Ocena samochodu: Audi A4

nadwozie:
KOMBI 5 drzwiowy
generacja:
Avant [8E] 2001-2005
rodzaj silnika:
benzynowy
pojemność silnika:
1984
rodzaj:
osobowy
wersja:
Avant 2.0
rok produkcji:
2002
przebieg:
15000
ocenia:
kris
kierowca od lat:
12
miał dotychczas:
4 samochody
   ocena łączna:

2.75

   czy warto kupic ten model:
NIE



Ocena szczegółowa
Prowadzenie
Oceny prowadzenie
4.00
Silnik
Oceny silnik
1.00
Komfort jazdy
Oceny komfort jazdy
5.00
Jakość i awaryjność
Oceny jakość i awaryjność
1.00
Zużycie paliwa:
Rodzaj paliwa:
Zużycie paliwa - benzyna
średnie spalanie po mieście:
11.0 [l/100km]
średnie spalanie w trasie:
9.0 [l/100km]
Podsumowanie:

Kompletna porazka.

Witam moj problem był i jest długi i od dawna postaram sie opisac wszystko dokładnie w listopadzie 2010 kupiłem audi a4 b6 2,0 benzyna rok 2002 oznaczenie silnika ALT,we wrzesniu na serwisie auto było po wymianie oleju itp w niemczech podczas powrotu do niemiec po zrobieniu 600 km zapaliła sie kontrolka o minimum oleju czujnik na wałku rozrzadu zatrzymałem sie sprawdziłem olej na miarce brak kupiłem litr 0 w 30 Castrol dolałem 0,5 l jadac dalej po 600 km znowu to samo znowu dolewka w polsce pojechałem na mierzenie spalin wszystko ok kompreja ok moc ok ale olej brał wiec do mechanika mechanik wyjoł czujnik oleju i stwierdził ze silnik jest przegrzany i pierscienie olejowe sa zapieczone wiec pytam sie albo kupic uzywke silnik i wstawic albo remont kierownik warsztatu kaczmarczyk zapewnił ze remont i bedzie ok wiec zgodziłem sie wstawiłem auto zabrali sie do rozkrecania oddali głowice do planowania i wymiana uszczelniaczy dostali sie do pierscieni wymienili na dobrej jakosci po czym złozyli i zalali olejem shel 15 w 40 w celu jazdy do 2 tys km aby wypłukac silnik po remoncie zrobiłem 1500km i zaczoł znowu olej brac tylko ze 1 l na 400 km gestego oleju 15 czy jakies były objawy zadne nie kopci kompresja 8,5 palenie ok tylko ze przy 1500 km zaczeły szklanki grac podczas odpalania tłumaczyli sie ze to wina przebiegu a ja wiem ze to wina ich oleju jakim zalali,po naradzie odstawiłem auto spowrotem powiedziałem ze maja teraz zrobic to jak nalezy czyli mierzenie tuleji wszystko ma byc sprawdzone idealnie dlatego ze przy 1 remoncie nie zrobili nic w tym kierunku i pierscienie maja byc załozone oryginały remont zrobiony 2 raz pilnowałem dokładnosci i co po złozeniu silnika okazało sie ze jest tak samo zrobione jest 1700 km i zjadło 1,5 litra oleju ktorym był zalany w niemczech 0w30 nie wiaomo dlaczego tak jest kosztowało mnie to 3700zł mam faktury,nastepna sprawa jezeli auto stoi 2 dni po dolaniu oleju na wyznaczony poziom czyli max gdy odpale przejade 100m zgasze auto za 10 min sprawdze olej na bagnecie pokaze mi 3 m oleju kompletna susza rozmawiałem z mechanikami kazdy mowił ze zgupiałem ale udowodniłem im to na miejscu i sami byli w szoku nikt nie ma pojecia co sie dzieje.Panowie prosze o pomoc gg 664422.