Oceny samochodów: volvo

Oceny samochodów marki volvo. Kierowcy oceniają samochody volvo wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki volvo - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.63
941
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 93%
NIE 7%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.75
Silnik
Oceny silnik
4.57
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.71
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.47
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.6
8.0
11.6
średnie w trasie [l/100km]:
10.8
6.4
8.7

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki volvo:

Wybierz model marki volvo aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

volvo 240

liczba ocen samochodu 5
4.90

volvo 340

liczba ocen samochodu 4
3.94

volvo 440

liczba ocen samochodu 26
4.56

volvo 460

liczba ocen samochodu 20
4.46

volvo 480

liczba ocen samochodu 6
4.67

volvo 740

liczba ocen samochodu 14
4.68

volvo 760

liczba ocen samochodu 4
3.81

volvo 850

liczba ocen samochodu 45
4.65

volvo 940

liczba ocen samochodu 12
4.60

volvo 960

liczba ocen samochodu 5
4.20

volvo C30

liczba ocen samochodu 29
4.87

volvo C70

liczba ocen samochodu 7
4.71

volvo S40

liczba ocen samochodu 107
4.71

volvo S60

liczba ocen samochodu 98
4.69

volvo S70

liczba ocen samochodu 23
4.79

volvo S80

liczba ocen samochodu 85
4.79

volvo S90

liczba ocen samochodu 1
4.00

volvo V40

liczba ocen samochodu 129
4.55

volvo V50

liczba ocen samochodu 77
4.81

volvo V60

liczba ocen samochodu 16
4.64

volvo V70

liczba ocen samochodu 71
4.68

volvo V90

liczba ocen samochodu 3
4.42

volvo XC60

liczba ocen samochodu 76
4.16

volvo XC70

liczba ocen samochodu 38
4.65

volvo XC90

liczba ocen samochodu 40
4.54


Wybrane opinie

3.50
Rafał 18 wrzesień 2012 volvo XC60, SUV VAN 2008-2014, diesel, 2400/205KM
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem xc60 D5 205KM Automat z 2009 roku, 175 tyś przejechane z czego 76 tyś na nowym silniku - stary podobno miał wadę fabryczną i brał płyn chłodzący(żeby nie być malkontentem - silnik wymieniony na gwarancji w ostatniej chwili, czyli miesiąc przed końcem gwarancji - to się nazywa szczęście). Ciągle jakieś problemy.Spadek mocy -a to jakiś czujnik temperatury, potem drugi czujnik temperatury, potem znowu pierwszy, aaa , zapomniałbym, przy wymianie motoru wymienili skrzynię kontową, nie grzeje luterko prawe, potem lewe, termostat(w serwisie mówią - pierwszy raz się zdarzyło), wachacze po 50-60 tyś zaczeły stukać , choć nie wykryto tego, przy wymianie motoru wykryto te stuki ale gwarancja do 80 tyś więc muszę zapłacić, udało się wywalczyć koszty na poziomie samej robocizny(choć uważam, że nie powinienemm nic płacić) i tylko dlatego, że dwa razy zgłaszałem problem wcześniej,alternator - rolka ze sprzęgiełkiem się zepsuła i łożyska (parenaście stówek) teraz klimatyzacja nawaliła (koszt naprawy koło 3-4 tyś). Jeszcze jakieś drobne rzeczy, nie chce pamiętać wszystkiego, co najmniej kilkanaście wizyt na gwaracji i co najmniej tyle samo po, co oznacza, że po