Oceny samochodów: citroen

Oceny samochodów marki citroen. Kierowcy oceniają samochody citroen wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki citroen - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.47
917
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 91%
NIE 9%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.62
Silnik
Oceny silnik
4.50
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.54
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.24
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.8
7.5
8.6
średnie w trasie [l/100km]:
8.7
5.9
6.6

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki citroen:

Wybierz model marki citroen aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

citroen AX

liczba ocen samochodu 18
4.10

citroen Berlingo

liczba ocen samochodu 66
4.15

citroen BX

liczba ocen samochodu 14
4.80

citroen C 15

liczba ocen samochodu 3
4.25

citroen C 25

liczba ocen samochodu 1
3.75

citroen C-Crosser

liczba ocen samochodu 13
4.83

citroen C-Elysee

liczba ocen samochodu 4
4.50

citroen C1

liczba ocen samochodu 17
4.56

citroen C2

liczba ocen samochodu 17
4.53

citroen C3

liczba ocen samochodu 99
4.30

citroen C4

liczba ocen samochodu 98
4.54

citroen C5

liczba ocen samochodu 196
4.63

citroen C6

liczba ocen samochodu 17
4.71

citroen C8

liczba ocen samochodu 15
4.28

citroen DS3

liczba ocen samochodu 5
4.60

citroen DS4

liczba ocen samochodu 16
4.66

citroen Evasion

liczba ocen samochodu 12
4.79

citroen Jumper

liczba ocen samochodu 11
4.45

citroen Jumpy

liczba ocen samochodu 14
4.36

citroen Nemo

liczba ocen samochodu 17
3.37

citroen Saxo

liczba ocen samochodu 29
4.28

citroen Visa

liczba ocen samochodu 2
4.88

citroen Xantia

liczba ocen samochodu 49
4.66

citroen XM

liczba ocen samochodu 25
4.79

citroen Xsara

liczba ocen samochodu 135
4.48

citroen ZX

liczba ocen samochodu 24
4.38


Wybrane opinie

5.00
Bob 31 lipiec 2016 citroen C1, HATCHBACK 2005-2014, benzynowy, 998/68KM
Przyzwyczajony do jazdy dużymi , wygodnymi samochodami , będąc posiadaczem obszernego kombi w dieslu , zapragnąłem zakupić drugi samochód ułatwiający codzienne życie w terenie miejskim . Przyzwyczajony do dynamicznego stylu jazdy , oraz dobrych i sprawdzonych produktów i napedow obsługiwanych skrzynia automatyczną, zanosiłem sie z zamiarem zakupu Smarta . Do czasu ... Pewnego razu miałem kilkudniową sposobność testowania C1 - ki. I się... zakochałem . Śmiesza mnie słowa krytyki , mówiące o małym konfocie jazdy , braku stabilności przy dużych prędkościach , czy niewystarczającej pojemnosci bagażnika . Mającym takie oczekiwania polecam pojazdy innej kategorii. Ileż niesamowitej frajdy dostarcza mi ta " zabawka " na co dzień . Uwielbiam niecodzienne pobrzękiwanie trzycylindrowego silniczka toyoty , spotęgowane pomrukiem wydechu. Jednostka napędowa okazuje sie byc zaskakująco dynamiczna i mocna , niemniej jednak każdy dodatkowy pasażer zmusza nas nieco do zmiany stylu jazdy . Dwie osoby na pokładzie - non problem , cztery w zasadzie tez nie , ale wymaga zdecydowanego " ciśnięcia na pedał ", za to zyskuje na stabilności przy większych prędkościach . 150 km/h poza miastem i z pełnym obciążeniem , nie stanowi dla C1 większego problemu , a potrafi sie rozpędzić do 170 . Zużycie paliwa zależy wyłącznie od stylu jazdy . Moja żona potrafi zejść poniżej piątki , ja tak jeździć nie potrafię , wiec gotów jestem spalić nawet i dwa litry więcej w zamian za radochę z poruszania sie tym go-kartem po miejskich ulicach i skrzyżowaniach , ( zawsze to o połowę mniej niż potrafi skonsumować nasze rodzinne kombi. Zawracanie , parkowanie ?, rewelacja , mam wrażenie ze te manewry mogę wykonać cytrynką w mieszkaniu . Jezeli chodzi o nadwozie, wnętrze i wyposażenie , polecam wersje 5-cio drzwiowa . Z uwagi na ograniczoną przestrzeń bagażową większe zakupy ładujemy na tylną kanapę . Dostęp poprzez przednie drzwi byłby niepraktyczny , tym bardziej ze przednie siedzenia nie posiadają " pamięci pozycji " , w związku z czym po każdym przesunięciu przedniego fotela niezbędna jest jego regulacja we wszystkich płaszczyznach . W tylnej części kabiny jest zaskakująco dużo miejsca , zarówno na tyłek , jak i kolana ( osoby do 180 cm wzrostu nie powinny narzekać ) . Cześć przednia kabiny także pozwala na "wyciagnięcie" sie , pozycja kierowcy jest więcej niż zadowalająca , a liczne kieszenie i puleczki pozwolą nam na opróżnienie wszystkich swoich kieszeń i nie tylko . Plastiki są, jakie są - twarde , ale skutery tez miękkich nie posiadają . Wzornictwo i kolorystyka , oraz struktura powierzchni zupełnie mi odpowiadają , prostota w czystej postaci . Wyposażenie wnętrza może nie powala , klimatyzacja manualna , lusterka tez , brak sterowania szybą pasażera od strony kierowcy , przełącznik drzwiowy oświetlenia kabiny tylko po stronie lewej pojazdu ... , ale najważniejsze ze to wszystko jest i działa bez zarzutu ! Dla miłośników tuningu i majsterkowania doskonale pole do popisu. Jezeli komuś sie marzy rodzinny pojazd , służący także na wakacyjne podróże , niech lepiej przejdzie obok tego cacka i zajrzy trochę głębiej do portfela . Komuś, kto posiada juz rodzinny wehikuł , lubi jeździć , lubi emocje i wiatr we włosach , polecam zakup tej cytrynki, wyłączenie klimy , opuszczenie przednich szyb i ... w drogę . Doskonale trzyma sie w zakrętach , posiada skuteczne chamulce , wspomagane ABSem i innymi wynalazkami kontrolującymi kierunek toru jazdy. Nic dodać , nic ująć , niby nic a jednak ... Na co dzień moje Volvo stoi w garażu , a z radością wsiadam do tego małego , zwinnego produktu dostarczającego mi tyle zabawy , ze pewne niedociągnięcia idą w zapomnienie .
