Ocena samochodu: MG TF

nadwozie:
CABRIO 2 drzwiowy
generacja:
2002-2004
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1796
rodzaj:
osobowy
wersja:
135 1.8
rok produkcji:
2003
przebieg:
85000
ocenia:
Janusz
kierowca od lat:
33
miał dotychczas:
7 samochodów
   ocena łączna:

3.50

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
3.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
3.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
3.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
8.5 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
7.0 [l/100km]
Zalety:
zaleta
Fantastyczne trzymanie sie drogi
zaleta
Piekna i oryginalna bryla karoserii
zaleta
Urok klasycznego roadstera
zaleta
Bardzo praktyczny na codzien
zaleta
Bardzo ekonomiczny
Wady:
zaleta
Czesciowo slaba jakosc wykonania
zaleta
Brak sieci autoryzowanych warsztatöw serwisowych-trzeba samemu znalezc mechanika znajäcego sie na samochodach z silnikiem zabudowanym centralnie
Podsumowanie:

Roadster nieuczesany.

Na pierwszy rzut oka nostalgiczne, slodziutkie cabrio. Na drugi... bezkompromisowy roadster zbudowany na plycie podlogowej Lotusa Elise i z jego wzmocnionym silnikiem zamontowanym wraz ze skrzyniä biegöw centralnie. Skutek - glöwna masa pojazdu skupiona woköl jego osi obrotu = perfekcyjne wywazenie i zminimalizowanie sil bezwladnosci w zakretach co owocujeprzez: 1. Rezygnacja z elektronicznych systemöw stabilizacji samochodu - "grip mechaniczny" jest tak dobry, ze nawet mierny kierowca nie potrzebuje tu wspomagania. 2 Niewiarygodne szybkosci kätowe - na kretych drogach zaden samochd z silnikiem przednim lub tylnym nie jest w stanie dotrzymac mu kroku z powodöw czysto fizykalnych - i to niezaleznie od mocy silnika. Jego jedyni Konkurenci to inni Koledzy z silnikiem centralnym... Cena za to: Autko jest ciasne, glosne i przy wolnej jezdzie nie rozpieszcza amortyzacjä. Za to na kretych drogach... :)))