Oceny samochodów: Jeep

Oceny samochodów marki Jeep. Kierowcy oceniają samochody Jeep wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Jeep - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.49
168
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 94%
NIE 6%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.45
Silnik
Oceny silnik
4.63
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.50
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.36
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
20.8
11.6
18.5
średnie w trasie [l/100km]:
16.2
9.3
13.7

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Jeep:

Wybierz model marki Jeep aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Jeep Cherokee

liczba ocen samochodu 22
4.08

Jeep Commander

liczba ocen samochodu 11
4.84

Jeep Compass

liczba ocen samochodu 10
4.38

Jeep Grand Cherokee

liczba ocen samochodu 97
4.52

Jeep Liberty

liczba ocen samochodu 11
4.50

Jeep Patriot

liczba ocen samochodu 13
4.73

Jeep Wrangler

liczba ocen samochodu 4
4.38


Wybrane opinie

4.25
Lukasz 5 marzec 2012 Jeep Grand Cherokee, SUV 2005-2007, diesel, 2987/218KM
Zdecydowaną zaletą tego samochodu jest silnik i osiągi które daje. Co do spalania to można osiągnąć 9,3 l na polskich drogach jadąc 70-100 km/h zaś po autostradzie przy 150-180 km/h dochodzi do 13,8 l. W mieście spalanie to około 12-12,5 l. zaś mieszany tryb 10,5-11,5 l. Co do zewnątrz to każdy widzi. Mi osobiści podoba się to że nie jest wysoki i wąski jak Toyota czy Mitshubish a bardziej wygląda jak napompowane kombi. WNĘTRZE Wnętrze to już niestety słaba strona. Ogólnie bardzo skąpe z materiami o miernej jakości. Skóra która w rzeczywistości wygląda jak najgorszy skaj na fotelu kierowcy jest popękana. Kierownica już dawno się wytarła w miejscach najczęściej dotykanych. Dywanik gumowy od strony kierowcy rozpadł się w miejscu gdzie trzyma się nogi. Farba na czarnych przyciskach na panelu centralnym złuszczyła się i zaczęła odpadać. Sterownie szybami to też oddzielny rozdział. Przyciski zacinają się. trzeba kilkakrotnie nacisnąć żeby zamknąć lub otworzyć. Innym denerwującym zjawiskiem jest szyba która powraca tzn. zamyka się do połowy po czym odbija i jedzie na dół. To element bezpieczeństwa ale jakoś w tym modelu chyba przeczulony. Powoduje to że szyba opuszcza się kilkakrotnie zanim się zamknie. U mnie również jest problem z elektryką. Wariuje parking assistance oraz kilkakrotnie samochód się wyłączył podczas jazdy. ERGONOMICZNOŚĆ cO do ergonomiczności to przycisk pamięci foteli u kierowcy jest umiejscowiony tak że cały czas się go trąca nogą. Może zależy to od mojego ustawienia fotela. Z małych schowków na lewo od kierownicy i na panelu centralnym pod klimatyzacją przy gwałtownym przyśpieszaniu wszystko wypada i trzeba zbierać po podłodze. Jeżeli chodzi o ilość miejsca we wnętrzu to kompletny jego brak dla nóg pasażerów tylnych siedzeń. Właściwe to komfortową mogą podróżować dwie dorosłe osoby. Bagażnik też nie należy do ogromnych. W Nissanie X-trailu był większy nie mówiąc o konkurentach jak Toyota Land Crousier czy Mitshubishi Pajero. Widoczność w zewnętrznych lusterkach jest słaba przy cofaniu. Co do przedniej szyby to też jest ona wąska i żeby zobaczyć światło nad drogą musimy zatrzymać się 5 m od lini. Można przywyknąć. Co denerwuje to fakt że wymiana przednich żarówek jest niemożliwa bez wyciągnięcia akumulatora z lewej strony i rozbiórki filtra powietrza z prawej tak że szybka wymiana na stacji bęzynowej nie wchodzi w grę. Ogólnie to dostajemy to za co zapłaciliśmy. Kiedy kupowałem porównywałem ceny BMW X5 i Mercedes ML i w podobnej konfiguracji było to o 6-7 tyś EUR więcej. Tak więc wiadomo skąd słaba jakość wnętrza ale mimo to samochód może dostarczyć miłych wrażeń z jazdy.
