Oceny samochodów: Fiat Bravo

Wszystkie oceny dla:  Fiat (1706)    Wszystko o Fiat Bravo

Oceny samochodu Fiat Bravo. Kierowcy oceniają samochód Fiat Bravo wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Fiat Bravo - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.49
194
czy warto kupić ten model?

TAK 92%
NIE 8%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.63
Silnik
Oceny silnik
4.48
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.43
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.40
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.9
7.0
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
8.9
5.5
6.8

Zobacz oceny dla wersji samochodów Fiat Bravo:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Fiat Bravo aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Fiat Bravo

nadwozie
generacja
silnik
wersja

Wybrane opinie

4.50

josek 17 grudzień 2008 Fiat Bravo, HATCHBACK 2007-, diesel, 1910/120KM

Witam! Jestem użytkownikiem Fiata Bravo od roku i zauważyłem kilka elementów na które warto zwrócić uwagę przy kupnie tego auta. Po pierwsze auto jest ładnie wykonane w środku, nowoczesny design cieszy oko, pozycja kierowcy i pasażera nie wzbudza zastrzeżeń, jest wygodnie, wspomaganie kierownicy (można używać tylko jednego palca) powoduje, że boję się myśleć o innych autach. Regulacja czasu skoku wycieraczek pozwala na dostosowanie się do aktualnych opadów. Zestaw audio w wersji podstawowej gra ładnie, z lekkimi basami, dla audiofili trzeba coś lepszego, ale poza tym bardzo ok. Teraz czas na WADY tego auta a jest ich trochę, po pierwsze to WIDOCZNOŚĆ która jest bardzo ograniczone przez dość grube słupki przednie, trzeba wyglądać zza nich aby nie przejechać pieszego, na prawdę bardzo słaby punkt tego auta!! Można się poczuć trochę jak w czołgu ma takie małe szyby. Druga sprawa spryskiwacze nie myją całej szyby, a wycieraczki (zwłaszcza prawa) nie wycierają całej powierzchni należycie. Dodatkowym mankamentem jest brak rynienki na lewej stronie szyby przedniej, co skutkuje cieknącym po szybie drzwi kierowcy płynem spryskiwaczy (pomimo krótkiego czasu spryskiwania) a w konsekwencji BARDZO !!! utrudnioną widocznością w lusterku, zwłaszcza gdy świeci z tyłu słońce lub w nocy w deszczu. Przy używaniu spryskiwacza tylnej szyby przednie spryskiwacze są chyba zazdrosne i aby nie pozostać w tyle też puszczają dosłownie kilka kropel na szybę, dziwne to ale tak już jest. Kolejnym elementem (widać że auto z klimatu śródziemnomorskiego) jest bardzo długie nagrzewanie się wnętrza (aby nie katować turbiny przy lekkiej jeździe trwa to około 10 km, do pełnej mocy grzania nawet 12-13km) !! bez rękawiczek w zimie nie wychodźcie z domu, bo do pracy przyjedziecie z sinymi rękami. Kierujące panie (panowie często też) na pewno nie będą w stanie wymienić żarówki podczas nocnej trasy, gdy jedno (lub oba) ze świateł odmówi posłuszeństwa! Trzeba się ostro gimnastykować aby się udało. Kolejną już nie tak istotną wadą są lekkie trudności z wbijaniem biegów, czasem trójka nie chce wejść łatwo i trzeba zastosować środki przymusu bezpośredniego. Mój wzrost to 186 cm, siedzenie odsuwam na maxa, tylko w Mercu W 124 się ograniczałem, w takim przypadku z tyłu zosaje miejsca tylko dla małego dziecka lub mojej koleżanki, która jakimś cudem mieści nogi w tych kilku cm, które tam pozostały. Jest jeszcze jeden drobiazg (być może wynikający z mojej odsuniętej pozycji) podczas jeżdżenia przesuwa się dywanik do przodu, mocno aż pod pedały, irytacja doprowadziła do tego, że z paska blaszki musiałem stworzyć element, który poskromi podróżnicze zamiłowania dywanika ku tęskniącym pedałom. Przy nioższych temperaturach grzanie świec trzeba troszkę przedłużyć (kontrolka gaśnie zbyt wcześnie) inaczej po kilku uderzeniach tłoki w silniku staną nieruchomo i operację trzeba będzie powtórzyć. Reasumując, wykonanie auta jest na prawdę na wysokim poziomie, wygodnia pozycja, cieszące oko elementy kokpitu, miłe dla ucha dźwięki płynące z 4 głośników i 2 tweeterów, super układ kierowniczy, spory bagażnik, ale niestety strasząca paragrafem za potrącenie pieszego na pasach brak widoczności, humorzaste spryskiwacze, auto o nieduyżym rozstawie osi przez co lekko "skacze" na drodze, zimno i długo się grzeje dlatego tylko w komforcie jazdy ocena dobra, prowadzi się bez większych zarzutów choć czasem trzeba dać klapsa skrzyni biegów za tą trójkę. Ogólnie rzecz ujmując bravo należy się tylko w niektórych kwestiach. Ważne elementy (grube słupki i widoczność wymagają poprawek). pozdrawiam i życzę bezkolizyjnej jazdy Josek@post.pl
4.75

