Oceny samochodów: Chevrolet

Oceny samochodów marki Chevrolet. Kierowcy oceniają samochody Chevrolet wg najważniejszych kryteriów. Kto bowiem może lepiej ocenić samochód jeśli nie kierowca użytkujący go na codzień? Zamierzasz kupić samochód marki Chevrolet - sprawdź opinie na jego temat! Jeśli posiadasz samochód tej marki - oceń go!

ocena łączna / liczba ocen

4.42
498
czy warto kupić samochód tej marki?

TAK 88%
NIE 12%
Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.59
Silnik
Oceny silnik
4.26
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
4.48
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.35
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - gaz
Zużycie paliwa - olej napędowy
Zużycie paliwa - benzyna
średnie po mieście [l/100km]:
12.3
9.0
9.2
średnie w trasie [l/100km]:
9.6
7.1
7.0

Zobacz oceny dla modeli samochodów marki Chevrolet:

Wybierz model marki Chevrolet aby zobaczyć szczegółowe oceny kierowców. W dalszych krokach będziesz mógł wybrać wersję nadwozia modelu, generację, rodzaj i pojemność silnika, rok produkcji oraz wersję samochodu.

filtruj:

Chevrolet Aveo

liczba ocen samochodu 124
4.28

Chevrolet Blazer

liczba ocen samochodu 13
4.21

Chevrolet Caprice

liczba ocen samochodu 1
4.75

Chevrolet Captiva

liczba ocen samochodu 46
4.36

Chevrolet Celebrity

liczba ocen samochodu 1
5.00

Chevrolet Corvette

liczba ocen samochodu 1
5.00

Chevrolet Cruze

liczba ocen samochodu 114
4.52

Chevrolet Epica

liczba ocen samochodu 32
4.18

Chevrolet Evanda

liczba ocen samochodu 16
4.47

Chevrolet HHR

liczba ocen samochodu 2
4.88

Chevrolet Lacetti

liczba ocen samochodu 58
4.48

Chevrolet Lumina

liczba ocen samochodu 4
4.50

Chevrolet Orlando

liczba ocen samochodu 57
4.71

Chevrolet Rezzo

liczba ocen samochodu 4
4.69

Chevrolet Spark

liczba ocen samochodu 21
4.06

Chevrolet Suburban

liczba ocen samochodu 1
4.50

Chevrolet TrailBlazer

liczba ocen samochodu 3
4.75


Wybrane opinie

4.50
airto 2 kwiecień 2012 Chevrolet Orlando, VAN 2011-, benzynowy, 1796/141KM
Mam Orlando od 3 miesięcy. 1,8LT+ z LPG. Przejechałem 6.000 km. Zalety: wysoki komfort jazdy, cichy (do 130-140 km/h), świetna instalacja LPG firmy BRC zakładana w firmie Czakram - dziwna nazwa nota bene (przy alei Krakowskiej w Warszawie) niskie zużycie gazu (9-10,5 l)po pierwszych 2.000 km (wcześniej litr więcej), obszerne wnętrze, wybitna zwrotność, wspaniała sztywność nadwozia i znakomite trzymanie się drogi na zakrętach, oryginalny design (na zewnątrz) i oplopodobny design wewnątrz, sprawdzony od lat, choć unowocześniany regularnie oplowski silnik bez turbosprężarki, łagodnie włączające się do działania jednakże bardzo skuteczne systemy kontroli trakcji - sprawdzone zimą, niebywale elastyczny 5 bieg (spokojnie od 60 km/h), cena (zapłaciłem 71.000 z lakierem metallic, LPG, zimowymi oponami Pirelli i wykładziną bagażnika), made in Korea - wybitna jakość montażu (np. świetne spasowanie elementów wnętrza), większość elementów tożsamych (w tym cała elektronika)z Oplami Astrą 4 i Insignią, a więc łatwość serwisowania i znalezienia zamienników (po gwarancji) Wady: trochę stukające zawieszenie na bardzo dziurawych drogach lub polnych, umiarkowane przyspieszenie, brak 6 biegu (dość głośny powyżej 140 km/h), brak bluetootha (dla mnie bez znaczenia, bo używam słuchawki przewodowej), słaba widoczność do tyłu (na szczęście są czujniki parkowania), nawigacja fabrycznie tylko z mapami Polski i krajów bałtyckich - rozwiązanie na stronach forum opla insignii - p.t. navi 900, słabe oświetlenie wnętrza nocą, drobny bląd w oprogramowaniu, który powoduje czasami komunikat - pusty bak, natychmiast zatankuj (ustępuje samorzutnie po kilku minutach) - jest znany GM i korygowany przy przeglądzie wgraniem nowego oprogramowania. Na niemieckim forum Orlando, znaleziono już rozwiązania dla braku bluetootha i słabego oświetlenia (www.orlando-forum.de). Bezcenne: zachowanie innych kierowców (głupie to, ale niestety prawdziwe, co dostrzegam jeżdżąc tą samą trasą Seatem Cordobą małżonki)- widząc wielkość (a co za tym idzie myśląc pewnie o zamożności właściciela auta) większość ustępuje, nie spycha światłami z lewego pasa, wpuści z podporządkowanej itp. Tak, tak, głupota ludzka nie zna granic. Oryginalność - bardzo mało Orlando na ulicach. Podsumowanie: Znakomite auto za nieduże pieniądze (w stosunku do innych aut tej klasy, niestety nie do naszych zarobków). Zrobiłem za kierownicą (jako amator) już 900.000 km, miałem wiele porządnych samochodów (z lepszych Citroen Xantia, Ford Focus, 2 Passaty, Volvo V80) i myślałem, że przyjemność z prowadzenia samochodu zgubiłem już 15-20 lat temu. Myliłem się. Cieszę się każdym kilometrem w Orlando. Polecam serdecznie.
3.00
andrzej6a 30 grudzień 2013 Chevrolet Epica, SEDAN 2006-2011, diesel, 1991/150KM
Chevrolet Epica jest bardzo awaryjny,u mnie przy 110tys km pękła nagrzewnica w kabinie, co kosztowało mnie 2tyś zł, potem padł zawór wysokiego ciśnienia, samochód gasł kiedy chciał i nie zapalał, potem ciężko zapalał i z tego powodu rozleciał się rozrusznik, serwis beznadziejny naciągał na wymiany wszystkiego poza zaworem który był uszkodzony - zalecano wymiane oleju, wymiane filtra paliwa, a byle Zenek z podrzędnego zakładu podłączył komputer i stwierdził, że padł zawór wysokiego ciśnienia. Ciagle zapalaja się kontrolki awarii silnika i nigdy nie wiadomo czy się dojedzie do celu. Mój trzylatek dwa razy był zworzony z trasy przez autopomoc, raz przez zawor, drugi raz przez pompe paliwa (dodatkową), która umieszczona jest w baku paliwa i miała zwarcie! az stopiła się obudowa!!! Samochód jest niedopracowany pod każdym względem np. tarcze hamulcowe za słabe do tego samochodu przy ostrym hamowaniu z 200km/h pofalowały się i zaczęło trząsć samochodem od tego czasu. rdzewieje podobnie jak ople, w 3 letnim samochodzie miałem co najmniej 8-10 bąbli rdzy pod lakierem, osłony przegubów są plastikowe jak na złość i pękają przy skręcaniu, co powoduje wycieki samoru i szybsze zurzycie przegubów, ponadto oslon przegubów nie da się stabilnie umocować, gdyż przegub jest żle zaprojektowany i osłony ciagle spadają - to jakby zaciskać opaski na kuli -> zawsze spadną, nagrzewnica zaprojektowana jest jak na złość częściowo z aluminium i częściowo z plastiku co powoduje że rozszczelnia się i dodatkowo nagrzewnica umocowana jest w przegrodzie pomiędzy silnikiem i kabina na krućcach co w wersji diesel powoduje wyłamywanie się krućcow z nagrzewnicy. Mój mechanik był w szoku wymieniając te wszystkie buble. Dodatkowo podgrzewana szyba