Oceny samochodów: Mercedes Sprinter

Wszystkie oceny dla:  Mercedes (928)    Wszystko o Mercedes Sprinter

Oceny samochodu Mercedes Sprinter. Kierowcy oceniają samochód Mercedes Sprinter wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Mercedes Sprinter - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.04

113

czy warto kupić ten model?

TAK 71%
NIE 29%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.35
Silnik
Oceny silnik
3.93
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.20
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.70
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
12.2
 
średnie w trasie [l/100km]:
 
10.8
 

Zobacz oceny dla wersji samochodów Mercedes Sprinter:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Mercedes Sprinter aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Mercedes Sprinter

generacja
silnik
wersja

Wybrane opinie

4.75

x87 21 maj 2013 Mercedes Sprinter, FURGON 313 CDI 2006-, diesel, 2148/129KM
Polecam jak najbardziej tego sprinterka:) jeśli szukasz autka nie do zniszczenia i nie do zakatowania to właśnie sprinter. W firmie mieliśmy na flocie różne auta: IVECO, MASTER, DUCATO,JUMPER..I przzynam szczerze, że nic nie wytrzymuje tak jak Mercedes. Auta przeciażane, katowane...a chodzą jak zegarki:) To mi sie podoba w sprinterkach, ze są to auta w których cos będzie wyło, tarło, grzechotało ale nie zdarza sie praktycznie aby ni z gruszki ni z pietruszki stanął na drodze i klapa:) Auta nie są nad wyraz drogie w urzymaniu, np części do Ducato wiadomo inna cena ale autka są mniej awaryjne i sporo wiecej wytrzymują. jedyny mankament juz od X lat mercedesa- lubi ich rdza.Ale jak siadam i jadę daleko to wiem, że dojadę a nie mi stanie gdzieś w trasie pomiedzy polami:) Mielismy IVECO 2006r...nie było 2 tygodni w których auto przynajmniej raz by sie nie popsuło! mimo iż było naprawiane w autoryz. serwisie. Co z tego, ze miało większy komfort kiedy wsiadałeś w to auto i była loteria- albo dojade albo nie:) ogólnie straciłem na nim w 2 lata kupe kasy ok 30 tys zł. A sprinterki śmigają aż miło:)

3.75

prezes 31 styczeń 2011 Mercedes Sprinter, FURGON 316 CDI 2000-2006, diesel, 2685/156KM
Jeżdze kilkoma sprinterami,każdy rdzewieje,wszystkie w maxie na pojedynczej osi,dość dużo ładuje jakieś drugie tyle- 2 do 2.5 tony na samochód (może więcej nie ważyłem) i do 3 ton na haka :) spalanie jakieś 15 na trasie mało kiedy 13 , ponad 10 litrów na pusto z lawetą , kiedyś na pusto z lawetą udało mi się 8.5 litra na 100 bo trzeba było jechać prawie bez gazu EDC filtr paliwa do wymiany,lało mi sie z wtrysków, kopci ogólnie każde auto które jezdziłem,raz stanąłem na trasie pompa paliwa -lała się ropa spod maski jak z fontanny, do takich ładunków 4-5ton za słaby silnik szczególnie odczuwane na autostradach -podjazdy pod wzniesienia, fotel najlepiej na poduszcze żeby był bo tak niewygodny jest, strasznie wolno sie grzeje w zimie ogrzewanie ,popsuło sie ogrzewanie,ułamała mi się wycieraczka z piórek takie pierdoły, wydaje mi sie ze największa zaleta to silnik, i pala sie kontrolki świec itd , przy dużych przeładunkach powolna jazda na wybojach żeby nie złamac auta hehe

3.00

POLAKOOO 4 wrzesień 2011 Mercedes Sprinter, FURGON 315 CDI 2006-, diesel, 2148/150KM
Mam dwa sprintery model 315 i 311 roczniki 2007. 311 jest malo awaryjna w porownaniu do 315. Najwiekszy problem w 311 to pompa wysokiego cisnienia i wtryski bolaczka tego auta. No i wał a raczej podpory walu ktore padaja jak kaczka srednio co 3 miasiace. Jesli chodzi o 315 to na sama mysl mam nerwy zacznie od poczatku przy przebiegu 180 tys km rozleciał sie łacuszek rozrzadu co jest fenomenem jesli chodzi o MERCEDESA.Koszt naprawy to jakies 10 tys zloty. Do tego tak jak w modelu 311 podpory walu napedowego umieraja smiercia tragiczna.Przy przebiegu 340 tys obracaja sie 3 panewki na wale.Przyczyna zapchany filtr czasteczek stalych i dostawanie sie paliwa do misy olejowej. A co najlepsze auto ni informuje o awari czy tez zapachaniu filtra. koszt naprawy 4 tys zloty. Do tego ciagle migajaca kontrolka silnika zapychajacy sie wąż malej turbiny spadki mocy silnika. Auto stoi nie jedzie. Odradzam zakup tego modelu no chyba ze ktos ma duzo kasy na wkladanie w silnik. Do tego rdza i jeszcze raz rdza.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
bogdan
13 wrzesień 2014
Mercedes Sprinter, FURGON
212 D 2.8t 1995-2000,
diesel, 2874/122KM

