Ocena samochodu: Chevrolet Orlando

nadwozie:
VAN 5 drzwiowy
generacja:
2011-
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1796
rodzaj:
osobowy
wersja:
1.8 LTZ 1QR75K654 Przygotowany do LPG
rok produkcji:
2011
przebieg:
5000
ocenia:
incognito
kierowca od lat:
18
miał dotychczas:
3 samochody
   ocena łączna:

5.00

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
5.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
5.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
9.0 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
6.0 [l/100km]
Zalety:
zaleta
Niektórym to auto może wydać się brzydkie, bo jest inne od większości europejskich pojazdów, ale mi się podoba sylwetka, właśnie z tego powodu, jak innym się może nie podobać.
zaleta
Dość fajny system audio Infotainment - wg dokumentacji ze strony Chevroleta - w wersji CD400 i CD500 posiada on tuner cyfrowy DAB (oprócz AM i FM... szkoda, że nie ma długich fal, bo dzięki temu czasem dało by radę posłuchać PR jedynki gdzieś daleko za granicą)
zaleta
Wnętrze wygodne i dobrze zaplanowane. Po zdemontowaniu tylnej półki i złożeniu siedzeń 3 rzędu wydaje się na prawdę pakowny.
zaleta
Możliwość fabrycznego przystosowania do instalacji gazowej bez utraty gwarancji po zainstalowaniu.
Wady:
zaleta
Brak obsługi Bluetooth przez system audio.
zaleta
Brak informacji o dostępności map Europy oraz o aktualizacjach map (jakie koszty?)
zaleta
Brak możliwości wymontowania siedzeń oraz możliwości dzielenia środkowej kanapy w proporcjach 40%/20%/40%. Fajnie by było, gdyby w środkowym rzędzie była możliwość wymontowania środkowej kanapy i użytkowania auta, jako pojazd 6-osobowy lub 4 osobowy. Ewentualnie mogłaby być opcja przewozu nart i innych długich przedmiotów wewnątrz auta (wymontowywany podłokietnik)
zaleta
Brak obsługi DVD i wyświetlania obrazu z USB. Brak ekranu dotykowego w systemie audio.
Podsumowanie:

brak bluetooth

Myślę o zakupie tego auta, ale to, co mnie powstrzymuje, to brak bluetootha do bezprzewodowego podłączenia telefonu komórkowego i wykorzystywania systemu audio, jako zestawu głośnomówiącego. W tej klasy aucie w obecnych czasach takie wyposażenie powinno być standardem, zwłaszcza, że wiąże się z bezpieczeństwem podróży i konkurencja w dużo tańszych autach ma to w standardzie. Ciekawe, czy istnieje możliwość zastąpienia fabrycznego radia innym?