Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport

Oceny samochodów: Citroen C1

Wszystkie oceny dla:  Citroen (914)    Wszystko o Citroen C1

Oceny samochodu Citroen C1. Kierowcy oceniają samochód Citroen C1 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Citroen C1 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.56
17
czy warto kupić ten model?

TAK 100%
NIE 0%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.65
Silnik
Oceny silnik
4.65
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.29
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.65
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
 
5.0
5.6
średnie w trasie [l/100km]:
 
4.0
4.7

Zobacz oceny dla wersji samochodów Citroen C1:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Citroen C1 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Citroen C1

nadwozie
generacja
silnik
pojemność
rok produkcji

Wybrane opinie

5.00

Bob 31 lipiec 2016 Citroen C1, HATCHBACK 2005-2014, benzynowy, 998/68KM

Przyzwyczajony do jazdy dużymi , wygodnymi samochodami , będąc posiadaczem obszernego kombi w dieslu , zapragnąłem zakupić drugi samochód ułatwiający codzienne życie w terenie miejskim . Przyzwyczajony do dynamicznego stylu jazdy , oraz dobrych i sprawdzonych produktów i napedow obsługiwanych skrzynia automatyczną, zanosiłem sie z zamiarem zakupu Smarta . Do czasu ... Pewnego razu miałem kilkudniową sposobność testowania C1 - ki. I się... zakochałem . Śmiesza mnie słowa krytyki , mówiące o małym konfocie jazdy , braku stabilności przy dużych prędkościach , czy niewystarczającej pojemnosci bagażnika . Mającym takie oczekiwania polecam pojazdy innej kategorii. Ileż niesamowitej frajdy dostarcza mi ta " zabawka " na co dzień . Uwielbiam niecodzienne pobrzękiwanie trzycylindrowego silniczka toyoty , spotęgowane pomrukiem wydechu. Jednostka napędowa okazuje sie byc zaskakująco dynamiczna i mocna , niemniej jednak każdy dodatkowy pasażer zmusza nas nieco do zmiany stylu jazdy . Dwie osoby na pokładzie - non problem , cztery w zasadzie tez nie , ale wymaga zdecydowanego " ciśnięcia na pedał ", za to zyskuje na stabilności przy większych prędkościach . 150 km/h poza miastem i z pełnym obciążeniem , nie stanowi dla C1 większego problemu , a potrafi sie rozpędzić do 170 . Zużycie paliwa zależy wyłącznie od stylu jazdy . Moja żona potrafi zejść poniżej piątki , ja tak jeździć nie potrafię , wiec gotów jestem spalić nawet i dwa litry więcej w zamian za radochę z poruszania sie tym go-kartem po miejskich ulicach i skrzyżowaniach , ( zawsze to o połowę mniej niż potrafi skonsumować nasze rodzinne kombi. Zawracanie , parkowanie ?, rewelacja , mam wrażenie ze te manewry mogę wykonać cytrynką w mieszkaniu . Jezeli chodzi o nadwozie, wnętrze i wyposażenie , polecam wersje 5-cio drzwiowa . Z uwagi na ograniczoną przestrzeń bagażową większe zakupy ładujemy na tylną kanapę . Dostęp poprzez przednie drzwi byłby niepraktyczny , tym bardziej ze przednie siedzenia nie posiadają " pamięci pozycji " , w związku z czym po każdym przesunięciu przedniego fotela niezbędna jest jego regulacja we wszystkich płaszczyznach . W tylnej części kabiny jest zaskakująco dużo miejsca , zarówno na tyłek , jak i kolana ( osoby do 180 cm wzrostu nie powinny narzekać ) . Cześć przednia kabiny także pozwala na "wyciagnięcie" sie , pozycja kierowcy jest więcej niż zadowalająca , a liczne kieszenie i puleczki pozwolą nam na opróżnienie wszystkich swoich kieszeń i nie tylko . Plastiki są, jakie są - twarde , ale skutery tez miękkich nie posiadają . Wzornictwo i kolorystyka , oraz struktura powierzchni zupełnie mi odpowiadają , prostota w czystej postaci . Wyposażenie wnętrza może nie powala , klimatyzacja manualna , lusterka tez , brak sterowania szybą pasażera od strony kierowcy , przełącznik drzwiowy oświetlenia kabiny tylko po stronie lewej pojazdu ... , ale najważniejsze ze to wszystko jest i działa bez zarzutu ! Dla miłośników tuningu i majsterkowania doskonale pole do popisu. Jezeli komuś sie marzy rodzinny pojazd , służący także na wakacyjne podróże , niech lepiej przejdzie obok tego cacka i zajrzy trochę głębiej do portfela . Komuś, kto posiada juz rodzinny wehikuł , lubi jeździć , lubi emocje i wiatr we włosach , polecam zakup tej cytrynki, wyłączenie klimy , opuszczenie przednich szyb i ... w drogę . Doskonale trzyma sie w zakrętach , posiada skuteczne chamulce , wspomagane ABSem i innymi wynalazkami kontrolującymi kierunek toru jazdy. Nic dodać , nic ująć , niby nic a jednak ... Na co dzień moje Volvo stoi w garażu , a z radością wsiadam do tego małego , zwinnego produktu dostarczającego mi tyle zabawy , ze pewne niedociągnięcia idą w zapomnienie .
5.00