4.25
mocki2 14 listopad 2011 Jeep Grand Cherokee, SUV 1993-1999, benzynowy, 3964/184KM
Jeep Grand Cherokee 4,0 Pb+LPG automat .Auto kupiłem , bo chciałem mieć duże i bezpieczne ,no i jest .Jeep jest na tyle prostym autem do napraw , że facet ,który ma średnie pojęcie o mechanice , naprawi go bez większych peoblemów . A jak ma jakiś problem , zawsze może się podotykać pisiorem z chłopakami na forum ,i już wie co i jak zrobić .Konstrukcja ciężarówki i prostota wykonania większości podzespołów sprawiają ,że jeep jest prostym i mało skomplikowanym autem ,zarówno w naprawach ,jak i codziennym użytkowaniu .Miałem przed nim kilka terenówek i JEEP wypada najlepiej .Nienawidzę popieprzonych samochodów z popieprzoną elektroniką i durnymi kodami ,wymyślonymi tylko po to ,żeby wyciągać kasiorę od właścicieli aut , za niby naprawy.Prawdziwy samochód ma jechać i Cię zawieść do celu , a nie parkować w warsztacie .Tak czy inaczej Jeep dla mnie jest PRAWDZIWYM SAMOCHODEM !!!Serce mi się raduje jak widzę magistra w pantofelkach i garniturku ,podieżdżającego nowiótką tojotką pod nasyp , na zapiętym reduktorze ,i gdzieś w połowie drogi słychac ruchot pękającego reduktora buuuhahaha !A ja swoim Jeepem jadę za nim ,omijam padlinę i jestem już na górze ! Jeep to Jeep i możecis mówić co chcecie ,że duży silnik ,że automat ,że dużo pali ,ja wiem swoje i z czystym sumieniem polecam zakup Jeepa , ale tylko do roku 1999 !! i broń Boże diesla 2,5 , bo to włoski wynalazek zkonstruowany przez naćpanych italiańców ,co im spagetti najwyrażniej zaszkodziło .Diesel francuski 2,1 jest OK nawet bardzo OK , diesel 2,5 jest bardzo ,bardzo BEE !najepszy silnik 4,0 dla bardziej kasownych 5,2 ,dla nielicznych 5,9 .Najlepsza skrzynia japońska AW4 .Pozdrawiam i polecam JEEPA .
4.00
McKoch 4 sierpień 2013 Jeep Grand Cherokee, SUV 1993-1999, benzynowy, 5210/215KM
Miałem to auto od 2006 do 2013. Przebieg 126 tys przy kupnie i 238 tys przy sprzedaży. Naprawy: chłodnica i pompa wody padły jako pierwsze. Ostatnio wężyk bypass układu chłodzenia - drobnostka, guma ma prawo się zestarzeć po 16 latach, ale trudny dostęp do wymiany trzeba wybudować pompę wody, alternator, kompresor limy i popmpę wspomagania. cały dzień roboty. Poza tym konstrukcja na prawdę bardzo udana a w porównaniu do dzisiejszych aut, na prawdę niezawodna. Biorąc pod uwag wiek to ilość napraw nie wielka. Poza tym auto z doskonałych materiałów. nigdy nie urwałem żadnej śróby, żadna śróba nie była zapieczona. Praktycznie zero korozji w 16letnim aucie. W porównaniu np do Patroli w których wszystkie silniki mają ogrone problemy z głowicami, uważam że Jeep zj jest z niezrozumiałych powodów niedoceniany. Mocna konstrukcja świetnie sprawdza się w terenie. A silnik i skrzynia to moim zdaniem mistrzostwo świata. Trzeba tyko pilnować płynów. Awarie skrzyni biegów jedyna o jakiej słyszałem była spowodwana przerzucaniem D na R bez kompletnego zatrzymania pojazdu podczas manewró na podwórzu. Serdecznie polecam ten samochód.