4.50

stary ale...

takiego juz nigdy nie wyprodukuja . nawala kabelkow zaworkow i diabli wiedza czego az staniesz w szczerym polu bo nagle zgasnie a ten z lat 90 jedzie i jedzie a zatrzyma sie dopiero jak zapomnisz zatankowac i kropka.
Dawid
17 maj 2014
Mercedes Sprinter, FURGON
313 CDI 2000-2006,
diesel, 2148/129KM

3.75

Mercedes sprinter 313 2006r

Sprzęt niezły co tydzień do belgi lata tygodniowo 3.800km robi
piotr
29 sierpień 2013
Mercedes Sprinter, MIXT
312 D 1995-2000,
diesel, 2874/122KM

4.50

gdyby nie brak wspomagania i gnijące elementy nie pozbywałbym sie go

moja wersja nie ma wspomagania, gdyby nie to prowadziło by sie go jak wiekszość dużych osobówek, gniją dolne poszycia, doły błotników i przód maski - musiałem to wymieniać, mam maxa 9-cio osobowego ... to auto prawie na każdą okazję i do każdej pracy, ja jestem zadowolony - oceniam to auto bardzo wysoko
markus
27 czerwiec 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
212 D 2.8t 1995-2000,
diesel, 2874/122KM

5.00

nie zawodny

najlepszy zmodeli
Jano
13 kwiecień 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
212 D 2.6t 1995-2000,
diesel, 2874/122KM

4.75

Zdecydowanie polecam

Mam go 5 lat jestem zadowolony. Poza (dyfrem i elektryką po 450000 przebiegu) nie miałem awari. No może jeszcze poprawki lakiernicze.
marek
3 kwiecień 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
315 CDI 2006-,
diesel, 2148/150KM

4.25

to nie jest juz ten stary dobry mercedes

drogi serwis pojazd bardzo mocno koroduje
Macko
20 marzec 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
318 CDI 2006-,
diesel, 2987/184KM

5.00

Zdecydowanie warto kupic 318

316 jezdzilem 6 lat bardzo poprawny glosny i ciasny wady rdza sprzeglo przy 160 000 km swiece prz 180 000km dziura w tloku przy 210 000km po 250 000 sprzedany i przesiadka na 318 ful wypas na gwarancji wymieniono podpore walu i elektryczna blokade kierownicy po 160 000km egr po za tymtroche rdzy tam gdzie obily kamienie dzis ma 230 000 km i jezdzi super tylko zaczyna mi przy 60km/h wibrowac do 80 moze krzyzak albo poducha na skrzyni wygodny jak klasa suv cichy elastyczny bardzo komfortowy poprzedni model okreslal bym jesli chodzi o komfort jak w starym ZUKU nowy o niebo wygodniejszy Polecam
Wrocław
23 luty 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
315 CDI 2006-,
diesel, 2148/150KM

4.00

Pojazd specjalny

Sprintery używane we Wrocławskim Pogotowiu Ratunkowym są eksploatowane w bardzo trudnych warunkach, starują na zimno i od razu do pełnych prędkości obrotowych. Są dość masywne, a spalanie hmm średnio 17-18 litrów ON na setkę, tylko po mieście. Jak dłużej się jedzie na sygnale to potrafi nawet 25 litrów spalić.
mario
29 styczeń 2013
Mercedes Sprinter, RAMA
309 CDI 2006-,
diesel, 2148/88KM

4.00

ocena

warty zakupu
Lelu
17 styczeń 2013
Mercedes Sprinter, FURGON
319 CDI 2006-,
diesel, 2987/190KM

4.25

Przepłacony sprzęt

Poleciałem po bandzie i po poprzednim cukierku (313, 2004 rok) kupiłem sobie nowego cukierka. Sama furgonetka kosztowała 170 netto, do tego adaptacja na 6 osób, sprzęt grający itd itd... W sumie nieco ponad 250k brutto. Historia serwisowa ma już 5 stron. Wymieniane było całe mnóstwo pierdół. Lampa przednia prawa (padła przetwornica do ksenonów), sterowanie drzwi przesuwnych (elektryczne), podpora wału, półoś, koło zamachowe, mechanizm wycieraczek, sychronizatory I i II biegu, jakiś wodzik do szyberdachu itd itd itd... W serwisie jestem mniej więcej co miesiąc... Poza tym jeździ super, tylko trzeba mieć cierpliwość. Z drugiej strony, na rynku nie ma nic rozsądniejszego.
1   2   3   ...   11   Następna strona