Oceny samochodów: Tata

Oceny samochodów marki Tata. Kierowcy oceniają samochody Tata wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Tata - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

3.88
125
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 73%
NIE 27%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.03
Silnik
Oceny silnik
4.03
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
3.79
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.66
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
8.8
8.1
8.0
średnie w trasie [l/100km]:
7.0
6.6
6.5

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Tata:

Wybierz model marki Tata aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Tata Indica

liczba ocen samochodu 70
4.00

Tata Indigo

liczba ocen samochodu 26
3.58

Tata Safari

liczba ocen samochodu 20
3.74

Tata Xenon

liczba ocen samochodu 9
4.11


Wybrane opinie

4.00
użytkownik 22 luty 2010 Tata Safari, SUV 2008-, diesel, 2179/140KM
To mój drugi Tata Safari, choć pierwszy nazywał się Leisure (bo tak nazywały się Safari na rynek angielski), więc kupowałem go ze świadomością jego dobrodziejstwa. Pierwszy, używany zresztą, kupiłem raczej przypadkowo w Anglii, oczywiście trzeba było dokonać w nim sporej ilości zmian (przystosowanie do ruchu prawostronnego), ale cenowo był znacznie tańszy niż pojazdy konkurencji, wcale nie okazał się być znacząco gorszy. Jeździłem nim siedem lat (137 000 km) i pewnie jeździłbym dalej gdyby na naszym rynku nie pojawiły się w oficjalnej sieci sprzedaży pojazdy marki Tata, dlatego zdecydowałem się na zakup nowego auta. Ze względu na niewielki przebieg nowego Safari, niespełna 15 000 km, nie mogę powiedzieć jeszcze nic o jego awaryjności (w starym poważnych awarii nie miałem nigdy), nad wadami o których pisałem można w zasadzie zapanować wymieniając odpowiednie elementy (pasują od innych terenówek), czy też wykonując samodzielnie niektóre modyfikacje (oczywiście nie w czasie trwania gwarancji), na pewno warto wymienić sprzęgiełka przednich piast na manualne. Są one mniej wygodne w użyciu, ale ręczne sprzęgiełka doceni każdy, komu przyjdzie powalczyć tym pojazdem w nieco trudniejszym terenie.Problemem może tu być też trochę zbyt duży promień skrętu, przydało by się aby producent nieco oprawił tę wartość. Polecam samochód każdemu, kto nie dysponuje kwotą 150 000 ?200 000 na zakup nowego samochodu terenowego (renomowanej marki) a jednocześnie lubi tego typu pojazdy i od czasu do czasu uprawia turystykę poza utwardzonymi drogami. Auto doskonale sprawdza się jako, że tak powiem, rodzinny pojazd wielozadaniowy dla osób, które nie mają nadmiernie wypchanego portfela i wygórowanych wymagań co do jakości wykończenia czy komfortu podróżowania (a konkurencja jest droższa niemal trzykrotnie). Wyjazd na wycieczkę, na wczasy, na zakupy dla czteroosobowej rodziny to żaden problem. Przy odrobienie wyrozumiałości Tata Safari może służyć też do dojazdów do pracy. Jeżeli w przyszłości pojazd zachowa swoją ramową konstrukcję, reduktor, sztywny tylny most (szkoda, że z przodu nie ma sztywnego mostu, ale obecnie to rzadkość) a więc nie stanie się zwykłym i delikatnym pojazdem klasy SUV, to prawdopodobne jest, że kiedyś ponownie kupię Tatę Safari. PS. Zużycie paliwa, na trasie (nie przekraczając 90 km/h) przy dwóch osobach w kabinie, spalanie wynosiło 5,8 l /100 km. W mieście nigdy nie przekroczyło 10,7 l / 100 km. Przy spokojnej jeździe miejskiej i braku korków można zmieścić się w 8,5 - 9 l/100 km.
4.75
Darek 2 styczeń 2010 Tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Za cenę fiata pandy mamy całkiem fajnie wyposażone autko które jakością wykonania jest bliźniacze z fiate - poprzednio miałem pandę a wcześniej CC. Jakoś plastików i wykonanie jak w fiacie tylko skąd fiat ma takie kosmiczne ceny ?? nie oferując nic w zamian - nawet nie ma korka wlewu paliwa zamykanego na kluczyk . Generalnie jak za te pieniądze autem idzie jeździć całkiem fajnie spisuje się 1,4 litrowy diesel (chyba knstrukcji forda 1,4 TDCI)dość ekonomiczny a jednocześnie żwawy zwracając przy ty uwagę na masę auta wynoszącą prawie 1200Kg Jeśli troszku poprawią jeszce niektóre szczegóły np. spasowanie plastików i wykończenie to fiat będzie miał ciężko na polskim rynku.
4.75
PT55 20 styczeń 2009 Tata Indica, HATCHBACK 2008-2010, diesel, 1396/70KM
Samochód o w miarę nowoczesnej sylwetce. Przy cenie o ponad 20% procent niższej aniżeli modele innych koncernów samochodowych w podobnej klasie (do tego gorzej wyposażonych - a każda dodatkowa opcja wiąże się z dodatkowymi opłatami).Doskonały samochód dla młodych osób (małżeństw), czyli kierowców mniej zwracających uwagę na prestiż a więcej na fakt, że to samochód jest dla mnnie nie zaś ja dodatkiem do niego. Ponadto czasy wypinania piersi przed sąsiadami z tytułu nowo zakupionej fury już minęły. Samochód w sam raz dla osób, które nie muszą za wszelką siłe podnosić swoje ego.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
MATAL
24 wrzesień 2016
Tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.75
WARTO KUPIĆS

Samochód mimo małych niedociągnięć w spasowaniu elementów bardzo sobie chwalę.
ck
16 lipiec 2016
Tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.50
Gdyby to auto wprowadzono do Polski z 5 lat wcześniej było by hitem.

