Oceny samochodów: Chevrolet Epica

Wszystkie oceny dla:  Chevrolet (501)    Wszystko o Chevrolet Epica

Oceny samochodu Chevrolet Epica. Kierowcy oceniają samochód Chevrolet Epica wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Chevrolet Epica - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.17
33
czy warto kupić ten model?

TAK 79%
NIE 21%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.15
Silnik
Oceny silnik
4.39
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.36
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.76
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.3
8.1
10.3
średnie w trasie [l/100km]:
9.3
6.5
8.1

Zobacz oceny dla wersji samochodów Chevrolet Epica:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Chevrolet Epica aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Chevrolet Epica

generacja

Wybrane opinie

3.00

andrzej6a 30 grudzień 2013 Chevrolet Epica, SEDAN 2006-2011, diesel, 1991/150KM

Chevrolet Epica jest bardzo awaryjny,u mnie przy 110tys km pękła nagrzewnica w kabinie, co kosztowało mnie 2tyś zł, potem padł zawór wysokiego ciśnienia, samochód gasł kiedy chciał i nie zapalał, potem ciężko zapalał i z tego powodu rozleciał się rozrusznik, serwis beznadziejny naciągał na wymiany wszystkiego poza zaworem który był uszkodzony - zalecano wymiane oleju, wymiane filtra paliwa, a byle Zenek z podrzędnego zakładu podłączył komputer i stwierdził, że padł zawór wysokiego ciśnienia. Ciagle zapalaja się kontrolki awarii silnika i nigdy nie wiadomo czy się dojedzie do celu. Mój trzylatek dwa razy był zworzony z trasy przez autopomoc, raz przez zawor, drugi raz przez pompe paliwa (dodatkową), która umieszczona jest w baku paliwa i miała zwarcie! az stopiła się obudowa!!! Samochód jest niedopracowany pod każdym względem np. tarcze hamulcowe za słabe do tego samochodu przy ostrym hamowaniu z 200km/h pofalowały się i zaczęło trząsć samochodem od tego czasu. rdzewieje podobnie jak ople, w 3 letnim samochodzie miałem co najmniej 8-10 bąbli rdzy pod lakierem, osłony przegubów są plastikowe jak na złość i pękają przy skręcaniu, co powoduje wycieki samoru i szybsze zurzycie przegubów, ponadto oslon przegubów nie da się stabilnie umocować, gdyż przegub jest żle zaprojektowany i osłony ciagle spadają - to jakby zaciskać opaski na kuli -> zawsze spadną, nagrzewnica zaprojektowana jest jak na złość częściowo z aluminium i częściowo z plastiku co powoduje że rozszczelnia się i dodatkowo nagrzewnica umocowana jest w przegrodzie pomiędzy silnikiem i kabina na krućcach co w wersji diesel powoduje wyłamywanie się krućcow z nagrzewnicy. Mój mechanik był w szoku wymieniając te wszystkie buble. Dodatkowo podgrzewana szyba jest tylko od dołu i pękła u mnie w duże mrozy -30 ze względu na naprężenia - więc nieszczęsnym posiadaczon radzę dobre ubezpieczenie na szyby gdzyż w serwisie to koszt 2200zł na szczęście to zwrócił mi ubezpieczyciel. Serwis montuje podróbkę szyby twierdząc że taka jest zalecana, więc nie warto! Takaą jak mi zamontowali za 2 tyś na mieście montują za 1100zł Serwis to banda złodziei i oszustów, a marka zaprojektowana by wydoić klienta do cna. Części bardzo trudno dostępne, brak zamienników i używanych, a nowe bandycko drogie. przez dwa lata użytkowania wydałem 5tyś na remonty i dwa razy Autopomoc zwoziła auto z trasy. Samochód nieprzewidywalny, dłuższe trasy z duszą na ramieniu i dobrym ubezpieczeniem Assistance, bo nigdy nie wiadomo czy się nie zepsuje! Nikomu nie polece tego samochodu ani marki
3.75