polobis 25 sierpień 2009 Citroen C1, HATCHBACK 2005-2014, benzynowy, 998/68KM

jezdze tym pojazdem do pracy codziennie od 2 lat 30km, wiozac 2 dzieci do szkoly. Dla mnie rewelacyjny pojazd, gdyby sie rozbil i mialbym kupic nastepny - wybor bylby ten sam. Silniczek Toyoty brzeczy jak kosiareczka, na wyzszych obrotach dostaje pazurow. predkosc w miare komfortowa to max 110km/h, powyzej i rzuca i buczy, chociaz 150km/h rowniez osiaga. Za kierownica wiele miejsca, nawet dla mnie (190cm wzrostu) szyba daleko z przodu, wiec wydaje sie pojazd z wewnatrz wiekszy. Wrazenie mija po obejrzeniu sie do tylu, gdzie widac od razu tylna szybe. Mocno brakuje zamykanego schowka a i widocznosc do tylu, (szczegolnie na prawy tylny slupek) jest mocno ograniczona. Cos sie telepie z tylnej lewej strony wewnatrz, jakos nikt nie doszedl, co to moze byc, z przodu brzeczala pokrywka od glosnikow. Klimatyczne oswietlenie zegarow i radia pasujace do stylu pojazdu. Wymiana zarowek - banalna, podobnie reflektory i lampy tylne - na 2 srubki, 15 minut pracy, zderzaki na zatrzaski. W pol godziny mozna za pomoca srubokreta samochod pozbawic polowy nadwozia i wszystkich lamp. Oleje, filtry i tym podobne czesci serwisowe lepiej kupic we wlasnym zakresie i dopiero z tym jechac do ASO - maja 3-krotna przebitke na tych materialach. Serwis co 15 tysiecy lub co rok razem z materialami kosztuje 600zl (wymiana filtrow i oleju w ASO Citroena) lub 250zl (rowniez w ASO Citroena, ale z czesciami wlasnymi).
4.75

Ryszard 30 styczeń 2015 Citroen C1, HATCHBACK 2005-2014, benzynowy, 998/68KM

Sprawne, bezawaryjne i dynamiczne autko. Spalanie zależy w przeważającej mierze od techniki jazdy. Niskie obroty i delikatne obchodzenie się z gazem to zużycie paliwa w mieście około 5 L , a w trasie w okolicach 4,5 L. Ale długie przełożenia na pierwszych trzech biegach kuszą do dynamicznej jazdy, autko super się zbiera.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Zawiedzion y
18 listopad 2013
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
3.75
Zawiedziony!!!!

Odebrałem C1 z salonu i przejechałem dopiero 500 km po mieście, po pierwszym tankowaniu spalanie wyszło 6,9 l na 100km. według katalogu miało być 5.5 l/100km w mieście. W tej cenie miałem do wyboru auta innej marki np.skode którymi cały czas jeżdżę, ale chciałem auto innej marki. Czy komuś tak pali to C1???
bea
26 wrzesień 2013
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
5.00
rewelka

Auto z salonu, w cztery lata zrobione 105 tys. km, jedyna usterka to wymiana łożyska po wjechaniu w mega dziurę. Jazda w różnym terenie, 75% w trasie. Nawet ze dwa przeglądy udało mi się przegapić i nic się nie dzieje. Fajnie się zbiera. Jak na taką ceną to samochód rewelacyjny.
ALESIO
21 sierpień 2013
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
4.50
Fajne Autko

Auto ok... Od 5 lat nic się nie zepsuło.... To ogromna zaleta... Malo pali i jest niezawodne...
michal
20 styczeń 2013
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
5.00
oszczednosc

super autko
Tadeusz Katowice
16 grudzień 2011
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
4.25
niezłe miejskie autko

Kupiłem jako 4-latka po 22 tys przebiegu za dobrą cenę. Wkład finansowy własny na początek mniej niż 1000zł. Auto jako drugie (do miasta) spisuje się jak dotąd dobrze. Trochę głośne, ale za to ekonomiczne w użytkowaniu codziennym i bardzo poręczne w ruchu miejskim.
andrzej
6 grudzień 2011
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
2.50
może byc

do jazdy po mieście , jest mały dość zrywny,ale za dużo pali.
Loen
25 lipiec 2011
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
5.00
super autko

super autko
Lechu
30 kwiecień 2011
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
5.00
WARTO

Idealny na miasto
willin
15 grudzień 2010
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
4.50
citroen c1 polecam

autko jest bardzo estetyczne, silnik benzynowy zadowala się niewielką iliścią paliwa, ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony
ksy
7 październik 2010
Citroen C1, HATCHBACK
2005-2014,
benzynowy, 998/68KM
4.50
Póki co nieźle, zobaczymy bliżej 100000 :)

Póki co nieźle, ale to nojka jeszcze. Jak na małe autko zupełnie wystarczające. Miłe.
1   2   Następna strona