Oceny samochodów: Peugeot

Oceny samochodów marki Peugeot. Kierowcy oceniają samochody Peugeot wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Peugeot - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.48
1372
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 91%
NIE 9%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.68
Silnik
Oceny silnik
4.50
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.51
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.21
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
10.7
7.3
8.7
średnie w trasie [l/100km]:
8.5
5.9
6.8

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Peugeot:

Wybierz model marki Peugeot aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Peugeot 1007

liczba ocen samochodu 14
4.34

Peugeot 106

liczba ocen samochodu 53
4.03

Peugeot 107

liczba ocen samochodu 28
4.51

Peugeot 205

liczba ocen samochodu 27
4.39

Peugeot 206

liczba ocen samochodu 160
4.45

Peugeot 207

liczba ocen samochodu 68
4.47

Peugeot 208

liczba ocen samochodu 3
4.67

Peugeot 3008

liczba ocen samochodu 42
4.67

Peugeot 301

liczba ocen samochodu 8
3.97

Peugeot 305

liczba ocen samochodu 2
3.50

Peugeot 306

liczba ocen samochodu 62
4.52

Peugeot 307

liczba ocen samochodu 188
4.39

Peugeot 308

liczba ocen samochodu 97
4.54

Peugeot 309

liczba ocen samochodu 18
4.29

Peugeot 4007

liczba ocen samochodu 7
4.29

Peugeot 405

liczba ocen samochodu 30
4.53

Peugeot 406

liczba ocen samochodu 95
4.73

Peugeot 407

liczba ocen samochodu 170
4.63

Peugeot 5008

liczba ocen samochodu 18
4.47

Peugeot 505

liczba ocen samochodu 2
5.00

Peugeot 508

liczba ocen samochodu 63
4.81

Peugeot 605

liczba ocen samochodu 10
4.53

Peugeot 607

liczba ocen samochodu 58
4.73

Peugeot 806

liczba ocen samochodu 6
4.71

Peugeot 807

liczba ocen samochodu 19
4.63

Peugeot Bipper

liczba ocen samochodu 24
3.30

Peugeot Boxer

liczba ocen samochodu 30
3.84

Peugeot Expert

liczba ocen samochodu 6
4.38

Peugeot Partner

liczba ocen samochodu 56
4.35

Peugeot RCZ

liczba ocen samochodu 8
4.62


Wybrane opinie

3.50
nieco rozczarowany 26 marzec 2011 Peugeot 308, HATCHBACK 2007-2011, benzynowy, 1598/120KM
W swoim życiu miałem już bardzo dużo różnych samochodów marki Peugeot: 106, 205, 306, 405, Partner, wiec zdecydowałem się na kolejny ( nowy lub prawie nowy ) Peugeot 308. Samochód kupiłem dla żony do jazdy po mieście i na krótkie trasy. Znalazłem samochód roczny z gwarancją itp. z przebiegiem 9000 km w korze srebrnym metalic w wersji Premim. W tej wersji wygląda doskonale na 16" kołach i flagach alu. Koła schowane są we wnękach kół, więc założyłem dystanse 20 mm i samochód zmienił wgląd na + :-). Żona jest zadowolona, gdyż jest ładny, dobrze wykonany, komfortowy i wyposażony w to co trzeba. Samochód jest duży i w środku jest również dość dużo miejsca. Bagażnik jak na tej klasy auto jest duży i pakowny ( zakupy się mieszczą ). Wnętrze wykonane jest z dobrych materiałów. Zawieszenie nie stuka, ale dla mnie jest za miękkie. Silnik 1,6 122 KM ze zmiennymi fazami rozrządu ( montowany również w BMW i Mini ) jest dynamiczny i „daje radę” w tym samochodzie choć sportowy to on nie jest. Należ go kręcić raczej wysoko, wtedy dynamika jest OK. Największą wadą tego silnika jest jego spalanie ! Ponieważ samochód jeździ praktycznie tylko po mieście więc pali między 10,4 a 12,8 l/100 km, w zależności od tego jak duże są korki. To zdecydowanie za dużo !!! nie wierzcie w opowieści dziwnej treści o spalaniu tego silnika na poziomie 6-8 l / 100 km w mieście – to mało prawdopodobne ! Na trasie spalanie, gdy