jest tylko od dołu i pękła u mnie w duże mrozy -30 ze względu na naprężenia - więc nieszczęsnym posiadaczon radzę dobre ubezpieczenie na szyby gdzyż w serwisie to koszt 2200zł na szczęście to zwrócił mi ubezpieczyciel. Serwis montuje podróbkę szyby twierdząc że taka jest zalecana, więc nie warto! Takaą jak mi zamontowali za 2 tyś na mieście montują za 1100zł Serwis to banda złodziei i oszustów, a marka zaprojektowana by wydoić klienta do cna. Części bardzo trudno dostępne, brak zamienników i używanych, a nowe bandycko drogie. przez dwa lata użytkowania wydałem 5tyś na remonty i dwa razy Autopomoc zwoziła auto z trasy. Samochód nieprzewidywalny, dłuższe trasy z duszą na ramieniu i dobrym ubezpieczeniem Assistance, bo nigdy nie wiadomo czy się nie zepsuje! Nikomu nie polece tego samochodu ani marki
4.75
Fritzek 12 styczeń 2013 Chevrolet Orlando, VAN 2011-, benzynowy, 1796/141KM
Jestem zachwycony prowadzeniem, jakością wykonania i możliwościami tego samochodu. Bardzo pakowny w przypadku 2+2 i z dodatkowym potencjałem wygodnych wycieczek dla 7 osób w zasięgu 100 km (1-2 godzin jazdy). Dużo przemyślanych i przyjemnych w użytkowaniu udogodnień - automatycznie zapalające się i gasnące światła odpowiednio przy starcie i zgaszeniu silnika, szeroki zakres regulacji natężenia oświetlenia kokpitu (nie rozumiem niektórych opinii, ze w aucie jest za ciemno wieczorem i nie widac przyciskow sterowania radiem/nawigacją bo wszystkie są podświetlone..), przyzwoita nawigacja i system audio, bardzo dobre oświetlenie tylnej kanapy i bagażnika. Z racji pory roku nie miałem okazji jeszcze przetestować klimatyzacji ale ogrzewanie działa bardzo sprawnie i w 5 minut po uruchomieniu silnika, w samochodzie jest juz osiągnięta wymagana temperatura. Genialny podłokietnik kierowcy i liczne schowki i uchwyty na napoje. To auto jest stworzone do dalekich podroży - fotele i tylna kanapa sa bardzo wygodne. Przy założonych dwóch fotelikach dziecięcych na tylnej kanapie, ilość miejsca miedzy nimi pozwala jeszcze wygodnie usiąść jednej szczupłej osobie "z jednym tyłkiem" (tj. o normalnej budowie :-) W przypadku jazdy po mieście, auto jest relatywnie łatwe w manewrowaniu i parkowaniu bo wysoka pozycja za kierownicą daje dobrą widoczność a wymiarowo jest troche krótsze niz np S-max lub Mondeo i bardziej zwrotne. Jedyne wady jakie zaobserwowałem to szerokie słupki przednie istotnie ograniczające widoczność przy zakrecaniu i boczne, ktore przeszkadzają przy wyjeżdzaniu tyłem (słaba widocznosc na boki). Mam kamerę cofania więc parkowanie i manewrowanie tyłem nie stanowi problemu ale bez tego byłoby juz znacznie trudniej, chociaz ma plus trzeba zaliczyc olbrzymie lusterka boczne. Silnik benzynowy 1,8 w zupełności wystarcza nawet przy 4 dorosłych pasażerach i bagażu o ile mówimy o normalnej i płynnej jeździe. Przyspieszenie i osiągi są ok, przy prędkości do 140km/h wnętrze jest dobrze wyciszone, później robi sie juz trochę głośniej ale w granicach przyzwoitości. Przy silnym wietrze w górach we wnętrzu słychac było irytujące huczenie juz przy 60km/h, auto jest tez podatne na boczne podmuchy bo jednak jest znacznie wyższe od tradycyjnych osobówek. Na szczescie takie warunki nie zdarzają sie często. Podsumowując moją opinie na zakończenie- 3 x TAK!!!

