Oceny samochodów: Subaru

Oceny samochodów marki Subaru. Kierowcy oceniają samochody Subaru wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Subaru - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.63
282
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 90%
NIE 10%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.80
Silnik
Oceny silnik
4.69
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.49
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.53
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
13.7
7.8
12.0
średnie w trasie [l/100km]:
11.1
6.4
9.6

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Subaru:

Wybierz model marki Subaru aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Subaru Forester

liczba ocen samochodu 97
4.67

Subaru Impreza

liczba ocen samochodu 41
4.64

Subaru Justy

liczba ocen samochodu 5
4.75

Subaru Legacy

liczba ocen samochodu 79
4.65

Subaru Libero

liczba ocen samochodu 3
4.75

Subaru Outback

liczba ocen samochodu 44
4.44

Subaru Tribeca

liczba ocen samochodu 13
4.71


Wybrane opinie

5.00
AS 14 listopad 2012 Subaru Tribeca, SUV 2007-, benzynowy, 3630/258KM
Silnik V6 BOXER H6 3,6litra o mocy 258kM Wersja 7 osobowa z pełnym wyposrzeniem: nawigacja, DVD w podsufidce, czujnikami parkowania, kamerą cofania, lampami ksenonowymi, spryskiwaczami leflektorów, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele i wszystkimi innymi dostępnymi bajery plus kilka gadżetów subaru. Zamontowałem GAZ BRC, bo samochod ma być dla mnie a nie ja dla samochodu Na benzynie pali dużo i drogo Na trasie i tylko na trasie udało się zejść przy nieprzekraczniu prędkości średniej 120km/h do 11,4l/100km Przy predkości 90km/h może zejść w trasie nawet do 10,4 litrów na 100km Czasem schodzi nawet poniżej 10l/100km Gzu pali trochę więcej, ale nie liczę litórw tylko PLN Więc w trasie wychodzi mi średnio 43zł na 100km raz nawet zszedłem do 38 zł za 100km co jest świetnym wynikiem dal silnika o mocy 260 kM W miescie średnio płace 55 zł za przejechane 100km, przy cenie gazu 2.69zł. łatwo pliczyć ile litów wychodzi. Przy tej mocy silinika zupełnie nie zauważyłem spadku mocy gdy jeździłem lub jeżdźę tylko na benzynie W mojej ocenie smochód jest świetny, nie kupiłem go prosto z salonu ale jako poleasingowy, bezwypadkowy i co najwżniejsze w wersji europejskiej z przebiegiem 57tys km teraz przejechałem prawie 15tyś i cały czas jestem zdowolony że kupiłem własnie to auto Przegląd po 60tyś km w servisie subrau w cenie znośnej 1700zł (chociaż na stronach podają że 2500 zł Drogie opony ale ktoś kto się decyduje na takie auto to sprawa jasna. Samochud prowadzi się świetnie chociaż udało mi się go wprowadzić w poślizg nawet z właczonym systemem antypoślizgowym, przy czym wyszedł z opresji.
4.50
Jarek 15 listopad 2013 Subaru Forester, SUV 2005-2007, benzynowy, 2457/230KM
Samochodu z takimi możliwościami i za takie pieniądze jakie jest oferowane nie uświadczysz. Kiedyś przeczytałem w jakiejś gazecie że to auto jest jak frytki do kawioru. Trafne porównanie. Świetne możliwości jezdne, przyspieszenie, jazda w każdych warunkach...można jechać po zaoranym polu, rzece a potem na drodze szybko przyspieszać. Ogromne składane lusterka jak w ciężarówce, wysokie zawieszenie a mimo to w miare opływowy kształt. Nie ma ono linii BMW ani AUDI i bynajmniej nie nadaje sie dla ludzi z takim gustem. Niewątpliwie jest to auto dla ludzi praktycznych , którzy lubią dynamikę jazdy, brzmienie boxera, cenią sobie komfort jazdy po bezdrożach, łatwość prowadzenia i niezawodność w każdych warunkach. Kilkakrotnie bez szwanku udało się mi się wyjść z nie lada opresji drogowych, głupot innych kierowców i niespodzianek drogowców dlatego uważam że w pewnym sensie to auto życia. Zwłaszcza że nowsze modele od 2008 to już zupełnie inna bajka. Jeżeli chodzi o awaryjność to jeżdżąc powściągliwie i dbając o nie jest bezawaryjne. Jeżeli jednak zużywasz je tak jak na to zasługuje to oczywistą rzeczą jest że części się zużywają. Bardzo ważna uwaga dla wszystkich którzy marzą o takim samochodzie. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane że trzeba sprawdzać olej , najlepiej co 1000 km. Turbina potrafi go spalać a od "stylu jazdy" zależy czy spali go więcej czy mniej ale zawsze. Brak kontroli nad olejem może spowodować nawet zatarcie silnika.
3.25
Andriusza 13 grudzień 2011 Subaru Legacy, KOMBI Stationwagon 2003-2005, benzynowy, 1994/137KM
Pierwsze odkrycie to to że brak w tym aucie świateł, niby soczewki a tu kiszka, ciemno , nightbrakery osrama troche pomogły ale drogie są , szkoda kasy bo ich żywot krótki, Drugie odkrycie tragiczny system audio. Jak komuś słoń na ucho nadepnął to może wytrzyma ale moje poprzednie auto miało w standardzie system który w porównaniu z tym miał brzmienie audiofilskie. tutaj dźwięk dramatyczny, rozpacz, szkoda zdrowia Po trzecie wysokie spalanie... zacząłem jeździć bezpieczniej bo przy moim dotychczasowym stylu jazdy miałbym spalanie w trasie rzędu 12l/100km a w mieście 15. To chore, bo mój Avensis dysponując mniejszą mocą był lata świetlne bardziej dynamiczny i przy tym bardzo oszczczxędny. Przy tym samym stylu jazdy ok 3-4l różnicy na 100km, no bez jaj... Po czwarte a 137km to zdecydowanie za mało jak na to auto. Może emerytowi wystarczy ale do normalnej jazdy to stanowczo za mało. Brak mocy do wyprzedzania, wciskam gaz i nic się nie dzieje, jak w polskim filmie Czarę goryczy przepełniły koszty napraw, ja wiem że Japończyki mają drogie części,od zawsze jeżdżę japońcami.. ale Subaru ma części w cenach z kosmosu. Podsumuowując ... nigdy więcej Subaru. Jedyna zaleta to naprawdę świetna trakcja, ale bez przesady, wady tego auta go totalnie dyskwalifikują. Następne auto to Toyota