gwarancji dwa razy więcej, kilkanaście dni bez swojego auta(czasami zastępczy z volvo, innym razem z prywatnego asistance) pewnie za zostawioną kasę w serwisie kupił bym jakiegoś compacta. Zadaję pytanie: Czy to ma być klasa premium? owszem cena jak za klasę premium. Ale jak słyszę od Pani (chyba)Edyty z Volvo Polska, że mam ponadnormatywny przebieg po trzech latach użytkowania i ma prawo się psuć to mnie krew zalewa. Do niedawna czekałem na premierę xc90, jednak zaczynam kurację aby wyleczyć się z volvo (dawniej marzyłem o volvo i nie chciałem słyszeć o innym autku). Pali jak smok, nijak mają się do rzeczywistości dane o spalaniu zawarte w danych technicznych, nie udało mi się przy normalnej jeździe zejść średnio poniżej 10,5 litra, a jak chcę sobie "poszaleć" na autostradach to jakieś 15 literków średnio musi zechlać, więc jak czytam: średnie spalanie koło 7 litrów odnoszę wrażenie, że czytam jakiś komiks, lepiej pisać prawdę, w końcu to podobno klasa premium i Ci co kupują autko za 200 tyś mają też na paliwko. Na koniec, żeby nie wyszło, że tylko narzekam, pochwały szczere dla serwisu volvo w Łodzi dla Pana Mariusz Smyczka (mam nadzieję, że się nie pogniewa,za podanie jego nazwiska) Stara się jak może pomóc mojemu xc60 oraz mojemu samopoczuciu, żebym nie padł na zawał przy płaceniu za faktury. Jest profesjonalistą w swoim fachu, nie ma problemów z ustaleniem co się dzieje w autku i z szybką naprawą. I to jedyny plus dla volvo w mojej ocenie. jestem pozytymnie nastawionym do świata optymistą, jednak nie mam już marzeń o volvo, marzę o samochodzie bezawaryjnym, a nadzieja, że w moim się coś zmieni, umarła (choć podobno umiera ostatnia). Pozostaję z szacunkiem dla obecnych i przyszłych użytkowników xc60. Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/volvo/xc60/dyskusje/#ixzz26oQwUU6H
4.75
Paweł 30 lipiec 2013 volvo S70, SEDAN 1996-2000, benzynowy, 1984/126KM
Na zachodzie te samochody nadal trzymają cenę a np. w Szwecji ich ceny nadal są bardzo wysokie. Volvo S70 nie jest w Polsce popularne, co czyni go bardzo atrakcyjnym cenowo zakupem. Co można kupić za cenę S70? Gnijącego "okulara", wytłuczonego Golfa IV lub cieknącą i zajeżdżoną BMW 5. W świetle tych przykładów wybór wydaje się prosty. Jeśli podoba się wam samochód przypominający toporny transporter opancerzony to wybierzcie S70 lu V70 z lat 1997-2000. Pamiętajcie również, że tych samochodów w znakomitej większości nie kupowali palący gumę szaleńcy, a jedynie lubiący spokojną i wygodą jazdę kierowcy z grubym portfelem. Całokształt oceny wypada bardzo dobrze. Generalnie, te ostatnie prawdziwe "Szwedy" są długowieczne i bezawaryjne. Ten model oraz bliźniak kombi-V70 mają pietę achillesową w postaci awaryjnych przełączników szyb(panel sterowania szybami od strony kierowcy) oraz panelu sterowania klimatyzacją. Kiedy ten pierwszy jest piekielnie trudny do dostania w Polsce to drugą część dostaniemy bez problemów za kwotę ok 250-300 zł. Czasem leci silniczek krokowy oraz czujnik przepustnicy - to jedyne słabe strony tych silników Ten samochód budzi skrajnie różne odczucia. Jedni go