Ocena samochodu: Honda Accord

nadwozie:
SEDAN 4 drzwiowy
generacja:
2011-
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1997
rodzaj:
osobowy
wersja:
FL 2.0 156KM SOHC i-VTEC Executive
rok produkcji:
2011
przebieg:
5000
ocenia:
accord-cargo
kierowca od lat:
14
miał dotychczas:
9 samochodów
   ocena łączna:

5.00

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
5.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
5.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
7.0 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
5.5 [l/100km]
Zalety:
zaleta
elegancki wygląd
zaleta
silnik "uszyty na miarę" do tego samochodu - zanim porównasz dane technicze czyli cyferki w tabelkach- wsiądź do accorda i sprawdź czy to ma odzwierciedlenie. Passat 1,8tsi przy kulturze pracy silnika hondy to agregat prądotwórczy którym można dostarczać energię na wesela i podmiejskie zabawy w chwili gdy właściciel accorda płynie w niezwykłym potoku mocy.
zaleta
jakość materiałów rzuca na kolana- przyrównując do klasy premium! (wyłączając z tego wykończenie bagażnika ale ja nie jeżdżę w bagażniku więc leje na to)
zaleta
zawieszenie tutaj muszę zrobić pauzę- prowadzenie accorda to fascynacja i pewność siebie. Auto rozumie twoje zamiary i skręca lepiej niż oczekujesz!
zaleta
Na koniec największa zaleta: samochód stworzony z myślą o zachwycie kierowcy i jego zadowoleniu z jazdy a nie wyprodukowany dla bezmyślnej masy, zbudowany solidnie - tak jak auta z dawien dawna- nie ma tu dupereli typu jedzie sie na ledzie ani auto mi zaparkuje! wiem co mówię mam tylko dobre auta i doceniam to iż HONDA nadal stawia na to aby auto było autem a nie I-car-podem!
Wady:
zaleta
jedyną wadą tego samochodu jest fakt iż wygląda na dwukrotnie droższy ;)
Podsumowanie:

accord czy konkurencja

odbierając przedwczoraj swojego accorda zastanawiałem się czemu auto za sto tysięcy nie ma nowoczesny gadjetów jakie są ogólnodostępnę w innych markach. Dzisiaj już wiem, cena za bolid F1 też jest wysoka i nie zawiera opcji sprawdzania czy cię ktoś wyprzedza (chyba że jesteś kretynem to musisz to mieć i wtedy najlepszym autem jest volvo!) nie zawiera oświetlenia led które oślepiając maskuje nieudolną pracę naćpanych projektantów designerów, nie zawiera parkowania automatycznego bo po co, jeśli swoje prawo jazdy zrobiłeś a nie kupiłeś tzn. że nie jest ci to potrzebne, nie zawiera turbo/kompresora bo silnik to niepompka do roweru ani zestaw młodego lakiernika- chyba że producent nie potrafi zrobić silnika to dołoży turbo po to żebyś miał co serwisować i naprawiać, z resztą efekt dołożenia do silnika turbo to tak jakby dobrego lizaka polewać nieustannie syropem malinowym- niby smak mocniejszy ale szybko się nudzi. ACCORD- młodzi kierowcy tego nie docenią ale jeśli pracujesz po 14 godzin dziennie i chcesz cieszyć się każdą minutą spędzoną w aucie nie masz innego wyboru w tej cenie. PANIE HONDA- dziękuję za to że odbudował Pan moją wiarę w motoryzację i za to że auto moich marzeń było znacznie bliżej niż myślałem P.S. jak Honda zrobiła to że silnik benzynowy wytrąca z ręki wszelkie argumenty zakupu diesla?