Oceny samochodów: audi

Oceny samochodów marki audi. Kierowcy oceniają samochody audi wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki audi - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.68
1271
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 93%
NIE 7%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.84
Silnik
Oceny silnik
4.64
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.74
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.49
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.7
8.4
11.5
średnie w trasie [l/100km]:
10.0
6.6
8.7

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki audi:

Wybierz model marki audi aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

audi 100

liczba ocen samochodu 48
4.80

audi 200

liczba ocen samochodu 2
4.88

audi 80

liczba ocen samochodu 153
4.76

audi 90

liczba ocen samochodu 7
4.64

audi A1

liczba ocen samochodu 4
4.31

audi A2

liczba ocen samochodu 15
4.90

audi A3

liczba ocen samochodu 146
4.69

audi A4

liczba ocen samochodu 418
4.63

audi A5

liczba ocen samochodu 23
4.86

audi A6

liczba ocen samochodu 277
4.70

audi A7

liczba ocen samochodu 17
4.68

audi A8

liczba ocen samochodu 46
4.85

audi Q5

liczba ocen samochodu 38
4.30

audi Q7

liczba ocen samochodu 48
4.43

audi R8

liczba ocen samochodu 10
5.00

audi TT

liczba ocen samochodu 9
4.81

audi V8

liczba ocen samochodu 10
4.60


Wybrane opinie

5.00
Dakar 19 maj 2012 audi A6, KOMBI Avant [4B] 1997-2001, diesel, 1896/110KM
Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde ciężko postawić na boku trzyma się jak przyspawane do asfaltu ale coś za coś. Automatyczna skrzynia w tym modelu to porazka ekonomiczna od razu dolicz więcej od 2-3L diesla na 100km, to rozwiązanie jest dobre w dużych miastach, ale w trasie lepsza jest skrzynia manualna, auto nie męczy się na obrotach, Pamiętaj zawsze rano jak odpalasz auto musi ze 2 minuty pochoszić na wolnych obrotach,żeby doszedł olej do szklanek w głowicy. Ten model tak ma że słychać na zimnym silniku stuki w głowicy to nie żaden defekt tylko taka technologia.Pamiętaj jeszcze o jednym jeżeli chcesz oszczędzić turbine i głowice to zatkaj zawór recylkulacji spalin bo to ekologia ale nie jest zdrowa dla silnika będzie troche kopcił przy wyprzedzaniu ale to żaden defekt po prostu nie krążą te spaliny po silniku tylko wylatują bezpośrednio do wydechu i od razu twój momentt obrotowy wzrasta po takim zatkaniu zaworu recylkulacji twój silnik będzie trwalszy o następne 70tyś km i praktycznie bezawaryjny.I pamiętaj to nie auto sportowe ale powali nie jedno GTI
4.75
Lukas 27 grudzień 2008 audi A6, KOMBI Avant [4B] 2001-2005, diesel, 2496/180KM
Auto zakupiłem we wrześniu 2007 roku od firmy leasingowej z przebiegiem 170tys km. Samochód miał w idealnym stanie wnętrze, jak również nie posiadał oznak zużycia z zewnątrz. Auto było do końca serwisowane w Audi. Teraz serwisuje je w profesjonalnym - nieautoryzowanym serwisie AUDI, VW, SEAT we Wrocławiu. Przez około 14 miesięcy zrobiłem tym samochodem 32tys km, głównie po autostradach w Europie. W aucie wymieniłem dotychczas filtry, oleje i płyny eksploatacyjne po 20, a nie po 30 tys km jak zaleca producent. Oprócz tego wymieniłem obie osłony przegubów ponieważ były uszkodzone. Wymieniłem także tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz klocki z tyłu. Poza tym miałem jedynie problem z el. regulacją fotela kierowcy - popsuł się przycisk do pompowania siedzenia, co było spowodowane pęknięciem wewnętrznej konstukcji regulacji odcinka lędźwiowego. Wcześniej użytkowałem audi