Oceny samochodów: Opel Astra

Wszystkie oceny dla:  Opel (2564)    Wszystko o Opel Astra

Oceny samochodu Opel Astra. Kierowcy oceniają samochód Opel Astra wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Opel Astra - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.35

703

czy warto kupić ten model?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.56
Silnik
Oceny silnik
4.30
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.24
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.32
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
9.9
6.6
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
8.1
5.3
6.8

Zobacz oceny dla wersji samochodów Opel Astra:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Opel Astra aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Opel Astra

generacja
silnik

4.36

pojemność

4.15

4.40

4.32

4.29

4.38

4.14

4.33

4.60

4.63

4.40

4.42

moc
wersja
rok produkcji

4.41

4.32

4.21

4.46

4.23

4.37

4.36

4.44

4.40

4.50

4.37

4.28

4.45

4.53

4.37

4.23

4.34

4.22

3.88

4.50

Wybrane opinie

4.00

zzzyz 3 styczeń 2012 Opel Astra, KOMBI III 2004-2007, diesel, 1248/90KM
Można się zgodzić, że silnik jest relatywnie mały jak na ca. 1300 kg masy własnej. Zależy od temperamentu kierowcy, auto z pewnością nie dla rajdowca, ale i nie dla "dziadka w kapeluszu". Mimo to silnik dobry i wystarczający - trzeba się przyzwyczaić i nauczyć wykorzystywać te 90KM, można jeździć przyjemnie, dość żwawo i oszczędnie. Trzeba trzymać się obrotów powyżej 2000 (co trochę rekompensuje koniecznosć pokonywania "turbodziury" w porównaniu z większymi dieslami - jeśli jadą obok siebie 2 astry H w dieslu, ta, która "odjeżdża" szybciej to 1.3, dopiero potem 1.7 czy 1.9 nadrabiają dystans). Przyjemnie jest do 120 km/h, powyżej dość głośno. Awaryjność na niskim poziomie. Niestety, wymiana uszczelki pod głowicą (zimą w trasie zrobiła się "firanka" z lodu przed kratami chłodnic, silnik z lekka sie przegrzał, czego nie nie zasygnalizowała kontrolka na desce ani wskaźnik, którego nie ma - tydzień później okazało się, że padła uszczelka). Stopka intercoolera przetarła rdzeń chłodnicy (podczas szybkiej jazdy pęd powietrza dociska stopkę do rdzenia, pod wpływem drgań trą o siebie). W ogóle mizernej jakości fabryczna chłodnica, chłodniczka intercoolera i skraplacz klimy (ten ostatni został poskładany w całość metodami, hmm, chałupniczymi, bo dosłownie listwy mocujące rozłaziły się na poszczególne elementy)- to wszystko widoczne po 4 latach (wyroby OE pewnej firmy na D. - zamiennik chłodnicy /"podróba"/ renomowanej marki dużo lepiej wykonany Ceny części - średnie do dość wysokich, co staje się powoli standardem (zwykle duża różnica w stosunku do Astry G - czasami dochodzi do 100%). Zawieszenie dość pancerne na tle konkurencji: drążki kierownicze /110 tkm/, amorki tył /100 tkm/, łączniki stabilizatora /130 tkm/, reszta jeszcze nie wymaga ruszania, więc raczej duży plus. Mimo serwisów zalecanych co 30 tys.km - zmieniam olej i filtry co 15 tkm, praktycznie nie bierze oleju (ubywa góra 0,5 l/15 tys. km), jak dotąd brak wycieków itp. Mimo wszystkich wad i niedociągnięć, samochód na solidną "czwórkę z plusem", jednak przewaga zalet nad wadami. Dość, aby być zadowolonym, powodów do wzniosłych peanów z zachwytu nie ma. Ja jestem zadowolony.