A 19 luty 2012 Fiat Bravo, HATCHBACK VAN 2007-2010, diesel, 1598/120KM

Długo zastanawiałem się zanim zakupiłem ten samochód. Nie żałuję. Po przejechaniu blisko 10 tys. km tylko raz odmówił mi posłuszeństwa. Około dwóch tygodni temu przy minus 13. Oczywiscie to nie wina auta, ale pisze o tym, by uważać na markowe stacje i tankowanie "lepszego paliwa." Samochód jest super. Podłączenie USB to świetny pomysł. Muzyka z pendriva i dodatkowo podzielona na foldery, wykonawców etc. Blue & Me. Cudo. Działa rewelacyjnie i robi wrazenie. Silnik. Pewnie teraz wziąłbym 160 km. Ale po przejechaniu 10 tys. km zastanawiałąbym się dlaczego Fiat nie ma mocniejszego silnika:-) Cóż 120 km diesel to dobry kompromis między dynamiczną jazdą a jazdą ekonomiczną. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Fajne system AQS, który sam zamyka dopływ powietrza, gdy to jest zanieczyszczone. Szczególnie przydatne w mieście, gdy jedziemy starą ciężarówką. Biegi. Chodzą bez problemu. Trochę coś tam puka jak zmieniam, ale podobno ten typ tak ma. Dziś załuję tylko jednego, że nie wziąłem pakietu sport. Trochę ma mało miejsca z tyłu, ale przecież ja z tyłu nie jeżdżę.Z przodu super. Kierownica regulowana we wszystkich płaszczyznach. Bałem się trochę DPF-u, ale póki co nie było żadnych problemów. Widocznośc do tyłu ograniczona, ale za to lusterka rewelacyjne. Proponuję zastanowić się nad czujnikami parkowania. Nie żałuję, że je kupiłem. Zdecydowanie polecam to autko. Super. Rok produkcji mojego auta to 2011.
5.00

kris wins 19 maj 2009 Fiat Bravo, HATCHBACK 2007-, diesel, 1598/105KM

Fiat bravo to auto, które ma duszę. Jeśli ktoś kocha włoski styl to auto dla niego. Można się czepiać do detali związanych z plastikami jednak plastiki te i tak są najlepsze jakie miałem okazje widzieć ww autach tej klasy. Jedyną wadą, która mnie wręcz wku.. to beznadziejna organizacja schowków zarówno w drzwiach jak i w szufladzie. Są bardzo płytkie i wąskie właściwie to nie wiem do czego one są - duża niepraktyczność.Również umiejscowienie w miejscu podłokietnika otworów na kubki jest złym pomysłem - tu przydało by się to co mamy okazję widzieć w toyocie corolla, czyli tuż przed dźwignią zmiany biegów przy kokpicie na dole. Poza tym jazda staję się czystą przyjemnością do takiego stopnia, że z Bravo nie chce się wysiadać. Pozdrawiam serdecznie wszystkich tych którzy mają Bravo i tych, którzy się zastanawiają nad jego kupnem - marsz do salonu ;-) P.S. Ja wcale nie pracuje dla Fiata :-)))

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Dariusz
1 maj 2015
Fiat Bravo, HATCHBACK
VAN 2007-2010,
benzynowy, 1368/90KM
4.75
Bardzo ładny wygląd i komfort

Miałem kiedyś Fiata Tipo dohc zawieszenie miał delikatne ale był komfortowy jak na swe lata i porównuje do dzisiejszego wyglądu Fiata Bravo to włosi dbają o komfort i to jest na plus.
DF
24 styczeń 2015
Fiat Bravo, HATCHBACK
2007-,
benzynowy, 1368/90KM
5.00
Idealne auto

Kupiłem nowe Bravo, wypróbowałem kilka róznych samochodów i kilka wersji silnika Bravo. Jak dla mnie to 90 KM zupełnie wystarcza. W poprzednim aucie miałem 141 KM, a teraz mam 90 KM, jednak ten sam dystans przejeżdżam zawsze w tym samym czasie. Śmieszą mnie opinie ludzi, że silnik za słaby. Jaką trzeba być ofiarą losu, aby kupić auto bez przejażdżki i próby, a potem wylewać żale na forum. Dla mnie ta moc wystarcza, auto mało pali, jedzie równo z innymi, a jak trzeba to szybciej. Wóz jest komfortowy, niezawodny, wygląda genialnie. Najlepsze auto jakie miałem.
szotic
23 grudzień 2014
Fiat Bravo, HATCHBACK
1995-2002,
benzynowy, 1242/82KM
3.75
Niedoceniany

Dobry samochód, delikatny. Trzeba trafić na zadbany egzemplarz i o niego dbać. Wtedy można nim jeździć, a jeździć.
UK
26 październik 2014
Fiat Bravo, HATCHBACK
1995-2002,
benzynowy, 1242/82KM
4.00
Bravo

...
Dziura
3 grudzień 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
1995-2002,
benzynowy, 1581/103KM
5.00
Jako pierwszy samochód w sam raz .

Auto generalnie bardzo dobre . w sam raz dla młodego kierowcy . POLECAM ! :D
Marek
6 lipiec 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
2007-,
diesel, 1910/120KM
5.00
lepszy niz sie wydaje

ocena wypada w pełni pozytywnie biorąc pod uwagę klasę i cenę tego auta. Podkreślic należy bezusterkowość
Piotr P.
21 czerwiec 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
1995-2002,
benzynowy, 1581/103KM
4.50
super wuz

fajnie sie jezdzi kazdy powiien nim pojezdzic
Kruszynecz ek
3 maj 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
2007-,
benzynowy, 1368/150KM
3.75
Wrazenia z jazdy

Szybki zwinny przyspiesza dobrze, dobry sprzęt grający. Makabryczna różnica w spalaniu od tego co mówi producent należy doliczyć 60%
Diablo
1 kwiecień 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
2007-,
diesel, 1598/120KM
5.00
warto go mieć

to jest bestia
dav
26 luty 2013
Fiat Bravo, HATCHBACK
1995-2002,
benzynowy, 1370/80KM
3.75
odradzam kupna

paliwożerny
1   2   3   ...   20   Następna strona