A4 po liftingu 99/00, które miało problemy z trwałością zawieszenia przedniego. Modele A6 od 2003 roku mają wzmocnione i poprawione zawieszenie, co sam poświadczam, ponieważ nie stwierdzono u mnie problemów z przednim zawieszeniem. Auto ma dość wysoki moment obrotowy i mimo swojej wagi, potrafi dotrzymać tempa autom wyposażonym w dużo mocniejsze jednostki benzynowe. Dla mnie jest to swoisty muł pociągowy, bardzo dobrze sprawdza się do ciągnięcia lawety z małymi autami. (Spalanie 11 l/ 100km). W warunkach zmniejszonej przyczepności (deszcz, śnieg, błoto pośniegowe) napęd na obie osie sprawdza się rewelacyjnie, także ESP praktycznie nie wspomaga auta przy dynamicznej jeździe. Oprocz tego cenię w tym aucie jakość wykonania, funkcjonalność nadwozia - duże możliwości przewozowe (można przewieźć lodówkę albo duży 42 cale telewizor). Mogę jak najbardziej z przekonaniem polecić, ten duży samochód rodzinny.
4.75
Mat 4 luty 2010 audi A6, KOMBI Avant [4F] 2005-2008, diesel, 2967/224KM
Odpowiedź na to pytanie pozostawiam potencjalnym kupującym. Mogę napisać tutaj moje doświadczenie z przejścia z modelu C5 2.5TDI Quattro na C6 3.0TDI również 4x4. Oraz pod kątem BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. Co prawda nie jeździłem najnowszą klasą E, bo t dość "świeże" auto na rynku. Co mogę powiedzieć, różnica jest wielka w stosunku do poprzednika. Układ jezdny na 100% lepszy niż w A6 C5 oraz np. w BMW 5 E39. W ogóle Mercedesa i BMW bez napędu 4x4 nie ma co porównywać - wie to ten, kto jeździł autem z permanentnym napędęm na obie osie. Tutaj C6 ma wielką przewagę nad konkurencją, co dobitnie pokazują ostatnio warunki pogodowe - autem z napędem na tył po prostu nie da się jeździć w takich warunkach. C5 ma jednak bardziej wytrzymałe wnętrze i dokładniejszy montaż (odchodząca okleina z pokryw schowków w bagażniku C6). Pomimo większej pojemności silnika o 0,5 litra przy rozstądnym operowaniu pedałem gazu, można uzyskać mniejsze wartości spalania niż w przypadku motoru 2.5TDI Quattro. Nadmienię również to, iż w starszym modelu miałem skrzynię manualną, a tu jest 6-biegowy tiptronic, a taka skrzynia powoduje podwyższone spalania. Także myślę, że producent odrobił lekcje - ten model naprawdę umie mniej spalic. Wartości spalania chwilowego mieści się miedzy 5 a 40 litrów i jest możliwe spalanie około 5 litrów przy prędkości constans 50-70km/h. Układ hamulcowy doskonalszy, lepsze wyciszenie, wiekszy bagażnik oraz świetne zawieszenie przejęte z większego A8. Mam go dopiero pół roku - nic w nim nie robiłem oprócz uzupełnienia płynu hamulcowego oraz wymiany oleju. Nie ma jakis istotnych wad. No i ma łańcuch rozrządu - wreszcie nie trzeba się martwić o silnik!

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
marek
11 czerwiec 2017
audi A7, HATCHBACK
Sportback 2010-,
diesel, 2967/204KM
5.00
Drogie ale warto

Mam to auto od roku,kupiłem je jako trzeci właściciel z przebiegiem 95000 km.I nie żałuje.
koliber
4 czerwiec 2017
audi Q5, SUV
2008-2016,
diesel, 1968/150KM
4.50
KLASA PREMIUM

W OFERCIE GO16 na pewno warto z rabatem. Najlepszy jakim jeździłem. Trochę żałuję, że nie 190 ale w ofercie wyprzedażowej nie było.
Koli
9 luty 2017
audi Q5, SUV
VAN 2008-2014,
diesel, 1968/170KM
4.25
ok

Fajne auto dla kobiety, bardrzo porównywalne z x3. Szkoda tylko, że sprzęgło już padło /170 000 km/.
Lukasz MMz
3 luty 2017
audi A6, KOMBI
Avant [4F] 2005-2008,
diesel, 1968/140KM
4.50
sam/a musisz ocenić

faktyczne spalanie dużo wyższe niż wskazywane katalogowo
Andy_b
10 listopad 2016
audi Q5, SUV
2008-2016,
diesel, 1968/170KM
5.00
Polecam