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
fun
28 lipiec 2017
Subaru Forester, SUV
16-,
benzynowy, 1995/241KM
5.00
Samochód pancerny i szybki jak rakieta

W tej cenie i w tej klasie tylko Forester!
Bogusław
25 listopad 2015
Subaru Forester, SUV
2002-2005,
benzynowy, 1994/125KM
5.00
Auto na resztę życia

Najpierw była decyzja SUV. Po roku. Forester. Kolejny rok to decyzja 2 l , 125 KM , 2005 rok. Auto sprowadzone z niemiec. Świadomie przepłacone. Wymieniłem gaz fabryczny na krajowy ze względu na problemy z dostępnością wtrysków . Po 20 miesiącach wciąż jestem zdumiony i dziwię się, że mogłem jeździć czymś innym. Prowadzenie bajka. Silnik 125 KM optymalny dla rozsądnego kierowcy. Jak na tą masę i moc przyśpieszenie niesamowite. Po zakupie wjechałem na poligon czołgowy. Na reduktorze jechał jak pod średnią górkę, bez większego wysiłku. Jedynie przy skrętach czuć było pracę. Widoczność doskonała. Wysoki komfort wsiadania. Jedyny problem podświetlenie zegarów podczas niepogody za słabe, Nie planuję zmieniać Forka przez 10 lat Dobry mechanik i oryginalne części(gdy będą potrzebne), jestem pewien auta jak nigdy dotąd. A byłem pewien VW Opla Toyoty. Zawsze miałem auta min 10 letnie zadbane i każde po roku wymagało wkładu. Z Foresterem na kanale widzę zdumienie mechanika... Bagażnik nie rozpieszcza, ale dla 2 osób spełnia zadanie Bogusław Grudziądz
bino
12 październik 2014
Subaru Outback, KOMBI
2006-2009,
benzynowy, 2457/173KM
4.50
to jest czwarte subaru i nie ostatnie

