Oceny samochodów: bmw

Oceny samochodów marki bmw. Kierowcy oceniają samochody bmw wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki bmw - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.70
968
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 95%
NIE 5%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.86
Silnik
Oceny silnik
4.75
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.67
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.54
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.7
9.0
12.2
średnie w trasie [l/100km]:
10.4
7.0
9.0

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki bmw:

Wybierz model marki bmw aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

bmw Seria 1

liczba ocen samochodu 40
4.76

bmw Seria 2

liczba ocen samochodu 1
5.00

bmw Seria 3

liczba ocen samochodu 415
4.68

bmw Seria 5

liczba ocen samochodu 309
4.74

bmw Seria 6

liczba ocen samochodu 7
4.96

bmw Seria 7

liczba ocen samochodu 76
4.82

bmw Seria 8

liczba ocen samochodu 6
4.25

bmw X1

liczba ocen samochodu 15
4.50

bmw X3

liczba ocen samochodu 25
4.57

bmw X4

liczba ocen samochodu 1
5.00

bmw X5

liczba ocen samochodu 34
4.80

bmw X6

liczba ocen samochodu 29
4.37

bmw Z3

liczba ocen samochodu 6
4.58

bmw Z4

liczba ocen samochodu 3
4.75

bmw Z8

liczba ocen samochodu 1
4.50


Wybrane opinie

4.00
jammer 3 maj 2011 bmw Seria 3, KOMBI Touring [E91 ] 2005-2008, diesel, 1995/177KM
Kupiłem auto w sierpniu 2010 od BMW Auto FUS z programu Premium Selection z przebiegiem 30430 km. Moja wersja to 320dt M-pakiet. Przejechałem jak do tej pory 13000km, więc mogę co nieco napisać. Najpierw o tym co mnie pozytywnie zaskoczyło: - nieskie spalanie trasa - dokładnie 6,8l ON/100km, w mieście ok 9,5 - design -ładne auto - prowadzenie w zakrętach( na niemieckich trasach) - rewelacyjnie się trzyma drogi A teraz co mnie rozczarowalo: - kultura pracy silnika n47 (177PS) - praca głośna, nieprzyjemna, akustyka podobna do starych diesli sprzed 15lat, podobno te silniki są awaryjne - uszkodzenia rozrządu z uwagi na materiały niskiej jakości w wykonaniu kół zębatych napędu rozrządu (wycierają się przedwcześnie) - skrzynia biegów manualna (taka zamontowana jest w moim aucie), występuje notoryczny problem z włączeniem pierwszego biegu (nie chce wejść), podczas pracy na biegu jałowym lewarek drży jak w ciągniku, identyczne objawy wystąpiły u znajomego w modelu 320i (e90 przebieg 35000km,) podobno ten typ tak ma, niestety to chyba nie ta klasa aut, żeby tak mówić, podcza ruszania na wzniesieniu przy ciepłym silniku auto się trzęsię, warto zatem dopłacić za automat. - zawieszenie, m-pakiet, dobrze się sprawdza ale na Niemieckich autostradach, na Polskich dziurach przy oponach 18cali w dodatku runflat - dramat, za twardo, auto nie mieści się w koleinach, podczas jazda to nieustanna walka o to aby je utrzymać na pasie ruchu, jedzie się jak po torach kolejowych, w dodatku trzeba uważać nawet na najmniejsze dziury łatwo uszkodzić delikatne aluminowe zawieszenie a koszty napraw są dramatycznie wysokie( głównie robocizna w ASO BMW - cenią się, ceny części wyższe niż w przypadku innych aut ale dramatu nie ma). - fotele, również twarde, dobrze trzymają w zakrętach, ale po ostatniej jeździe (250km bez przystanku) ledwo udało mi się wysiąść z auta - odrętwienie prawej nogi (zaznaczam, że mam normalne