Miałem dwa takie samochody. Tym drugim do dzisiaj jeździ moja żona i wszystko jest w porządku. Samochód o.k. za taką kasę. Gdyby Tata wszedł na rynek w Polsce z 4-5 lat wcześniej to nie miałby konkurencji (bo od seicento jest o niebo lepszy) ale niestety rynek stał się bardziej wymagający. Głównym problemem jednak był brak serwisu. Obecnie części można kupić tylko używane w internecie. Na szczęście samochód jest bardzo mało awaryjny a jak się coś zepsuje to da się go jakoś naprawić. Niestety w przypadku stłuczki lepiej go sprzedać na części bo naprawa jest nieopłacalna.
aloha
24 kwiecień 2015
Tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.75
tata indigo marina

użytkuję moje autko od 3 miesięcy, to niedługi czas, ale jestem bardzo zadowolona, wygodne dla kobiety, wysokie siedzenie kierowcy, standard może nie mercedesa, ale wysoki poziom (po za niektórymi plastikami), ale jak wszystko i "tatę" można upiększyć, komfort jazdy bez zastrzeżeń, polecam, dobre rodzinne auto
Azai
5 luty 2015
Tata Indica, HATCHBACK
Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
4.25
jako tanie auto nie jest złe

Prowadzę komis,sprowadziłem to auto z zamiarem dobrego zarobku no bo auto z 2011 myślę sprzeda się na pniu. Dwa lata minęło a tylko cena na kartce spadała aż pracownik się zlitował i to kupił. Auto ma swoje mankamenty ale jako dupowóz się sprawdza, nie było z nim większych problemów a było używane przez moich ogrów którzy są silni nie konieczne mądrzy. polecam auto ale trzeba mieć większość części eksploatacyjnych w garażu bo od reki nie ma nic
STARY
6 styczeń 2015
Tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.00
Obiektywna ocena.

Za nie wygórowaną cenę warto kupić,na pewno te 6-7 lat można użytkować bez większych kłopotów.
Anna
5 luty 2014
Tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
2.50
Nie kupujcie tego samochodu!

Witam, mam ten samochód od 1,5 roku. Przebiegu miał coś koło 45 tys. Teraz przy 95 tys. i jednej stłuczce ze słupkiem ogrodzeniowym wszystko się sypie, układ kierowniczy, układ zapłonowy i hamulcowy. Części żeby poskładać go po stłuczce sprowadzałam z Anglii. Nie można dostać części eksploatacyjnych, szukanie zamienników jest jak błądzenie we mgle, trzeba kombinować i dopasowywać z innych aut. Podejście dealerów części: kupiłaś tatę to się sama bujaj. Na opornik nawiewu czekałam dwa miesiące a mięli na stanie w Polsce. W ciągu dwóch ostatnich tygodni zepsuł się trzy razy (między innymi wpadał pedał hamulca a układ po sprawdzeniu okazał się ok, ale nie wiadomo czy znów nie przestanie hamować :o ). To auto to porażka, lepiej kupić gorzej wyposażone ale bardziej popularne. Póki jeździ jest dobrze, ale jak zaczyna się psuć to leci wszystko po kolei. Nie opłaca się sprzedać, nie opłaca się naprawiać... Nie kupujcie tego samochodu!
gruszczyń ski
30 styczeń 2014
Tata Safari, SUV
VAN 2008-2010,
diesel, 2179/140KM
3.75
awaryjność

mam problem z włączeniem napędu 4x4 po włączeniu go to działa jadąc do tyłu ale do przodu już nie.Jeśli ktoś wie co się mogło stać to proszę o kontakt tomgruszcz@gmail.com samochód to tata safari 2008r dicor
obiektywny
13 listopad 2013
Tata Indigo, KOMBI
2008-2010,
diesel, 1396/70KM
4.00
Na koniec

Generalnie dobry pomysł,dobry projekt dobre poszczególne elementy,natomiast niestaranne wykonanie. Natomiast Panu który po przejechaniu 5000 km orzekł że to BARACHŁO proponuję niech sobie kupi Mercedesa, może będzie zadowolony.
Patryk
11 październik 2013
Tata Indica, HATCHBACK
VAN Vista 2010-,
benzynowy, 1368/75KM
3.50
Dolin

Żcie jest za krutkie żeby jezidzić dizlem a zresztą wole sportowe aut to jest awaryjne auto psuje sie w trasach ekstermalnych czyli do nawet jako wan nie spełnia kryterji.
qwa
31 lipiec 2013
Tata Indica, HATCHBACK
2008-2010,
benzynowy, 1405/85KM
4.75
...

Po pół roku jeżdżenia z 5 tys. km wszystko działa bardzo dobrze i jestem w pełni zadowolony z niego.
1   2   3   ...   13   Następna strona