Oceny samochodów: honda

Oceny samochodów marki honda. Kierowcy oceniają samochody honda wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki honda - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.69
1364
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 96%
NIE 4%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.77
Silnik
Oceny silnik
4.74
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.49
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.76
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.7
7.6
8.5
średnie w trasie [l/100km]:
8.8
6.2
6.8

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki honda:

Wybierz model marki honda aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

honda Accord

liczba ocen samochodu 263
4.76

honda City

liczba ocen samochodu 135
4.61

honda Civic

liczba ocen samochodu 625
4.68

honda Concerto

liczba ocen samochodu 11
4.80

honda CR-V

liczba ocen samochodu 98
4.67

honda CRX

liczba ocen samochodu 18
4.65

honda Element

liczba ocen samochodu 5
4.95

honda FR-V

liczba ocen samochodu 18
4.33

honda HR-V

liczba ocen samochodu 19
4.43

honda Insight

liczba ocen samochodu 16
4.22

honda Jazz

liczba ocen samochodu 88
4.74

honda Legend

liczba ocen samochodu 13
4.85

honda Logo

liczba ocen samochodu 6
4.92

honda Odyssey

liczba ocen samochodu 9
4.81

honda Pilot

liczba ocen samochodu 1
5.00

honda Prelude

liczba ocen samochodu 28
4.75

honda S 2000

liczba ocen samochodu 2
5.00

honda Shuttle

liczba ocen samochodu 3
5.00

honda Stream

liczba ocen samochodu 6
4.88


Wybrane opinie

5.00
Connie 9 kwiecień 2011 honda Odyssey, VAN 2005-2007, benzynowy, 3471/244KM
W zakorkowanej Warszawie dużo pali i jest kłopot z parkowaniem, ale jest wyjątkowo komfortowy- na długie trasy idealny, bo kierowca nie męczy się tak szybko za kierownicą jak ma to miejsce w przypadku mniejszych aut lub vanów europejskich ( ciasnych i niewygodnych)- dzieciaki można eksportować nawet do ostatniego rzędu i jest święty spokój. Elektronika była niezawodna dopóki nie skradziono nam tego samochodu ( jak widać wystarczy zeskanować fale z pilota by dostać się do wnętrza pojazdu i wyłączyć immobilaisera).Ponadto łatwo " zamoczyć " elektronikę podczas letnich burz często występujących w naszym kraju, które nie są żadną anomalią pogodową- anomalią jest myślenie urzędnicze, że nie trzeba instalować szerszych studzienek na naszych drogach, bo obfite opady podobno zdarzają się rzadko. Po sprowadzeniu auta z USA przegląd kosztował nas w serwisie Hondy 1200 zł: wymiana filtrów oleju i powietrza,wymiana oleju, szlifowanie wszystkich tarcz hamulcowych ( trochę postał zanim trafił do Polski przez co tarcze pokryły się cienką warstwą rdzy)- to akurat było wyjątkowo miłym zaskoczeniem, bo kalkulowaliśmy podobny koszt co w serwisie toyoty czyli ponad 500zl za jedna tarczę, a tu zapłaciliśmy za wszystkie cztery 580zl, sprawdzenie hamulców, i jeszcze parę innych rzeczy, o których już nie pamiętam. Sporo jak za te pieniądze. Na różnych forach czytałam opinie, że pojazd jest słabo wyciszony, ja dodam od siebie , że na całe szczęście jest słabo wyciszony- wtedy lepiej słyszę co się dzieje z silnikiem i na drodze. Trochę denerwowała mnie głośna klimatyzacja- jej atutem jest to , że można ją dostosować osobno do każdego siedzenia. Podróżowałam w upały- było mi przyjemnie; podróżowałam zimą- było mi ciepło. Bardzo niezdrowym dla każdego jest luksus podgrzewanych siedzeń- zdrowiej jest siedzieć w chłodzie niż w upale( to taka łatka na piecuchów). W naszym samochodzie - Odyssey Touring - ogromnym kłopotem były koła- opony Michelin Pax w tym rozmiarze są w Polsce niedostępne- sprowadzenie ich z USA i montaż to koszt ok 12- 14 tys. zł. Można wymienić cały komplet kół ( felgi + opony) za ok. 5000zł, ale denerwować nas będą palące się czujniki ciśnienia w oponach, których lepiej nie wyłączać na własną rękę.Te koła to jedyny pozytyw tej kradzieży - odpadł nam koszt ich wymiany kiedy się zużyją. W sumie jeździliśmy tym samochodem 3 lata- poza standardową wymianą oleju od czasu do czasu, nie było żadnych usterek.
