Ocena samochodu: Honda Accord

nadwozie:
SEDAN 4 drzwiowy
generacja:
2003-2006
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1998
rodzaj:
osobowy
wersja:
2.0 Comfort
rok produkcji:
2004
przebieg:
130000
ocenia:
mick
kierowca od lat:
19
miał dotychczas:
2 samochody
   ocena łączna:

4.75

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
5.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
4.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
8.5 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
8.0 [l/100km]
Podsumowanie:

to nadal przyzwoity samochód!

Mam przyjemność po 2-ch latach (dodałem tu dwa lata temu opinię jako 1-szy!) potwierdzić dalsze zadowolenie z tego samochodu. Jeśli traficie na solidny serwis (nie mylić z wyciągaczami kasy) to samochód będzie służyć. Największym minusem są ceny części zamiennych, choć robocizna nie jest najdroższa (ale to też trochę zależy od serwisu). Miałem trochę tzw. pierdółek, które nie powinny się jednak przy tej klasie pojazdu zdarzać. Były to m.in.: parujące klosze reflektorów (założono za darmo "klipsy" i jest dobrze), wymieniono (w ramach akcji) w zawieszeniu stabilizator. Pada mi też przekaźnik otwierania szyby kierowcy (oryginał kosztuje ~800). Denerwujące są także zbyt często przepalające się żarówki H1 (ponoć od wysokiej temp), ale inne żarówki też lubią się przepalać częściej niż powinny. Jak na razie silnik kręci dobrze i tu widać różnice u braci słabszych. Gdy większość odpuszcza przy 100km/h, to twoje przedłużenie męskości ciągie tak samo równo do 170-180, potem też nie gorzej. Ale co ważniejsze przy 90-100 jest to oaza spokoju wewnątrz. Nadal nic wewnątrz nie skrzypi. Jedynie widoczne zużyte dywaniki. Czego nadal nie jestem w stanie pojąć u Accorda, to przestrzeń otworów tylnych drzwi. Do Civica wsiada się do tyłu dużo wygodniej. W obecnym Accordzie wsiadanie do tyłu też nie jest najwygodniejsze. I to chyba kolejny dowód na to, że szybko nie zobaczymy na sąsiednim pasie Accorda taxi. Rozważam pozostanie przy Hondzie, ale tylko tej produkowanej w Japonii.