Ocena samochodu: Audi A6

nadwozie:
KOMBI 5 drzwiowy
generacja:
Avant [4B] 1997-2001
rodzaj silnika:
diesel
pojemność silnika:
1896
rodzaj:
osobowy
wersja:
Avant 1.9 TDI
rok produkcji:
1999
przebieg:
345000
ocenia:
Dakar
kierowca od lat:
16
miał dotychczas:
14 samochodów
   ocena łączna:

5.00

   czy warto kupic ten model:
TAK



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
5.00
Silnik
Oceny silnik
5.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
5.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - olej napędowy
średnie spalanie po mieście:
6.5 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
5.0 [l/100km]
Zalety:
zaleta
Dobre wykończenie wnętrza
zaleta
małe zużycie paliwa
zaleta
nie zła dynamika
zaleta
wygoda duża przestrzeń
zaleta
części w rozsądnej cenie
Wady:
zaleta
Aluminiowe zawieszenie jest mało trwałe
zaleta
nie ma
zaleta
nie ma i to jest ta wada ??????
Podsumowanie:

SUPER LIMUZYNA SZYBKA Z KLASĄ

Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde ciężko postawić na boku trzyma się jak przyspawane do asfaltu ale coś za coś. Automatyczna skrzynia w tym modelu to porazka ekonomiczna od razu dolicz więcej od 2-3L diesla na 100km, to rozwiązanie jest dobre w dużych miastach, ale w trasie lepsza jest skrzynia manualna, auto nie męczy się na obrotach, Pamiętaj zawsze rano jak odpalasz auto musi ze 2 minuty pochoszić na wolnych obrotach,żeby doszedł olej do szklanek w głowicy. Ten model tak ma że słychać na zimnym silniku stuki w głowicy to nie żaden defekt tylko taka technologia.Pamiętaj jeszcze o jednym jeżeli chcesz oszczędzić turbine i głowice to zatkaj zawór recylkulacji spalin bo to ekologia ale nie jest zdrowa dla silnika będzie troche kopcił przy wyprzedzaniu ale to żaden defekt po prostu nie krążą te spaliny po silniku tylko wylatują bezpośrednio do wydechu i od razu twój momentt obrotowy wzrasta po takim zatkaniu zaworu recylkulacji twój silnik będzie trwalszy o następne 70tyś km i praktycznie bezawaryjny.I pamiętaj to nie auto sportowe ale powali nie jedno GTI