Kamil 2 grudzień 2010 Chevrolet Epica, SEDAN 2006-2011, diesel, 1991/150KM

Kupiłem to auto ponad 4 lata temu. Dużą zaletą jest jego cena i wyposażenie. Bardzo ładna (cicha i wydajna) praca silnika. Samochód przy bardzo oszczędnej jeździe i wyłączonej klimie spala mi ok. 6,8l/100km w miescie. W trasie miałem 5l/100km. jak na tak dużo auto to bardzo mało. Silnik pracuje bardzo cicho dla nie wyczulonego ucha trudno odrużnić od benzyniaka. Bardzo duży w środku bagażnik 500 litrów. ładnie sie prezentuje i w miare sie prowadzi. Mówimy tu o normalnej spokojnej jeździe bez szarży. Jeżeli ktoś by chciał jednak poszarżować to niestety układ jezdny daje dużo do życzenia, nie wygodna jest kierownica jest poprostu za duża i się nie wygodnie kręci. Pozatym samochód był robiony z myślą o małych ludziach z Korei niestety stojąc na swiatłach musze sie wychylic by sprawdzić jakie mam światło (bozia obdażyła mnie 195 cm wzrostu). Wykończenie w środkumoże sie podobac lecz dla mnie jest tadetne i mi sie nie podoba. Wkurzająca jest klimatyzacja cały czas wieje niezaleznie jak ustawie poziom dmuchawy. Bardzo dobre zawieszenie z tyłu wilowachacz (TO SAMO CO W BMW5) w samochód poza przeglądami nie włożyłem nawet grosza. Niestety problemem jest blacha. po 3 latach zaczeła mi korodować naszczeście gwarancja opiewa na 6 lat. Korozja była nie wielka i po bardzo srogiej i mocnej zimie (2009r.) jednakże w nowym aucie to niedopuszczalne tym bardziej że to "limuztna". Bardzo fajne nagłośnienie dobra barwa basu i spopranu. Samochód do 2500 ty obrotów wogle nie idzie jednakze jak przekroczy tą granice (zalączy sie turbo spręzarka) to moc ma imponująca. Maksymalnie ile nim jechałem na autobanie to 230km i rozbujał bym go na więcej ale sie juz bałem:) obrotomierz ma do 220 km
5.00

Michal Komierowski 29 sierpień 2012 Chevrolet Epica, SEDAN 2006-2011, diesel, 1991/150KM

Moje obawy dotycza servisow.Po obejrzeniu wszystkich zespolow silnika stwierdzam ze jest zaplanowane i wykonane bardzo dobrze.Duzym zaskoczeniem dla mnie bylo pekniecie kordu w pasku wieloklinowym,akurat sie wybieralem w daleka podroz i postanowilem zakupic nowy.Zmiana okazala sie bajecznie prosta. Klucz Torx 60 i dlugie ramie klucza wystarczylo do podniesienia rolki napinajacej zdjecie starego i wsuniecie na to miejsce nowego. Szybko i wygodnie duzo dostepu.Oczywiscie nie pisze o oslonach plastikowych i zdjeciu kola. Teraz mam obawy gdyz sie zbliza servis 90kkm., Chce wymienic wszystko sam. Rolke prowadzaca,rolke napinajaca i pasek rozrzadu.Rowniez do paska wieloklinowego rowniez chce zmienic te obie rolki,gdyz orginal plastikowy nie wzbudza zaufania.Przy zmianie paska zauwazylem mnimalne luzy. Nie wiem jak zrobic z pompa wody czy zmienic tez ? Czy to za wczesnie.W Toyocie Camry 2,2 do pierwszej kropelki glikolu pod pompa uplynelo 300kkm.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
baranowski
9 luty 2018
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
3.75
silnik

silnik podobny do opla ale części nie pasują brakuje mi skrzyni 6 w tym aucie
Andre1111
4 sierpień 2015
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
benzynowy, 1993/144KM
4.75
cena do komfortu jazdy nie do przebicia

auto bardzo wygodne dobre na dłuższe trasy
wojciech kaminski
7 lipiec 2014
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
benzynowy, 1993/144KM
2.50
BUBEL TOTALNY

