Oceny samochodów: Alfa Romeo 146

Wszystkie oceny dla:  Alfa Romeo (510)    Wszystko o Alfa Romeo 146

Oceny samochodu Alfa Romeo 146. Kierowcy oceniają samochód Alfa Romeo 146 wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód Alfa Romeo 146 - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz ten model - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.23
23
czy warto kupić ten model?

TAK 83%
NIE 17%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.65
Silnik
Oceny silnik
4.26
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.35
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.65
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
11.4
8.0
9.7
średnie w trasie [l/100km]:
9.2
6.8
7.4

Zobacz oceny dla wersji samochodów Alfa Romeo 146:

Wybierz rodzaj nadwozia samochodu Alfa Romeo 146 aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać generację modelu, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

Filtruj opinie kierowców o Alfa Romeo 146

generacja

Wybrane opinie

5.00

krzysiek86mrozik 9 grudzień 2008 Alfa Romeo 146, HATCHBACK 1995-1999, diesel, 1929/90KM

Ogólnie rzecz biorąc mozna ocenić to autko jako bardzo dobre. jezeli jest to model juz po liftingu gdzie zostały zmienione detale, to autko to jest niezłe. Alfa Romeo przyłożyła sie do tego aby wszyscy byli bardzo zadowoleni z posiadania tego samochodu. Podstawowe wyposazenei auta w poduszke powietrzna kierowcy i elektryczne szyby z przodu to bardzo dobre rozwiazanie. Niestety jedyną wada jak mozna wytknąc alfie to słabosc do naszych dróg, ale i to mozna wybaczyc, bo dziur w naszynm kraju nei da sie przeskoczyc, nawet alfą;):) Wiec jezeli miałbym do wyboru jakiekolwiek inne auto do wyboru to napewno bym sie nie zdecydował na zamiane, gdyż uwarzam ze alfa to swietne samochody, ale neistety bogata w stereotypy, ale jezeli ktos raz bedzie w posiadaniu tej marki to napewno zostanie jej wierny:)
5.00

reality 4 wrzesień 2009 Alfa Romeo 146, HATCHBACK 1995-1999, diesel, 1929/90KM

Jeżdżę Alfą 146 1.9 TD od 3 lat która została przywieziona z Belgii, zrobiłem nią prawie 100 tys. km i jestem z niej bardzo zadowolony. Przez ten czas wymieniłem jedynie Vacum Pompe (pompę wspomagania hamowania) - koszt nowego zamiennika 210 zł i amortyzatory przód. Nie będę wspominał o częściach które się zużywają w każdym samochodzie typu klocki, tarcze, etc. Autko sprawuje się doskonale. Na wielu stronach czytam że "podobno" są bardzo drogie części zamienne do Alfy. Nie wiem skąd Ci ludzie biorą takie informacje, bo mam także VW Polo do którego części są w niemal identycznej cenie (porównuje ceny części z górnej półki)
5.00

Jula 21 kwiecień 2014 Alfa Romeo 146, HATCHBACK 1995-1999, benzynowy, 1351/90KM

Alfy są awaryjne ? Pokażcie mi ludzie bezawaryjny samochód to kupuję go od razu ;) Drogie części do Alfy? Niewielu wie, że części pasują od innych fiatów (np. Fiata Bravo) i są o połowę tańsze. ;) Włoskie gówno ? Włoski ten samochód to tylko z nazwy. Większość oryginalnych części jest niemieckiej firmy BOSCH. Także pozdrawiam fanów kanciastych Volkswagenów, którzy wymyślili mity na temat włoskich samochodów. Żeby coś ocenić, trzeba mieć z tym do czynienia. ;)

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
Roberto
2 marzec 2014
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1370/103KM
5.00
super autko

Mimo wieku sprawuje się wyśmienicie
Darek
13 wrzesień 2013
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1370/103KM
4.25
alfa 146 1,4ts

W codziennym uzytkowaniu od kilku lat autko choc nie duze i ma maly silnik ma zaciencie sportowca moze dac sporo frajdy jesli sie o nie dba obala mit o nietrwalosci tej marki.Na pewno alfa 146 junior jest fajnym autkiem .POLECAM
tomek
25 wrzesień 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1999-2001,
benzynowy, 1370/103KM
2.75
fajne autko ale kosztowne ze względu na naprawy

żebym wiedział o awaryjności tego auta wolał bym kupić rower nadmienić chciałbym iż kupiłem auto naprawdę zadbane i po roku sie zaczeło
bobo
6 maj 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1596/103KM
5.00
FUKS jedna wielka LIPA

autko fajne.ale nie ten komis. Tatko z synkiem - kiepski biznes. Cygany
karol
3 kwiecień 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1370/103KM
4.00
tanio

wiecej plusow nizminusow, polecam wszystkinm
Wandtke
26 marzec 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1747/144KM
5.00
super

6+
Wilhelm
17 styczeń 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1596/103KM
4.00
włoska fantazja

Samochód ładny, pięknie brzmi silnik typu boxer oraz dobrze sie sprawuje, dobre przyspieszenie, spalanie między 10 a 12 litrów, może to i dużo ale w gazie nie ma tragedii:) polecam dla młodego gniewnego:)
ozzo
11 styczeń 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1999-2001,
benzynowy, 1370/103KM
3.25
nie zachecam do kupna

sylwetka swietna moc dobra awaryjnosc zajebista
piterek83x
9 styczeń 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1596/103KM
4.25
włoszka z charakterem

To samochód dla ludzi ,którzy nie mogą już patrzeć na Golfy, Astry i inny niemiecki shit...
pyra
7 styczeń 2011
Alfa Romeo 146, HATCHBACK
1995-1999,
benzynowy, 1370/103KM
4.50
warto

jak sie dba to sie ma :)
1   2   Następna strona