4.75
vibes 20 sierpień 2010 citroen Xsara, HATCHBACK II 2000-2004, benzynowy, 1587/110KM
Jeżdżę Xsarą ponad rok, zrobiłem nią 20tkm. Wszystko wymieniam na bieżąco i robię to sam. Z droższych rzeczy wymieniłem hamulce przód / tył (kompletne), rozrząd i szwankujący czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym (map sensor). Z innych rzeczy to standardowo - olej, filtry (oleju, powietrza, paliwa - zaraz po zakupie, kabinowy), płyn w układzie chłodzenia. Kupiłem nowe letnie opony. Wszystkie te rzeczy robię dla siebie, bo lubię mieć zadbany samochód, lubię wiedzieć, czym jeżdżę:) Niektórych napraw nie musiałem robić, ale uznałem że nie warto oszczędzać, bo samochód bez obsługi po jakimś czasie zaczyna psuć się "reakcją łańcuchową". Xsara ma manualną klimatyzację, która radzi sobie doskonale z największymi upałami, komfortowe zawieszenie i bardzo ładnie wykonane wnętrze. Czytelne liczniki na desce rozdzielczej, dość dużo miejsca z tyłu dla pasażerów i wygodne fotele. Silnik nieźle radzi sobie z pokonywaniem wzniesień, przy czym jest dość ekonomiczny. Po wymianie oleju (5W40) zrobiłem nim 16tkm i nie zrobiłem żadnej dolewki, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Od strony elektroniki jeszcze nie miałem z nim problemów, jedynie w opisanych przeze mnie wadach, zapala się czasami kontrolka AIR BAG, jest to wina styków pod fotelami, ale nie mam za bardzo czasu (albo chęci;)) żeby się za to zabrać. No i ten "popuszczający" zamek w pokrywie kufra, ale jak mocniej go zamknę za drugim razem to już nie "puszcza":) Polecam Xsarę osobom, które szukają wygodnego autka na średnie a nawet dłuższe trasy, sam pokonuję 3 razy w miesiącu trasę ok. 500km, do tego w wakacje wyjazdy po 1200km i naprawdę wygodnie i cicho się podróżuje. Polecam raz na jakiś czas zaglądać do koła zapasowego (odkręcać je), ponieważ Francuzi dali plamę z umieszczeniem jego pod samochodem, co za tym idzie, pozwolili żeby woda i piasek "zakonserwowały" naszą śrubę od opuszczania zapasu:) Można się nieźle zdziwić jak złapiemy gumę, a nie odkręcaliśmy "zapasówki" przez jakieś dwa latka:) Powinna być raz na jakiś czas zdjęta, a gwint śruby opuszczającej oczyszczony i zakonserwowany, pozwoli to na oszczędzenie sobie nerwów w środku lasu, w środku nocy;) To by było na tyle:) Pozdrawiam wszystkich użytkowników. gdyby ktoś miał jakieś pytania odnośnie xsary oto mój mail: vibes@onet.pl
4.25
Nana 7 luty 2015 citroen C8, VAN 2002-2010, benzynowy, 1997/143KM
Mam ten samochód od 2 lat i nie jedną awarię już przeżyliśmy. Z laweciarzem i mechanikiem jestem już na "ty" a ubezpieczyciele mnie nienawidzą :) Nie ufam temu autu, bo na 100% kiedyś przez nie zginę - potrafiło włączyć tryb awaryjny silnika podczas wyprzedzania i nagle stracić moc - pozdrawiam kierowcę TIR'a na poznańskich blachach: dzięki, że uratował mi Pan życie ostro hamując :) Przy takich problemach smród benzyny czy choinka na desce rozdzielczej to na prawdę pikuś. Właściwie to po ostatniej reperacji w renomowanym serwisie, kiedy komputer pokładowy przestał pikać i wciąż wyświetlać kody kolejnych awarii poczułam się nieswojo... Na szczęście po 30 kilometrach popsuł się termostat, bo wyglądało na to, że oddali mi nie mój samochód :D A teraz już serio, serio... Auto jest świetne i po przesiadce z Daewoo przeżyjesz szok jakościowy. Jest tak ciche, że stojąc na światłach jesteś pewien, że zgasło. Zawieszenie jest komfortowe a jeśli założysz opony profil 65 nie poczujesz żadnej studzienki. Zawieszenie raczej wysokie - krawężniki z pełnym załadunkiem łyka bez trudu. Jakość wykończenia niezła, rozplanowanie wnętrza też. "Odejście" ze świateł nie jest genialne, ale na trasie ładnie wyprzedza i zamyka blat - tak, tak - 220 km/h da radę śmignąć tą landarą :) Jedna uwaga. Miałam nieszczęście trafić bardzo pechowo na zdemolowane auto po stłuczce reperowane niechlujnie złomem i częściami z innych aut. Remont nie jest tani ani bezproblemowy - na części czeka się wieki a mechanicy nie znają się na takich autach. Jeśli szukacie C8 bardzo uważnie wybierajcie - im ładniejszy z zewnątrz tym paskudniej w bebechach! Czy kupiłabym jeszcze raz Citroena C8? Oczywiście, że tak! Wszystkie Citroeny są fajne a ten jest bardzo wygodny... Tylko trzeba albo kupić nówkę, albo mieć szczęście przy wyborze używki, bo jeśli coś jest popsute to na pewno sprzedawca skrzętnie to ukrył. Życzę udanych wyborów :)