podane spalanie dotyczy gazu i podzielone na dwa daje 6.5 do 7.5 litra benzyny na 100.co uważam za dobry wynik.Mam lekką nogę,przy jeżdzie dynamicznejspalanie wzrasta mocno Wersja USA więc ładniejszy na zewnątrz i w środku ale za to mile, farenheity, problemy z radiem. Brak zawieszenia samopoziomującego w wersji USA.Ja i inne osoby prowadzące subaru czują od razu to auto(mam tez inny model i jest podobnie.173 konie ale przydało by się więcej.Przyspieszenie z miejsca dobre ale przyspieszanie w czasie jazdy juz słabsze.Polecam subaru ,kolega ma outbacka tez 2008 zadnych napraw i ponad 300 000 przejechane.W moim tylko łożyska na 3 kołach i przerwany przewód do tylnych lamp.
Marek
15 wrzesień 2014
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 1995/150KM
5.00
Następnym moim samochodem będzie napewno Subaru.

baardzo dobry samochód w tej klasie nic mu nie dorównuje cena też do zaakceptowania.
Franc
28 sierpień 2014
Subaru Forester, SUV
2008-2013,
benzynowy, 1995/150KM
3.50
Ja bym kupił gdybym nie chciał poznać innego auta

Kupowałem jako bezpieczny - i taki jest Do miasta i w trasę ale nie za długa Na śniegu - REWELACJA (dobre gumy)
forek ppp
2 lipiec 2014
Subaru Forester, SUV
2012-,
benzynowy, 1995/150KM
4.25
jak dotąd nie przekonał mnie do siebie

Spodziewałem się czegoś lepszego.Najbardziej denerwująca jazda na II biegu-jakby stał w miejscu. Moduł blutooth sam się rozłącza, zainstalować trudno, bo instrukcja obsługi niezrozumiała-tłumaczona chyba w translatorze. Nie jest to samochód na autostrady, bo głośno >120/h.Za to fajnie jeździ w nietrudnym terenie.Skrzynia biegów specyficzna, biegi wchodzą z wyczuwalnym oporem.
roland
20 kwiecień 2014
Subaru Outback, KOMBI
2006-2009,
benzynowy, 2457/165KM
4.75
warto

Kogo stać na paliwo-zdecydowanie polecam
MaxTurbo
15 kwiecień 2014
Subaru Forester, SUV
1997-2002,
benzynowy, 1994/170KM
5.00
Znakomity

Wspaniałe auto :)Polecam !!! Uwielbiam jazdę tym autem!!!
Beobachter
13 marzec 2014
Subaru Forester, SUV
2012-,
benzynowy, 1998/240KM
5.00
Optymalne połączenie własności szosowych i terenowych

Szczególnie w czasach, gdy SUV-y są tylko SUV-ami z nazwy ( napęd na 1 oś, prześwit niewiele większy od klasycznej limuzyny ) trudno o lepsze połączenie parametrów dynamicznych z możliwościami terenowymi i szosowymi. Do tego znakomite bezpieczeństwo aktywne ( stały napęd wszystkich kół, systemy etc ) i pasywne ( wyniki testów IIHS w USA, NCAP, Euro NCAP itd, system ISR itd ) Dochodzi bardzo komfortowa skrzynia lineartronic zaprzeczająca wszelkim negatywnym opiniom na temat skrzyń bezstopniowych. Również ekonomia - jak na parametry auta jest jak najbardziej O.K.
nigdy więcej !!!
14 luty 2014
Subaru Outback, KOMBI
2006-2009,
benzynowy, 2457/165KM
2.00
kolejne awarie tego szmelcu

125 tys km: wyciek pompy wspomagania, głośna praca pompy, blokuje się kierownica podczas jazdy!!!!! uszkodzone już drugie kolo dwumasowe. Bez komentarza
1   2   3   ...   28   Następna strona