5.00

Balon 13 wrzesień 2013 Opel Astra, COUPE II Bertone 2000-2004, benzynowy, 1796/125KM
Panowie jeżeli się zastanawiacie czy kupić bertonkę to odpowiedź jest jedna TAK. Nie samowity samochód , nie słuchajcie że 1,8 116km jest muł, nie chciał bym innego silnika. Kocham go za bezawaryjność!! Uwielbiam nim wyprzedzać :) jadę 70 redukcja wyprzedzam , chowię się za samochód a na budziku 120. Spalanie :) Czasami pędze nocami ok 100 -120km/h a samochód wychodzi 9lpg na 100km. Ten samochód przyciąga jak magnez, nie ma!! uwierzcie nie ma osoby która zna się trochę na samochodach i nie zwróci uwagi na ten samochód przechodząc obok niego, ja mam złotą dołożyłem spojler na tył i wypiękniał jeszcze bardziej. Silnik jest rewelacyjny, odpala w każdych warunkach, nigdy mnie nie zawiódł, Za dobre egzemplarze trzeba zapłacić i waro dołożyć i się cieszyć. Taniutki w eksploatacji! sekwencja i tylko sekwencja! żaded wielopunkt bo będzie tragedia. 18xe1 116km, podobno te 125km palą litr więcej.Jak dla mnie rewelacja, skóra , podgrzewane pompowane regulowne siedzenia, pełna elektryka, xenon, komputer, tc, zawieszenie :) 55tkm i z zawieszeniem nic nie robiłem nic nie stuka, puka, opon nie ciupie. Poprostu nie do uwierzenia. Co bym w nim zmienił poprawił? Tak się zastanawiam i chyba nic. Kokpit zrobiłem pod kolor samochodu i wygląda świeżo wnętrze przez ten zabieg a nie taki popiel, a jeszcze włożyłem mp3. A właśnie nikt nie pisze a ten samochód ma zajebisty system nagłośnieniowy, głosniki tylne umieszczone wysoko w boczkach co daję piękny efekt 3d stereo. Jedynem minusem jest to że wyświetlacz się wypala, linie, używany ok 70zł ale mi to narazie nie przeszkadza., Tak że nie myślcie tylko kupcie i nie róbcie wiejskiego tuningu, on jest piękny bez przeróbek!!!!!!!!!!!!!!!!! Na oryginalnych kołach z oryginalnymi zderzakami.

4.00

benti 15 wrzesień 2009 Opel Astra, KOMBI 1994-1999, benzynowy, 1598/100KM
Info dla tych co mają sporą wiedzę o autach: X16XEL..., kombi, CL Club. i wszystko wiadomo. Zalety: 1. Nieźle wyciszone wnętrze, czasem jak stanę na światłach to patrzę na kontrolki czy silnik pracuje bo go nie słyszę i nie czuję. Nawet na wysokich obrotach jest cicho. 2. Super się prowadzi. Połączenie WK + miękkie zawieszenie (lub wada jeśli ktoś lubi brykać bo buja na zakrętach) + dynamiczny silnik (100KM) to uczucie przyjemnej komfortowej jazdy. jak LIMUZYNA. 3. Silnik jak żyleta. 100KM 1,6 16V - sekwencja. Brakuje tylko skrzydeł. Jest stale obciążony bagażem 300kg (stąd spalanie 11 po mieście). Przy 500kg jeszcze czuć zapas na przyczepkę. 4. Cena zakupu i eksploatacji: można zapomnieć! 5. Przestronny to oczywiste jak na kombiaka, choć widziałem kombi nieprzestronne. Wady: 1. Posiadam również Audi80 B3 5 lat starsze i muszę dać duży "-" Astrze za hamulce. Z tego powodu musiałem zmienić przyzwyczajenia ze 120km/h do 100km/h. Jak hamuję w Audi to pisk bez wysiłku nogi i stoi, a w Astrze trudno wymusić zadziałanie ABS. Jeszcze uwaga do zawieszenia z przodu. Ciężki silnik i miękkie zawieszenie często przyczyniają się do jazdy silnikiem po asfalcie. Audicą mogłem wjeżdżać na 2x wyższe krawężniki. No ale przecież nie ta klasa auta. Natomiast paliwożerność wynika nie tylko z dużej mocy silnika ale przedewszystkim z obciążenia auta. Myśle, że jadąc pustym zmieściłbym się w 9l/100. Niestety stale jeżdżę z bagażem i mam ciężką nogę. Dane należy więc przyjąć sceptycznie.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
wosiek
28 wrzesień 2014
Opel Astra, KOMBI
1994-1999,
diesel, 1700/68KM