To naprawdę bardzo fajny samochód. Kupno było trafioną decyzją.
zbyszek
2 październik 2016
audi A4, KOMBI
Avant [8E] 2001-2005,
diesel, 2496/180KM
2.75
Lipa ! następny na pewno nie będzie audi (chyba że z silnikiem z innego auta)

2.5tdi to kolejna nieudana jednostka wypuszczona przez audi (tylko dwa typy silników im się udało w przeszłości - 1.9tdi oraz 2.7benzyna). W przypadku 2.5tdi to czy kupisz auto z początkowej fazy produkcji czy też z 2004r. to i tak będziesz miał koszty ! Te pierwsze to oczywiście wałki, pompa i coś tam było jeszcze ale nie pamiętam. W 2004r. zostały tylk wałki (rzekomo naprawione w połowie 2003r. ale i tak szrot bo wycierały się nadal krzywki. Wadą istotną jest też koszt samej wymiany rozrządu (bo jest on w końcu na pasku), a jest to koszt od 3,5 - 4,5kzł (zależy czy chcesz za 40kkm sprzedać czy pojeździć więcej. Reszta silników to szrot bo albo w przypadku benzyniaków żre oleju ile wlezie, syfi sie układ powietrza i pare innych też drogich w naprawie. W dieslach to albo wałki albo łańcuchy rozrządu, wtryskiwacze. W każdym z wyprodukowanych silników istnieje problem, ktory kosztuje bardzo słono (nie pisze o koszcie 2kzł a o kosztach powyżej 5kzł). Tyle byłoby o silnikach, ale to nie wszystko bo przecież dochodzi jeszcze skrzynia biegów, która w naprawie też nie jest tania a jest awaryjna ;( Kilka aut sprawdzanych przeze mnie miała uszkodzoną skrzynię manualną (zgrzyty), automat to jeszcze lepsza historia - multitronic to syf i to wiadomo, ale kto bogatemu zabroni wydawać pieniądze na remonty co 30kkm. Tiptronic to jak bym siedział w starym mercedesie - między zmianą biegów można napić się kawy lub wypalić papierosa... Ceny w aso to KOSMOS do czegokolwiek z audi. Reasumując nie kupię już tego przecenionego badziewia. Istotną wadą jest też rynek wtórny - na 10 samochodów sprawdzanych 8 było powypadkowych (nie piszę o kolizjach)
wer
29 sierpień 2016
audi A7, HATCHBACK
Sportback 2010-,
diesel, 2967/245KM
5.00
warto

Jak się podoba w środku i na zewnątrz - to warto. Nie wiem jak benzyny, ale 3 litrowy diesel + quatro robi swoją robotę. Mało pali, dobrze przyśpiesza.
Adrian
22 marzec 2016
audi A7, HATCHBACK
Sportback 2010-,
diesel, 2967/245KM
4.00
Nie polecam!!!

Silnik ok komfort luxx ale skrzynia biegow katastrofa jak samochod na ta cenę!! strasznie awaryjna
Wojti
12 marzec 2016
audi Q7, SUV
[4L] 2009-2015,
diesel, 2967/245KM
5.00
Polecam

Samochod godny polecenia jeli ktoś słucha głupot ze samochod awaryjny to jest w błędzie jak kupisz z oryginalnym przebiegiem to nie będzie problemu nie kupuj okazji a tym bardziej z GUBINA to sami handlarze którzy kombinują.Jak kupisz z malym przebiegiem to nie będziesz miał problemu polecam
bogdan102
8 styczeń 2016
audi A4, SEDAN
[8E] 2001-2005,
diesel, 1896/100KM
4.00
Warto

Podsumowując Nic bardziej nie cieszy niż wytykanie cudzych niedoskonałości. Audi A4 B6 jest samochodem wymagającym. Odstrasza troche wielowachacz ale ... świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6? Moim zdaniem warto.
1   2   3   ...   127   Następna strona