ja prowadziłem ( jeżdżę dość dynamicznie, gdyż mam 200 KM diesla ) spadło do 7,5 l / 100 km - to wynik OK. Jak siadam do niego w mieście to nawet 13,2 l / 100 km potrafi połknąć. Wadą również jest mało precyzyjna praca skrzyni biegów – taka gumowata, brak 6 biegu i również nie zachwyca prowadzenie samochodu w zakrętach. Jak na wersję Premium wyposażenie jest słabe. Brakuje czujników parkowania, składanych elektrycznie lusterek, ESP, podłokietnika tylnej kanapy i tunelu w tylnej kanapie i jeszcze paru drobiazgów – za to wszystko trzeba dopłacić ekstra. Za to ma tempomat  w sam raz na polskie drogi. Podsumowując: gdybym miał wybierać jeszcze raz i miał by to być Peugeot 308 to zdecydowanie z silnikiem diesla !!! Najlepiej ten 110 KM - bardzo dobry. Dodatkowo wersja jeszcze bogatsza… Gdybym miał kupić teraz jeszcze raz taki samochód to długo bym się zastanawiał czy to ma być 308 …do miasta może jednak 207 … Jest jeszcze kilka innych również ładnych, choć ten jest zdecydowanie ŁADNY  i kobietą się bardzo podoba. Ja jestem trochę rozczarowany tym samochodem, choć z drugiej strony nie był aż taki drogi, a co za tym idzie jest pewnego rodzaju kompromisem ceny i jakości, choć spalanie przy dzisiejszych cenach paliwa jest zdecydowanie nie do zaakceptowania. BTW Nie przejmujcie się źle spasowanymi błotnikami przednimi. Są z plastiku i odstają tworząc szparę pomiędzy drzwiami i błotnikiem z prawej inna z lewej inną. Sprawdziłem kilkanaście samochodów – wszystkie tak mają, a sprzedawcy o tym doskonale wiedzą  Na początku strasznie mnie to denerwowało ale teraz już nie zwracam uwagi.
4.75
Johnny 21 wrzesień 2011 Peugeot 308, KOMBI SW 2008-2011, diesel, 1560/90KM
Kupiony w salonie po znizkach i upustach rok 2011 za 62k zl. Jesli chcialbym miec to wyposazenie w kia czy hundai czy renault albo skoda w wer kombi cena skacze o + 5-10 tyz zl ale to akurat profesjonalne i swietne podejscie dealrea i sprzedawcy - za co jestem mu ogromnie wdzieczny - tylko on na cale 3 wojewodztwa umial zrobic taki rabat bo w innych salonach krzyczeli nieraz i po 15tys zl wiecej. Oprocz slodzenia to najpierw wady wg mnie - dywaniki a wlasciwie dywanik kierowcy do wyrzucenia po paru miesiacach od kupna i to w okresie wiosna - lato - Fotele i komfort jazdy inny niz w starych peugotach z lat 90 gdzie sie plynelo - ale przynajmniej nie psuje sie zawieszenie bo sa juz na polskie drogi przygotowane. - Klapa bagaznika czasem nawet przy mocnym uderzeniu nie zamyka sie. - Brak wywiewek klimy z tylu jesli nie ma sie najwyzszej wersji (tej z szyberem) ale i tak przy automatycznej klimie jest ok - w warunkach do 38stopni (przetestowane). - nie ma za bardzo gdzie montowac cb radia - brak wskazan komputera o spalaniu w przypadku postoju badz bardzo wolnej jazdy (do 30km/h) - lusterka boczne za daleko od przedniej szyby A teraz zalety: - cena - atrakcyjnosc - piekne wnetrze (nie tandetny plastkik ale tez nei mahon i skora) po prostu kompromis miedzy lux a tandeta (za ta cene w porownianiu do innych) - piekny kolor (akurat ten najdrozszy z gamy ale robi wrazenie) co prawda doplata 2200zl czy jakos tak ale gdy jest czysty i lsniacy to mrrrrru - silnik w trasie superekonomicnzy. Na jednym baku do przejechania okolo 1100km (moje wyniki 1180 km w trasie po Polsce, 870 - 950km w cyklu mieszanym) - komora przy drzwiach do ktorej wkladam 1,5l butelke z woda - przeglad gwarancyjny co 20000km (niestety wlasnie mnie czeka) - zlacza isofix - duzy bagaznik (najwiekszy w tym segmencie) - duzo miejsca w drugim rzedzie - wlasciwie porownujac auta z tego segmentu to najwieksze auto - wtyczka