Wynalazek.Od miesiąca poluję na allegro zeby kupic silnik 2.0 lub chociaż części do tego silnika - nie ma nic.W inter cars nie ma nawet katalogu do tego dziwadła.Stanowczo odradzam - lepiej kupic stare BMW 2.0 -nie psuje się a silnik mozna kupic za 700-1300 pln. W hurtowniach tez nic nie ma od ręki . Totalny bubel.
Meg
6 lipiec 2014
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
benzynowy, 1993/144KM
4.75
Warto bylo

Samochod oczywiscie juz 8-letni ale robil przy zakupie wielkie wrazenie.Warto bylo kupic mimio malych drobiazgow ktore sie psuja,tak jak i napewno w innych autach.Nigdy nie bylo powaznej usterki.Dziala nadal super ale wiadomo z wiekiem zuzywa sie coraz wiecej czesci do wymiany i trzeba sie z tym liczyc.Ale nie zaluje zakupu.
paping
14 wrzesień 2013
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
4.00
Za tę cenę relatywnie wysoka jakość i wyposażenie

Nie wspominam o takich pierdołkach, jak automatyczne obniżanie prawego lusterka przy cofaniu. Zamiast tego można by wprowadzić dwustrefową klimę lub elektryczne, wielopoziomowe ustawianie fotela pasażera.
wowkow
10 czerwiec 2012
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
benzynowy, 1993/144KM
4.75
luksus za "grosze"

Za niewielkie pieniądze można mieć duży wygodny i ładny samochód, w pewnym sensie "elitarny" bo nie jest ich dużo, bez większego ryzyka, że jak używany to był bity. Niewyżyłowany silnik - 6 cylindrów pracuje jak bajka. Ma tyle mocy ile potrzeba do normalnej jazdy - jednym słowem fajna bryka. (Produkowany w Korei, co tez ma swoje zalety)
kierowca
20 kwiecień 2012
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
1.00
uwaga !!!!!!

Bardzo usterkowe zawieszenie,spore wydatki bo nie ma zamienników.Auto duże wygodne ale mało warte.Kupiłem nowe i ciągle się coś psuło ,najgorsze jest zawieszenie i blacha - reszta ujdz
marek
27 styczeń 2012
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
2.00
tragedia

Kupiłem auto niby od pierwszego właściciela w komisie.Pięknie się błyszczało,pachniało i całe cud malina.Okazało się że auto jest po mocnym dzwonie na postoju dlatego poduszki nie wypaliły,sprzedający to handlarz ,który kupił bitka za grosze i go odpicował.Auto z 2008 roku a miało być z 2009.Po kupnie zaczęło mocno stukać,przestało hamować,silnik zaczął się dusić fotel kierowcy przetarty zasłonięty pokrowcem,po pięknym błysku zostało jedynie wspomnienie i wylazła rdza.Nie polecam no chyba że ktoś ma za dużo pieniędzy-ja zapłaciłem 38000 bo miało być warte-teraz nie dałbym nawet 30000 zł.
wojtek
27 styczeń 2012
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
1.75
awaryjny lecz za małe pieniądze

kupiłem nowy i po 3 latach straciłem na nim 40000 tys zł.jak na takie auto to moim zdaniem dużo za dużo.Wiem że auto jest bardzo awaryjne ale bywają gorsze i nie tracą tak dużo.Sprzedałem swoje za 30000 zł i jestem szczęśliwy że się go pozbyłem.
yogi
27 styczeń 2012
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
diesel, 1991/150KM
2.25
bardzo traci na wartości

duży i w miarę komfortowy lecz bardzo słabo wykonany,awaryjne zawieszenie,słaba skrzynia-awaryjna,słaba blacha-2 lata i rdzawe wypryski na dachu,klapie,masce,wszystkie chromy.Auto z 2008 roku warte najwyżej 30000 zł.=ciągłe wydatki.Od powypadkowego z daleka|
1   2   3   Następna strona