nienawidzą za charakterystyczną i kanciastą karoserię, a drudzy uwielbiają za konserwatywne i przypominające amerykański klasyk nadwozie. Trzeba pamiętać, że te niezawodne samochody były najczęściej poszukiwane i kupowane do ciężkiej drogowej orki, której nie wytrzymywały inne marki. Przy zakupie trzeba uważać na detale i przebieg, który czasem jest cofany i nawet w benzynach faktycznie wynosi nawet 350-450 tys. kilometrów. Jeśli traficie na serwisowany i zadbany pojazd nawet tak dużym przebiegiem to zapewniam, że przejeździ jeszcze nową "Kijanę" czy Fiata. Na zachodzie nikt nie cofa przebiegów Volvo, bo wiadomo, że przebiegi rzędu 500-600 tys. są normalnymi dla tych pancernych aut. O blachy S/V70 też nie musicie się martwić. Jeśli auto nie miało porządnego dzwona naprawianego w stodole przy pomocy wiadra szpachlówki to podwójny ocynk zagwarantuje brak jakichkolwiek oznak korozji do końca "życia" waszego samochodu.
5.00
Dynia 12 lipiec 2011 volvo S60, SEDAN 2010-, diesel, 2400/205KM
Kupiłem to auto poniewaz wczesniej mialem tez S60 z 2001 roku. Myslalem o innych markach np o BMW ale ceny sa jednak duzo wyzsze o okolo 30 - 40 % za podobne wyposazenie. Wybralem ponownie VOLVO i nie zaluje. Samochod ma super osiagi przelecialem juz nim 5000 km i to w wiekszosci po trasie i cos tam juz moge powiedziec na temat jazdy tym autem. Na trasie wciagam nosem wiekszosc aut nawet te z 3,5 litrowym DIESLEM Na A2 gosciu probowal mi odejsc jakas nowa BMK z 3 litrowym DIESLEM ale niestety mu sie nie udalo Gnalem za nim jak szalony Na zegarach 238 KM / H Przy 150 - 170 wciskach gaz do dechy i auto leci dalej ma pod pedalem spory zapas mocy co mnie bardzo cieszy. Wyprzedzanie to pestka, samochod swietnie trzyma sie drogi nie robi zadnych psikusow a automat w trybie S (sport) ciagnie jak oszalaly. Gaz jest precyzyjny i dziala juz przy lekkim ruchu (miimetry) W srodku jak to VOLVO wszyscy mowia o jeju ale tu skromnie. To fakt w porownaniu do MAZDY czy HONDY to jest skromniuso ze az zal patrzec. Zero swiatelek zero bajerow, zero czego kolwiek. Ja mowie jak chcesz swiatelek i bajerow to kup sobie BEINGA 747 tam jest wszystiego mnostwo. Mi sie taka stylistyka podoba Skromnie i z klasa. Moj stary jak wszedl do auto powiedzial ale skromnie ale tak powinno byc Zero przesadzania zero problemu. Czym mniej szajsu tym mniej rzeczy sie psuje. Prostota = Wiecej spokoju. Podsumowujac auto spelnia moje oczekiwania w 99 % jest oszczedne i bardzo dynamiczne. Ten 1 % to dodatkowe systemy ktore chcial bym miec ale niestety drozsze wersje nie sa na moja kieszen. System aktynej kontroli jazdy gdzie auto mierzy odleglosc miedzy autami do 200 km / H jest rewelacyjny ale niestety go nie mam. Takze ostrzeganie o zmianie pasa tez fajne Kamery pilnuja czy jedziesz jak trzeba. Polecam przejechac sie D3 i D5 wtedy zauwazycie roznice. Nalegajcie na wyjazd na trase i tam przetestujcie 2 diesle a sami zrozumiecie roznice.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
AZ
5 październik 2018
volvo V70, KOMBI
2007-2016,
diesel, 1997/136KM
5.00
V70 2.D Kinetic Kombi III 139 KM 2008r