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
wd1976
27 lipiec 2015
Jeep Compass, SUV
2007-,
diesel, 2143/163KM
4.50
Jeep compass 2012

Fajny nieszablonowy samochód z niezłym silnikiem i średnim poziomie wykonania środka. Po lifcie wygląda jak prawdziwy jeep, wyróżnia się od innych SUV na drodze.
sailors
20 lipiec 2015
Jeep Patriot, SUV
2007-,
diesel, 1968/140KM
5.00
same plusy

dobre w mieście,w terenie i do ciągania przyczepy 1,5T
norg
22 marzec 2015
Jeep Compass, SUV
2007-,
diesel, 2143/163KM
2.25
"niedorobiony"

Samochód "niedorobiony" - mam taki wrażenie że pozbierano zespoły z różnych samochodów, skręcono i wstawiono do sprzedażny bez sprawdzenia kompatybilności. Nawet silnik (podobno Mercedesa) pracuje nieelastycznie i głośno-to największe rozczarowanie.Jazda dynamiczna zaczyna się powyżej 3 tyś obr więc przekłada się na zużycie paliwa. Dziura pomiedzy 2-2,5 tyś. Odradzam- nie takie pieniądze za taki samochód.
Łukasz
1 marzec 2015
Jeep Grand Cherokee, SUV
1999-2005,
benzynowy, 4701/258KM
4.75
V8

OK
leszek
14 luty 2015
Jeep Liberty, SUV
2002-2008,
benzynowy, 3701/210KM
3.75
ocena

dobra
real
1 luty 2015
Jeep Liberty, SUV
2002-2008,
benzynowy, 3701/210KM
4.50
godny polecenia

godny polecenia nie upierdliwy
mismis1
24 sierpień 2014
Jeep Commander, SUV
2006-2010,
diesel, 2987/218KM
5.00
idealne auto

Zmontowany w STAYER Austria z podzespołów Mercedesa i Jeepa bardzo dobrze zestrojone zawieszenie( twardsze niz amerykanskie) dopracowany układ kierowniczy całośc daje bardzo pozytywne wrazenie z jazdy. Po zamontowaniu Solaris Lpg GAZ spalanie spadło o około 4 litry ( przy zuzyciu 3 litrów gazu) przy prędkości przelotowej 140kmh na odcinku 1000km (autostrada katowice-holandia) wynik 8,5litra, w mieście jest to okolo 7 litrów natomiast w trasie 70-90kmh 6,2-6,5 litra na 100lm.Z tego Małżeństwa Diesel+Lpg dodatkowo otrzymałem 12% (teraz 571Nm z 510NM)momentu obrotowego(zmierzone na hamowni)jak i koni mechanicznych( 244KM z 218KM) po przeliczeniu kosztów diesel+lpg zwrot instalacji za okolo 20 miesięcy przy przebiegu rocznym około 25tyś km. Ogólmie ujmując Jestem Mega Zadowolony polecam załozyc instalacje jeśli masz zamiar pojezdzic autkiem długie lata
Prosano Nature
16 sierpień 2014
Jeep Patriot, SUV
2007-,
diesel, 1968/140KM
4.50
Ce2ar
15 sierpień 2014
Jeep Commander, SUV
2006-2010,
diesel, 2987/218KM
5.00
Kocham go. zresztą jest to ostatni kwadratowy jeep

Kocham ten samochód od pierwszej chwili jak do niego wsiadłem. przez 8 miesięcy zrobiłem nim 25tyś. w jeździe mieszanej średnie spalanie 11-12l przy takim silniku i aerodynamice budki telefonicznej, uważam że to całkiem nie wiele.Parkowanie może nie jest porównywalne z maluchem ale kamera cofania załatwia wszystko, a w Warszawie nie jest to proste nawet maluchem.
jeep
21 lipiec 2014
Jeep Grand Cherokee, SUV
2005-2007,
diesel, 2987/218KM
5.00
dobre auto

kupujcie
1   2   3   ...   17   Następna strona