Pozostałe opinie

Ocenia:
Samochód:
Ocena:
Komentarz:
janusz133
22 styczeń 2017
Chevrolet Orlando, VAN
2011-,
diesel, 1998/163KM
4.50
warto kupić

ten fap któryjest zamontowany mógł troche wiecej wiecej informacji przesyłaćna na kokpit dla kierowcy.np w trakcie wypalania mała świecąca kontrolka na kokpicie gdyż jego przerywanie jest nie wskazane . Tak pozatym jest ok
Radek1979
21 czerwiec 2016
Chevrolet Captiva, SUV
2011-,
diesel, 2231/184KM
5.00
mimo przejechaniu nim 200 tysięcy nadal mnie zachwyca i cieszy jazdą i wyglądem

Szkoda, że Chevrolet został wycofany z rynku i nie można kupić znowu nowej Captivy, a bliźniacza Antara to już nie to samo, nie ma tyle charakteru i wdzięku.
Mariusz
9 kwiecień 2016
Chevrolet Orlando, VAN
2011-,
diesel, 1998/163KM
5.00
MASAKRA

Mm go 2 lata i nigdy więcej takiego nie kupię.Choć jest to samochód służbowy dbam jak o PRYWATNY.Skrzynia padła po 115000 tys,spalanie OGROMNE nawet w trasie przy 150km około 10 litrów (koszmar)dwa trzy razy w tygodniu wypalanie filtra cząstek stałych LUDZIE TO JEST DRAMAT....GORSZEGO ŚMIECIA NIE MIAŁEM
saymon
3 kwiecień 2016
Chevrolet Cruze, HATCHBACK
2012-,
diesel, 1998/163KM
5.00
auto warte zakupu

auto godne uwagi, koniecznie należy posiadać CB gdyż naprawdę szybko przyspiesza
SzymonM
10 luty 2016
Chevrolet TrailBlazer, SUV
2002-2008,
benzynowy, 4195/270KM
4.50
doskonałe na nasze drogi

Polecam to auto..
gregor
26 październik 2015
Chevrolet Orlando, VAN
2011-,
benzynowy, 1796/141KM
4.00
połyka paliwo

brak mi kasy na paliwo
Igor
9 wrzesień 2015
Chevrolet Aveo, HATCHBACK
2008-2011,
benzynowy, 1206/84KM
3.75
Za tą cene Warto

Samochód ogólnie jest bardzo łatwy w prowadzeniu, zgrabny, stosunkowo tani, idealny dla kobiet.
Ziolekjot
5 sierpień 2015
Chevrolet Aveo, HATCHBACK
2011-,
benzynowy, 1229/86KM
4.00
zdecydowanie wart za takie pieniądze

że za mały i słabo wyposazony ? kazdy powinien kupic wedle swoich potrzeb za takie pieniądze zdecydowanie najlepszy wybór
Andre1111
4 sierpień 2015
Chevrolet Epica, SEDAN
2006-2011,
benzynowy, 1993/144KM
4.75
cena do komfortu jazdy nie do przebicia

auto bardzo wygodne dobre na dłuższe trasy
Piotr S
15 kwiecień 2015
Chevrolet Lacetti, SEDAN
2004-2009,
benzynowy, 1399/95KM
4.25
Plus dla Lacetti

Sedan kupiony w 2008 na jesieni, zagazowany i jeżdżony praktycznie tylko na gazie. 235 000 przejechane. Zrezygnowałem z gwarancji - znałem serwis i nie byłem przekonany do ich fachowości (a niegrzecznie - g.. umieli). Ceny przeglądów były bardzo wysokie. Mam najprostszy samochód, nawet bez klimy. Problemy 1.po 180 000 wymiana katalizatora 2.po 190 000 sprzęgło 3.jakiś element sterujący w skrzyni biegów-malutki, ale trzeba było kupić cały zespół za 280 zł 4.ciekł olej przy skrzyni biegów. 5.przedziurawiony dywanik kierowcy. 6.pękła blaszka pod siedzeniem kierowcy, trzeba było spawać. 7.czasami zapala się check engin - ale nic nie robię i gaśnie, nie wiem dlaczego. W pracy silnika nie widzę zmian. A jak nie widzę to po co płacić. 8.Przednia szyba jest lekko zmatowiona. Zmiana oleju co 20 000 km (oszczędności) jeżdżę emerycko i tylko ja jestem użytkownikiem.
1   2   3   ...   50   Następna strona