Samochód bardzo fajny. Oszczędny i godny zaufania.
Lucasso
27 wrzesień 2018
volvo S60, SEDAN
2010-,
diesel, 1969/150KM
5.00
Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać

Przesiadłem się z Mercedesa na Volvo i nie żałuję. Nie dość że nie widać różnicy w prowadzeniu czy komforcie jazdy to jeszcze jest sporo tańszy. Może w środku nie robi takiego "wow" jak mietek ale mi akurat wnętrze volvo bardzo się podoba.
Michalrs
12 wrzesień 2018
volvo V40, KOMBI
2000-2002,
benzynowy, 1948/165KM
4.75
Pierwsze i nie ostatnie...

To pierwsze volvo w rodzinie. Przejechało do tej pory z nami 100 tyś. km. Zawsze sprawne i gotowe do drogi. Pomimo przebiegu z jakim zostawało kupowane, nigdy nas nie zawiodło i nie odmówiło chęci współpracy. Pomimo przebiefu i swoich lat nie ma oznak korozji a silnik zawsze odpala z ochotą do pracy. Przebiegi po 200 czy 300 tysiecy nie są wyczynem dla silnika. Sprężyny poddały sie przy 360 tysiącach km, to jest wynnik bardzo dobry. Większość rzeczy jest jeszcze oryginalna i samochód przechodzi badania techniczne bez problemu. Turbosprężarka od nowości ta sama a ostatnia wizyta na hamowni wykazała ubytek mocy 10KM a to bardziej za sprawa intercoolera niz turbiny. Komopresja na cylindrach w porzadku. Zasluga tego moze być a raczej na pewno jest serwis olejowy co 8000 km i to nie na olej po frytkach. Z racji powiekszenia rodziny następcą tego modelu bedzie xc90 2,5 turbo. Pozdrawiam i polecam kupcie, dbajcie a volvo odwdzięczy się bezawaryjnościa której czasami trudno szukać w innych, a także w nowych autach.
Roman
26 lipiec 2018
volvo S80, SEDAN
1998-2004,
diesel, 2401/163KM
5.00
Samochód

Samochód w bardzo dobrym stanie. Automat.
slawho444
22 maj 2018
volvo XC60, SUV
VAN 2008-2014,
diesel, 2400/215KM
4.75
Wysokiej klasy rodzinne auto za bardzo rozsądne pieniądze

Jestem bardzo zadowolony, a XC60 to już kolejny model SUVa marki VOLVO jakim jeżdzę, wcześniej mieliśmy XC70 obu generacji - bez rozczarowań
spartan
13 kwiecień 2018
volvo XC70, KOMBI
2007-2016,
diesel, 2400/175KM
4.75
Bardzo przyzwoite auto

To moje bodaj piąte Volvo. Do tej pory używałem 740GLE, S80, V70 i V50 (nieporozumienie). Obecny sprzęt najbardziej mi odpowiada aczkolwiek ma swoje słabości np.dość szybko zużywające się przeguby z przodu i słaba przepustnica, która u mnie może wymagać wkrótce regeneracji lub wymiany na nową. Jednak ogólna solidność wykonania i poczucie bezpieczeństwa jakie zapewnia powoduje, że przedkładam ten samochód nad np. Audi czy BMW (przykre doświadczenia z awaryjnością).
leszcz
24 styczeń 2018
volvo C30, HATCHBACK
2006-2009,
benzynowy, 1596/100KM
5.00
polecam

super auto
jacek
28 listopad 2017
volvo S80, SEDAN
2006-2016,
diesel, 2400/175KM
5.00
Świetne auto

Napisałem to podsumowanie w kontrze do opinii tego Pana który chyba Volvo widział na obrazku.Spalanie nigdy przez prawie 8 lat użytkowania samochodu nie przekroczyło 8 litrów.Od 2 lat mam założony Polestar i spalanie się nie zmieniło.Auto jest fantastyczne,jedynie po100 tyś zaczyna szwankować centralny zamek.
Ryszard
12 listopad 2017
volvo S60, SEDAN
2006-2009,
diesel, 2400/126KM
5.00
Stare dobre VOLVO S60

Wygodny i bezpieczny samochód. Bez korozji i większych napraw. Przy prawidłowej eksploatacji posłuży na 700000 tys Km.
belmondo
17 październik 2017
volvo XC70, KOMBI
2004-2007,
diesel, 2401/185KM
4.75
Jak najbardziej polecam, prawdopodobnie kolejne auto to też łoś

Prawdziwy łoś duży ładny i twardy. Wart ceny odpłaca bardzo małą awaryjnością i dużym komfortem podróżowania.
1   2   3   ...   94   Następna strona