proporcje budowy 180 cm wzrostu, waga 81kg), może to kwestia ustawienia fotela - nie wiem, nie odczułem takiego dyskomfortu jadąc służbową Astrą 3 z na trasie Warszawa - Kraków (450km). Jak do tej pory nic się nie zapsuło, ale auto ma symboliczny (i autentyczny) przebieg. Podsumowując. Oceniam auto na 4, szczerze to trochę się rozczarowałem po jego zakupie, w tej klasie aut uwagi, które wymieniłem są raczej niedopuszczalne. Czy warto kupić ten model, napewno tak, lecz z innym silnikiem, skrzynią automat i na Polskę z pewnością nie w M-pakiecie
4.75
Grzegorz 2 styczeń 2012 bmw Seria 3, SEDAN [E90] 2005-2008, benzynowy, 2996/218KM
Bylem fanem Audi przez wiele lat lecz w ostatniej dekadzie jakosc Audi ulagla znacznemu pogorszeniu. Z tego wlasnie powodu przesiadlem sie na BMW.. Wspanialy samochod. Ma leprze pszyspieszenie, lepsze zuzycie paliwa, wukonany z bardziej soolidnych materialow no i co najwazniejsze, nie ppsuje sie tak jak Audi. Polecam tym bardziej ze BMW tej serii przewyzsza jakoscia Mercedesa, wspomniane Audi a przegrywa z Porsche jesli chodzi o auta niemieckie.Mam nadzeje ze nikogo nie zdziwi ze pprzegrywa pod wzgledem jakosci ze wszystkimi Japonczykami, ale to jest dzis norma na swiecie. Milosnikom niemieckich marek polecam BMW serii 3 jako ze to wlasnie ta seria ma najleppsza jakosc. W zaleznosci od grubosci portfela mozna sobie dobrac silnik nawet do 400Km. Moje 218Km zupelnie mi wystarczaja dajac przyspieszenie do 100Km w 6.7 sec. Warto zwrocic uwage ze BMW 325i jest lzejsze od A4 o prawie 100kg. Dzieje sie tak w wyniku tego ze silnik jest zrobiony ze stopu magnezowego, tylna os z aluminium i auto to nie ma kola zapasowego. Run flat tires - opony pozwalaja jechac 100 km bez powietrza z predkoscia do 60 km/h. Fajna zecza jest tez mozliwosc spprawdzenia poziomu oleju bez wysiadania z auta mysle ze juz czas by wiecej firm to uzywaly. Ktory z wlascicieli BMW lubi miec brudne rece?
3.25
Jarsko 11 październik 2015 bmw Seria 3, SEDAN [F30] 2012-, benzynowy, 1997/184KM
Początek to problem z fotelem kierowcy - 3 x naprawiany; ostatecznie zdecydowałem się na zmianę servisu, który wiedział, że ten model ma taką wadę i jak ją usunąć. Potem przyszła kolej na złą geometrię zawieszenia - samochód wyraźnie ściągał - usunięte. Przy ok. 85 tys. pojawił się problem z napędem pompy oleju - wymieniony na nowy. To samo po 90 tys. km wraz z wymianą turbiny - bo przeciekła i olej dostawał się do układu wydechowego - samochód kopcił. Ponadto, wymieniony rozrząd, jako podejrzany o "psucie' napędu pompy oleju. Zmieniono oprogramowanie - dostałe z innego modelu - kłopoty z programowaniem radia, resetująca się nawigacja i inne drobiazgi - porażka. W międzyczasie dwie wizyty w serwisie z powodu "szarpiącej" skrzyni automatycznej - tak duże opory, że włączenie biegu powodowało gaszenie silnika. To moje drugie BMW, które mam jako nowy samochód. Pierwszy z Xdrive - który oczywiście pomaga w prowadzeniu samochodu, ale i zwiększa głośność napędu w kabinie - to moje porównanie z samochodem zastępczym też BMW 3 ale bez xdrive. Niestety, to BMW to już inna bajka, nieudany silnik i sporo drobnych, ale dokuczliwych problemów. W tej cenie nie warto.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
slawho444
22 maj 2018
bmw X1, SUV
[E84] 2009-2015,
benzynowy, 1997/245KM
5.00
Chyba najbardziej niedoceniony model BMW