zasilania z tylu auta - przydatne gdy ma sie dzieci do podlaczania tv albo jakis zasilaczy To akurat nie dotyczy auta tylko dealera - Magurka Bielsko Biala (slaskie) i pan Tomek Sz. - gdyby nie on bysmy weszli i wyszli i pewnie na kia ceed sie zdecydowali bo najtansze. Jestesmy mlodym malzenstwem z dzieckiem i w wiekszosci salonow nas traktowano jak zlo konieczne bo podjechali stara poobijana fabia i pewnie chca tylko popatrzyc co sciagnac z niemiec. Zero propozycji kalkulacji, zero zainteresowania (szczegolnie hundai i skoda bielsko), zero jazd testowych. Po wejsciu tam na 30 min przed zamknieciem zostalismy tak obsluzeni ze po prostu chcialo sie tam wracac. Od razu dostalismy takie upusty ze mimo, ze do zakupu jesszcze 2 miesiace co z gory powiedzialem to i tak inne salony tej samej marki nie przedstawily takiej oferty i takiego podejscia. A wrecz zbywaly (skoro tam tak tanio to idz tam). Panie Tomku flaszka sie nalezy! Bylem dzis ale na urlopie Pan jest do konca tyg. Dzieki za to! Niezdecydowanych i pytajacyh prosze o kontakt - chetnie odpowiem i podziele sie doswiadczeniami - jan.dudkiewicz@poczta.onet.eu
4.25
wtomeg 8 maj 2012 Peugeot 508, SEDAN 2011-, diesel, 1997/163KM
Kupiłem wersję Allure w automacie ze wszystkimi opcjami, za wyjątkiem ogrzewania postojowego. Przez 3 miesiące użytkowania tego auta przejechałem 12.000 km i trochę za wcześnie na oceny trwałości i bezawaryjności. Jestem trochę rozczarowany automatem - podczas spokojnej jazdy jest OK, ale już przy dynamicznym przyspieszaniu jest zbyt wolny, szczególnie jeśli porównujemy z DSG i Power Shift. Sytuację ratuje tryb sportowy. Miałem też trochę większe oczekiwanie jeśli chodzi o sprzęt grający JBL, ale tu może się trochę czepiam. Za to skórzane i elektrycznie regulowane siedzenie mnie osobiście przekonują komfortem i zakresem regulacji. W poprzednim samochodzie przy automatyce wycieraczek miałem możliwość ustawienia ich czułości - tu czasami pracują zbyt wolno. Kupiłem auto w kolorze białym perłowym i muszę powiedzieć, że świetnie komponuje się z przyciemnianymi szybami bocznymi, szklanym dachem i alufelgami. Dużą zaletą są światła ksenonowe z funkcją doświetlania. System automatyki przełączania świateł mijania i drogowych czasami głupieje, a światła diodowe do jazdy dziennej są słabo widoczne. Często kierowcy proszą mnie na radiu CB o ich włączenie - winny chyba jest trochę kolor nadwozia. Polecam zakup elektrycznie otwieranej klapy bagażnika - pozwala trochę zniwelować tą niedogodność związaną ze ściekającą wodą w deszczowej pogodzie lub po wizycie na myjce. Układ wspomagania parkowania, dla mnie kompletnie bezużyteczny, ale już radar parkowania przodem i tyłem bardzo przydatny. Irytuje wolno pracujący system sterowania elektroniką pokładową - przejście na nawigację, czy telefon dłuży się niemiłosiernie.Za to prostota obsługi - wzorowa.Polecam szklany dach - fajne rozwiązanie, które u mnie doceniają szczególnie dzieciaki. Zauważyłem tylko jeden feler tego rozwiązania - to brudząca się podsufitka. Nie wiem co jest źródłem tych zabrudzeń, ale od czasu do czasu podsufitka wymaga czyszczenia. Wrażenie robi podświetlenie diodowe wnętrza - podświetla się nawet gałka automatycznej skrzyni biegów. Podoba mi się peugotowski patent pracy wycieraczek do boków szyby. Zimą kilka razy skorzystałem z podgrzewanych foteli. Trochę kłopotów miałem ze śniegiem oblepiającym czujniki parkowaniu na przednim zderzaku.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
ZenonIV
30 kwiecień 2017
Peugeot Partner, KOMBI VAN
Tepee 2008-,
diesel, 1560/90KM
3.25
warto i nie warto

