynowy, 1598/150KM

5.00

SUPER AUTO

ostatnio miałem BMW 316 i 2009 r ale nie ma porównania do tego peugeota autko naprawdę solidnie wykonane - a ten motor 150 km SUPER - przyśpiecha a przy tym małe spalenie polecam polecam naprawdę JEDYNE AUTO Y KTÓREGO JESTEM ZADOWOLONY NA 100%
Jacek
1 listopad 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2011-2013,
benzynowy, 1598/120KM

5.00

Tylko Peugeot

niezawodny samochód jak każdy Peugeot
kass
19 październik 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2011-2013,
benzynowy, 1598/120KM

5.00

PEUGEOT 308 120KM 5-BIEGÓW PEWNE I SOLIDNE AUTKO

BARDZO POLECAM TEN MODEL- DIESLE TEŻ DOBRE ALEMAJĄ DWUMASY FILTRY CZĄSTEK I INNE CZĘŚCI KTÓRE CZĘSTRO SIĘ PSUJĄ 1,6 BENZYNKA 120 KM 5 BIEGÓW (SILNIK BMW) ZAPEWNIA SPOKÓJ NA DŁUGIE LATA SERDECZNIE POLECAM
tadeusz fularz
13 październik 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
diesel, 1560/112KM

4.50

fajne autko

auto godne polecenia za rozsadna cene i duzy plus bardzo oszczedny silnik
Every
29 sierpień 2013
Peugeot 308, KOMBI
SW 2008-2011,
diesel, 1560/110KM

4.50

Warto

Dobry stosunek jakości, ilości miejsca i niezawodności do ceny (w szczególności lekko używanych). Jak na razie bez żadnych poważniejszych awarii - normalne wymiany eksploatacyjne. Auto dla rodzin i na długie trasy - bardzo oszczędne! Niektórzy uznają sztywne tylne zawieszenie za wadę - dla mnie to zaleta. Jest solidne i samochód nie pływa w zakrętach. Podsumowując, polecam!
kilo
18 maj 2013
Peugeot 308, HATCHBACK
2007-2011,
diesel, 1560/109KM

5.00

To moje pierwsze auto...

To moje pierwsze auto, jeżdżę nim pół roku i jestem zakupem bardzo zadowolony. Jak na ten moment myślę, że następnym moim samochodem też będzie peugeot...
1   2   3   ...   10   Następna strona