Bardzo pozytywne zaskoczenie, kupiłem X1 trochę przez przypadek, namówiony przez znajomego, z perspektywy czasu oceniam, że był to bardzo dobry wybór. X1 jest znacznie większym autem niż można przypuszczać, komfort jazdy znacznie lepszy niż w teoretycznie wyższym modelu X3 Silnik, skrzynia biegów oraz napęd xDrive - po prostu bajka. Auto prowadzi się idealnie w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach. Prawdziwa przyjemność z jazdy - polecam nie tylko kobietom!!!
Marek
28 luty 2018
bmw Seria 5, KOMBI
VAN Touring [F11] 2010-2014,
diesel, 1995/218KM
1.50
BMW JAKOŚĆ KTÓREJ NIE MA

Jakość materiałów w tym samochodzie jest tragiczna, miałem kilka samochodów i nie spotkałem się z tak tragicznymi materiałami wykończenia Dla osób które chcą mieć problemy z samochodem POLECAM GORĄCO BMW
Artue
28 styczeń 2018
bmw Seria 5, KOMBI
Touring [F11] 2010-,
diesel, 1995/218KM
3.25
UWAGA BMW 525

Niemiecki koncern postanowił zwiększyć zyski poprzez podniesienie ceny aut i znaczący spadek jakości wykonania oraz użytych materiałów częste naprawy większa sprzedaż części = większy zysk Zaufanie tej marce może was narazić na ogromne wydatki i przestoje w serwisach miłego czytania
Josh
6 styczeń 2018
bmw Seria 3, SEDAN
[E90] 2005-2008,
diesel, 1995/122KM
5.00
Super samochód

Świetne auto.
Tomasz
25 grudzień 2017
bmw X3, SUV
[F25] 2010-,
diesel, 2993/313KM
5.00
100 % tak

AUTO GODNE UWAGI I POLECENIA ALE TYLKO Z SILNIKIEM 3.0 D LUB 35 D
Lulek
15 grudzień 2017
bmw Seria 6, CABRIO
[E64] 2004-2007,
benzynowy, 4398/333KM
5.00
Bardzo dobry i nadal nowoczesny

Znakomita zabawka ale nie najtańsza
Artur
28 listopad 2017
bmw Seria 5, KOMBI
Touring [F11] 2010-,
diesel, 1995/218KM
2.75
UWAGA PRZED PUŁAPKĄ

TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ MARKI JAK KIEDYŚ BYŁA PRZYKŁADEM NIEZAWODNOŚCI TAK TERAZ CZĘŚCI I PODZESPOŁY SĄ BARDZO KIEPSKIEJ JAKOŚCI JA MAM SAME PROBLEMY A W SERWISIE KLEPIĄ MNIE PO RAMIENIU DAJĄC FAKTURĘ BĘDZIE DOBRZE NIE POLECAM POZDRAWIAM
bazi
27 październik 2017
bmw Seria 7, SEDAN
[E65, E66] 2001-2005,
benzynowy, 4398/333KM
5.00
ok

ok
takijeden
22 październik 2017
bmw Seria 5, KOMBI
Touring [E61] 2007-2010,
benzynowy, 2497/190KM
3.25
Silnik to porażka.

Silnik to porażka.
Karol
13 sierpień 2017
bmw X3, SUV
[F25] 2010-,
diesel, 1995/184KM
4.00
Świetne auto, polecam

Ja swoje X3 kupiłem nowe z salonu. Do tej pory auto bezawaryjne, sprawuje się bardzo dobrze. Polecam zakup zwłaszcza z automatyczną 8 stopniową skrzynią sportową (z łopatkami do zmiany biegów przy kierownicy) - auto aż prosi się, żeby mu depnąć. Nie jest to demon prędkości, jeśli ktoś lubi szybciej pojechać to ZDECYDOWANIE warto dopłacić do 3 litrowego diesla. Komfort jazdy może nie jest najwyższy, jednak dla kierowcy staje się to mało ważne gdyż auto daje wielką radość z jazdy. Może i śmiesznie to brzmi w przypadku SUVa w zaledwie 2 litrowym dieslu, ale naprawdę tak jest. Silnik N47 był objęty akcją servisową - wymieniano wadliwe rozrządy. W moim było to zrobione zaraz po zakupie, przy 6,5 tys przebiegu, jednak niektórzy w ogóle się z tym nie zgłosili do servisu więc jeśli ktoś szuka auta używanego to radzę sprawdzić, czy rozrząd był wymieniony.
1   2   3   ...   97   Następna strona