Jakość i komfort nie odpowiadają zbyt wysokiej cenie auta. Do biznesu może ok ale jako rodzinny raczej nie. Choć wiele miejsca to jednak mało wygodnie. Dobrze prowadzi się go tylko na równych drogach , a na większości naszych beznadziejnych dróg lokalnych trudno nad nim zapanować przy większych prędkościach. Poprzednia generacja pod tym względem dużo lepsza. Gdyby miał zawieszenie jak poprzednik kupiłbym go znowu , a tak to już nie.
Poziomka
13 kwiecień 2017
Peugeot 308, KOMBI
2013-,
benzynowy, 1199/130KM
4.75
Super autko

Auto godne polecenia z rewelacyjnym silnikiem i w dodatku dobrą stylizacją wewnątrz. Bije na głowę golfa varianta lub toyote auris kombi (poza hybrydą) w każdym porównaniu.
Kamil Bobula
15 luty 2017
Peugeot Boxer, MINIBUS
290HDI 2002-2006,
diesel, 2800/128KM
5.00
PEUGEOT BOXER 2.2 HDi 2010 polecam

Polecam zakup nowego busa marki PEUGEOT BOXER
eugeniusz
22 grudzień 2016
Peugeot Expert, FURGON
1996-2002,
benzynowy, 1581/80KM
3.25
ładowarka

samochód w porządku tylko że producent tego samochodu nie dopracował elektrycznego zapłonu
slawho444
23 listopad 2016
Peugeot 508, KOMBI
2011-,
diesel, 1997/163KM
5.00
bardzo porządne auto klasy wyższej średniej

następne auto kupione też 508 tylko w wersji RXH (bez hybrydy)
alus
22 listopad 2016
Peugeot 5008, VAN
2009-,
diesel, 1560/110KM
3.50
Takie sobie wozidło...

Nie polecę nigdy nikomu silnika diesla do tego typu pojazdów. Filtr FAP się zapycha po pewnym czasie. Jak ma mały przebieg to jest ok, ale powyżej 120-150 tyś wychodzą wszystkie problemy. Wymiana kosztuje olbrzymie pieniądze - wszystko jest ok pod warunkiem, że skorzysta się z części z rynku wtórnego. Teraz niestety wszystkie 7osobowe samochody są generalnie drogie. Ale za tą cenę lepiej chyba pójść w stronę technologii niemieckiej (VW Touran/ Opel Zafira) gdzie serwis i obsługa jest o wiele lepsza.
Mario
27 październik 2016
Peugeot 508, KOMBI
2011-,
diesel, 1997/180KM
4.00
Rozczarowany

Przejechałem tym samochodem raptem 12 tys km i już pierwsza poważna awaria, która unieruchomiła go na ponad 2 tygodnie (brak dostępności uszkodzonej części !!). Różnymi autami przejechałem w sumie ok. 1 mln kilometrów, ale żadne nie "padło" po 12 tys. Poprzednio miałem Fiata Cromę, którego sprzedałem po 170 tys km bez ani jednej awarii. Auto ma kilka plusów: znakomity układ jezdny - prowadzi się jak gdyby było "przyklejone" do drogi, bardzo wygodne fotele, efektowny szklany dach, świetne światła LED. I to by było na tyle tych plusów. A minusów jest cała masa: - bardzo mało schowków - nawet telefonu nie ma gdzie położyć - żeby wyłączyć START/STOP trzeba otworzyć klapkę umieszczoną w trudno dostępnym miejscu i po omacku szukać wyłącznika - automat na biegach od 4 do 6 jest super, natomiast od 1 do 3 to porażka - bardzo wolny i nieprecyzyjny (szarpie przy zmianie biegów) - idiotyczny układ skrzyni biegów: żeby ruszyć do przodu, to dźwignię zmiany biegów należy przesunąć do tyłu! Konsekwentnie, żeby ruszyć do tyłu, to trzeba ją przesunąć do przodu! - trzeba być mistrzem logiki, żeby takie coś wymyślić. - radio odtwarza tylko niektóre pliki mp3 (próbkowanie musi być 44 kHz) - najtańszy smartfon odtwarza każdy - multimedia są kompletnie nieintuicyjne - polski student 1 roku informatyki lepiej by to napisał - radio potrafi się włączać przez 3 minuty (ciągłe resetowanie ekranu) - niestety, kamera cofania też odczekuje 3 minuty zanim się włączy - dramat Spalanie deklarowane przez producenta (trasa 4,2 l/100 km)) jest czystą fikcją. "Pieszcząc" pedał gazu można zejść do 6.5 l/100 km). Przy normalnej jeździe jest to ponad 7. Reasumując: to jest mój pierwszy i ostatni Peugeot.
Sopot
14 październik 2016
Peugeot 301, SEDAN
2012-,
benzynowy, 1587/115KM
4.50
Coś pięknego

Super samochód.Tani .wygodny z dobrym przyspieszeniem
zachar
2 październik 2016
Peugeot 307, HATCHBACK
2001-2005,
benzynowy, 1360/75KM
4.25
zaskooczenie

Niby warto
Sławek
1 wrzesień 2016
Peugeot 301, SEDAN
2012-,
diesel, 1560/95KM
4.25
Całkiem dobre auto

Auto wygodne ekonomiczne w użytkowaniu, nie dla "niewyżytych kierowców". Auto budżetowe i należy o tym pamiętać przy kupnie. Kategorii cenaza towar oceniam bardzo wysoko.
1   2   3   ...   137   Następna strona