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
estres
28 czerwiec 2017
citroen Nemo, KOMBI VAN
2008-,
diesel, 1398/68KM
3.00
Jedna z największych porażek Citroern nemo- NIEMOC

Samochód spodobał się żonie jak tylko się ukazały, używany w okresie gwarancyjnym bardzo mało ale i tak sprzęgło padło po ok 5 tyś serwis odmawiał wymiany gwarancyjnej,że niby spalone(GAZDA Katowice)pewne problemy skończyły sie kiedy zrezygnowałem z tego serwisu. Nie potrafili zdiagnozować źle nałożonej rury -czysty dramat. obecnie 60 tyś przebiegu i kolejne łożyska amortyzatorów trzeba wymienić niby poprawione jakościowo. Pewnej zimy złamało się ramie wycieraczki:) pewnie jeszce o czymś zapomniałem. Gdybym zbierał wymienione części i zawiózł na złom to było by kasy:)Ogólnie zrobiony z fatalnych podzespołów, Citroen nie ma nic do powiedzenia -jak na gównianą firmę przystało. Generalnie użytkownicy powinniśmy złożyć pozew grupowy tym wciskaczom łajna każdy wyjazd wiązał sie ze stresem czy uda się wrócić własnymi siłami. Wyleczyłem się z fiata peugeota i citroena za jednym podejściem: taki mały bonus NIE POLECAM NAWET WROGOM
estres
28 czerwiec 2017
citroen Nemo, KOMBI VAN
2008-,
diesel, 1398/68KM
3.00
Jedna z największych porażek Citroern nemo- NIEMOC