4.50
Norbert 29 sierpień 2011 honda Jazz, HATCHBACK 2008-2015, benzynowy, 1339/83KM
Mam ten samochód od ponad 3 lat, kupiłem go w Niemczech od pracownika serwisu hondy, przedtem służył jako auto testowe. Samochód z rocznika 2001 ale model 2002, w Niemczech był dostępny w grudniu 2001 r. w Polsce od marca 2002. Auto miało w chwili zakupu 90 tys. km, ja przez trzy lata zrobiłem ok. 55 tys.km. Przez ten czas oprócz normalnych przeglądów - olej, filtry, wymieniłem tylko klocki hamulcowe oraz pasek napędowy, w hondach jazz mankamentem była wiązka elektryczna przy kostce w przełączniku świateł, mnie dotknęła właśnie taka awaria, wówczas serwis hondy umywał od tego ręce, w tej chwili robią wymianę wiązki w ramach programu naprawczego, trzy lata temu nie chcieli ze mną o tym dyskutować w ramach wymiany bezpłatnej, choć wiedziałem że w Niemczech serwisy dokonują tego za darmo, serwis w Polsce chciał ok. 300 zł, elektryk naprawił mi to za kwotę 50 zł w 30 min, ogólnie auto moim zdaniem w swej małej klasie nie ma konkurenta , duży bagażnik, łatwość demontażu foteli, silnik super w wersji 1,3, spalanie najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 4,9 litra na trasie przy nie przekraczaniu 100 km/h. Obecnie auto ma 145 tys. przejechane, silnik suchy, równo i cicho pracuje, podwójne świece zapłonowe na cylinder robią swoje, plusem łańcuch rozrządu, powyżej 120 km/h trochę głośno, ale w końcu to auto miejskie. Małą wadą są nieszczelności na zgrzewach blach w okolicach tylej klapy, dot. to pierwszych roczników oraz odklejające się fartuchy foliowe wewnątrz drzwi, co powodowało po ulewnych deszczach mokre plamy pod dywanikami, wystarczyło na zgrzewach przeciągnąć palcem mase uszczelniającą i kłopot z głowy. Zawieszenie po takim przebiegu nadal w super stanie, nic nie puka, stuka, itp. Wydech nadal oryginalny i cichy a uto ma już prawie 10 lat. Podsumowując - choć kupowałem auto z serwisu służyło tam jako auto testowe miałem pewne obawy , ale cena wówczas przemawiała za kupnem, euro kosztowało 3 lata temu 3,20 gr., auto warte polecenia, zamierzam kupić nowszy model, mam porównanie z Toyotą Yaris którą jeżdżę w pracy, wybrałbym Hondę
4.50
Kamikadze 3 sierpień 2009 honda Prelude, COUPE 1997-2000, benzynowy, 1997/133KM
Autko, ma oryginalną linię, która jest obecnie zaprzeczeniem współczesnych trendów, że auto ma mieć dużo miejsca w środku, być kompaktowe i mieć krótką maskę. Prelude ma wszystko na opak :) Jest olbrzymia, środeczek, tyci tyci (głową zahaczamy prawie o dach i przednią szybę :P), a maska, że ho ho - ale tą odmienność własnie wyróżnia ten wóz. To auto dla kogoś, kto nie ma rodziny i ma kaskę i czas, na dopieszczanie i utrzymanie preludy, bo spalanie potrafi być na poziomie 16l/100km dla 2.0 i sporo wiecej dla VTEC-a, który dodatkowo pali zdrowo olej (producent podaje 1l na 1000km!!!) (ciężko tym autem jeździć powoli :P), wkładanie do tego gazu, to juz totalna profanacja, zresztą honda i gaz - to się razem nie lubi! Częsci są drogie i trudno dostępne, a konstrukcja preludki jest dość zaawansowana technicznie. Ciężko o zadbany egzemplarz w Polsce, bo mało kogo tu stać, na porządną eksploatację i serwis tego wozu. Niska cena zakupu, powoduje, że młodzież tym jeździ na zasadzie zakręt i ogień, co pogarsza stan tych autek. Zresztą, dla mnie to sportowe coupe, o dynamicznym silniku, a nie auto do pseudotuningu, wyscigów ze swiateł (tylko 9,2s, do setki) itd - raz, że nie jedzie (lepiej crx-a/civica kupić, będzie tanio i znacznie szybciej!), 2 że baza do prawdziwego tuningu jest kiepska. 2.0 nie nadaje się do uturbienia (za słaba konstrukcja). Pozostaje 2.2 VTEC, ale kute graty do tego motoru, są po prostu drogie, a uturbiomych pralek, w Polsce to na palcach 1 reki nie policzymy :( Podsumowująć: autko ładne, reprezemtacyjne, które się wyróznia z tłumu, dobrze jeżdzące, ale w polskich realiach całkowicie niepraktyczne, nieekonomiczne i niewygodne...