4.50

ok

samochód ok
huba
26 sierpień 2014
Opel Astra, KOMBI
III 2004-2007,
diesel, 1686/100KM

4.75

Z DIESLA TYLKO 1,7CDTI 80KM :)

Fura dobra, silnik jak się będzie zmieniac olej co 10tkm to praktycznie bezawaryjny na długie lata. Kupiłem ją jak miała najechane 155tkm i zrobiłem nią 40 w dwa lata. Zero problemów, zawiecha fabryka, tłumiki też. Bardzo możliwe,że padnie alternator po160-170tkm, ale to koszt tylko 200pln:) Jak chcesz mieć dobry i tani samochód,to polecam, ale radzę dobrze sprawdzić jego historie w serwisie i u znającego się na rzeczy mechanika.
ds
24 sierpień 2014
Opel Astra, KOMBI
III Classic 2009-2012,
benzynowy, 1598/115KM

4.75

solidne auto

Polecam, bardzo solidne auto, nie drogie w eksploatacji, fajny wygląd, przyjemne w prowadzeniu
Krzysior7
13 sierpień 2014
Opel Astra, SEDAN
Classic 1998-2002,
benzynowy, 1389/60KM

5.00

rewelacjka

rdzę usuwałem raz, przy korku po 10 latach, po 12 latach musiałem wymienić chłodnicę, oraz amortyzatory i tylny resort (wjechałem na b. dużą dziurę) Samochód rewelacyjny, tani i prosty w obsłudze, dużo tanich zamienników, pow. 130 km na godzinę głośny ale silnik, mimo 60 km bardzo żwawy
roman
1 sierpień 2014
Opel Astra, HATCHBACK
III 2007-2010,
diesel, 1248/90KM

4.75

jestem zadowolony

to samochód bezobsługowy poza drobiazgami
Krzysztof
8 czerwiec 2014
Opel Astra, HATCHBACK
IV 2012-,
benzynowy, 1598/115KM

4.75

fajne auto

Bardzo dobry samochód, przesiadłem się z Toyoty Corolla rocznik 2006 i jestem zadowolony - trochę się bałem, bo po Toyocie (dostał ją syn) przyzwyczaiłem się do dobrego auta, ale się nie zawiodłem.
XXX
10 kwiecień 2014
Opel Astra, HATCHBACK
II 1998-2004,
benzynowy, 1598/75KM

2.50

.

.
daro
2 marzec 2014
Opel Astra, KOMBI
1994-1999,
benzynowy, 1799/115KM

4.50

polecam bo naprawde warto

wdzięczny samochód do ciężkiej pracy dobry na daleka trase mało awaryjny ibardzo wytrzymały dla karzdego kierowcy słabe elementy to zawór egr
szymon1
3 luty 2014
Opel Astra, COUPE
II Bertone 2000-2004,
benzynowy, 2198/147KM

4.75

Super

Polecam te samochód jako pierwszy , super wygląd i osiągi . Wciska w fotel
Były użytkowni k
28 styczeń 2014
Opel Astra, HATCHBACK
II Classic 2004-2009,
benzynowy, 1598/100KM

2.00

ODRADZAM ZAKUP ASTRY II CLASSIC 1,6 105 KM!!!!!

Wszystkim zainteresowanym zakupem Astry II szczerze odradzam kupno Astry Classic z silnikiem 1,6 105 km. Bardzo drogie części - ceny jak do Astry III z której pochodzi silnik i większość podzespołów - wpływa to tez na tak znaczną cenę sprzęgła. Spore zużycie paliwa. Silnik bierze olej - wada fabryczna wszystkich silników z tej serii (1,6 105 KM) potwierdzona u mechanika i w Oplu. W stosunku do wartości samochodu remont nieopłacalny, a zakup innego używanego silnika też nie da spodziewanych rezultatów (też będzie brał olej lub w niedługim czasie po zmianie ten problem się pojawi). Natomiast koszt zakupu fabrycznie nowego takiego silnika to 20.000 zł bez osprzętu i 30.000 zł z osprzętem - informacje od dealera Opla. Dlatego wszystkim ODRADZAM zakup tej wersji Opla Astry G.
1   2   3   ...   70   Następna strona