Samochód spodobał się żonie jak tylko się ukazały, używany w okresie gwarancyjnym bardzo mało ale i tak sprzęgło padło po ok 5 tyś serwis odmawiał wymiany gwarancyjnej,że niby spalone(GAZDA Katowice)pewne problemy skończyły sie kiedy zrezygnowałem z tego serwisu. Nie potrafili zdiagnozować źle nałożonej rury -czysty dramat. obecnie 60 tyś przebiegu i kolejne łożyska amortyzatorów trzeba wymienić niby poprawione jakościowo. Pewnej zimy złamało się ramie wycieraczki:) pewnie jeszce o czymś zapomniałem. Gdybym zbierał wymienione części i zawiózł na złom to było by kasy:)Ogólnie zrobiony z fatalnych podzespołów, Citroen nie ma nic do powiedzenia -jak na gównianą firmę przystało. Generalnie użytkownicy powinniśmy złożyć pozew grupowy tym wciskaczom łajna każdy wyjazd wiązał sie ze stresem czy uda się wrócić własnymi siłami. Wyleczyłem się z fiata peugeota i citroena za jednym podejściem: taki mały bonus NIE POLECAM NAWET WROGOM
Grygli
5 luty 2017
citroen C5, SEDAN
2008-,
diesel, 1997/163KM
4.50
C5 2.0 hdi 163 km

Jestem posiadaczem powyzszego modelu od kilku miesiecy, bardzo komfortowy i wygodny samochód. Do tego bardzo ładny wygląd. Polecam wersję z 163 konnym silnikem. Kolega kupił 1,6 i żałuję ponieważ slabo z wyprzedzaniem na trasie. Moze i spalanie mniejsze lecz nieznacznie.
zb
22 sierpień 2016
citroen C5, KOMBI
Break 2004-2008,
diesel, 2179/170KM
4.75
lepszy używany Citroen niż nowy inne wiodącej marki

raczej kupię kolejnego używanego Citroena niż nowego innego producenta, na szczęście używane szybko schodza z ceny
aga
23 kwiecień 2016
citroen Saxo, HATCHBACK
1999-2004,
benzynowy, 1360/75KM
5.00
Dobre dla młodego kierowcy

Autko warte kupienia, mało awaryjne, dość tanie części, mało pali, wszędzie sie zmieści
Cobra
5 luty 2016
citroen DS3, HATCHBACK
2010-,
benzynowy, 1598/120KM
4.50
Oryginalne dla akceptujących oryginalność.

Ogólne super miejski - dynamiczny samochód, Sugestia dla Władz Citroena - zrobić tyle aby kierowca czuł że to górna pólka grupy Citroena - wygłuszenie, 6 bieg w standardzie. Polecam to autko :)
dddd
30 styczeń 2016
citroen C5, KOMBI
Break 2001-2004,
benzynowy, 1997/138KM
4.00
Grzegorz
24 styczeń 2016
citroen DS4, HATCHBACK
2011-,
benzynowy, 1598/120KM
4.75
zadowolony

ponad półtora roku jazdy i widzę same plusy poza hałasem powyżej 120 ,jest znośnie ale mogłoby być ciszej,nie miałem auta dającego tyle radości,zobaczymy jak będzie z awaryjnością, na razie jest ok.Jesienią zauważyłem lekki ubytek płynu chłodzącego ,w serwisie doleli od ręki ,a było trochę poniżej minimum. Uważam że to autko zostanie u mnie na długo.
Velandrel
13 listopad 2015
citroen C5, SEDAN
2008-,
diesel, 2720/204KM
5.00
POLECAM

W tej klasie stosunek ceny do jakości i wyposażenia jest rewelacyjny. Silnik może i duży jednak przy tej masie to jest świetny wybór. Polecam wszystkim co lubią komfort połączyć z dobrą ceną.
pav2005
4 listopad 2015
citroen Xsara, KOMBI
Break II 2000-2005,
diesel, 1997/90KM
4.50
warto

niedrogie auto dla początkujących
1   2   3   ...   92   Następna strona