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
andy
18 sierpień 2017
honda Logo, HATCHBACK
1999-2001,
benzynowy, 1343/65KM
4.75
rewelacyjny pojazd

Wykonanie Japonia. Jak Japończycy to robili ,stara niezniszczalne Honda.
wojelik
13 styczeń 2017
honda Accord, SEDAN
2011-,
benzynowy, 1997/156KM
5.00
wszechstronne

Super ,super auto ,nie wiem dlaczego zaprzestano produkcji tak dobrego auta ?.
mc2
27 listopad 2016
honda Civic, HATCHBACK
2012-,
benzynowy, 1798/142KM
5.00
Tylko HONDA

Do Civica przymierzałem się od momentu premiery modelu VIII, zwanego ufo. Poprzednie mnie nie przyciągały. Do kupna zniechęciło mnie oczekiwanie na samochód w salonie ponad pół roku. Nabyłem Avesis, następnie Accord, teraz zdążyłem przed zakończeniem produkcji kupić 1,8 benzyna w białej perle. Panie i Panowie. Miałem kilka samochodów, wszystkie z salonu. Gdyby wziąć miarkę, to Civic od jednych jest lepsza, od innych gorsza, ale to nie ma znaczenia. Ja nie porównuję jej z innym samochodem, nie doszukuję się wad czy specjalnych zalet. Biorę ją taka jak jest, a jest, że użyję zwrotu młodzieżowego - zajebista pod każdym względem. Cieszy każdy wyjazd i każdy przejechany kilometr. I co ważne. Trzeba przejechać kawał drogi aby spotkać drugą Civic, a pół Polski, aby to była biała perła. Mam zatem Accord 2 benzyna, Civic i Shadow VT 750. Honda, tylko Honda.
Czarno-Cza rny
22 listopad 2016
honda Civic, HATCHBACK
2012-,
benzynowy, 1798/142KM
4.75
Polecam

Osiągi na prawdę zadowalające, chociaż po przejechaniu 100 tys km już brakuje mocy ale wszystko zależy od stylu jazdy (mam ciężką nogę)
Geniu
10 październik 2016
honda Civic, HATCHBACK
1995-2001,
benzynowy, 1396/90KM
2.50
Nigdy więcej Hondy!!!

Nie warto z powodu głośnego silnika o bardzo nieprzyjemnym brzmieniu.
Jerzy
8 październik 2016
honda Logo, HATCHBACK
1999-2001,
benzynowy, 1343/65KM
5.00
Jak jaapanerzy to zrobili?????????.

Super mini Porsche, jestem zdumiony jak to jezdzi ,naj.....mam duze BMW, do W-wy i do pracy jezdze Logo.
jurek
10 czerwiec 2016
honda Civic, HATCHBACK
2012-,
benzynowy, 1798/142KM
5.00
civic IX po liftingu

Ciekawy i ładniejszy niż przed liftingiem samochód. Dobrze wyciszone wnętrze, spasowanie plastików o wiele lepsze niż w poprzednim modelu.Trochę szkoda, że nie ma koła zapasowego, ale za to bagażnik olbrzymi. Widoczność do tyłu ograniczona ale kamera cofania umożliwia bezpieczną jazdę w tył. Wygodne fotele. Gniazdka 12 V w podłokietniku i w bagażniku. Prowadzenie pewne nawet na ostrych zakrętach,przyspieszenie zadowalające.
nowok
21 maj 2016
honda City, SEDAN
2006-2009,
benzynowy, 1339/83KM
5.00
S U P E R

NIEZAWODNE AUTO DO MIASTA I KRÓTKIE I ŚREDNIE TRASY (NIE POLECAM NA DŁUGIE PODRÓŻE, BO TROCHĘ NIEWYGODNY I GŁOŚNY). PAKOWNY BAGAŻNIK I PRZESTRONNE WNĘTRZE. ABSOLUTNIE BEZAWARYJNY (WSTYD SIĘ PRZYZNAĆ, ALE OSTATNIO SIĘ ZORIENTOWAŁEM, ŻE 10 LAT (250TYS.KM) NA FABRYCZNYCH ŚWIECACH. WYPOSAŻENIE JAK NA 2006R CAŁKIEM OK -KLIMATYZACJA, ELEKTRYCZNE SZYBY I LUSTERKA, RADIO Z CD (ALE BEZ MP3), FAJNE ROZWIĄZANIE Z PODNOSZENIEM TYLNEJ KANAPY (TZW."MAGIC SEATS"). SPALANIE NA POZIOMI 4,8 W TRASIE, 6,5 W MIEŚCIE (JEŻDŻĘ EKONOMICZNIE). POLECAM!
kojot
7 maj 2016
honda Civic, HATCHBACK
2012-,
benzynowy, 1798/142KM
5.00
lepsza od poprzedniczki

Aktualny model nie ma wad poprzedniczki choć nie jest tak ciekawie zaprojektowany. Ale jest cichszy, lepiej wyposażony i wykończony. Plastiki w środku nie trzeszczą w zimie, nagłośnienie lepsze. Wreszcie jest wycieraczka tylnej szyby i kamera cofania.
Marek12365 4
8 kwiecień 2016
honda Accord, KOMBI
2011-,
diesel, 2199/150KM
5.00
Polecam

Zazwyczaj jeśli raz kupisz Hondę to już się od niej nie uwolnisz. To moja szósta Honda z ośmiu samochodów jakimi jeździłem. Jest cicha i ma elastyczny silnik zwłaszcza na wysokich biegach. Wbrew obiegowym opiniom Hondy mają niskie zużycie paliwa. Najważniejsze: nigdy nie zawodzi.
1   2   3   ...   137   Następna strona